Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten kdo zkusil War Thunder už se k WoT jen těžko vrací.
    • Proc jako? War Thunder jsou jenom letadla tak jako WoWp. Tedy koho letadla moc nezajimaji, coz je vetsina, tak to ani hrat nebudou. Ja mam treba simulatory v oblibe. Jak letecky tak i jine. MFS, Orbiter, Rise of Flight, IL2, Lock On Flaming Cliffs, tankovy: Stell Beasts. ponorkovy: Silent Hunter
      • Sou to jenom letadla, ale koncepcne o lv vejs nez hry od wargamingu.
        • hele x, on psal, ze uz se k WOT (tankum) nevrati. Mozna maji letadla lepsi nez WG ale tanky bude hrat vzdycky vic lidi jako letadla i kdyz budou o lv vys. Podle me ty letadla od WG nebudou mit takovy uspech jako tanky a lode. Ty lode budou opet zabavny kdyz to bude jako battlestation midway nebo pacific. Stejny to bude i u War Thuder, urcite nedosahnou takovy uspech jako tanky.
          • Jenže War Thunder by mělo být o letadlech, tancích, lodích, takže všechno propojené ve velkých bitvách, letadla se hrajou dobře a jestli takhle udělají i ostatní, tak tomu věřím více, než dalším hrám od wargamingu.
            • tak jsem se tam nalogoval, zkusil a mam pocit, ze tohle je uz finanlni verze hry. Cili, tanky i lode tam sou, je to propojene, jenom problem je v tom, ze hrat se da jenom za letadla a neverim, ze se to zmeni.
            • Melo, ale zatim neni. Verit muzes cemu chces, takovych slibu tu uz bylo. Az to bude behat tak se uvidi, jestli je to lepsi nebo ne. Protoze skloubit tohle vsechno dohromady nebude tak lehky jak se mozna nekomu zda. Jasne, ze to zni zajimave ale uz vidim to remcani a brek jak je se to neda hrat kdyz tanky davaj letadla 1 bombou, nebo lode 406mm kanony jednou ranou i 2-3 naraz. Lode a letadla si dovedu predstavit (battlestation midway, pacific) ale jeste tanky? Jak budou tanky strilet po letadlech? Kanony?
              Navic ty mapy budou muset byt mnohem vetsi, problemy s Frameratem, atd, atd. Hral jsi nekdy armu 2? Tak si udelaj obrazek, jak na ni vsichni nadavaji.
  • švab:No já se za odbornika na tanky nepovažuji ,ale načteno a nacestováno po celem světe diky tankům mám hodně.WoT je od jisté doby skutečněj jen arkádová hra a nic vic.Asi jsem čekal od té hry víc.
    • Švábe: Je to ARKADA uz od zacatku. Kdyby jses obcas podival na nejake videa s tvurci, tak tam rikaji, ze sleduji statistiky a podle toho pripadne upravuji pancir i kanony. Nerf nebo buff. Aby to bylo celkem vyrovnany v tech trierech. Aby to bylo hratelny. kdyby to bylo vse podle realu, tak za prvy, by tam byl nedostatek tanku a za dalsi: nakonec by vsichni hrali s jednim nebo dvema nejsilnejsimi tanky. Co by to pak bylo za hru? Takhle si kazdy vybere, ktery mu padne a hraje.
      Kdyz chces hrat realitu tak si kup, Steelbeast Pro PE
      http://www.youtube.com/watch?v=AFz87-g3V8o
      http://www.youtube.com/watch?v=Zw93CbN4v-8
      nebo steel armor
      http://www.youtube.com/watch?v=nW7vMIDT8Fs
    • A WoT si snad nekdy hralo na neco jineho nez arkadu? WoT bylo od zacatku koncipovano jako arkada s pomerne propracovanym systemem penetrace/odrazeni strel (na arkadau),poskozovani modulu atd.
      Nekomu to staci, nekdo chce vic.
      Ale to prece neni chyba hry, ze tebe bavi spis simulatory.
      • Tak pouzij trochu mozku a google, najdes, ze sami vyvojari tvrdili, ze wot bude !silulace! s arkadovym ovladanim. Ocekaval bych, ze se pak tanky budou maximalne svyma parametrama blizit realite.

        Ale pominme tohle, jiny veci - trebas zvuk motoru - ono ma 20kW vozitko stejnej zvuk, jako 1500kW potvora? lol ... 12mm gun strili stejne (zvukove) jako 130mm gun? lol ... muze to bejt arkada jak prase, ale tohle je usvedcuje z naprosty neschopnosti.
        Nebo, v bete slibovali, ze na otevrenych vezich/artynach budou posadky ... a nasledne to zrusili kvuli nejakymu podelanymu ratingu .... lol
        Stejne tak slibovali nocni bitky ... a kde nic tu nic ...

        Za ty 2 roky od bety krome hromady novych krabic a polonefunkcnich map neprosla hra prakticky zadnym vyvojem - aby taky jo, kdyz tam na tom dela 5 lidi. Vecne se jen premalovava gui, ktery stejne tak vecne nefunguje jak ma ... (aby v GUI bylo CPU - tedy to jedno jadro - na 100% ... to se mi nikde jinde jeste nestalo).

        A zasadni bugy, jako trvale nefuknci spotting, vyresit neumej ... moc fajn kdyz clovek stoji na ulici, 30m pred nim prejede tank, ale spotne se az kdyz je na druhy strane za barakem ... lol. Nebo (opakovane testovano) takova ptakovina, jako ze tank stoji uprostred pole na malinovce, vidim ty baraky za nim, ale tank nevidim ... asi ma pucenej cloaking device ze StarTreku. Tak nejak bych i od scifi hry ocekaval, ze kdyz vidim zed, tak ze budu videt i to, co stoji pred tou zdi. A pokud ma tank omezenej dohled, tak by jednoduse nemel za tou hranici videt !NIC!. A ne ze je to random - jindy na stejny mape s jinym tankem vidim na 800m = pres 3/4 mapy ...
    • ????
      Si přečti o čem se bavíme (tedy pro tebe speciálně: o poválečných tankách!)
      A nevzpomínám si, že bych někde napsal něco o realismu a arkádě.
      Bavil jsem se o pancířech, o nezrealizovaných tankách, kteří zůstali jen jako prototyp či jen v nákresech a vývojáři je picli do hry. TO je celý
  • Letadla jsou 100x horsi nez tanky, protoze tam se pohybujes ve 3D a to oni naprosto nezvladli. Co hur, dalo by se celkem predpokladat, ze pokud mas knipl, budes alespon v lehky vyhode proti nekomu, kdo to hraje na klavesnici, ale tady plati presnej opak - ses na tom hur.

    BTW: Jestli nekdo tomu co natlacili do tanku rika fyzika, tak ja sem cinskej buh srandy ... tank prejede diru a 50% HP vp.rdeli ...
    • hele, ty budes peknej rizek. Fyzika neznamena, ze je musi byt dokonale realna, ty jelito. Je to arkada ale pridali tam i nejakou fyziku, ktera te arkade dava trocha jiny rozmer. Paneboze tady je zase vykvet, co si mysli, ze svet je jen bilej a cernej.
      Tu fyziku upravili k arkade aby to bylo hratelny. Podle me je to krok vpred proti tomu co tam bylo predtim, ty zaseky o hrany na kopci atd.
      X, ale pro toho co veri, ze tanky meli nejtlusci pancir v zadu je to tezke pochopit.
      • Jo, a jeste specielne pro tebe, IS-4 ma celni pancir o 1/3 slabsi nez bocni (napr). IS-7 se na nejsnaze prostreli na spici ostruhy (coz je misto, kde je jakejkoli tank neprostrelitelnej - normalne, nikoli ve hre) ... mam prokracovat? Nj, to bys musel aspon tusit o cem je rec.
        • jo a specielne pro tebe, skloneny pancir i kdyz je tenci ma ve vysledku vetsi tloustku jako kolmy pancir i kdyz je tlusci. 60% sklon dava 2x vetsi tloustku nezli neskloneny pancir. Na to prisli uz ve 2 svetovy. Mozna bys mel vratit skolni, protoze jsi tam chodil uplne zbytecne.
      • Demen.i ste vsichni tri, fyzika musi byt ocekavatelna => tank se nerozbije o sustrik 10x 10 cm, ale ve wot jo ... a verte tomu ze mam odehrano peknych par tisic her vcetne bety, takze vim o cem mluvim. Vemte libovolnyho scouta a rozbije se naprosto nahodne naprosto kdekoli. Zadnej dzamp se skaly, staci projet pres nejakej hrb a je to... mam rad mamlasy, ktery pisou a netusej o cem ...
        • jesli si myslis, ze scouti jeli vzdycky plnou ryschlosti pres vsechno a jumpovali s radosti tak se hodne mylis. Jednou jsem cetl zapisky (dennik) jednoho tankistu z 2 svetovy. Jezdil na BT2 nebo BT7, uz nevim, a psal tam, ze jednou najeli do tanku co jel pred nima a byli vsichni cely pomlaceny a oba tanky sli do opravy. A to vubec nejeli maximalni rychlosti. Skoda, ze to nemuzu najit.
          Proste ve hre je to nejak nastaveny, tak se s tim nauc hrat. Fyzika sice neni dokonala ale prinasi to uplne jiny rozmer do hrani.
      • Ja myslim ze francouzsky tanky ten pancir vzadu mely hodne hodne tlustej. *15*
    • Ses trosku mimo, zadna dira tanku HP nebere, leda by si spadnul ze sraru. Pri skoceni ti max spadnou pasy. Dal co se tyce WoWp tak neni vubec pravda, na mysi a klavesnici se to hraje uplne na p*cu a s joyem si to naopak davas krasne.
    • A to jsi viděl kde s tou dírou? Na nějakým videu z betatestu tý fyziky, ne? :D Jistě že fyzika poškodí, ale to si musíš už docela slušně jumpnout přes nějakej kopec nebo ze srázu :)
  • Uz vidim jak Bismarck spolu s Iowou budou strilet na Yamato a Hood. A ja zas quitnu *1*
  • Po tom co udelali z WoT (pro neznale veci, masova arkada par excellence), tak tomuhle studiu uz neverim ani ho*no .
    • ze začátku jsem WoT miloval. jak se tam pak s tankama z druhé války začalo bojovat s poválečnejma tak mne to přestalo bavit.
      • Presne jak pises - navic tam mastej vsemozny scifi tanky, jejiz parametry ani trochu neodpovidaji realite - a to nejen realite toho konkretniho stroje, ale ani tomu, co by clovek logicky predpokladal. Napr (to pro neznale) kdybyste to nevedeli, tak tanky maj zasadne celni pancir slabsi nez bocni a i kdyz maj papirove zadni pancir nejslabsi, tak vydrzi zezadu zdaleka nejvic ...
        • Co to blabolis? Nejsilnejsi pancir v zadni casti tanku? Takze tanky se proti sobe v bojich nataceli zadky? *1*
          A kdyby se ve hre drzeli striktne historickych specifikaci tanku, tak by tam vetsina nemeckych tanku valcovala vetsinu ostatnich. Takze by vsichni hrali za ty same tanky. Proste pro hru naprosto nepouzitelne.
        • Ja nejsem odbornik, ale jak muze zadni pancir, ktery byl vetsinou rovny kvuli prulezum byt silnejsi nez predni zkoseny ? Cili podle tebe by tanky meli na bojisti stat zadky k sobe nebot jsou tam silnejsi. To trochu postrada logiku nemyslis ?
        • Začni se více zajímat o druhou světovou válku a uvidíš, co vědci vymýšleli za různé sci-fi kousky. Si navíc poněkud vedle..... tank při útoku jel dopředu a přední pancíř byl nejsilnější, proto taky každý útočil na tanka buď z boku, nebo do zad. Ses asi díval na mnoho nekvalitních filmů o druhé světové válce co?
          • švab:ještě bych bral nikdy nerealizované koncepty tanků ,ale že tam jezdi poválečná technika mne zkrátka vadí.
            • Nerealizované ano, ty zůstali na papírech nebo jako prototyp a tady máš možnost vidět, jak by asi vypadali.
              Já si teď nevzpomenu, jak to je teď ve WoT stanky.... od roku 1938-48? Nebo až 56?
  • Chapal som preco sli do BigWorldu na zaciatku, nemali peniaze, teraz ich maju tolko ze si mozu licencovat akykovlek engine, ale kde ze, zostaneme na tom nasom ubhohom trapnom bigworde.

    Kazdopadne dalsia pracka na peniaze kde gameplay bude stejne tupy ako WoT, WoWP je tragedia uplna, neni dovod cakat od toho naku dobru hru.
    • Kozy
      souhlasim ten model se už přejedl a fakt nechci hrát to samý znova, chce to změnu bye Wargaming.net
      • mudrlante, tak zaloz studio i s temi trapaky tankerem, lala a muzete zacit. By me treba fakt zajimalo co je na WOT tak strasnyho, pro ty "neznale veci"
        Tem letadlum teda moc neverim i ja, ale ty lode kdyz to bude neco jako Battlestation midway nebo pacific tak to bude zabavny. Mne to s temi lodemi v Battlestation ... fakt bavilo a rikal jsem si, ze by neco takoveho mohl nekdo udelat.
        • Kozy
          Však já taky WoT hraju, sice ne už tolik podle bety vypadají letadla slibně takže to taky budu chvíli hrát ale mě si získal planeside 2 momentálně. Poslední dobou mám opravdu pocit že to dělají pay2win.
          • Jaky P2W ??? Je to F2P. Hraju WOT, mam 55% win ratio a nedal jsem do toho ani korunu. a nestrilim ani gold munici i kdyz mam temer 20mega. Nechapu jak si prisel na to , ze je to p2w ??
        • WoWp maji uplne stejny model jako WoT. 15 lidi na kazde strane v ruznych letadlech a jdou proti sobe. Ja cekam stejny uspech jako ma WoT, bohuzel to ma i svoje nevyhody stejne jako WoT ( hlavne expeni tisici zkusenosti a milionu kreditu). Napriklad, ale co se tyce matchmaking tak to tam neni takovy problem jako ve WoT. Zatim se mi nestalo abych videl o vice jak dva tiery horsi nebo lepsi letadlo a i s nizsim tierem kdyz clovek umi tak dokaze pekne zatopit. Clovek se tu naopak nema kam schovat a nemuze campovat pul bitvy ve krovi. Pokud si hned na zacatku spatne nalitnete do nepratel, je s vama amen. Je tu daleko vic znat kdo ma skill a kdo je jelito.
  • Jestli to bude neco jako Battlestation Midway nebo Pacific tak to bude zabavny.
  • Her, ktere se motaji kolem tematiky bitevnich lodi moc neni, takze za me urcite plus. Snad se to povede. *3*
  • exmaxx
    Kdy myslite, ze spoji World of Tanks, Airplanes a Warships do World of War? *3*
    • Jestli si dobre vzpominam, nekde jsem videl, ze by radi meli global mapu ktera bude propojena a budou se na ni odehravat clanwars jako ve WoT tak WoWp a WoWs, ale jestli to bude a kdy to je asi zatim jeden velkej otaznik.
    • http://www.youtube.com/watch?v=TFJzmttbDTY
    • sugyn
      Uz vidim jak tankem sestrelis letadlo, a ponorkou zabijes tank.
      • O to prece vubec nejde, jde o atmosferu hry - kdyz ti nad hlavou budou probihat souboje letadel, na mori uvidis lode ...

        Jenze oni jsou neschopny udelat daleko trivialnejsi veci, takze do her jen mastej jednu krabici za druhou, naprosto nesmyslnou scifi techniku, kterou jen neustale rozbijej balanc a navic jeste okradaj hrace, kteri do toho dali nejaky prachy. Jen si kup nejakej premiovej tank ... a za mesic budou jeho vysledky v bitkach polovicni.


        O tom, ze !LZOU! hracum, ani nemluve. Napr o podpore multicore uz v Bete tvrdili, ze to neni zadnej problem, ze staci prekompilovat exac, a ze to v ostry samo bude (da se dohledat).
    • až naprší a uschne, tůdle *2*
    • Nikdy, protoze sou naprosto neschopny - wot za 3 roky provozu neni multicore ...
    • Uz to vidim, jak se hraci v tancich vztekaji, kdyz je sejme kolem pobrezi plujici lod. Uz tak je tech nadavek a urazek ve WoT spousty, zejmena mirene proti artynam. *1*
      • Byl by to asi kapku hardcore to nelze poprit :)
    • Nooo nevim jestli by to ty jejich enginy zvladli protoze ta rozloha by musela bejt dost velka, uz takhle to ma nekdy co delat, ale nechme se prekvapit treba to jednou bude.
  • Veskoslav
    Ty jo, WoT mě baví, jednou za týden si zahraji dvě tři bitvičky a končím. Ale není toho už nějak moc?:)
    • walltar
      Mě třeba WoT ani WoA vůbec nezajímají, ale tohle si chci zahrát ... imho toho moc není. Her, které se zabývají loděma není zase tak moc.
      • Máš naprostou pravdu, jediná hra kterou jsem hrával a dostala mně s loděma byl navy field, držím všechny své palce ať tato hra se jí přiblíži jak s provedením, tak se složitostí a variabilitou posádky, lodí, složení děl a tucty dalších vychytávek. Nevím jak tomu je ve WOT ale mám pocit že když se koupí dva stejné tanky tak moc rozdílu mezi něma nejde vybudovat, nevím určitě mně někdo opraví ,) !!!AŤ SI NA TO DAJI ZÁLEŽET!!!
      • Beztak prémiáci budou mít ponorky, který daj každýho.
        • Ponorky a dát každou loď? :D
          Toho asi moc nevíš o ponorkách. Hodně námořníků ponorky přezdívali plovoucí rakev. Jedna chyba, která ti ponorku odhalí a je s ní ámen, pokud nestačí utéct a navíc ponorky neměli zase takový úspěchy než jak si myslíš.
      • Veskoslav
        To je na druhou stranu pravda:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit