Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • fanatic
    Ted museji zavodni fanousci slintat. Driveclub a Project Cars. To bude neco.
  • Ahojte, poradíte, ktorý sim je pre mňa vhodnejší? Nie som žiadny závodný expert, závodné hry hrám skôr len príležitostne a len s gamepadom. Assetto Corsa alebo Project Cars? Ktorý ma bude menej trápiť? :)
    • project cars, assetto corsa je cista volantaren, aj ked gamepad podporuje ;)
      • Ono se i assetto corsa dá gamepadem docela dobře, ale prostě tam neni takovýto "arkádoidní" odpouštění, který se asi bude dát v project cars nastavit. //jinak tohle je ta situace kdy se demo nebo "demo" opravdu hodí a pak pořídit to co ti bude sedět líp.
        • AC je především o požitku z jízdy v autech, které nejsou v hardcore simech až tak obvyklé a na tratích, které jsou laserově scanované, takže jde cítit každá nerovnost. To je tak vše, co tento simulátor zatím může nabídnout. Na gamepadu požitek z jízdy odpadá, proto si myslím, že pCARS bude v tomto směru lepší volba. V současném stavu není AC žádné terno ani pro volantáře, protože multiplayer je zatím dost zabugovaný a jezdit proti AIčkům je opruz.
          • Hanzales
            Taky se přikláním k tomu, že pokud má člověk gamepad (asi i většina), rozhodně preferovat pCars mílovými kroky a o Assetto Corsa uvažovat spíše až okrajově. Viděl bych to asi takto:
            Gamepad:
            pCARS - Ano - Ano - Ano
            Assetto Corsa - Možná - Ano - Spíše ne
            Volant:
            pCARS - Ano - Ano - Možná
            Assetto Corsa - Ano - Ano - Ano
            Volant a nadšení pro simulace typu rfactor, lfs, iRacing:
            pCARS - Ano - Možná - Možná
            Assetto Corsa - ANO - ANO - ANO - ANO - ANO - ANO - ANO..... :)
            • Mily Joe, me je fakt uplne jedno co je Tobe sympaticky a nesympaticky. Pokud si myslis, ze pCARS neni simulator, tak jsi jeste nemel prilezitost to vyzkouset. Nemam duvod presvedcovat o necem kosmonauty, o tom pCARS neni. Zminovani fakt a skutecnosti klidne muzes povazovat za slepe prosazovani, ale to je tak vsechno co nadelas. Ta fakta nezmenis.

              A za co me SMS plati, muze byt Tobe fakt jedno *1*

              P.S. Ostudu muzu delat leda tak sobe, ale fakt nemam strach .. zatim se tak nestalo. Pokud bys ale mel preci jen pocit, ze projektu skodim, tak si prosimte postezuj na WMD *1*
            • x_mave: ty bys byl schopný nakecat i kosmonautům, že pCARS je simulátor raketoplánu. Ta hra je mi čím dál víc nesympatická jen kvůli tobě a tomu tvému propagování a překrucování faktů, nedělej tady prosímtě ostudu týmu, kterého jsi údajně součástí - nebo oni tě platí jen za to, abys to všude v diskusích slepě prosazoval?
            • Hele .. ja jen musim reagovat na to s tou pripravou ... ty bys teoreticky dal prednost AC a ja uz prakticky zkousel "trenovat" v pCARS na Brno (a pak aplikovat v realu). A tak nejak bych se ani toho Nords nebal sverit svuj zivot do rukou pCARS.
            • kennyB
              Dobře, díky *3*
            • Hanzales
              Dosaď si třeba casual hráč, medium hráč a absolutní nadšenec :) Ale spíše jsou to jen takové proměnné pro poukázání "levelu" toho ano či ne ;o) (jít do toho, či nejít)
              PS:ještě radši dodám, že to s tím volantem a gamepadem nemá nějak korespondovat s kvalitou fyziky a simulace obou titulů. Je to jen z pohledu majitele gamepadu, kterou hru si užije a hlavně vychutná více. Na volantu si vychutnáte obojí, ale s gamepadem už se na AC dá pohořet, ale prý se to dá taky dobře nastavit, nicméně hráči s gamepadem prostě nebudou asi tak úplně cílovka. Zatím co pCars je zaměřeno na opravdu široké spektrum hráčů, Assetto Corsa je v současné době asi opravdu spíše pro nadšence. Nicméně si neodpustím jednu... ;o) Pokud bych se měl fakt vydat na Nordschleife, např. v MBW M1, určitě bych svůj život radši svěřil tréningu v AC (jakmile trať vydají). Stále platí, že pohodlí domova za volantem vás v reálu nepřipraví zdaleka na vše, ale stále vás to připraví na hodně záludných míst a situací a čím více věrná a přesná předloha jak trati, tak auta, tím líp žeano ;o)
            • kennyB
              Celkem zajímavé, ale nechápu co patří k Možná - Ano - Spíše ne
  • Docela mě mrzí, že se hra jmenuje project cars a ve hře je tak málo aut. Nevíte jestli tvůrci budou po vydání dodělávat nějaké auta nebo licence na značky ? Doufám, že né ve formě placených DLC..
    • DLC budou .. jak free, tak placeny.
    • Hanzales
      No teď tam mám: Kart, prototype, Road, GT, Touring, American Stock a Open Wheeler série. V kariéře se to bude myslím odemykat postupně. A aut jsem napočítal 75, docela nálož myslím :) Jinak neberte mně špatně, pCars bude konečně taková i PC (hlavně PC) varianta GT5 a Forzy. Kariéra, atmosféra, hodiny a hodiny zábavy pro arkádové hráče i nadšence, já osobně si myslím, že by nemělo chybět žádnému brm brm pozitivnímu hráči. Konec konců i po vydání hry se bude stále vylepšovat, přidávat a vyvíjet :) Jinak si myslím, že je lépe mít třeba 70 promakaných, rozdílných aut, než 500 různých variací, různých kvalit. A v pCars fakt co auto, to nádhera ;o)
      PS: Jinak v Project Cars jde hlavně spíše o to obsáhnout všechny oblasti a tratě ze všech koutů světa. Podle mně DLC asi budou, jestli i neplacené netuším, ale obsahu tam bude podle mně dost i v základu ;o)
      • deridon
        Naposledy jsem hrál teda Gran Turismo 2, ale v novějších dílech či ve Forze, se ty auta tolik neliší, když jich tam je tolik? přeci jen kokpit, zvuk, ovladání auta.. já jinak myslim, že na PC verzi by mohl být na Steamu klidně nějaký Workshop, jakožto zdroj "nekonečných" přídavků, samozřejmě, že by tvorbu musela nejdříve schválit komunita, aby tam nebyla každá blbost např.

        EDIT: i když teď mi došlo, že license atd... takže asi nic v tomto ohledu
        • GT5 má tak 5 druhů zvuků (všechny hrozné) a raději ani nemá cenu psát, kolik aut tam má stejnou nebo jen lehce změněnou fyziku :-) Jinak steam workshop a podobné komunitní věci vůbec nemají cenu, Assetto Corsa ukazuje, jak jsou modeři neschopní se adaptovat na "next-gen" dobu, protože 99% addonů zamrzly kvalitou někde na úrovni rFactoru 1... S licencemi je taky samozřejmě problém.
          • Hanzales
            Těm kvalitním věcem musíš dát čas. Nejde to udělat přes noc :) Těch 99 procent jsou různé konverze, kolikrát ještě spláclé jen tak na rychlo, ale mrkni kam to dotáhl Snoopy s Nordschleifem. Ty tratě a auta co vznikají od piky náhodou naopak kvalitou jenom kypí, ale jak říkám, chce to čas. První vlaštovka je ta Cobra. Vem si první rFactor, než byl větší počet kvalitních tratí a aut taky trvalo rok dva.
  • Graficky to vypadá hezky, ale nejvíc jsem zvědavý jak si povede fyzika ve srovnání s iRacingem nebo Assetto Corsa. Podle videí mě to moc nepřesvědčilo, ale i tak to rád vyzkouším.
    • Hanzales
      Hele, to je složitý :) Řekl bych to takhle. Pokud by to člověk srovnával se Shift2, určitě je to někde úplně jinde. Fyzika jako taková je mnohem uvěřitelnější, propracovanější a to celkové překopání skoro od základu jde znát. Já to hraju samo jen na ten "pro" s alespoň trochu slušným volantem a občas se mi prostě stalo, že jsem si řekl "tohle jsem rozhodně ustát nemohl" s pocitem že mi to prostě i tak trošililinku pomohlo vrátit se do gripu a stabilní polohy. Nutno podotknout, že Focre Feedback i ta fyzika jednotlivých aut se poslední updaty značně zlepšuje a stabilizuje a začínám z toho mít mnohem lepší pocity při tom řízení samotném. Ale když vezmu do ruky Assetto Corsa, potažmo iRacing, P&G mod do GTR2, nebo HistorX mod pro rFactor, tak je to nebe a dudy. Celkovému technickému zpracování pCars se nedá vytknout určitě nic, graficky bezkonkurenční, někdy to počasí a denní doba vykouzlí takové věci, že zírám na monitor a na grafiku divíc se, že se nepeče a koneckonců takhle nádherně to vypadá i na medium detaily (auta na ultra) :) Modely aut taky nádhera. Cit grafiků i zvukařů jde ruku v ruce s opravdu působivým audiovizuálním zážitkem. I po tom, co si člověk vyšteluje pohyby v kokpitu (otřesy, gčka) je to i jíždní zážitek. Ale jelikož třeba já osobně preferuji tu čistou "pure" dokonalou fyziku a pocit z jízdy, propojení s autem, s přenášením jeho váhy, pocitem při brždění, tak mám prostě v tom Assetto Corsa nahráno 300 hodin a v pCars jen 30. Navíc po posledním upradu AC je ten force feedback a čitelnost aut ještě dokonalejší, takže se to fakt nedá moc srovnávat. Nejlépe to jde cítit asi po několikerém přečtení knížky "speed secrets" a snažení se aplikovat vše do toho simulátoru, threshold/trail braking, přenášení váhy, plynulost řízení a ideální podmínky pro co největší grip pneumatik, v tom AC a vlastně i iRacing exceluje a dají se tam ty získané vědomosti prostě aplikovat nejlíp.
      • Clovece ja ti nevim .. Dovolim si nesouhlasit to je asi tak vsechno.
        • Hanzales
          Já bych byl naopak rád, kdyby jsi to trochu rozvedl. Já si za svým nějak tvrdohlavě nestojím :) Jsou to jen mé subjektivní pocity vždy po strávení nějakého času v pCars, R3E, RF2 a Assetto Corsa. V těch posledních dvou případech jako by ten můj volant prostě ožil a propojení s autem samotným vzrostlo tak o 40%. Popravdě ani nevěřím, že i na současném hi-endu by to stíhalo grafiku pCars a fyziku Assetto Corsa. Combo by to bylo jednoznačně masakroidní, ale každý exceluje prostě v něčem jiném ;o) pCars rozhodně excelují v grafice, zvuku, kariéře, v celkovém zpracování, v počasí a střídání denní doby, ve smyslu pro detail, ale fyzika a hlavně odezvy ve volantu to bohužel zatím nejsou, tam i přes citelné vylepšení v posledních buildech třeba ujít ještě kousek cesty, aby seto AC přiblížilo.
          • 1. AC vraci do FFB i vjemy, ke kterym neni zadny vstup/duvod .... tzn, ze si (nekdy) vymysli a ta "zivost" je fake

            2. Co se tyka porovnani narocnosti fyziky AC a pCARS (tvoje "fyziku AC s grafikou pCARS by ani hi-end nezvladl"), tak jsi uplne mimo ... muzeme se bavit o podani FFB, ale co se samotne interni fyziky tyka, pCARS pocita dokonce s vice vstupnimi velicinami nez AC, cteni vstupu (volant) a fyzika obecne je taktovana na 600Hz (nerad bych kecal, ale tusim ze i to je vic jak u AC, minimalne ale stejne). Fyzika u pCARS neni oproti AC nijak zjednodusena, jak se snazis naznacit. Ani tire model neni o nic jednodussi.

            Ale ani si tak nemyslim, ze tvojich 300/30 hodin v AC vs. pCARS nemluvi o tom, ze je AC realistictejsi, jak spis o tom, ze ti pCARS z nejakyho duvodu nesedly (a klidne ten duvod muze byt FFB ktery se snad teprve ted dotahuje do finale ... btw. pokud mas Fanatec, tak tam je tusim nejaky bug ... ale jisty si nejsem). Staci se mrknout na Steamu a zjistis, ze spousta lidi to ma naopak.

            Muzem se tu hadat, ale ve vysledku zjistis, ze je to beztak o vkusu. Z nas normalnich lidi asi malokdo muze porovnavat realitu zavodniho auta a simulaci. My muzem porovnavat svoje subjektivni pocity z jednotlivejch simulaci. Na porovnani s realitou se musime spolehnout na skutecne jezdce a ani oni nemaji jeden svuj 100% oblibeny simulator. Spousty jich jezdi iRacing, nekteri Stockcar a nekteri dokonce ty pCARS (a ne, neni to placeny PR) a s nejvetsi pravdepodobnosti nekdo bude jezdit i AC (ackoli tam zatim o nikom nevim .. ale to nejspis proto, ze me AC nejak zvlast hluboce nezajima).
            • Hanzales
              Deckard: Je to jak říkáš :) Právě že AC čeká také ještě kus cesty a ligové závody nějakou dobu asi téže nepomigrují, alespoň do té doby, než budou pit stopy a podobné prkotiny.
              To co se děje se zadkem auta jde lépe vnímat myslím i z vizuálních vjemů. A to jak se hýbe samotný volant mi přijde právě že ze všech simů nejvěrnější, nejčitelnější a nejuvěřitelnější. Když teda vezmeme nějaký ten obyč street car, tak už se dá srovnávat s reálem docela dobře a chtě nechtě mám prostě pocit, že AC to momentálně replikuje nejlépe jako celek (od ffb, přes pohyb kokpitu až po chování auta). A s těma pedálama taky recht. S load Cell jde při threshold braking a uvolňování brzdového pedálu opět cítit nejlépe co to auto dělá v tom AC, dokonce pro mně naprosto nový pocit, když se to auto při přebrždění, nebo manévru při brždění znervózní :) Celkově co se týče toho držení balancu auta mi stále jako favorité vycházejí v první řadě AC, iracing, RF2 a pár namakaných modů do RF1 a GTR2.Pořád si ale taky myslím, že pCars není nějak pozadu a k simulacím má stále mnohem blíže, než GT5/6 a Forza, ale že by zrovna exceloval si nemyslím. Rozhodně ale pCars exceluje absolutně ve všem ostatním a to zase jako že pořádně.
            • Hanzales
              "Zcela osobne mam pocit, ze AC ma chovanim ke GranTurismu daleko bliz, nez pCARS"
              Vím, že jsi to nemyslel zle, ale tady zase upustit nemohu já :/ Donedávna pro mně byl takový výchozí benchmark simulace iRacing a dneska je to z mého pohledu AC. Mluvím čistě o simulaci jízdy a výsledném dojmu při řízení. Nevím jak často a kdy naposledy jsi AC zkusil, ale z mé strany zase musím trvat na tom, že pCars je všechno všecičko, jen ne nejvěrnější simulátor reality, co se týče simulování samotné té jízdy. Já nevím no, skoro každý den mezi těmi hrami přeskakuji a co se týče samotné simulace jízdy, jízdních vlastností a výsledného dojmu při trápení toho auta u mně to AC prostě vede a tím v něm i strávím více času. Hned v závěsu je pak rFactor2 třeba s DTM (URD) modem. RaceRoom je taky hodně uvěřitelný a věrný reálné předloze, ale taky už tomu něco malinko chybí, také má být nějaký update povrchu tratě a odezvy ve volantu, i když není laser nascanováno.
              Jinak si myslím, že iRacing je přesně ten případ, kdy to právě obtížné je. Tam se právě ti reální jezdci, jež Iracing díky laserscanned tratím a věrné a přesné fyzice upřednostňují, shodují na tom, že v reálu je to díky dalším vjemům ve výsledku lehčí to auto zvládnout na té hranici toho gripu atd. A tam právě že alespoň z mých pocitů AC poskočilo ještě dále, protože za použití všech získaných znalostí je ovládání naopak jednodužší a když už člověk tu chybu udělá, mnohem snáze ji napraví. Jak říkám, nevycházím z toho co jeden a nebo druhý umí po technické stránce, ale jaký je z toho ve výsledku pocit.
            • x_mave:
              IceRacing tomu říká pár diskusních magorů, kteří jednak hrají na kdoví čem a druhak je to kvůli tyre modelu u pár aut, který se nějaký čas nechoval úplně správně. Jasně, když jsem hrál iRacing prvně, tak jsem si taky říkal, co to je kua za klouzačku, ale ono dost velkou roli hraje to, jaké má člověk náčiní. Laciné pedály z DFGT neposkytnou takovou kontrolu nad bržděním jako mají třeba Elite nebo CSR pedály od Fanatecu a když pak někdo blbě brzdí a auto si nevědomky rozhazuje do smyku nebo má imrvere bloklé kola, tak se mu nejde divit, že na to nadává...

              Modlu bych spíš viděl na Assetto Corsa, které je pořád vynášeno do nebe a přitom je to v mnoha věcech pořád strašně nedotažené (beru v potaz že je to early access). S tím, že má AC nejlepší FFB souhlasím s Hanzalesem, jde tam cítit přes volant to, co člověk v reálu cítí zadkem, takže má hráč mnohem lepší kontrolu nad autem než v iRacingu, kde ti auto ustřelí a hráč vůbec necítí, jestli ho srovnává nebo ne...
            • Vzdycky a u kazdyho simu bude skupina lidi proste tihnout jinam ... i ve zdejsi diskuzi uz se objevila "modla" iRacing ... a ackoli ho nekteri povazuji za vrchol reality a etalon dokonalosti, najdou se taci (i mezi profesionalnimi jezdci), kteri tomu posmesne rikaji iceRacing. Co dodat.

              K tomu tvojemu postrehu, ze se obcas musis jit podivat do nastaveni, jestli se neco nepreplo - no hele ... ja se taky divil i usima, kde jsou skutecny limity auta, kdyz jsem svoje auto vytahl na okruh. To, ze jsi z jinych simulatoru na neco zvykly, to jeste neznamena, ze je to tak spravne. Treba i Ben Collins v kazdym svojem feedbacku naopak tvrdi, ze na hrane a lehce za hranou by formulovy gumy mely mit VETSI GRIP .... a ja si myslim, ze ten asi vi, co rika (na druhou stranu na vode by to melo plavat vic).

              Jasne .. na road gumy zatim nikdo snad poradne nesahal. Je fakt, ze vyrazne vetsi pozornost v pCARS je venovana zavodnim specialum, nez beznejsim vozum. To muze byt pro spoustu lidi taky problem. Ale treba FormulaRookie (Formula Ford) je kralovska zabava a podle lidi, co maji RL zkusenost z Formuli Ford, tak velmi velmi verna zabava. Totez se da napsat o Mercedesu DTM, temer vsech GT autech ... vpodstate vsem co jezdi na slickach. pCARS a Formula Gulf 1000 je dokonce oficialne pouzivane v Dubai pro trenink novacku. Zcela osobne mam pocit, ze AC ma chovanim ke GranTurismu daleko bliz, nez pCARS ... coz vubec netvrdim, ze je spatne, ja mam GT rad ... ale srovnavani pCARS s Forzou a GT je ciste marketingova zalezitost, protoze konzolovi hraci, v zivote o iRacingu, LFS, netKarPRO atd. neslyseli. pCARS ma svym feelingem a HC zamerenim daleko bliz k oldschool GTR (coz neni divny), jen je to jaksi cely o nekolik generaci dal (fyzika, grafika, zvuk). Celkove je to cilene i na fanousky toho iRacingu ... kteri jsou ochotni si pripustit, ze ovladat MX5 ve skutecnosti ve 140 km/h neni zas takovy peklo.

              V kazdym pripade nechci tvrdit, ze ani ty pCARS jsou dokonaly ... urcite se najdou chyby ... ale proste takovy ty hlasky "aby se to AC vubec priblizilo" povazuju za mimozni. Popravde nejlepsi reseni je asi mit oboje :-)
            • Hanzales
              Ne, naopak jsem rád, že můžem podiskutovat, hádat se by bylo to poslední, co bych chtěl.
              Prvně máš určitě pravdu, že je ten můj pohled na pCars trošku zkreslený právě tím Fanatecem a zkušenostma od úplně prvních buildů, což v člověku tak trochu vybuduje určité pevnější stanovisko. Ale je taky pravda, že za posledních pár buildů se vše oproti dlouhodobějšímu dřívějšku značně zlepšilo a stále zlepšuje. Pořád ale tak trošku trvám na svém, že "papírová" data a výsledný efekt jsou dvě rozdílné věci. V tomhle směru, ať je fyzikální model jakkoli komplikovaný, se Kunos prostě povedl zázrak. AC jede na 333Hz no a o žádných "Fake" efektech nevím :) Vedle čistého FFB "od pneumatik" lze přidávat "Road effects" a "Slip effects". To prvni jen zintenzivňuje vjěmy z hrbolů a nerovností a to druhé ano, přidává efekty navíc při strátě gripu, nebo při brždění. Ale dost lidí má vypnuto obojí a i bez těchto "přídavných efektů je ten výsledek úplně jinde. Žádný jiný simulátor mi momentálně prostě nedokáže nabídnout lepší čitelnost toho, co se s autem děje a to jak pomocí FFB, tak pomocí vizuálních vjemů a chování auta samotného. Jak říkám, možná s jiným volantem je pCars úplně o něčem jiném, alespoň co se týče Force Feedbacku, ale fyzika, byť možná počítá s více vstupními veličinami mi tak ve výsledku při tom hraní lepší nepřijde, spíše naopak se jdu někdy přesvědčit do menu, jestli se mi nepřepla obtížnost :/
              No a co se týče porovnání se skutečnou realitou, máš pravdu. Vlastně skoro nikdo z nás neřídil řádné GT, nebo Sportscar na trati a jsme ti poslední, co v tomhle směru mohou mudrovat. Na druhou stranu nějaké to MBW M3 2.7L jsem v rukou měl, něco naježděno už také mám a on-board videí mám nakoukáno nepočitatelně a z toho všeho se leccos usoudit také dá. S tím se spojuje i ten fenomén, že simulátor musí být nutně těžký a obtížný. Pokud se to auto žene na hraně svého limitu, pak je to samozřejmě obtížné, v takovém iRacing obvzláště, ale právě díky té čitelnosti aut v AC jsem si chvíli i říkal, že je to naopak jednoduché a díky přívalu informací je udělat chybu docela haluz,hlavně po tom posledním updatu. To právě že v pCars se vysekám spíše, právě kvůli té nemožnosti se s tou dynamikou toho auta natolik spojit. Doufám, že jsem to popsal teda nějak rozumně :)
              PS: Z mého pozorování naopak vyplývá, že ne úplně malá část hráčů vyměnilo iRacing za AC (mně nevyjímaje, mám tam tratí a aut a leží to ladem) a spousta hráčů si nad AC oproti ostatní konkurenci doslova libuje, ale asi to bude tím, na kterých fórech oba trávíme více času ;o)
              Opravdu bych tu nerad vdechl nějakou negativní kritiku na pCars. Osobně tomu zvěstuji ohromnou budoucnost a milióny nadčených hráčů, ale třeba počítat s tím, že část těch nejtvrdších fandů HC simulací prostě budou tihnout jinam ;o) Z obchodního hlediska je nás ale naštěstí spíše to minimum ;o)
              • Reakce na příspěvek:

                ja osobne p.cars nezkousel,kazdopadne jsou to graficke orgie,jezdime samozrejmne rf a ted nove AC ze ktereho jsem nadseny a doufam ze se vse dotahne dokonce,myslim ze pcars je holt zameren pro vetsi masu lidi na konzolich coz me mrzi ale zhlediska trzniho to chapu,zajemcu pro pravy sim uz pomalu umira ale snad by se mohlo blizkat na lepsi casy zvysenou propagaci atd
            • Pro profesionální jezdce není důvod testovat na nedokončeném AC, když vše, co potřebují, najdou v iRacingu v nejvyšší kvalitě.
      • Díky za vyčerpávající rozbor *3* Akorát to teda vypadá, že to nebude zrovna hra pro mě, jde mi hlavně o fyziku, pokud chci pěknou grafiku, tak jdu ven na procházku *1*
  • Více o hře Project CARS najdete na http://www.projectcars.cz
  • Jsem zvědavý, jak to bude graficky ve finále vypadat. Nakolik je reálná praxe donutila grafiku ořezat.
    • Na PC se nikde nic nerezalo .. Na konzolich budou mit auta az prvni LOD (60K tris) misto nultyho z PC (300K tris)
      • I na nových?
        • Pouze na nových, protože pCars vyjde na PS4, Xbox One, PC, Wii U a Linux.
          • Hm, trochu mrzuté. Tiše jsem doufal, že mají dost výkonu na to, aby utáhly tuhle věc na plný detaily, ale co už. Nějak už mě přestává bavit topit 25+ kKč v novým počítadle každých pár let, tak se zřejmě budu muset spokojit s nižšími detaily. :)
            • kennyB
              Hanzales: To je fakt *3*
            • Hanzales
              Na PC to vypadá úchvatně a na nových konzolích právě že taky. Rozdíly tam jsou, ale při jízdě už se téměř smazávají :) Ty lepší detaily u PC verze třeba koumat při kochání se autem atp. ale konzolové verze nejsou nějak extra razantně ošizeny. Kdyby šel současný volant připojit k PS4, tak bych pCars možná radši bral i na PS4 ;o) Současné pc už to na ty plné detaily při 60fps prostě nedává a třeba tu a tam něco ubrat. I pak to vypadá stále nejlépe co jsem v pohybu zatím viděl.
            • kennyB
              Nic neořežou. Hra bude vypadat tak, jak jí prezentovali *3*
            • Jazz
              Druhá věta vtip století. *1*
              • Reakce na příspěvek:

                Njn, ve 33 mám i jiné priority, do kterých vrážet prachy, ale jsem rád, že jsem mohl pobavit.

                Jinak ostatním díky za názory.
  • walltar
    Nevíte někdo, jestli bude preorder i na steamu?
    • Ilusiveman
      Nevíš co s penězma?
      • walltar
        No kdybych nevěděl, tak bych se neptal jestli bude preorder na steamu ne? Chtěl bych nějakou závodní hru, která má podporu OR a tohle vypadá líp, než Aseto Corsa.
        • Hanzales
          Taky bych tomu věřil, vzhledem k tomu že to vlastně celé už přes Steam nějakou tu dobu běží.
          Já bych bral ten DK2 právě spíše na to Assetto Corsa, (podporu DK2 počítám zakomponují brzo, kit jim dorazil teprve pár dní nazpět). Jinak pokud mi to běží těch 75 FPS v 1920x1080, rozjel bych to na tom DK2 v pohodě?
          Tak mně napadlo, kdyby jsi si to chtěl s tím pCars vyzkoušet, nebyl by problém (počítám máš lepší železo) dorazit k tobě a tam to nainstalovat. Já bych si zase aspoň odzkoušel, jestli do toho jít taky a objednat tu DK2 verzi už nyní, na to blbnutí s AC atd. :) Ale musel by jsi být z Prahy ;o)
          Případně jde to nějak přes ten "family" sharing? Kdyby jsme to nastavili a já ti pCars vždycky půjčil, když ho nebudu hrát, pač mé odehrané hodiny mluví za vše (pCars 30 hodin), (Assetto Corsa 300 hodin) ;)
          • walltar
            Hmm já jsem právě z druhé strany republiky ...

            Ale na Assetto Corsa se teda ještě podívám, Osobně moc závodní hry nehraju, ale chtěl bych si něco závodního a dobře vypadajícího zahrát na OR.

            Jinak s tou náročností ... pokud ti hra ve 2D jede na 75FPS, tak v riftu pojede celkem pomalej. Ale DK2 má tak špatné rozlyšení, že můžeš stáhnout dolů detaily a ničemu to nebude vadit.
        • Podle tvůrců je to možné. Mohlo by tomu pomoci oficiální datum vydání.

          http://www.projectcarsgame.com/faq.html
  • kennyB
    Sakryš, listopad bude celkem nabušenej měsíc. Evil Within, Lords of the Fallen, Project Cars...
    • V dnešní uspěchané vývojářské době bych se klidně nebál i nějakých těch odkladů... Evil Within sice už odloženej byl, ale může být klidně znovu. Čímž říkám, že se na datum vydání nemůžeš nikdy spolehnout, dokud hra opravdu nevyjde. Známe dnešní publishery. *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit