Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cau kyberkluci, netusite nekdo, uz jsou nejake zajimave fanouskovske mise ci kampane?
  • Ako niekto môže povedať že shadowrun returns je "povedené" a " RPGčko" v jednej vete to fakt nechápem
    • Sice souhlasim, ze RPGecko to moc neni, jde spise o strategii ve stylu X-COM, Jagged Alliance apod., ale povedena rozhodne je. Ze spousta lidi mela ponekud nerealna ocekavani, uz je zase vec jina.
      • backeri za 15 babek vicemene dve hry (dva pribehy), no nekdo radsi plati majlant za 4 hodinovy blockbustery cod nebo bf *6*
        • Pitomost, obe hry stavi na online a jejich fanousci je hraji stovky hodin. Pomer cena/cas maji vyhodnejsi.
          • stovky hodin si muzes hrat i s neohoblovanym polenem, mluvim o tom, co predvedli vyvojari

            za 15 dolaru, je to solidni pribeh a kulisy

            za 60 dolaru bf a cod jsou jen recyklovany hovna, ktery joudove v marny nadeji, ze to konecne bude neco lepsiho, kupujou porad dokola
    • *7* 15 USD .. takže cena jako při startu Shadowrun returns : dead man switch .
      No příběh dobrý , provedení na úrovni flashovky a možnosti .... těch tam bylo velmi málo . Zábavná jednohubka . Počkám jak dopadnou tihle mercenaries a možná koupím ... tahové souboje ve stylu posledního Xcomu jsem si tedy neužil *7*
  • A najednou se da saveovat vsude a dokonce to pujde i bez DRM. Hraci zase jednou dokazali, ze kdyz na tvurce poradne zatlaci, tak dosahnou sveho. Super.
    • Thorar
      Mě ten systém savu přišel naprosto v pořádku, drm jsem nijak nepocítil, tak nevim proč by měli hráči tlačit?
      • Nechapes, protoze si dite a nedela ti problem u hry sedet od rana do vecera, takovych je v CR vetsina. Na zapade to je ale jinak a hraci tam o moznost savovat kdykoliv a tim setrit svuj vzacny cas velice stali a vyvojarum to dali i jasne vedet.
        • Thorar
          Savovat uprostřed runu je prostě hloupé. Tohle není hra ke které by si měl člověk sednout na 10 minut. Ano, máš pravdu 30 leté dítě s hromadou času, jasně.
          • Vsak te savovat nikdo nenuti. Ja osobne jsem s tim mel problem myslim jen jednou, az ke konci hry, kdy jsem po neuspechu musel znovu hrat ponekud neprimerene velkou cast mise.
    • mne osobne by prislo dostatecny naky ulozeni pri ukonceni (tzn. jak tu driv nekdo argumentoval, ze musel rychle odbehnout a pak musel cast hry hrat kvuli tomu znova), ale ukladat kdykoliv a kdekoliv ubira adrenalin (a ze ho v ty hre moc nebylo, i na nejtezsi se to dalo projit celkem snadno)
      • Presne, moznost ukladat kdykoliv hru velmi zjednodusuje, minimalne behem boje by tí nemelo jit a na hard by mela byt permanentni smrt a ukladani jen pri odchodu.
        • zdeeneek
          A co ti brani v tom abys behem boje neukladal hru? Moznost ukladat kdykoliv by tam mela byt, je uz na kazdym jak by ji vyuzival.
          • Brani mi to, ze tam ta moznost je, ciste psychologicky. A take je velmi pravdepodobne, ze ta hra nebude odladena na to, aby sla hrat bez ukladani.
            • kupodivu souhlasim, to ukladani je jako droga, jak tam je, tak casem se to u me zvrhne, ze po kazdym souboji si to ulozim...

              a kdyz zavzpominam na prvni aliens vs predator, tam to byla pulka atmosfery hry, ze ta smrt nesla jen tak obelstit *5*
    • Alebo sa dokazalo ze su este stale vyvojari, ktorym na hracoch zalezi.
  • Ten styl psaní vašich novinek je už skoro jako v Blesku...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit