Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to vypada na nepoužite materiály z bloodborne
  • Hoši,když se vám to nelíbí tak to nehrajte a je to.Dark souls serie je jedna z nejlepších a doufám že bude i nadále.Na rozdíl od jiných her vás nevodí za ručičku jako dnes už všude a např.souboje s bossy jsou to nejlepší co jsem v herním světě zažil.Dark souls 2 jsem již otočil 7 krát a Dárk souls 1 5 krát a to mě u jiné hry ani ve snu nenapadlo.Hra není ukecaná jako např.Zaklínač 2,3 a podle mě třeba dnes hrám škodí volba obtížnosti a savy na každým kroku.V dark souls je obtížnost jasně daná a podle mě je to klenot v rpg hrách.Tak to jednoduše nehrajte když se vám to nelíbí,nehante to a nekažte radost jiným.Dík
  • a pude tam plavat? *7*
  • https://www.youtube.com/watch?v=Ha8eRiP0DmI

    16 min gameplay
  • Nejsem moc fanouškem "dojení série", ale dokud je ta hra dobrá, tak mi to nevadí. Měl jsem možnost teď hrát kousek Dark Souls 3 a jsem tak trochu rád, že to tělem i duší připomíná první díl. Hraje se to moc dobře, vypadá to, že příběh bude mít taky co nabídnout... nutno říct, že se těším. :)

    Určitě bych se nebál, že bude Dark Souls 3 zklamáním.
  • Co kluci, vypada to jak 2, ne vlastne to vypada jak 1, ne vlastne to vypada podobne jako Demon's Soul. Hm, takze pridame par priserek, engine je hotovy, staty mame vymyslene, system je vymysleny, takze dame nove prostredi a 200 stran dialogu a jsme hotovi. Jeste, ze je tady dost funiku, co si to koupi.

    Kdyby aspon odstranili ty chyby - jako prosekavani zdi, kouzla proletavajici stenou, prosekavani priser, staggering defekt, nesmyslne parry a backstab. Nebo kdyby aspon navazali specialni utoky na vlastnosti, nebo na nutnost se je nekde/od nekoho naucit. Nebo kdyby pridali vahove omezeni pro batoh, nebo kdyby pridali smysluplne dialogy, nebo kdyby zabanovali cheatery v MP, nebo kdyby odstranily lagy v MP, nebo kdyby pridali rozumny pribeh. Ale to by asi bylo prilis. Takze dostaneme potreti, ehm poctvrte to same. A lamy v redakci tomu daji aspon 9, protoze hodnoceni je vzdy subjektivni zalezitost recenzenta.
    • Nik ta to nenuti hrat
  • Miyazaki ty DS hry seká jak baťa cvičky, každý půl rok jedna - DS, Bloodborn, DS. Stihne vůbec vytvořit novou hru nebo pořád jen recykluje jednu a tu samou?
  • To zas bude herni revoluce...... *7*
  • Tohle mě fakt dere. Dark souls serie, The Witcher serie oboje solidní serie z dobře napsaným příběhem, chytlavým gameplayem a RPG prvky které nestojí na "I must grind it all". pokud Dark souls III vyjde příští rok tak oboje serie vznikly v průběhu 6 let, což by jsem řekl, že je rozumná doba na AAA tituly. No a pak tady máme Diablo III, průměrné RPG s nešťasně zvoleným systémem spellů pro postavy, kde člověk má k dispozici 5 activek (víc jich najednou ani nemůže používat). No abych byl přesnější tak každý spell má 3 variace, ale všechny jsou tak strašně na jedno brdo, až to bolí a pokud člověk nemá hromadu různých setů tak využije stejně právě jedno combo max dvě. Jediné co tě to nutí hrát dál je nekonečný grind a když to hraje člověk poprvé tak ještě solidní filmečky. A to jenom proto, že tak dobře vypadají, protože příběh má ta hra jen asi o stupínek lepší než aktuální velké blití Marvel filmů. Od posledního Diabla 2 trvalo zhruba 11 let než vyšla Diablo 3 a podle náznaků byla větší část doby v nějaké fázi vývoje (tím myslím, že se na ní skutečně pracovalo a ne že to není hra spíchnutá A až po Z za 2 roky před vydání). No a po vydání trvalo další dva roky než se stala hratelnou, protože systém lootu a random skilly pro šampion party na nejvyšší obtížnost, byl tak neskutečně frustrující. Itemy, které stály za prd a většinou nebyly ani pro vaší postavu a monstra, které Wipnuly klidně i celou partu frajerů, kteří si svoje věci nakoupily na aukci. A k tomu těhlech srágor tam bylo 5 skupin a víc na jednu sekci mapy. A to vše od prakticky nezávislého studia, které má asi víc prachů než všichni ostatní publisheři dohromady vyjma EA, Ubisoftu a Valve. Hry, které hru od společnosti s obratem o kterém by si mohlo nechat zdát 2/3 Afriky strčí hravě do kapsy ve všech ohledech, vzniklo pomocí crowd foundingu. (Divinity:OS a Pillars of Ethernity)
    No a aby jsme nenadávaly jenom na Diablo jako na představitele RPG titulů. Pak tady máme RTS scénu. Za posledních 9 let vyšly jen 4 hry jejichž multiplayer dokážu respektovat, což jsou Company of heroes I a II, Down Of War 2, a Supreme Commander: FA. Čestné místo tady má i StarCraft 2, ale to zase je jen pro těch několik mámo bohů mikro a makro manegmentu. Ostatní prakticky hrajou hru na úrovni kámen nůžky papír, kde kvantita právné kompilace vojska a rychlost jejího namasování znamená vše. Z těch 4 zmíněných her nahoře 3 jsou od stejného studia a mají podobný gameplay (praticky bez základny, člověk se zaměřuje na ovládání značně omezeného počtu jednotek a prim hraje jejich prezervace + mikro manegment (což uznávám není opravdu pro všechny fandy RTS)) a dvě z nich jedou prakticky čistě na podpoře moderské komunity (Elite mod a FAF). Supreme Commander je sice RTS klasičtějšího střihu, ale množství kreativity, které je možné !!!Prakticky!!! uplatnit ve multiplayer hře se už od té doby v RTS žánru neobjevilo (Planetary Anihillation se tomu blíží jen myšlenkou). Pokud si chce člověk dopřát dobrou klasickou RTS multiplayer hru musí šáhnout po Age of Empiers 2 což je hra co si pamatuje můj nástup do 1 třídy na základce. Je mi 21 a od mích 6 je na trůnu klasických RTS prakticky jedna a ta samá hra, která sem tam dostane nějaký ten upgrade. Kur*a, alespoň to mohl někdo skopčit, narvat to do hezčího kabátku a aktualizovat tomu interface aby to nejelo na 16 let starém systému, kde chybí takové věci jako chain command, buildorder, nebo se alespoň zatraceně podívat na další upgrady, když se něco v dané budově staví.
    • del0
      S tím vývojem Diabla 3 je to smutný, naštěstí dneska už je to ok. Hra je úplně jinde, než po vydání a mám tam nahráno víc, než třeba u toho Pillars of Eternity. Takže bych zase netvrdil, že by byl Blizzard zadupanej hrama z Kickstarteru. Spíš bych řekl, že Blizzardi jsou jen nechutně vych*aný a pomalí. *1*
      • No jo PoE není pro každého. Osobně by jsem se taky zbláznil z toho kolik možností mám a z tisíce věcí co jsem minul a zdělal. A navíc si nemyslím, že by byl Blizzard zadupaný hrama z Kickstarteru. Na to jsou moc jiné a na něco jiného zaměřené. Já si myslím, že Diablo 3 dostalo svojí dávku Buttrapu dávno před tím, než vyšlo. Titan Quest splňuje body pro plnohodnotného nositele titulu "nástupce Diabla" ve všech ohledech a navíc je z toho cítit opravdová láska tvůrců ke hře. Na rozdíl od Diabla 3, kde jsem cítil tak maximálně potřebu prohodit peněženku obrazovkou v počátečním hypu a pak ten použitý pocit po noci s pořádně drahou prostitutkou (ne že bych to zažil, ale prostě mě nenapadlo lepší přirovnání *7* ).
    • Podla mna si len nezaregistroval dobre a inovativne RTS hry, ktore nestavaju na kvantite, ako napriklad Sins of Solar Empire ci Wargame.
      • hmm obě hry znám a Sins of Solar Empire: Rebelion občas i hraju. Obě hry jsou nepochybně kvalitní a svojí základnu mezi hráči si najdou, ale: Wargame je jako Defcon s možností zoomu a spíš než klasický RTS připomíná víc šachy. No a SoSE:R je příběh sám osobě. Hra, kde tvůrci pochopili, že hráči májí rádi monumentálnost bitev a jednotek, ale bez výdrže to dotáhnout dokonce. První věc je, že tam není kampaň. Ne, že by jsem na nich nějak lpěl, ale neznám lepší způsob jak se dostat do hry než že si ošahat hru přes naskryptované a připravené situace posazené v nějakém zajímavém pozadí, které tě u toho udrží, na rozdíl od toho tutoriálu co tam je, který je nudný k zbláznění. Normální bitvy s botama mají problém s tím, že tam není ta ideální obtížnost. Buď je to moc lehké a úplně to pokazí vnímání tempa hry pro budoucí multiplayer hry nebo tě umělá inteligence převálcuje během 10-20 minut (samozřejmě, jde to i jinak buď nad tím strávíš hodiny snažením se pochopit proč, co, jak se všechno dělá, zatím co tě masakruje počítač, nebo si to přečteš na fórech a zrovna ani jedna z možností není jak bych tak řekl "přípustná" pro řádnou RTS hru). Navíc národy jsou těžce nevyvážené a narozdíl od Supreme Commander není jak zastavit získané momentum (v jednom bodě hry je prostě jasné, že ten druhý vyhrál i když hra by klidně mohla jet ještě hodinu).
        • Nesuhlasim, nahral som toho v SoSE:R celkom dost v multiplayeri aby som mohol tvrdit , ze vsetko sa da zvratit prave preto ako su rasy odlisne a ich specializacie zamerane. Hra je vyborna, ale proste ma velke naroky na cas, vacsi multiplayer match sa kludne natiahne na 4-5 hod.
    • Napadlo tě někdy, že možná síla Diabla je v něčem jiném, než u Dark Souls nebo Zaklínače? Přeci nemusejí být všechny hry stejné. Mě Diablo taky nebaví, ale znám lidi, co tam mají nahráno tisíce hodin, čili něco na tom asi bude. A zrovna mezi Dark Souls a Diablem bych i viděl určité styčné momenty - pořád dokola zabíjíme ty samé protivníky a královsky se bavíme.
      • No zeptej se těch lidí jaký díl Diabla hrály těch tisíc hodin, *spoiler* 3 to nebude. Na rozdíl od posledního dílu 1 a 2 byli výzvou ne frustrací, loot byl ucházející a solidní equip se dal sehnat hazardem za "rozumnou" cenu. Taky se nesnažily vykastrovat svoje charaktery jenom proto aby byli vyvážené, ale snažili se je udělat hlavně zábavné a unikátní. Co na tom, že nějaký charakter je prostě silnější než ten druhý. Hlavě když jsou charaktery svým způsobem hry unikátní a je jedno, že některému udolat finálního bosse aktu bude trvat 5 minut déle než tomu druhému. I když se o !2 roky později! vypořádaly s neduhy v Diablu 3 homogenita charakterů zůstala a celkově 3 je značně nemastná neslaná
        • V diablu 3 mam odehrano nejakych zhruba 960 hodin, a znam dost lidi co mají i vic, takze tva teorie je zcela spatna.
  • je třeba dojit krávu, dokud dává. To není jako wrpg, kde na každý nový díl čekáme několik let. Japonci budou Dark Souls dělat každý rok. Vždycky udělají akorát C+P, trochu to přeskinujou, příběh žádný vymýšlet nemusí, a lidi co si o sobě rádi myslí, že přece nejsou casual, se nad tím budou rozplývat.
    • Ty jsi ten typ člověka, co když v ději záporná postava neřekne "právě tě zrazuju", nebo kladná "právě jsi mě zradil" nejsi schopen poznat, že k tomu došlo. To samé v souls sérii. Nikdo ti příběh neodvypráví a tak podle tebe neexistuje. Ty budeš skvělý podřízený, nepřemýšlíš nad věcmi a co ti kdo řekne to platí. Realita získaná vlastním pozorováním pro tebe neexistuje.
      • to je jak u Bethesdy...ta taky hodi o neco vic nez polotovar a nadseni moderi to doladi...u DS je to to same s tim, ze se jedna o pribeh...nadsenci si to neexistujici sami ,,domysli,, :D
        • Asi nebudeš fanoušek Lynche :D
          • kdo to je ?
            • ja myslim, ze to bude neco jako svitky Elder Scrolls...v idealnim pripade ,,pouze,, oslepnes
            • Tak kdo tu na ně sakra může vůbec koukat?
            • Tristane, ty uz na ty filmy taky nekoukej...me by zabily a ty si z nich zblbnul :D
            • spíš by mě zajímalo jestli opravdu vůbec JSI?
            • tak to na ne radeji nebudu koukat, na umreni jsem uz moc stary
            • Někdo nad tvé chápání. Točí filmy na které bys umřel.
          • Nejspíš ani neví kdo to je. On nebude málo blbej...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit