Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslim, ze chlapci z Epicu zvolili ukazku trosku DOST nestastne oproti napriklad samaritanovi.

    Pripomina mi to skor posledne dema radeonov, ktore sa sice pysnia vraj pouzitymi technologiami, no normalny clovek ich v tom hnuse nepostrehne.
  • God-of-War
    Čekal sem to lepší
  • neda mi nezasmiat sa, o tom aky bude UE3.0 genialny sme pocuvali takmer 4 roky a nakoniec to nedokazalo zvladat nacitavat textury real time, nedokazalo sa popasovat s AA na mnohych kartach. Streamovanie svetov bez loadingov zostalo len na papieri. Pre mna su toto len PR zvasty a kym neuvidim neuverim..
    • Spades
      Tak holt nemůžeš předpokládat, že se všechno vyplní. Třeba zjistí, že to prostě není na aktuálním HW dostatečně stabilní, tak s tím počkají...
      RayTracing je tu už 10 let, ale až teď je na něj dost silnej HW, aby si ho mohli dovolit i mainstream hry (teda jenom na Keplerovi a novějších kartách)

      Taky se myslelo, že dnes už budou létající auta, kolonizovaný mars a bůhví co ještě...
  • copa-k: reakce na wasd napsal: Zase ty hry budou o neco kratsi..(jen dodam ze to je pod clankem o enginu) Ano UE4 bude pro novou generaci konzol, ale pravdepodobne i pro pc, handheldy podobne jako udk. To neni pravdlo... a pokud ano tak PS 8 bude vcelku vysmech. To ze stoupnou naklady je pravda ale urcite ne o tolik ze by nekdo musel osekavat hry. Ta vyvojarska pipeline se zmeni uplne minimalne. Navic budou mit pravdepodobne vice intuitivni engine nez trosku "poslepovany" UDK (UE3.5). A OT to je protoze engine neni hra. Nic me nepoburuje jen to komentuji...pokud to mel byt humor prosim priste smajlika at je to vice zrejme.
  • No nez jak se hra bude diky enginu blejskat mne zajima jak dlouho bude lezet mrtvola na miste, zda kulka ve zdi vydrzi dele nez vysterelim druhou, ci jestli mnou vytvorenou hromadu mrtvol budou muset nepratele obchazet a ne ze se kazda druha mrtvola behem 2sec vsakne do zeme *11*
    • smejki
      tohle ale není věc enginu. Resp. engine tomuhle neklade skoro žádné limity.
  • Pár čar z editoru a obrázek z dílny Photoshopu. Čekal jsem víc.
  • Ty hory vypadaji jako fotka, ale nejak se my to zda spis kreslene nez aby textury vypadali vic realisticky. Mohli by udelat demo s zenskou podle me nejhorsi v texturovani je vlasu, ve vetsine her bud ma zenska bud vlasi 1 celek (Aion) a nebo cancoury (Blade of tames, Max payne 3), Opravdu by me zajimalo jak by vlasi vypadaly v UE4 kdyz v demu Samaritan vypadali uzasne (ale pravdepodobne 1 vlas mel vetsi primer nez je ve skutecnosti). Ve vetsine her se pokousi vyhibat vlasum treba v CryEngine3 demu raci ukazali jak vypada vyholena hlava bez vousu nez aby ukazali neco co nezvladnou.
    Jinak nejaky odkaz na video z predvadecky nebo samotneho dema, info v jakych fps na danem stroji jelo?
    • Hairy_Ass
      Jo jo, ve většině her vlasy vypadají spíš jako helma, než součást hlavy.
  • co nam vyborne dokazujes svojimi ho*nami :)
    • malo ist inam :D
  • tak určite to vyzera lepšie ako skyrim :D
  • Tenhle boj mezi Enginy bude jako vždy o jednoduchosti tvoření a detailech. Každopádně výsledky jak z CryEngine a Unreal Engine jsou výborný!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit