Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • už je načase aby někdo založil pražský ghetto pro augy, nejlépe na žižkově
  • Hmhm. Vypada to jako HR snad to ale bude lepsi.
  • nuz aj ja sa zaradujem medzi namotanych ludi, som plny ocakavani, teraz som aj zabludil na metacritics a zostal som prekvapeny, ake vysoke hodnotenie ma human revolution, mne tam vadilo AI a suboje podobne ako v bioshock seriii su tazke len na zaciatku, po par argumentaciach sa obtiaznost meni na easy, comu este napomaha, ze nie je problem upgreadnut takmer vsetko, toto v DE1 rozhodne nebolo mozne a v SS2 uz vobec nie, nuz teda uz len cakat na oznamenie datumu..
    • C-BEAM
      tak ale aj prvý Deus mal svoje problémy, čo sa týka obtiažnosti to bol absurdne nastavený damage zbraní, čo čiastočne rieši Shifter mod ale i tak by sa ho niektorým zbraniam zišlo zvýšiť aj 3-4x a iným zase poriadne znížiť (DTS bol absurdný). Ale to bolo v tej dobe bežné.

      Hrozne mňa štve že HR nešiel skoro nijak hlbšie modovať a určite sa to nezmení. Keby bolo možné do HR vytvárať levely s poriadnym leveldizajnom a meniť všemožné parametre augmentácií a zbraní stala by sa z neho na PC kultová hra, takto je len ďaľšia v poradí.
      • HR byla ale ultimátní - lineární a trapně jednoduchá konzolová arkáda...
        Ježiš, jak já bych nadával...
        Ďakujem za rozhovor...
        • arkáda? *15* dobře ty...
  • Ilusiveman
    Traler je skvělej, stylovej. Přidávám na seznam "must buy".
    • Když oni trailery asi uměj líp než pak ty hry :D Ne že by byl HR špatný, ale po nadšených recenzích jsem čekal trochu víc. Čekal jsem něco jako Vampire:Bloodlines a bohužel se nedočkal. :(
  • už se těším, první DE i DE:HR byly výborné hry. Jen si myslím, že je posadili do moc blízké budoucnosti, rok 2100 až 2200 by byl reálnější
    • Aby ses nedivil před 15 lety si taky moc lidí nepřectavovalo že budou moc mít v kapse stolní počítač a jak se to od té dobry změnilo, vezmi si že první lidi s robotickými protézami už je.
    • Lukyz
      Z dnešního pohledu možná, ale první DeusEx vyšel v roce 2000 a odehrával se v 2052 *3*
  • RedEagle
    Na tuto hru som velmi zvedavy..vypada celkom dobre. Human Revolution ma velmi bavilo .
  • Nejlepší Praha byla stejně v Soldiers of fortune 2 :)
    • JezboX
      Dobry den, mate polevku? Nebo jak to tam bylo *1*
  • Já vám nevím, pánové... deus ex bych si rád připomínal jako cyberpunkovou RPG polobaladu po vzoru prvních dílů, tyhle shadowstepy a trojitý salta s dekapitací bych odeslal zpátky do devil may cry, kam patří...
    • To jsem tu psal na začátku, ale byl jsem nemilosrdně umínuskován *15*
    • ja ti teda nevim, ale muj JC Denton byl v Hong Kongu v prvnim dile naboostovanej hlavne co se tyce skoku a padu z vejsek, takze jsem tam skakal z patra do patra a z jednoho toho mrakordapu jsem si zkratil cestu oknem rovnou na ulici misto abych jel pomalym vejtahem 10 pater - mluvime o prvnim dile :D
      • nightborne
        No jasně, ono to ŠLO, ale snažil jsem se mluvit spíš o tom celkovým vyznění a atmosféře... krom toho, když je první trailer plný superefektních komb a fatalit, člověk se neubrání pocitu, že právě tohle je styl, který vývojáři od svých hráčů preferují - a na to prostě musím remcat =).
        • Máš samosebou pravdu, ale je potřeba si uvědomit, že videoherní trailer je žánr s poměrně specifickými konvencemi, mentalitou i publikem. Další věc je, že hráčská komunita je obecně (považována za) dost konzervativní. Takže myslím, že v Eidosu prostě nechtějí plivat proti větru a že ten důraz na efekt nevypovídá o tom, jaký styl vývojáři preferují, jako spíš o jejich představě, co hráči očekávají od upoutávkového videa.
          Btw, nijak bych se nedivil, kdyby o podobě traileru rozhodovali lidi, kteří s vývojem té hry samotné nemají nic společného.
          • S tímhle bohužel nejde nesouhlasit. Bylo by super mít nějakej chytrej a povedenej trailer, ale to se dneska v mainstreamu nenosí. Potřebuješ materiál, kterej lidi donutí řvát COOL, MASO, HUSTÝ a tak...nic moc promyšlenýho, ještě by to nepochopili...
        • omg je to intro. To nemá se hrou nic společného a už tady rozumujete jaká hra bude. Intro musí být efektní, ne že se tam tři minuty bude někdo plížit a pak se vyhne bossovi. OMFG chápeš to?
          • nightborne
            OMFG proč by nutně muselo být efektní? Vzbudit náladu, nějaké emoce a uvést do děje lze i jinak než "wow efekty".
            • myslíš, jak se o sebe opečovávájí ty dvě zvířatka? Takže Adam by měl nosit toho sověta na rukách a nosit mu ovoce. Jaká brilantní myšlenka.
            • nightborne
              OMFG co třeba první tři minuty Oriho? Úvodní scéna druhých Creedů? Chápej, nějakej pocit lze přece vybudit atmosférou, celkovým vyzněním, vynucovat si zrychlený tep prezentací super efektních poprav davu nepřátel mi přijde prostě laciný. Ale tak, jak se říká, let's agree to disagree =).
            • ve třech minutách vzbudit emoce bez toho, aby to bylo efektní. Tak OMFG řekní příklad...
    • x_ander
      Tak Deus ex byl vždycky o tom, že si tu hru můžeš hrát jak chceš. I jedničku jde hrát akčně, kde všechny kosíš raketometem nebo podobnýma hračkama. V Human revolution sis taky mohl vybrat stealth nebo všechny efektně kosit třeba právě čepelema. To, že trailer vypadá akčně (tím pádem efektně) imho neznamená, že to takhle musíš hrát. Kdo má rád stealth (včetně mě), tak hrou projde bez jediného zabití a žádné trojité salta s dekapitací tě trápit nemusí.
    • Tak hlavne nech si neberu za vzor IW, pretoze ta hra bola hrozna. A je mi fuk ze za vacsinu veci mohlo omedzenie prveho Xboxu, ako napriklad level design krabice od bot, kde je nahravacia obrazovka za kazdym druhym krokom, otrasne UI atd.
  • del0
    Takhle to vypadá, když se vezme kultovní cyberpunk FPRPG hra a udělá se z toho cool konzolová mlátička ve stylu AC. Mimochodem, celkem solidní kopírka předchozího HR traileru, včetně podobný hudby. Tohle člověka už moc nenadchne.
    • fur lepší než tupá mlátička Pillars of Enternity, kde není ani A.I *15* *15* *15*. PS. Nejsou tam ani animace *15* *15* *15* Těžký válečník běhá po mapě jako zloděj *15* *15* *15* a má stejné útoky *15* *15* *15* to mě poseer *15* *15* *15*
      • del0
        PoE mlátička? Hmm, nope. To sis asi spletl s Bloodborne. PoE je RPG. Teď šupej zpátky na pokoj, sestřička ti nese prášek. Až se uklidníš, tak si zkus něco přečíst o významu slova "fakt" a nauč se to slovo používat. Trolování v diskuzích ti totiž už moc nejde.
        • tak rubačka no. Viš co je na té hře nejhorší? Že na minimapě jsou desítky monster naprosto nelogicky rozložené a ty je rubeš a rubeš s combatem, který nemá animace *15* *15* *15* Herní Revoluce. Říkej si tomu klidně CRPG, já tomu říkám smradlavá nostalgie... Když porovnám hratelnost např. Dragon Dogma s tímhle šuntem, tak se nemůže přestat smát. Jen kolik DD má soubojových animaci a tenhle šunt má jednu animaci pro všechny classy... *11*
          • del0
            "Říkej si tomu klidně CRPG, já tomu říkám smradlavá nostalgie."

            Nostalgie se týká minulosti, něčeho, co skončilo. RPG žánr nikdy neskončil, což si ty samozřejmě neuvědomuješ, protože považuješ mlátičky typu DS a DD s cool animacema za nástupce RPG. Přitom je to úplně jiný žánr. *15*

            "Jen kolik DD má soubojových animaci..."

            Zato PoE nebo i starý BG si vytře s DD co se týče možností vývoje postavy, jedna z nejdůležitějších věcí v RPG, takže bye trotlíku. Klidně si běž leštit tu 80kovou mlátičku (hlavně když je exkluzivní od Soníka, že?), ale přestaň míchat hrušky s jabkama, vypadáš jako mimoň, co si právě zahulil extra třídu. *15*
            • S tou nostalgií bych si dovolil nesouhlasit :-) Ale i tak - Demon a Dark Souls jsou na ni příliš mladé :-)

              Se zbytkem souhlas :-) Ještě bych dodal Arcanum.
          • del0
            "Dragon Dogma...."

            Myslíš tu mlátičku, co má 78 na slavnym Metacriticu? *15* Asi by si měl dostávat víc prášků, sonylízači, jelikož:

            a) pleteš herní žánry dohromady
            b) argumentuješ animacema, který vůbec nemaj žádnou souvislost s tím, jestli je hra kvalitní RPG
            c) používáš slova, kterým nerozumíš (nostalgie)

            Chápu, že máš problém hrát party based taktickou hru, kde je třeba myslet a číst, když si zvyklý na mlátičky s páčkovačem s jednou postavou nebo AI parťákama za zadkem, ale není třeba kvůli tomu hned trolovat a neobratně se do hry navážet argumentama o animacích. Jen dokazuješ svojí (nejen herní) nevyzrálost. *15*
          • obadva mate pravdu
          • :-*
  • Tuhle jsem na Redditu chválil jak z nás Squeenix zas nedělaj Rusáky (nápisy v češtině) jako jiný studia už v pár hrách předtim. Ale proč mám teď pocit jakoby jeden z těch polišů do vysílačky mluvil rusky, nebo srbsky, nebo tak...to snad ne...
    • A ty vis jak v nasi zemi bude vypadat budoucnost ? *4*
      • Jako že náš jazyk bude pořád čeština (ty cedule), ale všichni budeme mluvit srbsky, nebo rusky? Jo to zní logicky....
        • Chybi ti predstavivost. Muze se klidne stat, ze tu bude nekolik narodnosti.
          • C-BEAM
            páči sa mi ako sa niektorí ľudia snažia za každú cenu obhájiť americké stereotypy o našich krajinách, až je to také milé *1* určite by z teba mali radosť.
            • Je taky vtipný, že se podobná diskuze odvíjí zrovna pod ikonou kyberpunkového žánru, pro který je jedno z nejtypyčtějších témat oslabování tradičních států na úkor nadnárodních korporací. Ale běda aby to všechno nebylo akurátně český :o)
            • to jsou kecy, ty taky neznáš všechny hlavní města všech 50 Amerických státu. Např. hlavní město Kansasu co? Nic. takže pššt..
            • To ze amici nepoznaj kde je jaky stat ani s mapou a pletou si hlavni mesta zemi atd i v hlavnich zpravodajstvich je holy letama provereny fakt. A od toho se odviji dalsi jejich realie
            • tak ono ty stereotypy pomáhájí přiživovat i např. naši politici. Zeman figurka Kremlu. Babiš bývalý STBák atd..
          • Myslím, že představivost mám dobrou, ale dobře. Samozřejmě můžeš mít pravdu, koneckonců několik národností už tu máme :D Přesto si myslím, že se jedná opět jen o školáckou chybu. Ale to ukáže asi až čas (finální hra).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit