Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Klaním se vypadá to opravdu skvěle *8* . Nevíte jak budou vypadat souboje? Hodně to připomína BG tak doufám, že soubojový systém bude stejný nebo aspoň dost podobný.
  • Laťka je tak vysoko, že už snad výš být nemůže. Nechtěl bych být na na jejich místě. Dělat na nástupci snad nejlpšího RPG všech dob, z toho musí být silně nervózní. Jestli to vyjde, tak tu máme novodobného krále.
  • Planescape jsem si zahrál několikrát. A nějak nevím ... z tohodle mám divnej pocit. Myslím, že budete zklamaní.
  • inXile- Až na Choplifter samé očekávané projekty . Tormentem si nasadili laťku hodně vysoko . No zatím to zle nevypadá (až na tu kaučukovost v grafice) . Skoro by se chtělo křičet Král zemřel ať žije Král ! ...ale počkáme jak nakonec dopadne Wasteland 2 ...
    • ja jsem grafikou naopak z tohodle videa prijemne prekvapen, dokonce to skoro vypada jako 3d. predtim to vypadalo hur a 2d. tak nevim, bud zapracovali nebo je to fake
      • Prostredi vypada spis jako 2d a postavy jako 3d. Coz jim nezazlivam, mozna prave naopak :)
  • What?!?! Torment? To fakt? moment idem si po lieky....................
    .........ehm, ok som spat.

    Nuz, je to naozaj prekvapenie. Ako iste viete casto som tu zvykol kritizovat hry ze nie su dost dobre, ako hry na ktorych som vyrastal - hry ako BG2, Torment atd. A teraz je tu Torment 2.

    Na jednej strane nadsenie, na druhej i trochu strach. Vela faktorov: zostarol som, mam za sebou nespocet hier(viac skusenosti), ak tomu spravne rozumiem nerobi to rovnaky tym ludi, mozu mat natlak ist viac mainstream - robit kompromisy atd... Otazka teda je:
    Bude mat hra dostatok originalnych napadov a rovnaku atmosferu, rovnako zaujimavu hratelnost, pribeh, hudbu a dialogy?

    Pretoze nic menej od *tohto* nazvu necakam. Nepotrebujem dalsiu "ok" hru v pokracovani. Dokonca ani "dobru" hru. Potrebujem znovu zazit to co vtedy... ...davno ...za mlady. O nic ine nestojim, preto ten strach...
    • Zdravím Vás, elite,

      co říkáte na grafické zpracování hry? Je pro Vás dostatečně na technologické špici?

      Děkuji Vám.

      S pozdravem

      Mgr. Kritik
      • Zdravim pane magistre, moc rad Vas tu opat vidim.

        Podla videa na tiscali to vypada "ok", neni to urcite na spici a grafika obcas posobi plytko, ale googol som si nejake images na nete a tam niektore screeny nevypadali vobec zle. Myslim ze dolezite u Torment 2 je ze sa autori snazia vytvorit povodny svet, podobna paleta farieb a objekty atd.

        Kazdopadne som rad ze hra zamerne nedegraduje interne rozlisenie, vsetko je teda dostatocne ostre a definovane. Ak sa smiem spytat, na akom rozliseni si to zahrate Vy(pokial si to zahrate)? Kedze tato hra sa nesnazi vytvorit "pixel effect", budete to musiet docielit jedine znizenim rozlisenia. Urobite to? Budete hrat Torment 2 na nizsom(resp. najnizsom) rozliseni nez maximalnom aky Vas system podporuje?

        Predom vdaka, s pozdravom: el
        • Vážený elite,

          nemám v plánu, v případě, že budu hru hrát, rozlišení degradovat. Nemyslím si, že by umělecky a stylisticky nekontrolovaná degradace vizuálu zážitku z této hry prospěla.
          Mám za to, že když se vyrábí retro-look, musí se tomu vyrobit hra a celý svět tzv. na míru už od začátku. Ať už se to někomu nemusí zdát, vytvořit pixel-art vyžaduje stylistickou kontrolu.
          Navíc vlastním pouze LCD monitor a tak by snížení rozlišení na nenativní paradoxně obraz ještě více zahladilo a rozmazalo a mé oblíbené hrany a pixely by tím zanikly.

          Děkuji Vám.

          S pozdravem Mgr. Kritik
          • diskuse na urovni tu pusobi jako z jineho sveta, nejdrive jsem dokonce myslel, že se jedná o vtip.... příjemné zpestření
    • Tak se mrkni ještě na Pillars of Eternity - ten zase bude blíže BG2 :)
      • Ok ten naozaj vypada skvele - bez kompromisov. Dik za typ.
  • torment vyzera teda 100x lepsie nez ogrcany wasteland
  • Kozy
    Nová hra a přitom tak příjemně známá, těším se.
  • Pěkné, už se těším. Nevíte někdo, jestli to bude používat D&D pravidla nebo to si to vymyslí něco vlastního? (na stránkách kickstarteru jsem to po zběžném nahlédnutí nenašel) Já jsem starý hráč Dračího doupěte, které vycházelo z amerických D&D pravidel. Ty pravidla jsou pro nové hráče docela složitá - spousta ras, statistik, kombinací, omezení. Na druhou stranu tato omezení jsou důvod, proč tyto staré hry měly tak neuvěřitelnou replay hodnotu. Dnešní hry (včetně třeba TES) vám umožňují stát se mágem, zlodějem, válečníkem, knězem v jedné osobně a hru pak nemá smysl rozehrávat znovu. V těchto starých hrách jste si jednou zvolili povolání a to vám zůstalo až do konce hry, nemohli jste ho měnit a nemohli jste nijak zvyšovat své statistiky. Hra za zloděje nebo kouzelníka pak byla jiná než za válečníka. Každopádně jsem na to zvědavý a doufám, že D&D pravidla budou.
    • DandD je herní pravek
      • Proč myslíš? Je to stále přinejmenším jedna z nejhranějších stolních her na hrdiny (ne-li úplně ta nejhranější) a aktuálně vychází už v 5.edici pravidel.

        A poslední dvě edice jsou pro převedení do elektronické podoby snad ještě přístupnější, než ty předchozí - mě osobně ale nejvíce vyhovuje stejně D&D 3.5 (respektive Pathfinder, který je svým způsobem upgrade 3.5)
    • Na DnD by potrebovali licenciu. Pozri si Tides Of Numenera od monteho cooka. Tieto pravidla budu pouzite. Zrovna tak je licencia DnD dovod preco je toto len duchovny nastupca a nie nastupca. (odohravat sa to bude v uplne inom svete a settingu)
    • smejki
      není to DaD, ale inspirují se
  • 2d low production value alert
    • low quality b8 alert
  • Corvus
    ...tak v ruce držím Wasteland 2: Ranger Edition a jednoznačně děkuji a klaním se mocnému Kickstarteru!!! Od teď se soustředím vyloženě na kickstarterové projekty, protože tam se dělají hry pro hráče! Nejen že jsou naprosto úžasné, ale to provedení! Divinity: Original Sin Collector's Edition = špička. Wasteland 2: Ranger Edition = špička. Nádherná, tvrzená krabice, žádná trapárna "aby na tom něco bylo navlečeného". Perfektní tvrdá krabice s otevíráním do boku (jako kniha), uvnitř hra v PC-DVD krabičce se soundtrackem od úžasného Marka Morgana, český manuál (pozot i instalátor lze vybrat v češtině!), kód na stažení původního Wasteland, oboustranný plakát. Uvnitř krabice velká mapa na velice, velice pěkném uměleckém papíru. Dále pohlednice a rozměru 12 x 18cm. Perfektní papír a povrch jako lesklá fotografie. Mimochodem nádherné artworky. No a pod tím vším poměrně obsáhlá příručka a to prosím pěkně CELÁ barevná a plná artworků... Kickstarter... Nemám slov! Po Divinity: Original Sin pro mě osobně již druhá perla. A to se nemohu dočkat Pillars of Eternity a samozřejmě PŘEDEVŠÍM Torment 2: Tides of Númenera, protože původní Planescape je pro mě nejlepší RPG všech dob.

    Jsem absolutně nadšený špičkovou kvalitou her a provedení RPGček na Kickstarteru. To nejlepší, co mohlo tento žánr potkat! A to jsem zpočátku ani nedoufal, že se vůbec dočkám krabicové verze...

    Mínuska do mě, borci! ;)
    • ted nejspiš maji marketaci krizove porady kde se stala chyba že jim uniknul tenhle biznis
    • I can smell a troll.
    • Coffin.Corner
      Já sem z té Ediciji Stražnika docela rozčarovanej.
    • Rozplýváš se nad krabičkou, ale hrál jsi to vůbec?
      • Hrál jsem nějakou hodně early verzi bety a už tehdy mě to strašně bavilo.
    • Panebože za co mě trestáš, že herní komunita jsou taková idiooti s prominutím. Nestačilo už PC-elitaří, teď je nová sub-forma pc-elitářu, KickStarter elitáři. Laskavě jděte všichní do prdelee... Kdo má tyhle nadřazené kecy pořád číst.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit