Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    RTS to pro mě navždy bude Red Alert 2. *4* Skvělá kampaň zasazená do alternativní reality, navíc možnost hrát za ty zlé! A že to byla badass kampaň za Sověty - hned první mise a Pentagon se za hlasitého URAAAA řítí k zemi. V jedné misi si člověk vybudoval masivní armádu, v jiné měl zase hrstku vojáků nebo pidiostrůvek a stál proti přesile. Bohatě by mi stačilo, kdyby na tom samém enginu udělali pár dalších kampaní a hned si to koupím. Ta hra nestárne, naposledy jsem ji přejel před dvěma lety. Už jen ty reálie! Klepackiho soundtrack, tanky Apokalypsa, Tesla soldiers...A větu "Kirov reporting!" si budu pamatovat nadosmrti. *14* *16*
    • Veskoslave?
      • jamar28
        Proč veskoslave???
  • Tak narozdíl od autora bych MOBA hrám neříkal strategie. Z pohledu hráče RTS to vidím asi takhle: super období pro RTS beru roky 95-2001, v týhle době vycházely super tituly jako c&c, Starcraft, Warcraft 2, Total Annihilation, Knights and Merchants (kdo zná je remake - doporučuju), Tzar atd... Jasně že často se akorát vykrádaly, kopírovaly se, ale existovaly mraky her se systémem "natěž-postav-pošli-znič". Každý si moh vybrat. Pak se začaly do RTS her dávat RPG elementy - když se dobře implementovaly, tak v pohodě. 1. pol nového tisíciletí pokračoval trend dobrých strategií. Red Alert 2, Earth 2150, Earth 2150, i když už bylo vidět určitý zjednodušení třeba v těžbě surovin (Dawn of War). S příchodem Warcraftu 3 to Blizzard s RPG prvkama podle mě přehnal. Jednotky tam byly silný proti hrdinovi asi jako creepové v LoL, limit populace příšernej...bylo vidět, že Blizzard už tíhne hodně k RPG. Následovaly kvalitní hry kolem roku 2005 jako SW: Empire at War, Battle for Middle Earth 2 a Armies of Exigo. Tady už bylo vidět, jak se strategie proměňují, jak už nestačil (opravdu nestačil?) koncept jako v hrách v 90. letech. Strategií vycházelo míň, ale většinou byly kvalitní. V letech zažili hráči RTSek žně v podobě C&C3, RA3 a Supreme commander. Zvlášť příjemně překvapil SC jako duchovní nástupce Total annihilationu (vydaný 10 let před SupCom). RA3 naopak mírně zklamal. V roce 2010 vydal Blizzard Starcarft 2 - super záležitost. Ale ani SC se nevyhnulo zjednodušení v posledním datadisku. Jasně že i v poslední době vyšly dobré kousky jako Act of Agression nebo Ashes of singularity - ale zase to nejsou úplně klasiký strategie ve smyslu malýho důrazu na výstavbu základny. Jinak to jsou dobrý, kvalitní hry. Taky maďarský Reconquest stojí za zahrání, úplně tradiční RTS, bohužel jenom průměrná. No tak a teď čekám, jestli vyjde nějaká dobrá normální RTS nebo ne. Dokud ale budou herní trh tak moc ovlivňovat konzole, tak to nevidím moc dobře.
    • osobně si myslím, že to se strategiemi není tak hrozné. Sice jich za rok tolik už nevyjde, ale aspoň 1-2 dobré se každý rok najdou.
      Třeba minulý rok (2016) byl opravdu silný: XCOM2 a Total War Warhammer :)
    • Jak se jmenuje ten remake KoM?
      • KrPa
        http://knightsandmerchants.euweb.cz/home/index.htm
    • Větší RTS vychází každý rok (Ashes of Singularity, Grey goo, 8 bit, atd.), ale většinou už to nejsou takové bomby. Přeci jen ten koncept z 90', kdy se stavěla základna (prakticky ve všech hrách stejně - jen to jinak vypadalo), zajistil se příjem jedné suroviny primitivní těžbou na okraji základny a pak se posílaly jen hordy jednotek nějakou tu inovaci chce. Strategie mám rád, ale RTS v tomoto podání mi moc nechybí. Za vrchol považuji Supreme Commander - Lodě, letadla, pozemní technika, radary a hlavně dostřel - viditelnost nebo , případně C&C: Generals. Nicméně současné strategie ukazují, že to jde i jinak, třeba Wargame, Men of War nebo třeba offworld trading compamy. Zase tak černě bych to neviděl.
      • Llour
        Bohužel, SC nebyl stavěný na více jádrové procesory, takže pokud hraješ 3 a více hráčů, tak se to začne s přibývajícími jednotkami hodně zpomalovat a je to pak neakční nuda *13*
        • KrPa
          tim trpela ale temer kazda hra, kde nebyl limit populace, i v RA2 si mohl z 300 FPS padnou na 2 uplne normalne, na antifreez se pak pouzivali atomovky
          • U SupCom je problém i v kodu, kdy i již zničené jednotky hra stále evidovala a snažila se jim dávat příkazy, ale existuje fan patch, který to částečně opravuje.
        • Jo, to je bohužel pravda. A místo upgradu jedničky zlikvidovali studio pokusem o mainstreamovou 2.
    • z 3000 na 150 :(

      http://steamcharts.com/app/318020

      este ked som to ja hraval tak pred rokom tak byvalo okolo 300 hracov online. Ja kkz som zabudol prihlasovacie udaje na steam lebo som mal viac uctov a email od microsoftu mi zablokovali lebo som sa raz prihlasoval vo Svajciarsku, raz na Slovensku a raz v Thajsku.
      Jedine ako sa da obnovit je zaslat sms na cislo ktore uz ale nemam :D
    • Act of Aggression je perfektny a doraz na zakladnu sa rapidne znizil v novej edicii, reboot edition.
      Podla mna v Act of Aggression zvolili vyborne strany konfliktu, frakcie. Moderne armady, technika sucasnosti ale na druhej strane aj trochu scifi, invisible jednotky a prototypy Kartelu. Spectre tank Kartelu vyzera uzasne.
      Hned som do toho investoval pretoze to vyzeralo vyborne, takisto od znameho studia Eugen systems, ale co ma zarazilo bol nasledny pocet online hracov. Mnoho s tych ludi mi pisalo ze nastal obrovsky prepad hracov kvoli 3 surovinam v povodnej verzii a zbytocne chaotickemu ovladaniu ked hrac sa musel zbytocne venovat stavbe nejakych depotov na uskladnenie vytazenych surovin apod.
      Preto aj samotny Eugen systems uplne prekopali tu hru v Reboot edition a ten je skvely podla mna.

      Velka skoda, fakt vyzera AoA vyborne. Dufam ze sa poucia s chyb a budu pracovat na niecom podobnom v buducnosti. Act of Invasion napriklad :D
      • škoda že AoA sa nevydal cestou realizmu ako Wargame, plus stavanie základne. Zo začiatku je tá hra dobrá, ale v neskorších fázach, ked tam máš blob 20 tankov ktoré nablízko strielaju proti inému blobu 20 tankov, už to vyzera divne.
    • Tilwaen
      Z nových klasických strategií můžeš zkusit Grey goo a 8-bit armies od Petroglyphu, třeba ti sednou.
      • 8 -bit je jen kopie C&C a ještě ne moc podařená.
    • Llour
      S příchodem Warcraftu 3 to Blizzard s RPG prvkama podle mě přehnal. Jednotky tam byly silný proti hrdinovi asi jako creepové v LoL, LIMIT POPULACE PŘÍŠERNEJ - přesně, začátek konce.
      • A proto je w3 best RTS ever...
        • KrPa
          w3 sam o sobe je dobre rts, ale to best rts z toho udelal editor a ruzne mapy/mody jako tower deffence, hry na hrdiny, mobi atd. coz ale neni zasluhou firmy ale moderu
          • Nesouhlasím z těchto důvodů. W3 je micro . Dobře se na to dívá. Pár jednotek se spoustou schopností a možnost kombinování předmětů/hrdinů/jednotek skýtá mnoho taktických možností. Micro je ideální pro progaming a pro diváka. Jeden click , jeden svitek, jedna jednotka, může rozhodnout vše. Má to přehled. Navíc se skvěle dívá na to, co hráč dělá s hrdiny. Z těchto důvodů je to best competetive RTS dodnes. Jestli to není nejlepší RTS, tak přeformuluji svoje tvrzení: je to nejlepší competetive RTS ever.
            • KrPa
              taky mozna v te dobe a predchozi dobe pojem competetive hra ani neexistovala, to jeste neexistoval ani e-sport, v te dobe clovek ziskaval informace z levelu a vrcholem "e-sportu" byly lokalni offline lanky

              dle me je sc1 porad lepsi nez W3 a hral se taky vice nez w3, w3 byl vice oblibeny kvuli tem modum

              a rozhodne pokud bude nekdo vybirat nejlepsi rts, online multak hry to jen tak lehce vyhrane nemaji
      • ale tak bolo to celkom zaujimave. Co sa mi pacilo, creepy po mapach a musel si behat a zbierat xp apod.
        Take elementy su v RTS super, aj AOE 3 si behal zo zaciatku a ziskaval rozne poklady, indianske osady apod. V act of aggression zas obsadzovanie bank atd.
    • zkus dawn of war 3
      • Díky za tip, ale určitě ne. Stačilo mi si přečíst recenzi a to je ještě víc posunutý k MOBA. Takže DoW3 si nechám ujít *3*
        • pochopitelne je to tvoje vec, ale alespon se podívej na nejaký gameplay, než to definitivne zavrhneš
          • Problém je že zrovna DOW a COH jsou ukázkové skoro strategie . V 90% času máš pár jednotek a zabíráš strategické body vzdálené pár metrů od sebe , aby se děj alespoň trochu hnul kupředu . To mi silně vadilo už na prvním DOW , který alespoň vyšperkovali datadisky a obsahem universa . Popravdě Heroes jsem už nemusel a DOW 3 ve mně vzbuzuje dokonce silnou averzi vůči Relicu :(
            • A jaka strategie se ti tedy libi?
            • Prostě mi připadá , že vždy musí přijít manažer se snahou odlišit tuctovou RTS a kope a kope až je z toho nudná MOBA ...a pak se všichni diví proč se RTS nedaří :( . Stejně jako EA s medvědy v RA3 ...cirkus , místo alternativy reálií . A pak pro jistotu vzali celou svobodu kterou hráč na mapách měl a z Kanea udělali skoro záchranu světa :/ ...C&C vyvařili do poslední kapky a ještě se ptali proč ty slabé odvary nikdo nechce ...
  • Lukass
    Kpupil sem ted CC Tiberium Wars a u hry se narame bavim. Poctiva RTS, dobry questy, jeste slusna grafika.
    Moba je moda, pouze modni vec, ale RTS tady budou furt, kvalitni bohuzel za posledni roky malo. Act of Agresion nebyla uplne spatna, Cossack 3 me taky bavil. Hrozne me chybi strategie obecne hry jako Settlers, nebo Knight and Merchants s klasickech RTS potom KKND a podobny skvosty mech mladech let.
    • KrPa
      a co strongholdy, sic je ekonomika od setlersu trochu zjednodusena, ale takovy crusader 1 je hratelny porad

      pripadne i serii Anno
    • chces komplen cnc seriu ?
    • A přitom prvotní vydání SC2 jasně ukázalo, že trh pro RTS tu je a to v řádu nízkých stovek milionů dolarů (výroba tehdy stála přes 100M USD a zaplatila se, dnes jsou náklady zase o řád/y níž).

      Ale jestli se manageři divěj, že po 4. datadisku (DLC) vlastně toho samého a po 7 letech ždímání lautr toho samého a vlastně i prznění původní hry místo skutečných vylepšení, popularita SC2 klesá, je něco špatně s nima ne s trhem.
      • To prznění a zjednodušování je všude. Oni si zkrátka myslí, že když to bude jednoduché a zvládne to každý, tak si to každý taky koupí, ale doufám, že na ně postupně dojde. První vlaštovka byl Supreme Commander 2. Místo toho, aby pokračovali v tom, co velmi dobře rozjeli, začeli dělat zjednodušenou RTS "pro všechny" a tvrdě narazili. SimCity dostalo nedávno po tlamě od Cities Skyline a Planet Coaster zase válcuje neschopné vydavatele RollerCoasteru. Jen čekám kdy dojde na Anno a Tropico. To co provedli s posledním díly byl také jeden krok v před, několik stranou a spousta vzad.
  • Jack1947
    Je třeba si uvědomit že bez strategií by zde žádné MOBA hry nikdy nebyli neb bi neměli jak zvniknout *4*
  • Jack1947
    Se mi líbí ten úvodní obrázek z LOl ( či Doty?) hehe - hehe jako aby schválně dráždil.
    • to je z určitě Doty, je tam Venomancer, Enigma, Drow Ranger, Skywrath, Sven s palcátem, Spirit Breaker, Templar Assasin s novejma vlasama a nějakej mončičák (asi kurýr)
      • Je to z League of Legends. Cho'Gath, Teemo, Ryze, Ashe, Katarina, Kayle, Mordekaiser a Alistair.
        • Já vím, dělal jsem si srandu, alespoň je vidět, jak jsou si obě hry podobné *4*
          • Jack1947
            SMITE má zase podobné "hrdiny" ale v tps pohledu. YAWWN !
    • Jacku hral jsi nejakou strategii nebo mobu krome hots?
      • Jack1947
        Hrál, proč se ptáš?
        • Myslel jsem ze te strategie nezajimaji.
  • No chvála bohu, že klasické RTS tu už vo veľkom neobsmŕdajú. Hlavne v druhej polovici 90. rokov bol trh zaplavený stovkami klonov C&C, čo nič nové neprinášali. Inovovať RTS je však náročné. Napchaním veľa RPG prvkov sa vytráca potrebný balanc pre MP. A nemôže to byť príliš zložité, pretože povedzme si pravdu, na hranie hier ako Starcraft stačí mať funkčnú len polku mozgu (tým myslím, že je to easy-to-play a nie, že to hrajú idioti).
  • Sorry jako... :-)

    Ale ač je z článku cítit autorova snaha taky je z něj doslova cítit, že sám ani pořádně neví co to strategie je/jsou a jenom opisuje nějaké věty z angličtiny kterým doplňuje "co si myslí".

    SC2 mimochodem chcípá právě proto, že se po posledním datadisku proměnil v mobu a už NENÍ strategií!
    • už to nehul... SC2 neni MOBA ani kdyby ses p**ral... jestli mluvíš o coopu, tak to je jen zpestření, kde si každej tenjden hráči daj mutaci s kámošem a zase jsou hrát klasickej mulťák....

      takže tady laskavě nemluv o něčem, čemu nerozumíš, ty jedna MOBO...
      • Ty mi spíš zníš jako max platinová liga, v master+ se ze strategie po Voidu stal ability cklickfest = moba, nebo proč si jako myslíš, že se na hru vy*li korejští progameři co nedělali vedne v noci nic jiného než to hráli?

        Za násobně větší prachy můžou jít k jiné mobě... a taky šli.
        • Z tebe progamer nikdy nebude
          • Mě stačilo v HoS porážet top mastery, to mě bavilo a měl sem na to :)
            • bacha na to, zdá se mi že trochu ztrácíš pojem o tom co je hra a co je realita...

              jen pro upřesnění... SC je hra, neni reálná, nikdy nebyla a vždy vyžadovala od hráče solidní macro i micro hru... Naproti tomu MOBA prakticky postrádá jakékoliv macro a je výhradně zaměřená na micrování jediné jednotky...

              Ale nic si z toho nedělej, že už ti SC nejde... je to prostě hold těžká komplexní hra... Možná bys měl zkusit právě nějakou MOBU, ta ti bude tak akorát ;)
            • Ano tome, strategie je o tom microvat každou jednu svou jednotku, vždyť i ve skutečnosti velitel generálního štábu třeba USA má v hlavě každého jednoho vojáka a vysílačkou mu říká, aby teď použil jinej druh nábojů než před minutou :-)

              A pak ses probudil celej mokrej viď, mobíku...
            • typickej nářek lidí, který se k SC vrátili po dvou a více letech a zjistili, že hra je rychlejší a náročnější a že teď dostávaj na p*del i když dříve byli na vysoko v lize...

              celá kauza ohledně konce SC2 v Korei byla taky jen nafouknutá bublina... V Korei se stále hrajou velké i premiové zápasy o hromadu peněz... http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Premier_Tournaments

              Evropský a americký progameři stále jezdí do Korei aby mohli trénovat mezi korejcema...

              a nakonec, jestli si myslíš že ability dělaj z SC2 MOBU... tak si asi nikdy nehrál žádnou MOBU, protože pak bys věděl že hlavní rozdíl je jinde... ale chápu, že hledáš ospravedlnění pro svoje chabé micro...
            • Tak hlavne ze sis zvednul sebevedomi. O nicem jinem hrani starcraftu ani neni
  • Podle mne je modernim predstavitelem RTS Overwatch. Ze strategii se vyvinuly moby, z mob se preslo do pohledu prvni, resp. treti osoby a mame tu skvely overwatch. To je proste vyvoj. Taky warcraft 3 se postupne vyvinul do world of warcraft, protoze na ty low poly panacky se uz nedalo divat. No a ve wowku byly ty battlegroundy, kde kdyz jste obsadili tovarnu, meli jste tanky. Tohle je budoucnost strategii.
    • Overwatch... nástupce RTS? Co takhle FPS. Fandové Team Fortress, kteří měli pocit, že jejich charaktery neprdí dost ohnivých koulí. Overwatch je výsledkem degenerace posledních generací hráčů, kde se kumuluje masivní počet weebů a wannabe hráčů, kteří se na nic jiného nezmůžou.
      • Pěkně řečeno. OW je hra pro pussinky, devoluce FPS žánru...
    • Velka skoda je to ze tie zanre by sa mohli vyvijat spolocne, pretoze RTS je hra kde viac vynika jednotlivec zatial co moba a overwatch su hry o tymoch 5 hracov.
      To mas nieco akoby si povedal ze z biatlonu sa vyvinulo zjazdove lyzovanie. Lenze su to sporty ktore maju uplne ine prvky, biatlon je viac o taktizovani, rozlozeni sil a sustredeni sa a zjazdove lyzovanie o preciznosti, reflexoch atd
  • XorxoxTalarius
    Pratele a priznivci RTS, netreba zoufat po sklamanich poslednich let. Porad mame nadeji:
    http://iron-harvest.com/
    • je to smutne no. Ono uz pri samotnom Age of Empires 3 sa pocitalo s pokracovanim, dokonca to bolo na obale dvd a nakoniec z toho nic nebude.

      http://img.clubic.com/photo/00149358.jpg
      • Mohli by udělat aspoň HD jedničku jako udělali dvojku. Tu jsem už radši odinstaloval, abych tam neutopil dalších 1000 hodin jako zamlada.
      • Pokracovani bylo age of empires online f2p, ale hraci to moc neprijali
        • Nebýt to tak okatě P2W - (nemožnost nasadit předměty nasadit jednotkám/budovám vzácnější předměty, ale jen ty "zelené" byla hodně nefér), a nemít tak hnusně komixovou grafiku, tak by to šlo. Kdyby se orientovali na mikro-transakce za skiny, tak to možná mohlo vyjít. Ale takhle člověk koupil národ a víc nepotřeboval a servery se jim po čase nevyplatili. Navíc hodně lidí nakrklo, jak to bylo nadodělané zazečátku. Chyběl tam úplně skirmish, který snad po nějakém čase dodělali, ale mám pocit, že se stejně musel extra dokoupit, ale v tu dobu už jsem to nehrál a pak to nějak umřelo celé. Ještě mám někde doma krabičku, která už je ale úplně na nic...zalté offline hry, i když padne studio, tak minimálně single vám zůstane, pokud to není EA/Ubi always online single player+savy v cloudy, ale pirátská verze funguje normálně.
        • tak nebol to podla mna zly napad, iny model f2p hry. Nemuseli to prehanat s tou komiksovou grafikou. Aj WoT alebo World of Warships su f2p hry ale nerobia z toho komiks.
  • No clanok nic moc. Tu sa kritika moc nenosi ale predsa skusim. MOBA nieje RTS! Mohla by byt brana teoreticky ako subzaner ale to je asi tak vsetko. To by sa za strategiu dalo povazovat aj RPG lebo tam strategicky hrac rozhadzuje body svojej postave. Co sa tyka vlady a upadku Starcraft 2, za to si moze Blizzard do vekej miery aj sam. Rozhodol sa tu hru rozdelit na 3 samostatne casti, pritom velka cast hracov z toho nebola nadsena (nasr*li ich). Jednak tu hru casovo dost natiahli, SC2WoL vysielv 2010, pred 7 rokmi, a potom neboli schopny ju dlhodobejsie udrzat vo vyladenom stave. Teda co sa tyka MP.Blizzard silne tlaci na 1v1 koli progamingu. Kazdy vydany diel/datadisk im rozhodil balanc a hratelnost takze nasledujuce sezony bol hokej kedze v kuse sa ladili jednotky. A kopec dalsich drobnosti ktore sa nabalili.
    Tvrdit ze koli Starcraftu tu nieje moc priestoru pre dalsie RTS je tak isto blbost. To preco tento zaner zkapal je pomerne jednoduche. Po obrovskom boome RTS hier, kde pomaly kazde studio chystalo nejaku RTS sa trh presytil a jednoducho prezili len ty najuspesnejsi a ostatny postupne zakapali. A toto ostalo v hlavach vydavatelov ale aj niektorych vyvojarov a preto sa moc do vyvoju RTS nehrnu a tych par zvysnych ma zasa pocit ze musia za kazdu cenu inovovat lebo inak by sa im nepodarilo predat dostocny pocet kusov. Pritom naopak je tu velka cast hracov co by radi zahrali klasicku RTSku ktora by akurat vyuzivala moderne ovladanie (napriklad nemusim klikat po jednej jednotke a zadavat prikazy, lepsia praca zo skupinami a podobne), slusnu grafiku atd. ale pritom by boli zachovane klasicke prvky a hratelnost. Klasicky C&C 1 v modernom prevedeni a ovladani si myslim ze by bol v pohode uspesny ale prave aby bola zachovana povodna hratelnost. Fak nepotrebujem kazdu chvilu nejaku socialnu volovinu, dokupovanie jednotiek na appstore, vymyslanie 35+1 ras/jednotiek pritom funkcne su vsetky rovnake a podobne.
    • Klasicky C&C v modernom prevedeni bol Act of Aggression a moc sa nechytil. Vyborne jednotky a strany konfliktu, USA, Chimera a Kartel ale velka slabota co sa tyka poctu hracov.
      Podla mna by to chcelo nieco viac. Nieco ako spravil Blizzard s Overwatchom. Na fps nabalil moba a rpg prvky tak aby to bolo kompetitivne a zabavne pre siroku masu ludi. Take nieco si myslim ze by prospelo aj rts
      • Nevím na kolik to ještě funguje, ale cca před rokem jsem byl v closed betě Total War Areny. Nebylo to úplně špatné. Boj alá klasický TW s fog of war, každý ovládal cca 3 jednotky a mimo boj to hodně připomínalo WoT - Tiery jednotek, odemykání za XP, kupování upgradu a nových jednotek z herní měnu.
      • AoA som zachytil ale nehral. Teraz ked som pozrel screenshoty, video a ani sa nedivim ze sa nechytili. Blizzard Starcraft 2 uspesne hnoji ale zasa aj koepc veci robili/robia na nom spravne.
        AoA - preco niekoho napadlo ze mapy/biky odohravajuce sa v mestach kde je kopec budov su strasne zabavne ? Taketo mapy boli otravne aj v SC2 ale tam boli aspon relativne jasne dane koridory a neposobilo to az tak rusivo. Dalej preco budovy zaberaju polku vyhladu na mapu? Ja hram strategiu aj pre strategicky prehlad a nie aby som si pozeral rozanimovanu tovaren ako stavia tank, na to tu je simcity a podobne hry. To je o proporciach. GUI maju inspirovane starcraftom alebo podobnymi hrami ale docela sa v nom stracam lebo tam kazdu chvilu nieco vybieha. A dalsie drobnosti ktore ale prave kazia ten pozitok z hry. To co Blizzard robi dobre je ze vizual nieje na ukor hratelnosti a hlavne prehladnosti. Stale je to strategia s pohladom na mapu a nie 3d zoomer na vojaka ako pekne kope zakop a je super rozanimovany a ma vysoky pocet poligonov ze to vyzera pri zazoomovani pomaly ako 3d fps, co je mozno fajn pri prezentovani na E3 ale v hre je to skor otravne.
        • Kkt
        • Tu mas pohlad cez satelit z vysokej vysky.

          http://www.eugensystems.com//wp-content/uploads/2015/07/2015-07-10-15_54_43-Act-Of-Aggression-DirectX-11-Release-X_-64-Bits.png

          to nieje o tom ze sa nechytila ta hra lebo bola zla, ale o tom ze pre rts nieje miesto. Jedina osvedcena klasika StarCraft, stare AoE a konec. Ziadne ine RTS nepritiahnu masy hracov, kazdy hra drble MOBA
        • vyborne je AoA, ten military feeling je dobry.
          A boje v budovach, tak mas tam banky ktore obsadzujes. Je to zabavne, pouzivas transportne helikoptery, vysadok, vycistenie banky, obsadenie atd.
          Len na zaciatku tam bol uplne iny model. 3 suroviny, inak sa stavala zakladna, vela upgradov, budov. Bolo to podla mna zbytocne chaoticke a zbytocne si travil cas stavanim budov pre zasoby a rafinerii, jednotky boli pomalsie atd.
          Mas tam aj satelitny pohlad vysoko nad zemou, pre stavbu zakladne, a ostrelovanie artileriou. Hlavne americky HIMARS ma obrovsky dostrel.

          Fakt vyborna hra, pre toto neznasam starcraft, ze je to v kozme, chrobaky, marinaci a ine prisery. Ovela viac ma bavi military rts. Jedine co mi strasne vadilo na tej hre, bolo neobmedzene stavanie Income buildings, takze pri hrach 3vs3 sa vzdy niekto zakempil a potom len spamoval.
    • Bohužel , dnes právě letí sázení políček a psaní elaborátů na tohle téma pro svoje dvě nejlepší kamarádky . Facebook či Mona vše je o zjednodušení . Bohužel u MOBA je to řezání větve na které stojí . ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit