Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty trika nemaji chybu :-)
  • Pokud dnes nekdo udela hru s par hnusnymi pixely, a oznacuje to za nejake umeni, necht se laskave podiva co s par pixely dokazali udelat v Lands of Lore pred 25ti lety.
  • ty Vaše úvody RGP /Retro GAmes Play/ jsou dokonaly!
  • yenda1
    Sekalo se mi to, škubalo a často sem tam i padalo. Ale každá nová hra byla řádně pařena, moc jich nebylo, na disk se jich tolik nevešlo.

    A kdyby měl někdo chuť se ztratit do virtuálna na nezdravý počet hodin, tak tohle je macek, plnotuk, řádné kobkaření included. :)

    http://jhoppipolla.blogspot.cz/2014/11/ambermoon-cesta-tam-nikdy-zpatky.html
    • Inquisitor
      Hezky napsáno. Neměl bych na to, abych si to zahrál, ale číst bych o tom mohl :)
  • Pro me stale jedna z nejlepsich her vsech dob.
    • Stejné u mně. Srdcově stále číslo 1. Nejlepší hudba vůbec.
  • Odulin
    Super dungeon s velmi pěknou grafikou a pro mě asi jeden z nej. A jelikož mi bylo tou dobou 10, tak i o něco menší náročnost mi přišla docela přišla vhod. :)
  • Dungeon pro každého a jestli ne nejhezčí, tak určitě jeden z nejhezčích. A že to nebylo tak složité? No a co, bylo to zábavné a hratelné. O co nejlepší grafiku se podle mě vývojáří snažili odjakživa, to není žádná novinka posledních let související s komercí.
  • Byla to pěkná hra, ale zároveň hra mnohem jednodušší a s mnohem menší hloubkou, než starší dungeony typu Dungeon Master nebo Wizardry. Komerce byla ve hrách už tehdy a Lands of Lore jsou jejím (ještě celkem kvalitním) příkladem. Hodně zjednodušit, hodně ořezat a dát co nejlepší grafiku - už v 90. letech.
    • Dobrý den, Dungeon master 1 i 2 byly oproti LOL cca 10%. Rozloha i celkový záběr. Dungeon master 1 byl neco jake Eye of the Beholder 1, vzásadě komornější dungeony. Vždyt DM1 byl jen podzemí. Lol ma velké levely venku. To mel až DM2 a pokračování EOB 2 a 3...

      Rozhodně LOL nepovažuju za lehčí hru než DM1 a 2 and EOB 1 až 3... Ano, wizardry 7 např bylo asi náročnšjší a rozlehlejší. S tou komercí jste k smíchu mimochodem, zííív *6*
      • Lands of Lore byla určitě lehčí hra než DM1/2, měla totiž implementovaný automapping. Srovnání s Wizardry 7 už vyloženě nemá smysl, to byla obří hra a bez návodu extrémně obtížná až nehratelná. Mně osobně to zjednodušení v Lands of Lore vůbec nevadilo, ke konci hry byla obtížná tak akorát. Graficky pořád dost monžá nejhezčí rpg všech dob.
        • Tak ta obtiznost je zrejmě relativni a individualní. Me prisly Lands of Lore tezsi nez oba Dungeon mastery. Ano, LOL ma automaping, ale taky je mnohem rozlehlejsi nez napr DM1 & 2. DM2 se dal dohrat za dva dny... LOL bych neřekl. Mě LOL prijde opravdu tak 10x vetsi nez DM1 bez přehánění. Ono, neni se co divit když DM1 vyšel 1987 a LOL 1993, tam byly ty technické možnosti přeci jen jinde. DM2 vyšel stejně jako LOL. Takže to jsou hry co jdou přímo porovnávat. A popravdě, obě hry jsou skvosty až by slza ukápla.

          Eob 1 je 1991, epické Wizardry 7 - 1992.. to jen pro info...

          No... LOL se hraje moc dobře i ted, v CD verzi ma namluvené postavy :) Mam to na HDD

          Mam ted chut si to zas zahrát, a dungeon mastery... Díky za diskusi
    • Komerce byla už tenkrát, ale v trochu jiném poměru, než dnes. Na jedno LoL připadalo 10 Wizardry her. Dnes je to obráceně. To jen pro ujasnění.
      • Pokud by dneska vychazela 1 takova hra z 10, nemel bych na ne ani cas kolik by jich bylo.
        Podle me je to spis 1:100 (diky Grimrockum)
    • jj, tiez mi to tak prislo - spatne to beriem ako prvu hru, ktora vytvorila mainstream
  • Ah, ty vzpomínky :)
    Dungeon Master 1 i 2 jsem měl rád, ale nejvíc ze všech dungeonu se mě zapsal do paměti právě Lands of Lore, nejspíše i příběhem, animacemi (něco jako dnešní filmové záběry).
    Uplně úžasné bylo když člověk zjistil, že může vlastně zmrazit půdu a přejít přes ní. Proto si do teď pamatuju zakys v bažinách :D
    Hádanek tam bylo dost a člověka i bavili a vývoj postav a sem tam hlášky mezi sebou tu hru zpříjemnili :). Těšil jsem se na každé kouzlo a jeho lepší variantu :D
    • ja to ted zas hraju, GOG CD verzi... boze to je NADHERA. Ted sem byl v tech Swamps a na toto zmrazení té bublajici baziny si vzpoměl. A malinko jen doplnim, že kouzlo Freeze se proste tak povaluje nekde zapadle v predchozich XX levelech. Takže muzete do bazin dorazit, nemit freeze a cucet jak puk. Po par dnech vam dojde, ze tudy cesta nevede a pujdete prozkoumavat dále. A mozna to kouzlo obevite. A pak tam do bazin prijdete, zakouzite ho, a mate zazitek na celej zivot...

      Dnes?

      Kouzlo Freeze by bylo nekde v koridoru kterej nejde obejit, na zlatem podnosu, ktery nejde prehlidnout. Animace 5 minut jak ho seberete a rozmetáte nejaky nestvury. Pak koridorem do Swamps, kde hrdina u bublajiciho mocalu zahlasi "Hmm, I wonder what will happen if I cast freeze on it"

      Zazitek level lobotomie

      Tak to je *16* *16* *16*
  • SixThe9th
    ano ano, take mam rozehrano :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit