Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmmm pane jo..vydat v roce 2012 hru s tak odpornou grafikou a doufat,že si jí někdo koupí,chce vážně odvahu..To i takové Dark Mesiah Might of Magic vypadalo o dvě třídy lépe a to ta hra vyšla někdy okolo roku 2005...
  • Proc jen mi to silne pripomina Mout and Blade??
  • Středověký řežby jsou fajn, ale jak je na tom ta hra s náročností, když se jim to už v traileru tak parádně seká?
  • Tikov
    Ne že bych měl nějaké předsudky (samozřejmě že je mám, jinak bych to takhle nenapsal :) ), ale na můj vkus je v týmu až moc lidí z oblastí, kde hrad znají jen z fotek/filmů a zábavních parků. U zvukaře/ animátora/ programátora by to nevadilo, ale hlavní designér hry/levelů? Přece jen bych měl větší důvěru ve zdárný vývoj u lidí kteří se s různými hrady setkali x-krát za život.
  • Mazec
  • Tohle byl nejdriv mod pro hl2 Age of Chivalry a ted jak tak koukam to dodelali a vypada to slusne. Kdyby nekde chtel zkusit melo by se to zdarma dat stahnout na Steamu a vypada to dost podobe, ale co jsem to hraval hrali dost HC hraci coz se = vyzva =).
  • Docela jsem se lekl že je to od konami a střílí se tam pistolema,ale hra vypadá docela dobre, ale občas trochus randovně
  • Inquisitor
    Je pravda že pořádná středověká řežba bez amputací končetin jaksi není to pravý.
    • Hairy_Ass
      Ona jakákoliv řežba bez amputací končetin není to pravý, bohužel jen v málo hrách na to mají koule, aby to tam přidali (z posledních her si pamatuju snad jen Red Orchestra 2). *3*
  • Akčná zložka, ako keby som videl dmomm - ešte aj to "nakopávanie" na ostne tam je. *3*

    A prišlo mi to trochu prázdne - obrovské priestranstvá a 3-4 rytieríkovia rozdávajúci si to medzi sebou - spomente si na MaB a na tie masakre na rebríkoch a vežiach (a úzkych koridoroch), kde sa pre počet vojakov ledva dalo pohnúť.

    No uvidíme, keby to malo dobrý bojový systém (nie útok a obrana, pričom obrana tam je len aby sa nepovedalo), hitboxy aspoň ako MaB a dobrý multi, tak prečo nie.
    • SirArag
      Myslím, že to mají celkem vymakané. Mrkni na tohle video :)
      http://www.youtube.com/watch?&v=FYrkn6EFwOg
      • SirArag
        Hm, někde se stala chyba. Špatné URL :)
        http://www.youtube.com/watch?v=FYrkn6EFwOg&feature=channel

        A taky nevím, jak jsem mohl zapomenout, že se dají editovat příspěvky než jsem sem plácnul ten druhý.
        No, stalo se :)
        • Dik za link.

          No dúfam, že z toho vzíde niečo zaujímavé s dobrým multiplayerom (a dúfam, že tie hrady, mlyny apod. čo boli vo videách, nie sú len "pozadie kvôli atmosfére").
  • Tak to bude dobra kokotina. Kdyby v tom humusackym enginu slo aspon usekavat souperum ruce a nohy, to bych si to mozna zahral...
    • V které hře resp. na kterém enginu jsi viděl naposledy možnost oddělit nějakou končetinu? Jestli hraješ jen hry pro masy lidí (AAA), které těží jen na svém jménu a nepřináší žádnou inovaci, tak radši mlč. Sour engine, i když je již docela starý dokáže vymodelovat oddělitelné končetiny, viz HL2, Dark Messiah a na závěr videa lze vidět setnutí 2 hlav......
      • PreidaQ
        Kde jsi, prosímtě, viděl v Half-Life 2 odělitelné končetiny? Fyzika v něm byla skvělá, ale nepřátelé držely pohromadě pevně. *7*

        Jinak se mi nezdá, že by šlo v tomhle odsekávat končetiny. Ta scéna s useknutím hlav podle mě byla pouze naskriptovaná.
        • Zombíkům šlo oddělit headcraba z hlavy, hlavu a v neposlední řadě je šlo rozpůlit, v Dark Messiah šlo oddělit jakoukoliv končetinu. Co se týče tohoto videa, nešlo o nějaký render, v dalších videích na netu lze zahlédnout taktéž odseknutí hlavy.
      • Die by the sword *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit