Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Škoda,že neumím programovat-rád bych pomohl.Moje nejoblíbenější hry!
  • species
    Me na morrowind staci klasicky Overhaul mod. Porad nejlepsi dil serie, i po tech letech.
  • K Morrowindu by mi stačila pouze jedna jediná věc, za kterou mě skalní fanoušci nejspíš napíchnou na grill. Tou věcí je částečný quest helper (opakuji, částečný). Co si pod tím představuji? Někdo mi zadá quest a na mapě se mi zobrazí přibližný rádius oblasti, kde jej mám plnit. Jasně, je to úlitba mé zdechlosti, ale asi bych dneska to bloudění asi vzdal. Můj orientační smysl je chabý i v reálném životě, natož tak ve hře. Nepotřebuji žádné šipky, jako v případě mladších bratříčků. Nějaké zjednodušení, třeba v takové podobě, jak jsem navrhl, bych docela uvítal.
    • species
      Hlasuji pro napichnuti na grill. Pro me je nutnost poslouchat co ti NPC rika, cist v journalu a pak to oblast hledat jedna z nejlepsich casti hry.
      • Už chystám rožeň. Mám to nabrousit, nebo to bude mít s bonusem a půjde rovnou na tupej *1*.
        To hledání na té hře bylo naprosto skvělé. Někdy to mohl být okak (cestu do jedné ashlanderské osady jsem hledal snad dvě hodiny), ale na druhou stranu když se po delším bloumání krajinou konečně člověk dostal na nějaké zapeklité místo, tak to byl nádhernej pocit.
        Důležité bylo pořádně číst journal a prokecnout NPC.
  • Vacsinou byvam skepticky, maloktore mody su dobre, moderi maju casto obmedzene moznosti a tak velakrat mod posobi prilis ako past na oko.

    Ja ale verim, ze toto nieje ten pripad, vsetko to posobi tak profesionalnejsie... Povedzme si to na rovinu... bugnutejsie ako SKYRIM to proste byt nemoze :D

    Na mna ten projekt posobi tak trochu ako "opraveny" SKYRIM. Skyrim mal velky potencial ale to obrovske mnozstvo chyb a nedodelkov sa aj pri hre takeho formatu odpustit neda. Tato hra ale nema release date, niesu tak tlaceni do vidania ako bola Bethesda vsetko na mna posobi akoze to robi niekto komu na tom svojim sposobom zalezi...

    Napriklad taky magic system v Skyrime... neviem ktory magor to mohol vymysliet... 3 damage vetvy, ktore maju minimalne roznorode kuzla ale ziadny sposob zvysenia damage ako ide vyssie level nepriatelov. Max kuzla su prakticky nepouzitelne lebo rozhadzu predmety okolo a vsetci vas aj tak zabiju kym dokoncite ten tanec ich vyvolania a o fakte, ze ich damage je tak maly, ze su nepouzitelne ani nehovorim. A preco bol odstraneny system craftovania vlastnych kuziel.... to je mimo mna, jednoznacny krok spat. A prave toto je podla mna nieco co sa nemoze stat ak na tom pracuje niekto kto sa tomu aspon trosku rozumie, a ktory vie co by zrejme fanusikovia cakaju...

    Proste im velmi prajem aby to vyslo a tie kecy o tom ze to je mega projekt a pochybuju tu niektori ludia o tom ze to VOBEC niekedy vyjde a ze to bude len zlatanina nieje vobec opodstatneny...
    Ved tento mod moze byt dovod preco by som si vlastne kupoval nove PC...
    • Bude to jen přeskinovaný Morrowind v Skyrim enginu. Nečekal bych od toho více. Nebude to nová hra.

      Tento mod by sotva mohl být důvod upgradu či koupě nového PC. Vždyť je to jen modifikace...
      • Lenze ja som konzolista... na mojom PC ide maximalne tak Jedi Academy pripadne KOTOR :D uz aj freelancer mi seka :D takze som si plne vedomy ze to je len mod ale ak to neda ani len SKYRIM tak to proste nepojde... a teraz vyslo tolko peknych hier na PC, divinity original sin, ta nova takticka vec ala CIVILIZATION V ale ono je to nieco ine :D, elite dangerous, grimrock 2 a caka nas este pillars of eternity a ine veci ktore proste na PS4 alebo xbox one nebudu...o fakte ze je asi 5 hier ktore by som si rad zahral zamodovane o tom ani nehovorim...
  • Líbí se mi jedna věc a to, že Bethesda vydává TES jednou za několik let, tedy ne příliš často. Díky tomu mají TES hry čas dozrát (rozuměj komunita je neuvěřitelně vylepší). Díky tomu jsou právě TES hry (nikoli TESO, to je odpad) dobré, nebo aspoň zajímavé a pro mnohé opakovaně hratelné.

    Skywind je dobrý projekt. Ti co na něm pracují se toho dost naučí. Je to jejich koníček a zároveň jim to hodně dá a k tomu dají zábavu komunitě a to zcela zdarma. Tohle nikdo nemůže kritizovat. Rozhodně taková činnost není zbytečná.
  • Johnny
    Jako vždy... naco má tato předělávka smysl.. Kdyby to předělali i aby to bylo graficky hezký jako Skyrim tak budiž. Ale házet starý hnusný modely do novýho Enginu? no nevim..
    • To je snad nejaky troling...
      morrowind: http://images.uesp.net/d/db/MW-creature-Ash_Vampire.jpg
      skywind: http://forums.nexusmods.com/index.php?/topic/1547008-ash-vampire-complete-sort-of/
      • Johnny
        Tak to se omlouvám pokud takhle předělají vše tak klobouk dolu a klidně bych si i zaplatil. jen aby to nevypadalo jak spatlanina...
  • Obávám se, že tohle nikdy v pořádně funkční podobě nevyjde. Příliš velký projekt na ukočírování. Snad jedině kdyby jim Bethesda dovolila na to udělat kampaň třeba na Kickstarteru. Což se nikdy nestane.
    Pro mě osobně je to zbytečnost, Morrowind jsem hrál když to byla novinka a před pár lety opět. Problém s grafikou nemám, naopak jsem na ní v Morrowindu zvyklej. Když jsem zkoušel nějaký ten Overhaul, tak jsem to s tím hrát dlouho nevydržel. Pro mě už k Morrowindu prostě patří ta stará grafika a dohlednost omezená mlhou a popílkem. A taky styl rozhovorů a journal. Joj, co bych dal za to, kdyby se Morrowindí journal do TES her vrátil. Navíc tohle bude mít Skyrim bojový systém, takže celý vývoj postavy a samotný boj s Morrowindem moc společného mít nebude.
    Ovšem pro mladší hráče by to mohl být zajímavý způsob jak se seznámit s klasikou. Držím palce, ale jsem skeptický.
    • Bojový systém v Morrowindu byl otřesný. Možná i proto by bylo dobré to předělat do Skyrim enginu, kde je ten bojový systém o něco méně otřesný. *3*

      O grafiku moc nejde, neboť existuje hned několik grafických modifikací, které udělají z původního Morrowindu překrásnou hru s lepší grafikou, než má Skyrim.
      • tak to hodne prehanis, ja sem zkousel posledni overhaul, i kdyz to namaxujes co to da, tak to na spouste mist taková paráda neni a hlavně je to logicky neúměrně náročný na HW, takže prrrr
  • C-BEAM
    a možno nechuť robiť niečo čo ani nemá poriadne zmysel. Keby všetku tú snahu radšej investovali do tvorby niečoho nového alebo keby to aspoň prerábali na poriadnom engine a nie na tomto zmutovanom gamebryu.
  • proč to předělávají? Vždyť existuje i dnes Morrowind Overhaul 3.0, který hru nijak nemění, pouze mění texutury, grafiku atd. a vypadá nádherně. Takže nechápu proč pořád vytváře Skyoblivion a Skymorrowind a Morroblivion nebo Obliviomorron.
    Kdyby předělali Daggerfall tak by to byla jiná, protože ten už je dnes nehratelný, zatímco Morrowind v pohodě hratelný je.
    Osobně bych mnohem raději uvítal předělávky her jako Ultima Underworld, Wizardry, Albion
    • jediný v čem stebou souhlasim, ale to opravdu silně, že by někdo měl udělat remae Daggerfallu :X až pak budu moct s klidem zemřít
    • Neblbni, tak rozsahnlou hru na nicem soucasnym nezrealizujes. Naprosto nemozny.
    • C-BEAM
      súhlas, Morrowind Overhaul 3.0 úplne stačí a človek má istotu, že všetko funguje ako má. Prerobiť kompletne Skywind do takto funkčného stavu, vychytať veškeré problémy potrvá roky a to bude už aj Skywind vyzerať veľmi zastaralo ... vpodstate Skywind vyzerá technologicky zastaralo už dnes.
    • lipkozzi
      uuuu, Albion. Pri predstave o jeho remaku zacinam silno slintat.
      • hehe, a co teprve takový Ambermoon - předchůdce Alibionu, který je mnohými považován za ještě lepší, ale bohužel vyšel jen na Amize :-(, takže je skoro neznámý
        • lipkozzi
          Nojo, priznam sa, ze aj mne je neznamy. Emulovane by to ale asi stalo za to vyskusat.
          • tady to vyšlo v HD
            http://www.indieretronews.com/2014/08/ambermoon-incredible-classic-rpg-hd.html
            ještě musíš někde sehnat WinUAE emulátor a můžeš hrát
  • škoda ale pořád si rád počkám *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit