Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to jako něco co náš pes vyhodil v předsíni na koberec, ale gejmplej asi bude oukej, tak dobrá gejmplej, hnusná grafika, tož to zprůměrujem, 5/10
  • GlaDOS
    S hodnocením víceméně souhlasím. Nemůžu ale říct, že by byla hra příliš lehká. Možná to tak někomu může přijít, protože hádanky dávají skoro vždy smysl a je těžké někde zakysnout, ale to beru jako dobrou vlastnost. Obtížnost mi přišla ideální.
  • Asi mě zase umínusují k smrti :) Ale mě to teda přijde hezčí, než Slain. Pravda - nehrál jsem ani jedno z toho...
    • A správně je "připadá mi to".
    • Eh... "mně to teda"... už ani psát neumím...
  • Pro mě už by ta hra asi nebyla, z technických důvodů. Můj monitor nezobrazuje dobře grafický mód 320x200 pixelů:!-( *8*
  • CRYPT
    Ted jsem si vsiml, ze to psala Slecna/Pani Jirikova, kteoru znam z pctuningu. Je to porad jedna a ta sama osoba?
  • Hele jen tak mimochodem co mám udělat abych našel toho típka na tom tržišti?
    Jak mám získat křídu?? *12*
    • GlaDOS
      Křídu má jedna postava, která má za určitých podmínek strach z aristokratů. Jejich příchod pak ohlašuje zvonek. A když se někdo hodně vyleká, může mu něco vypadnout z rukou.
    • maros.goc
      povedz mu aby nakreslil toho černocha
  • http://goo.gl/BCuymP
  • Sr_Lobo
    Mohli jsme pro vás udělat krásnou kreslenou grafiku ala Broken Sword, ale řekli sme si ne! Dneska frčej pixely!
    • Ehm...vyčítat tohle zrovna Wadjet Eye? Tenhle výtvarný styl je jejich rukopis. Už dlooouhá léta.
      • Sr_Lobo
        Hral sem od nich Gemini, pribeh zaujal, ale od dohrani me odradila po case prave grafika, ale chapu, ze sto lidi sto chuti :)
      • naco mu to vysvetlujes? nezvykol si si este, ze ked sa objavi hra s pixelart grafikou hned nabehnu vsetky deticky a placu ake je to zle?
        • Sr_Lobo
          Och ty lichotniku! Nez budes psat o detickach tak si priste rozklikni profil.;-) Proste ne kazdej se roztejka nad pixelama i kdyz pribeh muze bejt dobrej. Ja si nad pixelama uzil detstvi a proste mi to uz stacilo.
  • Klobasor
    Pred dvaceti lety by to byla pecka ;)
    • KLOBASOR: Máš super avatara, to byla pecka před 30 lety!
    • troufám si tvrdit, že před 25
      • MikeR
        Z toho co jsem odehrál si troufám tvrdit, že před pětadvaceti roky by to pecka nebyla, spíš průměr. Na adventuru je to totiž opravdu primitivní. Škoda, protože graficky patří mezi výjimky, kterým skutečně lze říkat pixelart a snese srovnání s tehdejšími peckami (ba dokonce semtam je i lehce předežene). Příběh není zlej, ale sám o sobě nestačí, pořádný hádanky těžce chybí. Jdu hrát dál a uvidím...
        • Kozy
          Pixelart jsou ale jenom ty postavy, zbytek je akorát kreslenej v nízkym rozlišení.
          • MikeR
            Hele dobře, ne u všeho jsou vidět techniky typický pro pixelart, ale zas tak extra bych neškatulkoval. I herní obrazovky mají blíž k pixelartu než k čemukoliv jinýmu. Kdyby nebyly lehce rozostřený, tak budou ještě blíž. Ale jestli pro to máš speciální termín, budiž. *1*

            Ještě tak koukám, že Pavlovi nestačí být hlavním hrdinou v Kingdom Come. *1*
            http://foto.games.tiscali.cz/shardlight-17637/595222
            • GlaDOS
              Ano, omezená barevná paleta bylo technické omezení. Pokud ale pracuješ na úrovni pixelů, omezit si nějak rozumně paletu je nutné i dnes. Dle mého názoru nejhezčí pixel artová díla pracují maximálně s několika desítkami barev (40-20). V takovém případě jsou přechody barev poměrně ostré. Pozadí Shardlight mají průměrně okolo 13000 barev, což je dost viditelný rozdíl. Ano, pixel art můžeš vytvořit i klidně s takovou paletou. Pokud jsi naprostý masochista a na každé pozadí budeš mít několik měsíců času. Na těchto prostě vidím jen standardní kresbu a občasné použití textur.
            • MikeR
              Pixelart je grafika vyráběná pixel po pixelu a má za úkol vytvořit v nízkým rozlišení dojem reálnýho světa. Na většině obrazovek v tý hře je tohle určitě místy využito. Jasně že tak nevznikaly celý obrázky (nejen pozadí, nejspíš tak nevznikaly ani úplně celý postavičky, jen části), ale u mnoha objektů je ta technika vidět dost. I přes to rozostření jsou tam místa, který určitě vznikaly pixel po pixelu. Nižší počet barev ani ostrý okraje vůbec nemusí být znakem pixelartu, někdy je naopak potřeba vytvořit přirozenej přechod mezi dvěma barvama.

              Jinak v tý zlatý době měly postavičky (nejen) v adventurách omezený počet barev ne kvůli pixelartu, ale protože bylo možný zobrazit jen 256 barev najednou. Takže se jich rezervovalo co nejmíň pro hlavního hrdinu (typicky deset), tyhle barvy byly neměnný po celou dobu hry. Podobně inventář a předměty, všechno tohle se tlačilo k tomu, aby se používalo co nejmíň perzistentních barev a zbylo co nejvíc těch, který se daly měnit paletou a používat je na kreslení obrazovek. Čistě technický omezení, jinak je pixelart možný udělat s libovolným počtem barev a to jestli budou mít objekty ostrý okraje záleží jen na výtvarníkově stylu a co přesně tvoří.
            • GlaDOS
              Ono to žádný speciální termín nemá, je to prostě digitální kresba v nízkém rozlišení (abych byl přesnější, v malé velikosti). Pixel art jde poznat podle jednoduššího nasvětlení, omezené barevné palety a ostrých okrajů. Hráče takové rozdíly asi moc zajímat nemusí, ale když takové nepřesnosti občas vidím u herních novinářů, to mi přijde ostudné (stejně tak jako chybné užití izometrického pohledu).
            • MikeR
              Eh, mínusy neřeš. Můžu tě ubezpečit jenom v tom, že kvůli rozdílnému názoru mínusy nedávám, ode mě ho nemáš. To maximálně když někdo uráží nebo nevtipně trotlí. *4*
            • Kozy
              Sice nevim za co mám ty mínusy ale budiž :) on je v tom docela podstatnej rozdíl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit