Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Velmi dufam ze dalsia firma , ktoru bude pan hlavny dizajner obdivovat nebude BioWare a ich uzasny posun od geniality k ... Filmovosti a Dragon Age 2...
  • *deleted*
  • Az mi ukapla slza. Po Black Isle se mi strasne stejska.
    • smejki
      není moc proč. InXile (Fargo, Tim Cain) vydávají Hunted a Obsidiani (prakticky zbytek BI) předvedli s New Vegas, že kvalitní RPG není ztrátová záležitost.
  • prečtu recenzi, reakce hracu a jestli to bude blbost tak to klidne nekoupim. Od rpg-čka vyžaduji jistou hloubku.
  • tohle info jsem vědět nechtěl... *9* *9*
  • MrSanta
    Co jsem zatím viděl ve mě žádnou paniku nevzbuzuje. Jediné zjednodušení je odstranění rozdělování bodíků do jednotlivých vlastností jako je síla atd (nově pouze HP, mana a stamina).
    Další novinky, které (soudě podle reakcí) pro někoho znamenají zjednodušení: dual-wielding, možnost "dual-wieldit" kouzla (což jim dodá na síle), dragon - shouty (další možnost přizpůsobení postavy). Pak tam je vylepšený boj s luky (větší účinnost), řemesla, o něco živější a uvěřitelnější NPC, jízda na koni zůstává, vrací se hromadná doprava (dostavníky)...
    A že inventář není mřížka, ale je udělaný řádkově jako ve spoustě jiných her mi žíly netrhá. Navíc vypadá pěkně *1*.
    • Tak kouzla a vůbec souboje z videí zatím líbí. Skoro to vypadá, že ty panáci maj skutečný tělo, co něco váží. Rozdělování do síly, obratnosti atd. mi chybět bude. Co mě ale na Oblivionu opravdu silně štvalo (a s prohlášením o zjednodušení se toho bojím i tady) je například průběh questů. Pamatujete, jak jste museli získat nějakou knihu, nebo zápisky, nebo tak? Napadá mě třeba genalogie Imbelů, nebo zkrátka cokoliv. Informace jsou v knížce, to je jasný. No a co se stane, když ji otevřete? Nedostanete šanci si ji ani přečíst, rovnou vyskočí tabulka s výcucem a updatem questu, kterej můžete akorát tak potvrdit. No dobře, šlo to nečíst, urychleně zavřít a knížku si poctivě přečíst. Ale je to konzum zacházení, jak kdyby to chtěl člověk mít co nejdřív za sebou, nebo byl totální blb. Stejně tak hledání míst, který dlouhý staletí žádnej udatnej rek nedokázal objevit. Místo, aby vás nechali si z vodítek určit polohu sami, rovnou vyskočí "povedlo se mi určit polohu" a následuj zelenou šipku na nejtajnější místo celýho Tamrielu :D Kromě toho, že si připadám jak totální blbec mě ochuzujou o zábavu. A ještě si neodpustím poznámku k lukům. Jsou stejně pitomý (podle videí) jako v Morrowindu a Oblivionu. Šípy lítaj opravdu příšerně pomalu. V Oblivionu na vyšší obtížnost luk prakticky nepoužitelná zbraň. Aby maník, co je ode mě nestojí opravdu víc jak 10 m uhejbal šípům, a já musel střílet doleva/doprava podle toho, kam asi zrovna vyrazí, to je na zabití. Kdyby na pár desítek metrů, neřeknu. Ale vyhejbat šípům se šlo i když lukostřelec stál prakticky před vámi. Jakás takás trajektorie fajn, ale ta rychlost...
      • MrSanta
        K lukům - nějaké problémy v Morrowindu jsem nezaznamenal. Ale já je používám jenom abych načal enemýky na dálku a když ho nesejmu než ke mě doběhne, tak ho vezmu mečem po kedlubně a má po žížalkách. V Oblivionu luky vůbec nepoužívám, takže k tomu se nemůžu vyjádřit.
        Ztráta možnosti hledání zapadlých lokací podle indicií z rozhovorů a knih mi taky krapet vadí, ale ne nějak radikálně.
        Navigační šipku z Oblivionu obcházím tím, že mám neustále jako aktivní zapnutý quest vedoucí k portálu do Shivering Isles.
        I když se TES od Morrowindu v některých ohledech zjednodušila či zpřístupnila širšímu publiku, pořád to jsou IMHO jedinečné RPG s velkou svobodou jednání.
        • To zas netvrdím, Oblivion je fajn hra. Ale je na něm vidět opravdu "výsostná přístupnost" a právě se bojím, aby to nezazdili. Jinak s tím lukem jsem to napoprvý dělal naprosto stejně. Přikrčit, načnout a pak mlátit po hlavě. Jenže pak jsem se kolem levelu 20 stal prakticky bůh a přestávalo mě to bavit. Na podruhý, co jsem zkoušel jinou postavu, jsem objevil nastavení obtížnosti. Jakejkoliv posun z prostředka (obtížnost se určuje posuvníkem), třeba ke 3/4, těžce opancířuje všechny protivníky. Taková jedna rána z luku, a i když s trojnásobním zraněním ze zákrytu, je prakticky zanedbatelná. Pak se mi ani nevyplatilo tahat extra váhu a všechno kouza (hlavně vyvolávání) a meč. To už je ale zase nevyvážená obtížnost. Prostě bych ocenil, kdyby projednou ty šípy trochu svištěly. Hned by se staly luky použitelnější *3*
          • Krudanze
            na to existoval mod. myslim ze jestli vydaj tools pro modare tak neni problem aby vznik takovej mod i do skyrimu.
            • Modů znám dost, ale tenhle mi unikl. Spíš mě nenapadl ani hledat, prostě jsem to bral jako smutnej fakt. Díky za tip *4*
          • MrSanta
            Nuž nezbývá než čekat. Slibují upgrade lukostřelby, jak to dopadne se dozvíme až po 11.11.11.
  • Poslední "PC" TESko byl TES III: Morrowind. Port na první Xbox hra sice měla, ale ta verze byla pro tvůrce zcela zřetelně tou méně důležitou. Je to vidět na typických PC meníčkách, nic moc převedené grafice, i na tom, že verze pro Xbox ani neměla sběratelskou edici.

    To u Oblivionu už se situace změnila doslova o 360 (lol) stupňů. Přestože příjmy z PC musely být stejně nejvyšší, protože Xbox 360 začínal a PS3 ani nebylo venku, došlo ke změně priorit. Muselo to fachat na konzoli od MS, muselo se to dobře ovládat na gamepadu od MS. Přesto vypadal Oblivion na PC skvěle, protože Xbox byl tehdy úplně nový a tvůrci si vedle toho dali záležet na všem co k dobrému počítačovému RPG patří, takže statistik ubylo jen pár (např skill unarmored) a působilo to stále jako "pořádné RPG".

    No a co se Skyrimu týče - uvidíme. Ten chlápek jen řekl nahlas to, jak vývoj her, nejen v Bethesdě, už hezkých pár let funguje.
  • port z konzoli ? fffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuu
  • Heh, prostě bych ho setřel tím že bych mu řekl že to že je to primárně na konzole nemusí nikomu říkat protože podle screenů to je vidět na první pohled. A měl by to.
    Přiznejme si totiž že hra která by byla vyvíjena současně na všechny tři platformy nebo hra která by byla vyvíjena nejprve na pc by byla schopna na screenech vypadat ještě podstatně lépe. A pak bych se mu po vydání ještě vysmál za to tvrzení že tvořit porty je v pohodě protože je jasné že to zas bude plné chyb.:D
  • Kdyby nebyli debilové, nebyly by pro ně potřeba ani hry. Což je samozřejmě škatulkování a ne každej kdo je spokojen se současným trendem je debil, ale princip podle mě sedí. Takže do tý doby, než začnou originální hry vyčnívající z mainstreamu dlouhodobě vydělávat víc, bude se zjednodušovat dál. Přestaňte to hromadně kupovat a když takovejch lidí bude dost, možná tím něco změnít. Krádež není řešení.
    • Nic takoveho v realu nefunguje. Lidi budou kupovat,protoze chteji hrat. Kdyz nic jineho nebude,koupi i odpad.
      Je to stejne jako s televizi. Nic tam neni a vsichni to vi,ale pulka naroda na ni denne cumi.


      Nastesti stale existuji firmy delajici kvalitni hry. bude jich mene a mene,ale verim ze budou vzdy,takze jsem v podstate optimista *1*
      • "Kdyz nic jineho nebude,koupi i odpad."

        Tak s tím opatrně, mluv za sebe :) Odpad opravdu nekupuji. Pokud by šlo o základní životní potřeby a nebylo by zbytí, neřeknu. Jíst červy nebo umřít hlady, červi jsou jasná volba. Ale kupovat odpad pro zábavu... Jako kdyby nebylo co jinýho dělat. Pak ať lidi nadávat jak chtěj, ale můžou si za to samy. Vlastně jsi nepřímo označil lidi za nekreativní stádo volů. Jestli skutečně jsou, tak čemu se pak kdo diví, že :)
        • Proc si to beres osobne? Napada me jedno prislovi:)
          Kdyz zustanu u te televize,tak co jsou nejsledovanejsi porady? Vetsinou ty nepokleslejsi serialy,reality show. Proc asi?
          A ted vazne-samozrejme ze 'obycejni' lidi jako celek jsou nekreativni stado volu(ja bych to sice takhle nenazval,ale zustanme u tveho primeru). To je asi takove tajemstvi jako fakt,ze na nebi sviti slunce. Jen si to malokdo prizna. A cim vice vymozenosti,pohodli,jednoduchosti...tim vetsi volove to jsou. Jak myslis ze se vladne?
          • Povídáš "lidi kupují". I po opětovný kontrole (přeci jen, jistota je jistota) bych se prohlásil za člověka, takže se mě to nejspíš týká taky :) Přísloví jsou hezká věc, ale musej se správně našroubovat. Jináč mi celkem uchází, proč mi říkáš, jaký lidi teď jsou. Já říkám, můžou si za to samy a dokud !hromadně! nevyšlou signál směrem k autorům her, nic se nezlepší. A ty mi tady vysvětluješ, že teď s tím nikdo nic nedělá a je to každýmu šumák. No tak vám povídám, začněte s tím něco dělat. Tak nějak mi uniká, o čem se tu se mnou bavíš.
            • No jo, je to tak evidentní a logický. Tak teď se jen tak začít skutečně chovat. Poselství budoucím generacím, jen nebyla po ruce mozaika ani tužka ;)

              Btw. jen pár příspěvků pod námi gg nadává na současnou situaci (upřímně se mu nedivím), takže moje "lidi" jeho nevyjímá *2*
            • No ty jsi taky dobrej.
              Tvoje konstatovani evidentniho je vic, nez JEHO stejne hodnotna odpoved?
              Kdyz on rekne "lidi", tak mysli tebe, zatimco tvoje "lidi" treba jeho (kterej nenadava) nejak vylucuje?
              Nebo vubec - co ti teda na to mel kdo rict, kdyz mu tady vycitas uplne rozumnou reakci?
              Mozna dokonce rozumnejsi, nez poselistvi "Nekupujte spatny hry!" : D To je asi zraly na diplom *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit