Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Jinak bod pro Bulíře za to jak se do redakce opřel ohledně nominace Last Guardiana na zklamání roku. To byl fakt hovězí nápad.
  • Já mám s pamatovákem na hry v posledních letech taky problém. Prvně jsem si myslel, že je to tím, že většinou hraju zhulený, ale to hraju už přes 20 let a ty staré hry si pamatuju, takže tím to asi nebude :)
    • Jo, je super hrát zhulenej nějkaký hardcore RPG. 10 minut čumíš do těch statistik, pak se 10 minut hrabeš v inventáři a pak si řekneš kam sem vlastně chtěl jít. Po hodině ti dojde, že si odehrál asi 1/1000 hry... *15*
  • Malleth
    Petr se dobře poslouchá, ale uvedl bych některý fakta na pravou míru
    1) Team Ninja nedělal ani jednu Bayonettu (byli to Platinum games)
    2) Yakuza 1 a 2 vyšly na PS2
    3) Letos se chystá Yakuza: Kiwami, což je remake jedničky, ne Ishin, což je samurajskej spin off, kterej tu nejspíš ani nevyjde
    • Mart9
      9/10 lidí jsou všechny tři body fuk.
      • spis jde o to, ze sice intenzivne, ale obcas mele akorat to, co ho zrovna napadne
      • Mart9
        Ok, tak pěti z deseti, díky za kliky *3*
  • ravux
    Kdyz vidim Petra Bulire, vzdycky si vzpomenu na historku o tom, jak vznikla jeho prezdivka v Levelu - Lee. Jednou pry dosel do redakce, nekdo se na nej podival a rekl: Hele, Lee!
    Ukazalo se vsak, ze dotycny mel jen plna usta jidla a zkousel prave rict "Temelin."
  • Jack1947
    Bulíř není špatnej host dá kokikrát víc posluchačům/divákům než redakce (bez urážky)

    Jenom hmm, já takovéhle hraní moc nechápu

    " Sfouknul jsem to za jedno odpoledne dal jsem tam všechny trofeje " ale proti gustuu.
    *5*
    • Co na tom nechápeš? Kdyby řekl, že to jen prolítnul a dohrál, tak jasně, ale pokud dal všechny trofeje, tak tu hru evidentně za to odpoledne prolezl odshora dolů :)
  • Pamatuji, ze kdyz vyslo SOTC na PS2, bylo to neco technicky naprosto neuveritelneho na ten HW, open world, animace kone, kolosi, srst, to vse bylo o generaci napred a vyzadovalo neskutecne technicke vychytavky aby to slo udelat. Ted to srovnejme s TLG, ktery nejen ze neni technologicky na urovni pristi generace konzoli, on je dokonce o generaci pozadu, proto se nelze divit vseobecnemu zklamani

    Nezbyva tedy nez si polozit otazku.. Pokud by se SOTC odehravalo ve stale stejnem prostredi misto ruznych biomu, bojovali byste celou hru proti jednomu a tomu samemu kolosovi melo to grafiku na urovni Playstation 1, byl by to stale takovy hit? Nemyslim si
    • SotC žádný hit nebyl, tak nevím, co třepeš, možná to mělo lepší hodnocení, jinak to mělo horší prodeje než TLG, ta hra se stala kultem až časem, stejně se časem kult The Last Guardian. Grafika je nadčasová, výborná stylizace zaručí fakt, že ta hra nezestárna a bude kultem i za pár let. Je to jako nová Zelda, taky vypadá skvělé a dlouho vypadat skvělé bude...
      • "SotC žádný hit nebyl"

        Jistě kašpárku.
        91 / 9.1 na meta
        https://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_of_the_Colossus (awards, critics)


        @zzz
        Měl si pravdu, je to mlíčnák, co v tý době hrál možná na písku...
        • v tom případě TLG je větší hit, má více GOTY *15*

          Jo, určitě budeme hodnotit dle recenzí. Takže co tu máme? TLG prodal za dva měsíce více než SotC. PS2 měla v té době více prodaných kusů než PS4, TLG má více GOTY. V recenzích sice vede SotC, ale víme, že recenze nic neznamenají, když GTA IV může mít na MT 98% a nikdo na světě si nemyslí, že je to lepší hra než pouze 91% SotC. Takže resumé. SotC, ICO i TLG jsou fantastické hry, které nemusí zaujmout každého, ale herní fajnšmekr si pochutná :)

          Takže tvoje arugmenty selhaly, ty jsi selhal, udělal jsi ze sebe kašpara :)
          • Takže sis udělal vlastní definici toho, co je hit. Slušná dmnce. :]] Ano, hodnotíme to podle recenzí. Hodnotí to tak celý svět včetně wikipedie.

            Líbí se mi, jak ignoruješ recenze, že nemaj váhu, ale argumentuješ goty, což je to samý - názor pár lidí. Takhle si *** na hlavu. Fail 1.

            Sem herní fajnšmekr, ale u TLG sem umíral nudou. Tvoje teorie herního fajnšmekrismu (kterou tady cpeš lidem kolem) selhala. Fail 2.

            Že to prodalo míň jako TLG neznamená, že to nebyl hit. Opět sis určil nějaké imaginíární číslo, které hra musí prodat, aby to byl hit. Logic fail 3.

            Ale díky za poklonu, králi kašpárků. *15* Stačí se podívat na fakta na wiki, jaký ta hra měla ohlasy a chválu. To, že sis ve své hlavičce určil, že hit může být jen mainstreamová hra, co musí x prodat, je tvůj fail... *15* Realita je ovšem jiná.
            • PS: TLG je nudná hra, tak už přestaň brečet jak malý spratek, že se to někomu nelíbí. S fajnšmekrovstvím to fakt nemá co dělat. Tahle hra má do fajnšmekrovýho zážitku daleko. Mimimálně pro ty, co preferujou hratelnost a herní mechaniky nad nějakým pseudoartem. Teď si vem prášek, sestřička už si pro tebe jde, herní fajnšmekre. *15*
            • Solidní výblitek. Úroveň spratka z praktický školy... úplně mám pocit, že sem na konzolistovi.cz. *15* Baví mě ten tvůj del0. To je tvůj imaginární kamarád, že to tady furt spamuješ? Chápu, moc si jich v té škole neměl... asi máš pocit, že ti del0 přidá na váze argumentů...

              Hit je něco, co se prodává po milionech? Rtrd, že sem většího neviděl. Byly doby, kdy prodeje v desetitisících byla událost roku, ale to bys nesměl být de*ílek, co si cucá nějaký milionový čísla, definuje so, kolik co musí prodat a hlavně ignoruje kontext doby.

              Nyní použiju tvojí de*ilní logiku.

              První Diablo nebylo hit, protože prodalo jen pár mega za 20 let, na rozdíl od Diabla 3, který prodalo 7 mega za týden a celkem 20 mega+. Je krásně vidět, jak si se zamotal do vlastní pošahaný logiky, aby si obhájil takový nesmysl, že SotC nebyl hit.

              Pro tip: Hit nemusí být o prodejích, ledaže by to byl prodejní hit, takové důležité slovíčko, ale nevšiml sem si, že by se tady někdo na začátku bavil o prodejích. S tím si přitáhl ty šášulo... *15*
            • hele kašpare Delo, ty neumíš linknout ani odkaz na wiki :D
              "Takže sis udělal vlastní definici toho, co je hit."

              Ne, neudělal jsem si definici, co je hit. Žádná z těch her hit není a nikdy ani nebyla, že hra dosáhla statusu kult je něco jiného než hit ty kašpare. Tohle byly vždy hry na prestiž a ne nějaký hit ty kašpare. Nějaké výpočty na MT opravdu nemají žádnou váhu, když chceš definovat hit. Hit je něco, co se prodává po milionech viz FFXV, a že je FFXV hit nezmění ani fakt, že to má nižší hodnocení než TLG. Chápeš kašpare? Jelikož TLG v prodejích už předčil SotC, tak je to logicky větší hit ty kašpare. Jelikož jsem tam dal k těm GOTY lol smajlík, tak bych očekával, že i debílek Del0 pochopí, že GOTY mají stejnou hodnotu jak ty recenze.

              "Sem herní fajnšmekr, ale u TLG sem umíral nudou."

              Fail kašpare. Každý ví, že jsi Del0, PC zrůdička, co nemá konzoli, takže totální fail od tebe kašpare. PC zrůdička tvého kalibru vůbec nemůže něco hodnotit, aniž by to nebyl fail. Takže další fail kašpare.
              *15*
      • Tak nevim, jestli zamerne lzes, nebo ti jen tenkrat teklo mliko po brade a nepamatujes si to, ale SOTC bylo ve sve dobe velky hit, jeden z "must have" titulu pro PS2, ze se neprodavali tolik jako TLG bylo proto, ze nemelo za sebou 10 let hypovani a byla jina doba. TLG mel byt jeden z vlajkovych titulu, co mel ukazat silu PS3, takze tomu Sony radne narvala do reklamy a propagace, zel bohu, misto sily PS3 ted ukazuje slabost PS4. TLG je koncepcne mnohem bliz ICO, s cimz mam trochu problem, protoze ICO me moc nebavilo, neslo sebou ty same neduhy jako TLG - nudne stale stejne prostredi, nulova variabilita nepratel, nesmyslny level design ktrery se sice podrizoval puzzlum, ale z hlediska logiky stavby hradu nedaval zadny smysl. Tenkrat se to snad ale dalo omluvit technickym omezenim a mensi zkusenisti autoru, coz uz dned bohuzel nelze, navic koncipovat celou hru jako jednu velkou doporovazeci misi neni dobry napad. Pokud se podivas mimo circlejerk skupinu zaslepenych fanboys tak zjistis, ze kriticych hlasu je naopak velmi mnoho. Ovsem vyhnout se starnuti grafiky tim, ze ji udelam rovnou zastaralou, tim na to vyzrali
        *1*
        • když jsi hru nehrál, tak proč si vymýšlíš ty báchorky? Nikdo ti to nevěří. Jinak k jiné době, podívej se kolik se prodalo FFVII v té jiné době ty trololo...

          Ale že tě bavi hejtovat hru, kterou jsi nehrál. Uchýlka?
          • FF VII vyslo v roce 1997 na Playstation 1, SOTC 2005 na PS2, doporucuji doucit se dejepis sve oblibene platformy, "konzolisto" *1*
            • PS. Dodám že ani v nějak GOTY to nebodovalo, dle stránek to má asi kolem 6 GOTY. Sice se to neřešilo tehdy jako poslední roky, ale RESI 4 má 35. Takže jde vidět, že to nebylo pro mainstream ani v té době.
            • Dobře se prodával? Wau. Milion na PS2? Na jednu z nejprodávanějších konzolí historie? Ten byl dobrej :D Za dva měsíce toho TLG prodal více než SotC...

              Jinak jak tě to mohlo srazit ze židle, když jsi to nehrál? Jinak jsi při smyslech?
            • Ok, tak dik za potvrzeni, ze SOTC byl hit a dobre se prodaval, to tu rikam celou dobu

              Pokud rikas faktum hejt, je mi te lito, sorry jako *5*

              No a hru resim prave kvuli tomu zklamani, od Team Ico jsem cekal pecku co me srazi ze zidle, ne ze to takhle zvorou, jakoze zklamani roku, chapes
              *3*
            • no právě. Ta jiná doba *15* Ještě starší hra a ještě prodávanější. Vůbec nejde o nějakou jinou dobu, prodeje her na PSko byly vždy obrovské.

              Jinak se vyjádři ty nemocný človíčku, proč tu denně řešíš hru, kterou jsi nehrál a hejt si vymýšliš za pochodu z prstů od nohy.
      • viz. The Wind Waker ;)
        • *4* *3*
    • třepeš nesmysly. Chovaní Trica, animace Trica, fyzika peří Trica to jsme ve hrách ještě neviděli. Smiř se s tím.

      Už jdi někam s tím zklamaním *15* Když to budeš opakovat pořád denně dokola, tak nezměníš fakt, že neznám v okolí nikoho koho to zklamalo, jen to opakují PCřkáři :)
      • Akorát škoda, že animace a fyzika peří nemá žádnej vliv na hratelnost. Ale jinak souhlas. Trica jsme v žádné hře kromě TLG ještě neviděli.
      • triko si tu honi akorat packovatele

        na ty hre je nadprumerna akorat doba vyvoje
  • MARTASLJ19
    Buliř je Bůh *16* *5*
  • Buliř dropoval truth bombs. Fakt resite sra!ky a zminka o tom, ze by jste neco hrali od vas nehrozi.
    • Tak ale musíš pochopit, že herní novináři nemají čas hrát hry :) Mě by překvapilo, kdyby někdo někdy z redakce vystoupil proti a prezentoval svůj názor. Třeba Honzo respektuji tvůj názor, ale tvoje recenze na TLG je sraačka. Udělal to částečně Ryneš, ale to je mimo redakci. Toho se ale nedočkáme, protože to v redakci nikdo nehrál. Chtělo by se to bavit o těch velkých hrách, diskutovat, Olejník si tam mele to svoje a Dobrovský mu nemůže nic říct, protože to nehrál. Hoši, máte to špatně nastavené.
      • solomon.short
        se mi libi jak se vsech pet lidi v republice co hrali TLG vzbourili a pisi na games pokazde pod jinym nickem :D
        • http://konzolista.tiscali.cz/forum/comments?link=the-last-guardian-fx4t

          Hochu, to chce vidět i jinak než na Games.cz, hra trhat rekordy nebude, ale řekl bych, že i na rozumných webech, už má slušnou zasobičku fandů...
          • Komenty na konzolistovi...
            Rozumný web...

            10/10
            • Web s názvom konzolista... Hmmm k rozumu by som sa radšej nevyjadroval.
        • Samozřejmě. Pod taktovkou mistra vkusu Petra Bulíře, bývalého redaktora PS magazínu.
  • off topic: umřel Bill Paxton
    • Chtel jsem jit spat, ale ted si z piety musim jit pustit collectorku Aliens... Game over man, game over! :(
      • Jack1947
        61 let jooo nám ty herci začnou pomalinku odcházet... nikdo je už nenahradí nikdy bohužel
  • Mart9
    Opět vynikající Petr Bulíř. Hlas herního lidu.
    • Opět logický klam autoritou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit