Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to konceptem hodne podobne (prakticky stejne) jako MGS Peace Walker z PSP, akorat to neni v samostatne nahravanych lokacich, ale v otevrenem svete. Jsem zvedav, jak tu bude vyreseno budovani zakladny.

    Ta krabice se mi take moc nelibi, ty animace vypadaji hloupe. Nic proti, ze se v ni schovava a chodi s ni, ale uz ten utok jak prorazi dno je pritazeny za vlasy a to ze je v krabici a zaroven na vojaka pripoji balon rovnez. Takove akce by v krabici mely byt omezeny a nebo by ta animace mela byt verohodnejsi.
  • hrozne nesympatickej hrdina, meli by ho vymenit. dalsí nevyhodou teto hry je že dej navazuje na predchozi dily a kde je nehral bude stracenej. navic to ani nedava smysl, beloch a salutují mu japonsti vojaci
  • Som si naivne myslel ze nextgen nebude mat doskakovanie textur. A dalsia vec, trochu mi vadia tie balony a podobne hovadiny, tvari s to ako realita a pptom tam daju toto.:/
    • Keby si hral aspon jeden Metal Gear tak by si vedel, ze sa to nesnazi tvarit ako realita.
      Podobne "hovadiny" su v celej serii.
  • Ahoj, hral jsem jen 1cku. Ale jsem jediny, komu prijde ta krabice se tam nehodi? Popr. kdo s tim ma zkusenost, tak je to tam jen pro srandu, a nevyuzivate to? Me prijde, ze na jednu stranu se to tvari jak to je realisticke a pak tam daji takovou vec jako balonek, ktery bez zavislosti na hmotnosti odnaseneho telesa ho odnese na zakladnu *1*
    • Víš o tom, že dotyčného neodnáší balónek, ale letadlo s hákem, že jo?
    • karlman.hajsky
      Je to hra....
  • karlman.hajsky
    Tohle už přeci ukazovali minulý rok.
    • neukazovali
  • Nepotrebuji k zivotu zrovna super realisticke hry, ale prijde mi, ze tento "stealth" system je snad vytvareny pro retardy. Nejhorsi na tom je, ze stejne tupy stealth system se ted pouziva v kazde druhe hre, predevsim Nubisoft si ho oblibil pro svou novejsi radu mentalne zaostalych her. *1*
    • Říká se tomu dynamický stealth ,ale není pro retardy, ale pro lidi, kteří mají rádi kombinaci akce a stealth.
      • Dynamický stealth :-D Prostě pro ty co stealth nezvládnou a musej to mít ulehčený
        • No, mozna to nebude tak jednoduche, jak to na prvni pohled vypada. Treba v hodne podobnem MGS PW bylo ve skutecnosti docela tezke projit nepovsimnut.
          • Takhle to rozhodně jednoduše vypadalo. Chtěl bych vidět jak by se to hrálo bez těch blbinek. Bez krabice, bez těch balónů, bez označování cílů, bez toho matrixu apod. Každýho zneškodněnýho vojáka pak musí člověk někam odnést schovat, vymyslet kam a hned to dostává jinej náboj. Blbý spíš je, že člověk ty blbosti bude muset použít chtě nechtě. Např. pomocí těch balónů si nechávaj na základnu odnášet vojáky a ty ti tam pak sloužej. Jako jsem zvědavej, her z tohodle období a konfliktu (rusové v afgánu) je jako šafránu.
  • Ten fulton recovery system mě neskutečně iritoval už v Peace Walkerovi. Na jednu stranu pohodlnější způsob získávání vojáků, než jaký byl v Portable Ops, na stranu druhou jako vystřižené z nějaké komedie, kdy Big Boss mohl řešit přestřelku se skupinou vojáků pomocí CQC->Fulton->CQC->Fulton->CQC..., nemluvě o tom, že hra vůbec neřešila to, jestli je hráč zrovna v podzemí nebo v budově.
  • ten kůň se tam pěkně vybobkoval *1*
  • No předpokládám, že ty vojáky střelil pistolí nějakým uspávadlem, ale jakmile byli vynášeni balónkem už řvali jak tuři....a slyšet to určitě nebylo, vidět už vůbec ne :D
  • Proč tak sofistikovaná umělá ruka vypadá, jako by jí dělalili někde v garáži?
    • deridon
      asi protože se to odehrává v roce 1984? je to moderní dost na tu dobu, Sarif ještě nežil v té době sry

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit