Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem cekal video ze hry a ne nejaky trapny filmecek. *7*
  • P1trs
    Doufam, ze piranam doslo, ze lidi nechteji primitivni soubojovy system, co se v rpgckach nekolik poslednich let objevoval a korunu tomu nasadil Skyrim. A jestli se jim k tomu podari pridat skvele vypraveni pribehu, ktere zname z prvnich gothic her, tak se mame na co tesit. Hlavne spoustu jeskyni a zahrabanych chramu. A mozna drak. *1*
    • Piranhe hlavne uz davno doslo,ze ludia kaslu na nejake prekombinovane suboje, to co ich hry robi zabavnymi, je plnenie questov a nasledne odmenovanie za ich splnenie, kde hrac dokaze pozitivne pocitit kazdy jeden level urovne, ci cestou zabijem nejakeho zmrda s neuveritelne prepracovanym systemom sermu mi je uplne fuk, jedine z coho mam po zabiti radost je xp, ktore mi pomozu zase o kusok zlepsit vlastnosti.
      Presne toto ma na hrach od Piranha Bytes stale tak bavi a povazujem ich aj napriek smiesnym animaciam, prisernom dabingu a subojovym systemom na urovni blbca (uz Die by the Sword bol v tomto dalej) za stale najlepsie rpg pod slnkom.
      Trafili sa mi atmosferov svojich hier do vkusu uz od prveho Gothic a dokonca sa mi pacil aj Risen 2, ktory vacsina hracov z nejakeho, mne unikajuceho dovodu zatracuje.
    • není fer na skyrimu hodnotit jen soubojovy system (s meči), když se na skyrim podivas jako na celek spolu včetne magie tak ti vyjde nadprumerne zabavny soubojovy system.
      navic dobrý rpg-čko nedelají jen souboje, po instalaci par modu v skyrimu mužeš hrat roleplay treba na lovce, taborit v divocine a vyhybat se podchlazení (mod frostfall), vyrabet predmety a ty pak prodavat a koupit si dum. Mužes tohle delat v dark souls? ne, protože to je priliš jednostranne zamerena hra na souboje
    • Jestli to znamená, že budu muset mydlit půl hodiny každého krtkopotkana a třicetkrát přitom zemřu, tak bych se raději vrátil k soubojovému systému... inu třeba z prvního Risen. Soubojový systém potřebuje jedno - lepší šermířský model (stačily by zkrátka věrohodnější animace a kolizní model zbraní při krytu a spol.).
  • Mám opačný názor, než přechytralý kinet a to ten, že Dark Souls je ta nejčistší hra na hrdiny, co kdy vyšla a proč? Jednoduché, jelikož v této hře opravdu se musíš svého hrdinu naučit ovládat, musíš se do něho částečně vtělit a budeš s ním intenzivně hodiny a hodiny prožívat tísnivou atmosféru a číhající smrt. Je to také jedna z mála her(možná jediná), kde je smrt avatara nějak vysvětlena, proto to hře dává jiný pocit a to pocit realismu. V ostatních RPG umřeš a načteš uloženou pozici, tady ne, tady je smrt základem lore, navíc dění ve hře sbirá postava sama, není to žádné telení, takže vše zaleží na postavě/ hráči jestli odkryje všechna příběhová tajemství a historii světa. Tahle hra je naprosté oživení pro zatuchlý RPG žánr.
    • Běž do hajzl. deb.le a chcipni tam.
    • Opravdu? Mě to zase připomíná takovou moderní a obtížnější variantu tradičních dungeonů. Minimalistický příběh, odvykládaný za pomocí popisků u předmětů, kobky, kobky, kobky, boj, boj, boj. Samozřejmě za využití moderních mechanik. Jestli někdo považuje za hardcore to, že musel v Isharu zaplatit já nevím kolik zlatých za to, aby si uložil hru, a chce takové mechaniky zpět - prosím, ať si pochutná. Implementovat tyhle "nepříjemnůstky" do každého RPG by bylo nemístné. Stejně jsem si vždycky myslel, že podobná opatření autoři dělají jenom proto, aby uměle natáhli herní dobu.
    • to ale nemluvíš o Dark Souls že?

      tak nezlobte se na mě, ale " musíš se naučit ovládat" beru jako argument u simulátoru který se ovládá přes celou klávesnici, nebo nějaké bojovky kde jsou stvoky různých komb, ale ovládat Dark Souls je asi tak složité jako u Call of Duty (CoD ale asi používá víc tlačítek)
      • Tady někdo tu hru nehrál, že ano? Dark Souls je blíže k simulaci boje než jakékoliv jiné RPG. Počitá v realném čase zbroj, staminu, učínost štítu a útok nepřítelé, proto je dobré časovat útoky, všas vykrívat apod. Tohle vše bylo nejlépe zpracované trochu s podivem v Demon Souls, ale i Dark série to má na dobré úrovni, proto je Dark Souls hra o skillu jako žádná jiná, proto se ji musíš naučit a pak je to poezie jak v pve tak v pvp. Herní skvost, herní nebe, herní art prostě Demon/Dark Souls. PS. Možná až vyjde Warhorse bude mně připadat Souls série jako "jen" výborné a propracované RPG, ale teď je to RPG s nejlepším combat ever.
        • neřekl bych že je DS série RPG, to pro začátek, simulátor boje už vůbec ne a 30 řádek textu nepovažuju za epický příbéh. ukamenujte mě
          • Vidím, že předkládáš samé argumenty, jen tak pro info tvé debility, Dark Souls 2 ma 600 ns textů.
            • A kolik je z toho dialogů?
            • žádný sexuální vztah s matkou a se psem není zdravý, ale jsem rád že si to myslíš

              k těm 600 stranám máš nějaký zdroj?
            • Můj sexualní vztah se svou rodinou i se svým psem mám velice zdravý a pokud chceš přiložit nějaký proti-argument třeba na těch 600ns rád si ho přečtu.
            • osobní vulgární urážky si nech prosím od cesty, nebo začnu taky dost osobním a vulgárním způsobem zpochybňovat tvou inteligenci a komentovat tvůj sexuální vztah s tvou matkou, babičkou a psem
  • TheGGG
    vůbec bych neřešil jestli někdo něco kopíruje. Podstatné je že se nám tu konečně objevují fantasy co nepřipomínají omalovánky pro děti a mají trochu atmošku.
    • jo!
  • dark souls je skutečne nudná hra, nechápu proč se kvalitní rpg musí inspirovat práve tam (hrou ktera ani neni rpg)
    • Kinet1c
      Inspiracia je skor myslena na temne fantasy nie ako inym sposobom, tzn suboje a pod ci staty a tak, tie by mali byt verne starym risenom ci gothicom, teda velmi dufam, ze je to myslene z ich strany a tymto videom prave toto a nie, ze budeme mat jeden hub, a vsetky cesty vedu do rim a nie do toho hubu. Tu napr. urcite bude pribeh, myslim dobry pribeh.
  • Kinet1c
    Temne fantasy prostredie je velmi vytane, ale nech to je tak v kabatiku Gothic hier hlavne 1 a 2, potom by to mohlo a malo byt velmi dobra hra, ale risknem to ona urcite bude dobrou hrou, ci bude aj viac ako len dobrou, to neskor rozhodnu samotny tvorcovia svojimi napadmi.
  • Gothic Souls *4*
  • Žádnou hru jsem neměl nikdy (ani zdaleka) tak rád, jako Gothic II a hned po něm Risen (1) a hned po něm Gothic (1). Všechny sem přehrál tolikrát..a s tolika modama až to není hezký :D I kdyby tu teď v traileru skákal růžovej panter a ničil Pursuera z DS2 pořád by to pro mě byla nejočekávanější hra příštích třech let. protože jsou to piraně. a Risen 2 byl prostě jen omyl. a jestli tu někdo něco od někoho přebírá, je to obtížnost, který by si DS půjčily od gothicu. ale nevěřím tomu. nikdo si nic nepujčuje. lidi co dělaj dobrý hry maj moc svých nápadů a neví, kterej realizovat první :) a zrovna u piraní to platí stonásob.
  • yenda1
    Navažte na vaši poslední slušnou hru ( první Risen ) a jsem váš Piraňky.
    • Kinet1c
      Osobne si dovolim tvrdit, ze ich naj vytvor je G2 a ne prvy Risen, ale kazdy asi mame iny nazor moj je tento
      • deridon
        on napsal poslední slušnou.. ne nejlepší od nich
        • Jojo je to tak :) já si taky za sebe myslim ze G2 je nejlepsi. pro me je G2 obecně nejlepší PC hra. vlastně crossplatform. nejlepší hra..
  • Preco tu vsetci prirovnavaju akukolvek hru s temnym fantasy k Dark Souls?... ved sam Dark Souls atmosferu temneho fantasy kopiruje od podstatne starsich rpg hier...co to tu placate,ze vsetci vykradaju prave DS? kde ten bol, ked som sa prehanal po temnych fantasy svetoch.
    Dnes vydaju behom roku tri hry v podobnom prostredi a uz to vsetci od vsetkych kopiruju...lebo vyvoj hry trva par dni a kedykolvek si mozu zmysliet, ze to cele spravia inak *7*
    Tak isto by som mohol teraz tvrdit,ze Dark Souls len kopiruje hardcore hratelnost zo serie Gothic.
    • všichni ? Aha Hnisavec je všichni :D
    • Kozy
      Hele já nejsem fanboy souls série i když je pravda že už nedokážu hrát "klasický" rpg, ale po traileru na risen nebo dragon age se nemůžu zbavit pocitu že se jedná o kalkul a že se chtějí svézt na vlně úspěchu souls.
      • Kinet1c
        Ked uz tak bound by flame a hm este jedna podobna hra, meno si nespomeniem, tak tych by som povedal, ze sa chcu zviest, ale dragon age (aj ked po prvom diele, nie som nejaky nadseny co s DA robia, uvidim co bude s inquisition)?? alebo aj toto R3 ?? Jeden suboj v noci s nejakym Lichom a ano je to kopia DS prip sa chce zviest na slave DS. Ani nahodou, hier je uz tolko, ze nejakemu zrovnavaniu sa neda vyhnut s nejakou inou hrou, skratka si myslim, ze ked si zoberu inspiraciu z DS je to ok, ked zacnu priamo kopirovat (co nebudu) tak to by ok nebolo.
    • Alucard
      FromSoftware a jejich historie her jako DS sahá do roku 1994, takže kopírují maximálně od sebe...
      • Kinet1c
        Prestan stymto, ved predsa kazdy nieco kopiruje ci sa necha inspirovat od ostatnych. To je skratka nevyhnutne. Keby kazdy mal prichadzat s originalnymi hrami a porovnavat jednu hru s kazdou inou, tak by sme nemali co hrat. Ja viem ze si "Fan" DS a celej firmy FromSoft., ale musis rozmyslat triezvo. Ja mam rad rozne ine serie a rozne ine firmy, ktore tie serie vyrabaju, ale urcite im nebudem nadrzovat, pretoze aj ked napr. milujem G1 a G2, tak G3 uz pre mna nic moc, G4 co nerobili oni je uplne skoro o nicom a jediny Risen sa blizil konecne k niecomu podobnemu ako spominane ich prve hry. Takze piranha bytes nie su GOD, su len skvely to co robia a niekedy sa pritrafy aj vada. Tak ako napr. prvy DS na PC, bol nadherny port, niet moderov tak no nic, skratka rozmyslaj kus viac out of the box, a nie len in the box.
    • yenda1
      Tak DS je prostě hodně výrazná hra a srovnání se prostě nevyhneš i když je to trochu mimo. Mě DS taky připomínalo temnou atmoškou Gothic. Podstatný je, že obě to jsou opravdu to nejlepší co bylo stvořeno víc nás zajímat nemusí.

      A From Soft. nikoho nekopíruje co se týče dark fantasy. Stačí jen vzpomenout na Kings Field.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit