• Nejhorší recenze.. co třeba upozornit na spoilery?
    • nikdy nečti recenze na hry předtím než je začneš hrát. Nechápu proč tohle někdo dělá. Kazíš si tím hru! Já nejdřív dohraju hru až potom kouknu na recenzi a velmi často se směju tomu co je v recenzi napsáno. Na této stránce jsou jedny z nejhorších recenzí co můžeš na internetu vůbec najít. Přesvědčil sem se o tom několikrát.
  • No abych rekl pravdu tak me se SOMA libila hodne. Hral jsem alien isolation a chvilku po nem i somu.Srovnani se uplne nabizi protoze jste choditko a hledate packy a tlacitka a nepritel nejde zabit a proto se mu musite vyhnout. Jenomze Soma ma ten pribeh pro me zajimavejsi a asi me oslovila i vice. Zatimco Alien me dostal atmosferou a naprosto uchvatnou az skoro fotorealistickou grafikou.
    Jsem spokojen a mozna si to sjedu jeste jednou :)
    Mate nekdo tip na podobne hry? Nechci ale amnesii ta se me nelibi svim zasazenim. Scifi nebo soucasnost bych radsi.
    • Outlast :)
  • Je to takový hodně kvalitní postapo sci-fi thriller, který hrajete.
    Konec "dobrý" všechno dobré...

Pár nesrovnalostí tam bylo, např klasicky nevíme o ničem co proč jak se stalo bylo to z vesmíru, škoda že jste se z člověka stali robotem byt ve velice hezkém a sexy oblečku, už to trochu sebralo na atmosféře a ke konci v tom upgradovaném ještě víc s monstry to byla hra na slepou bábu a vy jste byli samozřejmně vítězové i když jsem si jejich obětí taky několikrát užil nebolo to nic nepřekonaného a s přibývajicími

Více možnostmi spíše legrace... ale jo postračily hlavně ze začátku tak to bylo příjemných asi kolem 20hodin herní doby... více takových her 8/10 naprosto zasloužené
  • Nejvíc děsivé jsou vaše příspěvky.
  • Horst_Fuchs
    Nechci soudit předčasně, zatím jsem jen v Thetě, ale tohle prostě není hororová hra.

Po úvodní hře na schovávanou s robotem se to zvrhlo v takový docela hezký postapokalyptický walking simulator s adventurníma prvkama a sem tam nějakým tím úprkem. Adventuristi můžou jásat, fandové hororovek plakat. *13*
    Nebavila mně ani Amnesia ani druhý díl a Machine for the pigs jsem taky moc nemusel zato tohle jo, je to opravdu zábavné ani tak ne protože bych se snad bál ty "monstra" se dají přeci obejít. O to nejde atmosféra je zajímavá to bez debat grafika super... kdybych se nezasekl asi bych hrál dál. Takže 8 plně zatím chápu... stíle vás žene dopředu ta představa co bude dál... spíš scifi - mysteriozní než syrový horor neřikám že chvílema se nebojím ale zas tak strašidelné to není. Atmosféra podkreslena hudbou parádní.
  • KronosDeret
    Dohráno a jednoznačně nejsilnější herní zážitek letos. Utíkací horrory (v tomhle případě spíš terror) jinak vůbec nemusim, ale prostředí, příběh a zvuky mě u téhle noční můry udržely až do konce. Postupně mi to zadrnkalo snad na všechny fóbie co mám, okradlo o všechnu naději a vyplivlo jako použitou plechovku construct gelu. Jedním slovem geniální. Nejen jak moc se to podobá oblíbenému universu Eclipse Phase, otázky já-ství, forem lidské existence, humanitních hodnot obrácených na hlavu.
  • Ale hoši, vy vůbec nejste ze staré školy! Já si pamatuju hry, kdy jim trvalo třeba tři hodiny, než se to rozjelo na mou vlnu nálad a pak sem to druhej den miloval :D Ale jasný, každý věc názoru. Soma je pecka jako s....e! Je to jen jinak podaný, ale zkuste se do toho vžít a nehrát to postkomunistickou českou duší :)
  • Mám odehrané cca 2 hodiny a zatím poměrně zklamání. Nejen po grafické stránce - za vizuály většiny současných, ale i mnoha starších her tato dost pokulhává, hlavně co se týká počtu polygonů a textur (ty jsou fakt ošklivé a rozmazané). Co se hry jako obsahu týče, tak na mě moc hororově nepůsobí, pocit strachu jsem zatím nezažil (doufám, později se dostaví :-)). Prozatím tedy dost nuda navíc blbě optimalizovaná a propady FPS. Zlatá Amnesia, o Penumbře ani nemluvě - to je klenot mezi horrory.