Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a hele pokémoni v noci *1*
  • Byl jsem dlouholetý hráč wowka, dokud jsem asi před měsícem ve slevě nekoupil FFXIV, musim říct, že už dlouho mě něco takhle nechytlo a už mám nahráno několik set hodin, nicméně, jsem do tohoto univerzia vcelku nový. Jasně něco jsem hledal po netu, ale pořád nějak nechápu souvislosti mezi jednotlivými díly. Nedávno jsem shlédnul tohle https://www.youtube.com/watch?v=WHPjMViRDII video, ale o moc moudřejší z toho nejsem, není tu někdo, kdo má s touhle sérií dlouholetá zkušenosti a nějak zlehka mi to sesumíroval? *1*
    • kazdej dil je uplne jinej nijak na sebe nenavazuji jinak na kterem serveru hrajes? :)
  • tady je potřeba si povšimnout jako dokonale jsou postavy rozpohybovane, bez jedineho zadrhnuti, každý pohyb perfektne sedi a navazuje..hry od Bioware, CD projectu a mnoha dalších pak pusobi v tomhle smeru jak spatny vtip. japonci jsou proste v tomhle dal. Taky když se clovek podiva na vlasy tak zaklinacsky pokus podporeny nenazranym hairworks pusobi taky dost smesne, navíc když to bezi na ps4:) Holt kdo umi ten umi, kdo neumi ten cumi (a potřebuje megatuny vykonu na celkem prumerne vypadajici vlasy)
    • Budu reagovat jen na animaci postav - naprostý souhlas. Když si vemu, co si klidně dovolí mastodontí studia v AAA hrách za 60€, tohle by, krucipr*el měl být standard. Vim, jak moc je to práce ohlídat třeba při každý změně animace, ale mít všechny animace na sebe navazující neni zase až tak těžký. Půl studií polovinu přechodů honí přes "idle" (neutrální postoj), což vypadá směšně a druhá půlka se zas nepáře s návazností animací třeba při soubojích nebo obecně při akčnějším pohybu protagonisty. Časy, kdy stačila jedna animace pro chůzi, jedna pro běh, postavy zatáčely tak, že se bez další animace jen otočil model příslušnym směrem apod., to je minulé století, imho.

      Technologie ve hrách pokročila takovou měrou, že obecný rozdíl mezi vizuály a animacemi postav + AI začíná být propastný.
      • Nejlepší je, že to kvalitní hratelnost nezaručuje, jen to stojí víc peněz a práce.
    • Jooo? Protože hnedka v prvních pěti sekundách jsem viděl masivní clipping v rámci jedné postavy, nulové uvážení těžiště v přikrčení a dost krkolmoný pohyb, nebudeš ty zaslepeny konzoloidní ignorant?
      • Spíš jen postarší pán, s věkem se mu kolečka nahoře nějak pochroumaly.
      • takový konzoloidní jehovista, bude ti zvonit u dveří a tvrdit, že pouze konzole je to pravé ořechové *1*
    • vzdy me u rpg zajimaja hlavne to, jak dobre jsou udelane animace a vlasy, jinak to ani nehraju
    • Tak ještě by se mohli naučit dělat nekýčovítý vizuál a postavy u kterých lze určit pohlaví.
      • typicka japonska stylizace. nekomu se libi, nekomu ne. ja zas nemam rad pixel art.
        • mě se mapříklad nelíbí
        • To já taky ne ale všechno je lepší než anime
  • Jack1947
    Co to je za ninju ? *8*
  • nejsem skalní final fantasy fanda ale sérii neodsuzuji, jen mi nikdy nešel ten styl tahových bojů, preferuji radši japonský styl ale spíše jako dark souls systém... takže tohle je něco na co jsem zvědav, první díl, kde zvažuji koupi po dlouhé době, snad mě fanoušci série neukamenují
    • Dark Souls není japonský styl !!! Dark Souls je wrpg udělané japonci
      • iSpirit
        spousty motivů, pořekadel je z japonské historie, tohle jde hodně vidět v Bloodborne. Je to unikátní mix.
      • Jo? ze tech wrpg ve stylu dark souls teda je (pamatuju snad jen severance)..kdepak..je to japonsky styl, akorát na motivy zapadnich kulis..a taky ne uplne, plno design věci je typicky japonskejch
  • Už aby to tu bylo(samozřejmě ve stavu ve kterém se to bude dát hrát, né něco jaku Ubi s AC:U)
    • Tak tohle není naštěstí od Ubi, i když Division se povedl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit