Přejít na výpis diskuzí
Soubojový systém RPG Tyranny nabídne oproti Pillars of Eternity několik zásadních změn
14.7.2016 | Aleš Smutný
37 příspěvků
-
Vypadá to slibně. Každý kvalitní RPG vítám, ty dnešní mlátičky typu Zaklínač nebo Bloodborne už nemají s RPG nic společné.
-
No na mě moc depresivní *1*
-
Na tohle se začínám těšit víc než svého času na PoE. 4 postavy v partě jsou přesně tak akorát.
A normálně se k formě textu nevyjadřuju, ale ten česko-anglický kočkopes, co tam Aleš popsal.. některé výrazy jsou tam česky, pak najednou anglicky, pak se to míchá "porovná hodnota accuracy s defense". To je fakt něco. *13*
Navíc originální (anglický) název se píše do závorek a né naopak. -
Pillars bylo celkem o nicem, a tohle bude to same v bledemodrem. Jo, Pillars ta slavna hra z kickstarteru, dneska si na ni uz vzpomene malokdo..holt prisly novy konzole, grafika se na PC konecne pohnula a tyhle cmaranice z roku 1999 prestali bejt zajimavy. Samozrejme par fandu co to hrajou se najde. upozornuju ze nemluvim za sebe, ale globalne..vydavat takovouhle hru v dnesni dobe plne magorincu jako VR a Pokemon Go velkym vydelkem nezavani. Ale Obsidiani nikdy zadnou dobrou vlastni hru neudelali, takze by jim prechod do kvalitnejsi grafiky zrejme moc nepomohl.
-
-
Dotaz: parry se opravdu překládá jako parírování? Dle všeho je parírování pouze v šermu (viz Klimeš, Slovník cizích slov), angl. parry je širšího významu jako blokování, odrážení apod. úderů bez ohledu na typ zbraně. Díky za reakce.
-
PoE dobry az na ten nudnej pribeh a celkove nezajimavy postavy (v porovnani s baldurs gate), tak snad to tentokrat bude lepsi..
-
Priznam sa o otomto som nepocul, dobre vediet, ze znova vide nieco taketo nadherne, super. Vedel som iba o D OS2 a Torment, teda ze vide, kedy to taktiez netusim :D.
Je dobre, ze vychadzaju a budu vychadzat taketo hry.
Mozno prva vlna bola kus retro nostalgia, ale vtedy sa ukazalo, ze o taketo typy hier je stale obrovsky zaujem a velmi dufam, ze este nejakych desiatok rokov potrva :D. -
hrál jsem časnou verzi PoE. Ten soubojový systém nebyl uplně špatný, ale byl nevyvážený - nevyvážená povolání (některá k ničemu, jiná OP), většina kouzel byla nuda. Myslím že D:OS mělo lepší soubojový systém. Kdyby se zkombinoval svět a příběh PoE se soubojovým systémem D:OS, tak by z toho byla téměř dokonalá izometrická hra.
-
-
časná verze, co k tomu dodat lol
-
-
samotného by mě zajímalo, jestli se jim podařilo tu hru vybrousit, vylepšit v pozdějším vývoji. Já jsem to hrál asi 2 měsíce po vydání původní hry, datadisky jsem vůbec nehrál. Takže třeba je to teď vyváženější
-
-
Ne, vetsina souboju je s prstem v nose, pouze kdyz si zvoli hard + option pro vyssi level, tak je to maso, ale vetsinou diky chybe, ktera nasobi staty protivniku pri kazdem quick savu - takze to vypada, ze protivnici pouzivaji cheaty - cekam na opravu - snad ve verzi 3.04, ale porad se aplikuje zhruba ta sama taktika.
-
-
-
-
další iso RPG? Aneb zpátky na stromy *11*
-
-
Ne. Tato hra rozhodně není isometrická.
-
si dobry priklad degeneracie
-
-
Don't feed the troll.
-
-
užij si to na nich, slézat už nemusíš *3*
-
-
PoE jsem bral jako nostalgickej výkrik do tmy a pokus vytrískat z nostalgicke vlny peníze na KS. Ale proč v tom pokračují? Máme rok 2016 a chtelo by to normální 3D grafiku.
-
-
trollbait detected
-
-
každy nazor který se neshoduje s hlavním proudem je automaticky trollbait?
-
-
Protože troll místo argumentace používá výplody jako "normální 3D grafika". Co je na "3d" normálního nebo normálnějšího, než "2d"? *7* A protože troll takovými výplody zaplevelí diskusi o hře, která ho evidentně nezajímá jinak, než jako terč pro trolling.
(Upřímně řečeno, podle mýho názoru neexistuje žádný opravdu dobře odvyprávěný 3d rpg - kromě Vampire: Bloodlines.) -
-
normalni znamená standardne používana. 2d dneska nemá opodstatnení v tomto typu her existovat, a to ani jako umení. Asi si to pleteš s izo, čím se dneska rozumí pohled shora.
-
-
2tunak
wasteland 2 je nadhera, co se ti nelibi -
Grafika je ok, já bych byl raději, kdyby se rozšířily herní možnosti postav a bylo to trošku blíž klasickým hrám na hrdiny jako D&D, třeba pohybový repeortár, nějaké šplhání, plavání, skoky atd. Jasně že nejde udělat hru, kde by hráč mohl dělat úplně všechno na co pomyslí, ale něco by přidat mohli.
-
V tomto typu her? To je?
A proč nemá opodstatnění, pokud nabídne stejný (možná lepší) prostor pro vizuální vyprávění a zároveň není tak náročná na výpočetní výkon? Ještě jsem neviděl herní třidéčko vizuálně přitažlivější, než zveřejněné obrázky z Tyranny nebo některé prerenderované scény v klasikách typu BG. Stačí se podívat, jak (vizuálně) dopadl pokud o třidéčko v podobném žánru - Wasteland 2. -
no nevim, pozadí těch lokací bude stejně 3D render, dost pochybuju, že by to někdo kreslil v Malování *4*
-
Maxíčku, vezmi se za ruku a jdi do hajzlu. Znova.
-
-
troll taky píše hate posty pod úplně každý článek, co vyjde
-
-
-
-