Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Darth Šoust:kulovy vis ty hrajes to 14 dni a uz ses chytrej jak radio kolik buildu si skusil co?ja vsechny hraju to uz 3/4 roku a az budes mit ng+10 muzes neco povidat
    • Však ho nechej. Dohrál jsem normální Dark souls, Prepare to die edition, ale o hře nic nevím *1*
      • Epicu ty se z tý hry taky neposser, je to jenom hra, většího honiče v diskuzi jsem tu nezažil...
        • Lol, no comment *1*
      • Tak jak múžeš napsat takovej balast, jako že normální verze a prepare to die edition je stejná?
        ( konzoloidní verze bez dlc - originál vs prepare to die edition na pc )

        to Radar : Běž si prosim tě dělat dobře někam jinam, jseš mi ukradenej a chytrýho jak rádio ze sebe nědělám, tak radši pomlč...
        • Zahraj si konzolovou verzi a pak to porovnej. Psal jsem, že verze jsou skoro identické, jen poupravili pár věcí a přidali nový obsah...

          V té tvé konzoloidí verzi jsem strávil víc jak 400 hodin a v Prepare to die edition asi 50, což je asi dost na to, abych ty verze mohl porovnat. Za tím, že jsou prakticky stejné si stojím, zkus mi to nějak vyvrátit...
  • Já mám zas lehkou obtížnost docela rád, protože nebýt jí tak bych si asi nezahrál Mass Effect ani Stalkera (poslední akční předtím byl Wolf 3D a Doom). Na první zahrání to bylo super ale teď už taky většinou hraju na normal sem tam zkusím hard. Ale nemožnost nastavení dokáže občas dost iritovat. Třeba takový Gothic 2:Notr zvedl obtížnost hned několika způsoby (souboje a vývoj postavy) a ačkoli nové prostředí bylo super, tak mě ta hra spíš iritovala než abych si to užíval (v první fázi to že mne sejme každý bandita na 1 kritickou ránu, zatímco já jeho asi na 4 a na konci zase zjištění, že na nejsilnější sekeru získám sílu až těsně před koncem, kdy už si ji ani moc neužiju)
  • Poradil by mi nekdo jak dam Divine Bastard Sword na +6 ? Respektive kde.
    • Ještě jedna věc by mi moc pomohla. Pokud si zbran upgraduju at uz na Fire/Crystal/Lightning/..... a zbran se poskodi, tak uz nejde opravit?
      • Pouze Crystal zbraně se nedají opravit..
    • Keyz
      Tady je vše http://darksoulswiki.wikispaces.com/Upgrades
      http://darksoulswiki.wikispaces.com/Bastard+Sword

      Docela se to hodí když nevíš jako já jak to funguje.
      • nekoukat aspon ne pri prvni hre zkazite si hru
      • Jo a taky tim prijdes o radost z objevovani sveta. Tuhle chybu jsem udelal u demon's souls.
    • Malleth
      Pokud se dobře pamatuju, tak zbraně na +6 musíš upgradovat u obřího kováře v Anor Londo. A nebo u toho kostlivce v katakombách.
      • Aha, díky !
        • Špatně. Musíš najít Large divine ember. Pak ji dej Andrému pod nos a můžeš upgradovat až do +10... *3*
          • No tak koukam, že ta Large Divine Ember neni jen tak =D to budu mit nachvili o zabavu postarano, každopádně díky za rady.
            • kdyz si ve fortress koupis black fire bomby tak se ti velci kostaci daj vymlatit zvrsku nebo pyromancy
            • Jop. Bez smrti se prakticky nedá sehnat, prostě musíš vlítnout do místnosti a co nejrychleji to sebrat a pak umřeš.
  • Nj, spis me mrzi, proc hodne her ma easy mod nazvany normal...
    • Protoze prumerne schopnosti hracu se snizuji?
      • A proč se snižují? protože je easy mod skryty pod obtiznosti normal.
        • Protoze je snaha zpristupnit hru co nejvice hracum. Zamenujes pricinu s dusledkem.
      • Malleth
        Spíš je to tim, že se vydavatelé snažej prodat hry co nejširšímu publiku.
  • DangerousDave
    že to zrovna hovorí niekdo od Ubisoftu ktorých hry sa hrajú už skoro samé a skoro všetky staré série ktorých sa chytili dom*dali a obtiažnosť letela prudko nadol.
  • Podle me to jsou zbytecne reci. Ano, spatne udelany easy mod muze hru pokazit. Spatne udelany hard mod ovsem taky. A obecne kazdy spatne udelany mod muze hru pokazit. Dobre udelany Easy mod ma smysl stejne jako dobre udelany Hard mod. Osobne se snazim hrat hru na nejvyssi obtiznost, vetsina her i na nejvyssi obtiznost je lehka. Ted hraju Rage na nightmare a zadny problem, U doomu by to bylo neco nemyslitelneho. Vadi mi hry, kde po jejim dohrani se odemkne jeste vyssi obtiznost, protoze dvekrat jednu hru po sobe hrat nechci.
    • Musím souhlasit s tím, že otvírání nejvyšší obtížnosti po prvním dohrání mě taky moc nevoní. Hlavně u koridorovky např. moje poslední zkušenost s Maxem trojkou.
  • Omezit se v článku zejména na FPS mi přijde trošku málo, ale budiž. Za sebe klidně přiznávám, že rád easy obtížnost občas využiju. Například Batman: Arkham City - chtěl sem se co nejdřív dozvědět co nejvíc z příběhu. Teď sem to dohrál po čase znovu na vyšší obtížnost. Starej dobrej Neverwinter nights - rozhodně spodní polovina obtížnosti, abych si fireballama nesmažil společníky a miniony. Skyrim, sem postupně během hraní zvyšoval, když bylo evidentní že ta nízká je fakt moc nízká (měl sem obavy z Fallout 3, kde mi otevřenej svět dělal poněkud problém - zatoulal sem se vždycky moc daleko špatnym směrem a obklíčila mě smečka mutantů s bazukoidama *1* ). Ale třeba u novejch HoMaM si pořád nedokážu určit kam to hodit, hodil by se nějakej mezistupeň..
  • No u mňa jednoznačne. Buď hra musí byť dostatočne obtiažna, alebo dostatočne zložitá a komplexná. Inak to pre mňa nie je zábava. Z fps ma už dokážu zabaviť len MP hry typu Red Orchestra, Insurgency a pod.

    Ale aj tak už na hry nie je moc času...
  • Black_Hand
    jsou lidi, co nemaji radi kdyz se vetsi obtiznosti dociluje jen posilenim zivota nepratel atp. moje reakce typicky je, ze to neni problem, pokud to hrace nuti pouzivat zajimavejsi strategie. coz v podstate znamena to ze mate tu "satisfakci". tesi me, za mam alespon nejake zastance.

    par prikladu:
    saints row muze byt jednoduche, protoze je o blbnuti, prakticky vsechny herni mechaniky funguji dokonce zabavneji, kdyz mate toleranci na damage.

    prince of persia warrior within je priklad opacneho problemu. i kdyz je vetsinu casu obtiznostne velmi dobre postaveny a vyssi obtiznost nuti k lepsimu provedeni a poskytuje tak lepsi satisfakci, tak souboje s bossy (hlavne shahdee a cisarovnou) byly velmi spatne udelane. slecny maji hodne zivota, a ublizuji jak tank. coz by nebyl problem, kdyby se pouzitelne taktiky nesmrskly na par otravne zakladnich pohybu a pouziti komba typicky znamenalo to ze vas trefi.
    • Tohle je přesně muj případ na easy teda nehraju nikdy většinou medium, ale co mě štve na vyšších a nejvyšších obtížnostech je právě zvyšování zdraví vojáků kdyby jich třeba přidali nebo jim dali těžší zbraně tak je to ok ale když člověk musí v nějaký střílečcezabíjet nepřátelského vojáka tim že do něj vyprázdní dva zásobníky ze samopalu tak už mi to docela kazí zážitek ze hry.
      • Black_Hand
        jo, ve strileckach to casto vede na ty "nezajimavy strategie". nicmene kazda strilecka ma svuj "sweet spot" na zdravi nepratelskych vojaku a negeneralizoval bych tak moc. dokazu si predstavit, ze bych ve strilecce napr. upravil spawny dle obtiznosti. z urcitych mist se na jina mista strili daleko lepe, nez z jinych. chce to ale v tomdle smeru chytry level design.

        rpg todle zvladaji typicky lepe. treba v dragon age vyssi obtiznost tlacila na lepsi pozicni hru, lepsi pouzivani AOE kouzel atd. i kdyz take melo sve nedostatky v tomto smeru, o tom zadna :).
    • Keyz
      Mně se líbilo jak to bylo uděláno v Unreal Tournament 2004.Kde prostě každý obtížnost zlepšovala chování nepřátel.Pak hráč byl nucen se také zlepšovat.A bylo to super,nebylo že by to prostě nešlo udělat ale potřeba být dobrý.
      • Black_Hand
        parametrizovana AI je super, ale na kazdy ma odvahu to s ni zkusit, protoze je to na vyvazeni daleko tezsi, nez jen upravit zivoty.
  • tomas.vedra
    Ostatně jsem nikdy neměl pocit, že hraní na easy mód by mně nějak zkazilo zážitek ze hry. A to hraj asi 16 let zásadně na easy obtížnost, abych si hru pořádně užil.

    A pokud bych mněl vzít slova ze článku, tak většina hráčů si nejspíš nevybírá hru podle toho kde maj kvalitní krycí systém, ale že je hra celkově zaujala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit