• Jak je to s přidáváním modu do xboxu?
  • Nikde jsem se nedočetl...podporuje to volant a pedály? Jasný, z kabiny není nic vidět, ale jakožto starší člověk mám v prstech guláš i po mnoha hodinách a volant bych upřednostnil. Díky za odpovědi
    • podotýkám...jsem lama..syn na tom řádí, a mně to zaujalo :) Takže když odpověď, tak prosím lidsky :D
  • Považuji to za záchranu Spintiresu, kdy vývojář dostal zpět svoji hru pod kontrolu. Lze tedy předpokládat budoucí patche a celkově se rozvíjející hru. A ne že se to zasekne kvůli sporům s vydavatelem na nule. Chápu rozhořčení hráčů, ale chápu i vývojáře. Akorát pro majitele původního dílu by měli dát slevu alespoň 75% a ne 50% a to jen do Vánoc...
  • toto nie je nastupca spintires, ide len o akusi vylepsenu verziu. AK niekto vlastni povodny spintires, nevidim dovod ku kupe. Par novych strojov a jedna mapa mna osobne nepresvedcia aby som si zakupil tento upgrade. Mozno ked bude v akcii za 2.99eur tak si to kupim a to mam jednotku velmi rad a hravam ju sporadicky dodnes.
    Dalsi dovod je, ze modery sa staru o obsah lepsie, ako samotny vyvojary hry. *7*
    • já předchozí "díl" nehrál mne to za tu cenu přijde jako super...
      • to suhlasim, ak niekto nehral prvy diel a hlada tento styl hry, tak si tu hru zamiluje. ako som pisal, spintires hravam uz par rokov az dodnes, je to super hra. Modery sa staraju o obsah, takze to drzia ako tak pri zivote.
        Tento update by mi priniesol akurat par strojov naviac (modey mi ponukaju par desiatok) a mapu naviac. Este kus vylepsenu grafiku, ale to aj v povodnom spintires povazujem za celkom slusnu grafiku.
        Mne teda oproti povodnemu spintires moc neponukne, ale novacikovi ucaruje, tada ak hlada podobny zaner
  • Zatím nevidím důvod proč si to koupit. Původní Spintires mě bavilo, dřevo jsem odvozil na všech mapách v režimu simulace na místo určení. V čem mě obohatí nová verze?
    • Kdo ti tvrdí, že si to máš koupit?
  • maros.goc
    "jenomže pamětníkům originálu se bude zdát, že změn přišlo málo..."

recenzent by si mal uvedomiť, že toto nie je ani pokračovanie, ani duchovné pokračovanie, ani dvojka, nič také ...ide o vylepšenú verziu pôvodného Spintires, nie o pokračovanie
  • Nechápu, čím si zaslouží takhle vysoké hodnocení téměř stejná hra, která už před lety jednou vyšla! Vždyť je to výsměch vůči hráčům. To že tehdy byla hra krutě nedodělaná a prázdná a tvůrci (nebo vydavatel, je mi to jedno) v postatě hodili bobíka (jedno proč) na kupující nijak neomlouvá to, že jí někdo vydá za pár let s lehkým faceliftem. U hry, které se prodalo milion kopií a nejste schopní jí někam posunout ani po letech, pak k zoufale málo mapám dodělá jednu??? navíc, poupravíte fyziku, přidáte pár vozidel (která tam taky měly být už dávno), ale hlavně přitom ponecháte otřesně prázdnou náplň hry, začnete prodávat jako novou hru!? Fakt, nic na tom zásadního nevadí?
    Dodělané trapné Chalenges jsou tak nudné a neobohacující jako Steam achievementy - k čemu to je? Byli jsme líní dodělat obsah, tak vám tady dáme výzvu typu -Dojeď tam a nic nenabourej/nepoužij tohle a tamto!?? To je fakt úkol jak Brno. Jaké "materiály", kromě otřepaného dřeva z předešlé hry, má autor na mysli, že se nově v Mudrunner převáží?? Proč tam nejsou nějaké normální pestřejší úkoly nevim třeba typu dojed někam teréní sanitkou v čase (že je někdo zraněný), dovézt lidem v náklaďáku bedny se zásobami nebo věcmi, které se můžou při drsném zacházení rozbít, kurnik i tu blbou poštu vozit třeba by mi přišlo zábavnější (dodělat tam pár obydlí, chat/vesničku/něco), než jezdit po mrtvé mapě a vozit hodiny dřevo a maximálně tahat sebou cisternu. Hodit tam nějaké peníze za to, umožnit koupi upgradů na auta, nějaký progres vozidel, řídiče, ty bláho s tím se dalo podnikat věcí. Takhle to bohužel vypadá jako po chvilce stejná nuda, jako předešlá "verze". Fuj. Přitom to mohlo být tak kouzelné pro hračičky, jen přijít s nápady a nějakou invencí....
    • já si to asi koupim páč předtím jsem to nehrál, nevím proč má někdo kdo o to nestojí potřebu plkat jak se vynahrál předchozího "dílu" vždyť nikde nepropagujou že je to dvojka/pokračování nebo jo?
      • "to už napoví Spintires: MudRunner, volné pokračování dosti neobvyklé terénní arkády" - volné pokračování u mne teda evokuje, že se o pokračování = další díl jedná a není to úplně neznámá hra, takže pořádné srovnání pro ty co původní hru vlastní je určitě na míste, ale to je bohužel nemoc všech recenzí, že srovnání s předchozími díly je často minimální nebo povrchní a člověk, který už předchozí díly má a rozhoduje se, zda si to pořídí se z toho nic nedozví. Samozřejmě pokud jsi to nikdy nehrál, tak je nejnovější díl skoro vždy lepší volba, ale nemuší tomu tak být vždy, proto nechápu tvůj post. To, že ty jsi o tom nikdy neslyšel přeci neznamená, že nikdo srovnání s předchozím dílem neocení. Podobně jak když vyšlo Sins of Solar Empire: Rebellion. Koupil jsem si ho, ale pokud už někdo měl původní hru a datadisky, tak víceméně neměl moc důvod to kupovat.
  • Mno ... mozna az se to bude prodavat ze 2,99, tak si to jako technologicky demo poridim, protoze nic jinyho to neni ani nebylo ... hodnoceni (jako vzdy tady) zcela mimo realitu. Nehlede na to, ze jak bylo receno, to v zadnym pripade neni zadna nova hra.
    • Jesli je tohle technologicky demo, tak ja si to rozhodne koupim !! Tohle rikali kdysi o Crysis a jaka to byla mega hra *14*
      Vy tady rešite 15 babek, chapu to spravne ?? *3*
      • Spíš princip. Koupíš si SW, kde se předpokládá, že se bude dále ladit, ale místo toho se vývojář pohádá s vydavatelem, SW přestane podporovat, přejde jinam a ty si ten SW musíš koupit znovu, pokud chceš verzi na které se bude dále pracovat. Jako zákazníka mě nějaké tahanice vůbec nezajímají, ale pokud ti tento přístup přijde normální, tak se nedivím, že SW firmy zkouší kde jaká svinstva a stále fungují. Lidi jen brečí, případně je dokonce obhajují a nakonec to stejně koupí a nic se tím pádem nezmění. Viz třeba planetary annihilation. To byl taky solidní podvod. Něco naslibovat, pak ze dne na den z bety final a už se pracovalo na DLC, kde mělo být to co bylo naslibováné v základu a nakonec, aby se zbavili negativních recenzí původní hru úplně stáhli a nahradili ji rozšířenou verzí. Zkoušeli co všechno jsou lidi ochotní akceptovat a naštěstí jim to pak v další KS kampani dali pořádně sežrat.
        • No mne se tahle hra zdala pred rokem nedodelana, tak sem si počkal...ono se to nekdy oplati, jak se to vyvine, takže koupim jen tohle...15€ dobra cena, a vy co mate puvodni verzi mate jakou slevu ??
          • Je pravda, že to působilo nedodělaně, ale pak to začali dávat do slev a bundlů, takže jsem to za pár $ koupil ještě spolu s něčím jako bonus. Na další vývoj a pokračování to opravdu dlouho nevypadalo.
          • 15€ je to prave po sleve, ktera je 50% pro ty, co puvodni hru maji. 30€ by to melo stat ostatni.
            • Pro někoho je to hodně, pro někoho málo a asi nemá smysl to dál rozebírat.
            • 30€ tolik peňez...za to si koupim 500 rohliku.... *2*