Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ono všechno má nakonec svou spotřební lhůtu, po jejímž vypršení začne produkt tak nějak konzumovat sám sebe, ať už mluvíme o čemkoliv.
    Svět Warcraftu je tady už hodně dlouho a taky se jako jediný výtvor Blizzardu vyvíjí téměř neustále již mnoho let, ať už strategiemi a dále WoWkem, či jinými médii. Sice nevytvořili naprosto originální svět, příběh a hrdiny, spíš vše zpracovali tak fantasticky, že to prostě fungovalo. Jenže už vaří z vody, nápady dojdou i těm nejlepším scénaristům.
    naproti tomu StarCratf či Diablo mají mezi svými hrami poměrně dost dlouhé pauzy, proto je možné, že tyto universa s námi budou ještě hodně dlouho (ačkoliv pokud se "zlo vzbudí po čtvrté a zas to vezme přes nějakou formu tristamu", asi si už poklepu na čelo).
    Co se mě týče. WoW by mělo vydat poslední datadisk, který by důstojně ukončil tak rozsáhlý, epický příběh a pak by si měl dát Blizzard s Warcratfem pár let pauzu.
  • WoW dochází šťáva, den co den ztrácí desítky hráčů, tak je třeba ho nějakovým způsobem připomenout veřejnosti, že tahle hra tady pořád je viz tyhle nesmyslné špionážní články.

    Jak někdo níže psal, proč je WoW pořád úspěšné, dovolím si odpovědět, je to tím, že si Blizzard za ta léta vypěstoval generaci hráčů, kteří jsou na hře totálně závislí, ale oni si to vůbec nepřipouštějí, osobně znám pár takových jedinců, několik a ti již nepřestanou hrát do doby, než zavřou poslední server.
    • vůbec nevíš očem žvatleš, seš jen ovce podobných for jako je todle, wow dochází šťáva? Ta hra ještě zdaleka není na svém konci .. jen čteš prasárny a sám to nezkusíš .. marná snaha se tě snažit přesvědčit o opaku
    • No, zrovna herni web je myslim misto, kde se wowko pripominat nemusi. Asi nebude zadny hrac co o nem jeste alespon neslysel a kdo jiny by sem chodil, nez hraci. Takze bych to vnimal opravdu ciste jako zajimavost.
  • Obavam sa, ze WoW uspesne hladbne preto, ze tam su v hre veci ktore mali v inych bit. Mozem sa mylit.
    • Jj ale ono to bylo s měsíčním placením a free verze o proti placené dávají značné nevýhodné
      (aspoň co jsem slyšel).
      Já osobně mám radši svět Warhammeru a Dark souls/Demon souls.
      Co se týče nejlepšího RPG je rozhodně králem GW2.
      • Nejlepsi - to je subjektivni. Ja treba ano, ale spousta lidi s tebou souhlasit nebude. Nejlepsi je to co te bavi. Kdyby tohle lidi respektovali, spousta agresivnich komentaru by neexistovala.
      • Oprava : mmo rpg
  • Já nechápu proč se stal Warcraft oblíbenější než Warhammer.
    Podle mně je to tím, že Warhammer je pro děcka moc těžký na pochopení a proto přešli na Warcraft kde příběh není moc těžký.
    Ale taky to může být tím že se objevili ty PANDY.
    Pro mě vrchol, je to ale můj názor nechci fanouškům říkat že Warhammer je nutně lepší než Warcraft *4*
    • jediny duvod proc je wowko nejuspesnejsi je dokonala prace psychologu zejmena zvladnuti syndromu zavislosti
    • Shania
      Pokud se ptaš, proč je uspěšnější WOW než Warhammer online, tak je to jednoduchy:

      Blizzard vs EA

      Příběh s tím má pramalo co společného.
      • Já se neptám na mmo hry. Já se ptám na samotný svět.
    • V časoch keď vyšiel Warcraft 1, bral sa ako klon Dune 2. Svojich fanúšikov si našiel a to vďaka možnosti hrania po sieti, čo Dune 2 nemalo. S príchodom W2 sa počet fanúšikov zvýšil. Blizzard začal produkovať aj ďalšie super hry a herné série. No a pamätáme sa ako všetci čakali na Warcraft 3. W3 možno nepriniesol revolúciu v RTS ale určite to bolo pozdvihnutie žánru. No a na veľký úspech potom nadviazal World of Warcraft. Takto postupne sa fanúšikovia nabalovali a počet WoW hráčov rástol až do WotLK myslím. Aj keď bol Warhammer skôr a asi mal aj viac fanúšikov mimo monitory, tak sa na PC viac presadil Warcraft.
      • Myslím, že Warcraft III + Frozen Throne zůstane mezi Top Ten. Na rozdíl od Weestwoodu tady dává každá jednotka smysl a dá se použít (stejně jako ve Starcraftu). Příběh Warcraftu u mne skončil s Illiadonovo smrtí a usednutím Arthase na ledový trůn.

        Jinak Dark Omen byla snad první strategie, kterou jsem hrál. RTS od Warhammeru mne nijak nechytly (ani na to, abych si vyzkoušel demo). Na Dark Omen ale vzpomínám rád.
    • Pridal bych taky pointu, ze wowko bylo jednoduse driv - coz mu nese obrovskou vyhodu. Osobne jsem se na WAR tesil jak maly decko, koupil si sberatelskou edici (jedinou, kterou vlastne vubec mam) a pak mel tricet levelu pocit, ze hraju, ano, wowko v jinych texturach, nez me to kompletne znudilo.
    • Wow je uspesny, protoze to dela spravne. Hral jsem nespocet mmo, vcetne warhammeru a wow proste nema v technickym provedeni konkurenci. Vsecho funguje, je to rychly, responzivni, intuitivni.
    • Tím že se objevili pandy to určitě není, Warhammer začal ztrácet lidi už kvůli Wotlk. Pandy jsou až teď ( vím že už je to rok) a tou dobou už Warhammer servery zely prázdnotou. Navíc zas takové rozdíly v příběhu nejsou vzhledem k tomu že Warcraft (původně) dost kopíroval od Warhammeru.
  • Lawliet
    Už podle nadpisu tuším, že to psal Homola.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit