zavřít
...

Star Citizen přidává nákup pozemků a mobilní vesmírnou základnu Pioneer

S blížícím se vydáním veřejné alfaverze 3.0 se na dychtivé publikum vesmírné ságy Star Citizen valí další zbrusu nové odhalení. Jak ambice Chrise Robertse a jeho týmu z Cloud Imperium Games nabírají na obrátkách, rodí se stále nové nápady, kterak vylepšit výsledný zážitek. Roberts si uvědomuje, že je...

Novější 1 2 3 4 Starší

  • time traveller from 2022 (anonym)
    1 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Hosi.
    Reknu vam jenon jedno. Jedna cast lidi co se tady navzajem osocuje bude hodne ale hodne sokovana.
    Schvalne vam nereknu ktera, protoze si to chci na jare 2022 vychutnat. *3*
    Preji vam napjate cekani. *7*
    6.12. (12 dnů)

    reagovat

    • n (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      fanatickej vrhac penez do cernych der nebudes, ten by neudrzel jazyk za zuby, takze to ani v roce 2022 jeste nebude hotovy *1*
      6.12. (12 dnů)

      reagovat

      • fak (anonym)
        0 souhlasí, 3 nesouhlasí
        Možná squadron42... 11 let na single hru, to je tak akorát... přesně jak backeři z KS očekávali...
        6.12. (11 dnů)

        reagovat

  • FUNBOY (anonym)
    4 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Ještě to ani nevyšlo a už zas tahají prachy, ať jdou do hajzlu.
    5.12. (13 dnů)

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    3 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Jo tohle bude ještě vycházet dlouho... a výsledek už tedka bude dost rozporuplnej *3*
    4.12. (14 dnů)

    reagovat

  • alien5 mojeid.cz
    0 souhlasí, 6 nesouhlasí
    4.12. (14 dnů)

    reagovat

  • ovečky z kultu (anonym)
    7 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Nechapu, ze zrovna tehle hre sr promijeji takovehle veci, ktere kdyby se jednalo o hru od EA, tak by se hraci mohli pos*at.

    Navic me fanousci a podporovatele teto hr prijdou jako z kultu, ktery kdyz kritizujete hru nebo nejvyssiho vudce, tak se mohou pos*at.

    Prosim, opravdu si ted predstavte, ze hru vyviji EA a udela to same. Jaka by byla vase reakce? Pochybuju, ze byste jako argument brali, ze se jedna o podporu vyvoje, ze nijdo nikoho do niceho nenuti a dalsi typicke omluvy fanatickych fanousku.
    No, preju vam at se nespalite, ja se budu vesele z dalky divat, jak to vubec dopane.
    4.12. (14 dnů)

    reagovat

    • joyej (anonym)
      3 souhlasí, 3 nesouhlasí
      a co se ti přesně nelíbí ? nějak tomu nerozumím, nějaká microtrasakce ? a jaká ? co dělá a jak zvýhodňuje hráče ? můžeš to vysvětlit nějak tomu nerozumím :-D
      4.12. (14 dnů)

      reagovat

    • Blue.Shark tiscali.cz
      7 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Zásadní rozdíl: zmíněná EA ti prezentuje hru v téměř hotovém stavu. Nikdy nevíš, jak probíhá vývoj, neznáš interní termíny pro dokončení, prakticky neznáš plány do budoucna, dokud hru nepředstaví na libovolné herní megaakci a neřeknou ti, jak hra bude fungovat.

      Tady koukáš tvůrcům pod ruce od začátku a dostáváš hromadu inormací. Pokud by vývoj probíhal na styl EA, dozvíš se o Star Citizen za 5 let, kdy by vydali trailer a oznámili, že nějaký jejich tajný projekt vstoupil do bety.
      4.12. (14 dnů)

      reagovat

    • xy (anonym)
      2 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Hele to je easy, kdyz nekdo do neceho natlaci par stovek ecek, tak prece verejne neprizna, ze je naprostej dment. Mno a soudruhum holt dochazej prasule, o lodicky uz asi neni zajem, tak potrebujou zkusit zdimat jinak. Neboj, takovych veci ktery si budes moct (zcela dobrovolne ...) koupit za prachy bude jeste hromadka.
      5.12. (13 dnů)

      reagovat

    • FUNBOY (anonym)
      2 souhlasí, 3 nesouhlasí
      naprosto souhlasím, navíc já osobně jsem neviděl nic jiného zatím, než jejich chvástání a sliby.
      5.12. (13 dnů)

      reagovat

  • Gwen (anonym)
    9 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Tenhle projekt se mi od začátku libil, protože dobrých vesmírných her není nikdy dost... ale poslední dobou začínám mít pocit, že pokud to jednou doopravdy vyjde, bude už tam usazená jakási vládnoucí kasta s hromadami nakoupených lodí, pozemků, základen, a nevím čím dalším co se tam dá nebo bude dát nakoupit ještě před oficiálním spuštěním. A pro hráče co budou začínat od začátku, bude nemožné se na takovou úroveň nějak normálně dostat... Nevím, možná to tak není, nemám to nastudované do detailů, ale současná prezentace ve mně vyvolává tenhle dojem a docela mě to začíná odrazovat.
    3.12. (14 dnů)

    reagovat

    • alien5 mojeid.cz
      4 souhlasí, 15 nesouhlasí
      To ze nekdo podpori prodej neznamena ze bude mit nejaky velky naskok ve hre. K cemu mu bude Jevelin kdyz na jeho ovladani potrebujes 20 lidi a on je sam :) Jde o to ze CIG umoznuje lidem investovat do vyvoje jinejma prostredkama nez jen lodema, protoze ted vyvoj vs vybrane penize jedou 1KU1. A hlavni je ze tento prijem ne stalej takze muzou detailne propracovat mechaniky, bohuzel za cenu prodlouzeni, jinak to financuji hlavne financne aktivni lidi ne deti ktere zivi rodice v poradi USA NEMECKO a FRANCIE od tamtud jde nejvice penez do projektu. To co CIG dela je next gen hra jaka tady jeste nebyla , priklad ve filmove branzi AVATAR !! a jeho poracovani !
      3.12. (14 dnů)

      reagovat

      • fak (anonym)
        8 souhlasí, 6 nesouhlasí
        Jo, tyhle lodě, na který je třeba víc lidí...lol... už vidim, jak to v reálu bude (ne)fungovat... :D.

        Oni o tom pěkně umí mluvit. Vytvářet scénáře, jak v partě lidí někde objevíte planetu, pak tam přistanete, najdete tábor zločinců, jednoho zajmete, dáte ho do cryospánku, mezitím vás při odletu napadne jejich mateřská loď, kterou nebudete zvládat, tak si vezmete solo vznášedlo, zatímco parťáci vás budou krýt, proklouznete na loď a v fps módu zlikvidujete reaktor...
        ....
        Hahaha... BULLSHIT. Nikdy to takhle nebude fungovat. Takhle to může vypadat možná v single hře... :) V online fakt ne, tyhle online příběhy jedou silbě na ponzi vlně. Ve finále je to stejnej bullshit jako NMS. Už je možná na čase, aby to lidem začlo docházet.
        4.12. (14 dnů)

        reagovat

        • alien5 mojeid.cz
          7 souhlasí, 10 nesouhlasí
          Ale bobanku ono uz to funguje 3 roky boze ty jsi ale neinformovaej trolicek :)
          4.12. (14 dnů)

          reagovat

          • fak (anonym)
            3 souhlasí, 2 nesouhlasí
            Technicky a teoreticky možná, bobánku... v praxi většina lidi vozí solo zabugovaný krabice, opravujou sondy, kochaj se grafikou v prázdný hře a bojujou s lagama (pokud se nedejbože do něčeho pustí ve více lidech). Bože, ty si ale mimo realitu. Je vidět, že jedeš silně na ponzi vlně heh...
            4.12. (13 dnů)

            reagovat

      • fak (anonym)
        9 souhlasí, 6 nesouhlasí
        @BlueShark
        K tomu, že se možná objeví i něco jiného, než lodě:

        1,5 roku zpátky, GC2016 gameplay alphy 3.0. Doporučuju shlédnout a osvěžit si paměť. Pouštní lidé, vznášedla, bouře, stealth killy, pouštní červi... ehm... bullshit.

        Realita 3.0: Mise, kde opravuju sondu a nosím bedny z vygenerovaných lodních vraků. Ten tvůj team by měl přestat dělat lodě... už dávno mohli mít místo lodí enemáky. Jak sem řekl, naprosto neefektivní vývoj, kde jim očividně nejde o to hru dodělat, spíš naopak. Přijde mi, že absolutně nikam nespěchaj.
        4.12. (14 dnů)

        reagovat

        • Blue.Shark tiscali.cz
          2 souhlasí, 2 nesouhlasí
          AI je zatím tak nějak funkční jen u dogfightů, předpokládám, že u FPS to bylo v téhle prezentaci skriptované, aby to vypadalo. Vznášedla mají v současnosti dvě, plus přidali nějaký kolový transportér, o kterém toho moc nevím. Počasí bych očekával rozhodně až po alpha 3.0, jelikož planety začínají pořádně fungovat teprve teď. Stealth killy s nožem jsou plánované na alpha 3.1, pouštní červ byl mírně debilní a osobně doufám, že ho reálně neplánují.

          Lodě vyrábět nepřestanou, protože jim mimo plnění plánu přináší další finance (to by byli pořádně hloupí, kdyby si zařízli tenhle kanál).
          4.12. (14 dnů)

          reagovat

          • fak (anonym)
            3 souhlasí, 4 nesouhlasí
            Je ti jasný, že ten "gameplay" trailer byl na alphu 3.0, která teď vychází (vlastně ještě nevyšla lol)? Před 1,5 rokem? Ale jinak ok, vše jede podle plánu, žádný zdržování. Prázdný planety a budovy, bez života a npc, žádný fighty.

            Mno nic, za rok tu budou ty generovaný města, že? Teď na to byl "trailer" na CitizenConu. A před tím možná enemáci a fauna na planetách. Nebo až 2019?

            ....
            4.12. (13 dnů)

            reagovat

            • Blue.Shark tiscali.cz
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Nikdo neříká, že nejsou pozadu. Ale jsou lidé, kteří věří v pokrok a jsou lidé, kteří chtějí za čtyři roky generickou hru. Pro druhou skupinu evidentně Star Citizen není. Já v tom mám pětistovku...klidně ať to vyjde za deset let, já jsem s progresem velmi spokojen, ale tos už asi během naší diskuze poznal *1*
              5.12. (13 dnů) upraveno v 01:52

            • fak (anonym)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Líbí se mi, jak se oháníš, že nechceš generickou hrou, ale Star Citizen nevypadá zrovna nějak super designově unikátní a originální. Ty lodě nejsou nic extra. Nic, co bych neviděl už ve SW, ST nebo SG. A co tu máme dál? Jo... lore, zápletka, postavy. Oh wait... nic z toho nevíme, protože zatím ukázali prd. Jen artworky.

              Hmm, to skoro zní jako bys jen slepě doufal, že nebude generická. Čichám fanboyismus...
              5.12. (12 dnů)

              • Blue.Shark tiscali.cz
                2 souhlasí, 2 nesouhlasí
                Sice jsou lodě zvenku i zevnitř propracované do nejmenšího detailu, aby v rámci sci-fi vypadaly realisticky, a pravidelně vychází lore články, ale když myslíš... *15*

                Je mi upřímně jedno, co čicháš, jen tě hrozně rád opravuju a uvádím tvoje nesprávné informace na pravou míru *7*
                5.12. (12 dnů)

            • fak (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Že je vymodelovaný interiér nemá nic společné s generičností / kvalitou designu. Začínáš těžce vařit z vody. Realita je, že spousta těch lodí ani nevypadá designově nic extra. Problém je v nekonzistenci. Některý mají úroveň, jiný vypadaj, jak kdyby je malý dítě splácalo z lega. A možnost si loďě obarvit snad i na růžovo tomu nasazuje korunu. Mimochodem, grafika/detail =/= design. Holt problém kvantity nad kvalitou, za kterej si ale můžou sami.

              Shrnuto a podtrženo, nemáš nic. Hra je hotová jen z malé části v online, ze singlu ukázali prd, ale ty tvrdíš, že není generická, lol. Sakra, já myslel, že k tomu je potřeba počkat až ta hra vyjde, zahrát si to, vidět příběh, postavy, prostředí a ne jen nějaký artworky a hype kecy. No nic, k tomuhle už asi netřeba nic dodávat.

              Je krásně vidět, jak jedeš na ponzi vlně. Stačí ti jejich každodenní video deníky a trailery na lodě (z těžkých peněz backerů) o tom, co v tý hře možná někdy bude, historie galaxií, kterých má být minimálně 10 plus desítky planet (zatim nemají ani jednu kompletní a jen 3 planety LOOOL) a kravinky typu aliení jazyky. To vše, abys věděl, jak ta hra bude super stylová, se silným story a negenerická. Single si nehrál, nevíš zápletku, postavy nic, v online dokola vozíš bedny, opravuješ sondy a přistáváš na prázdný planety, ale už víš, jak to bude nášlápnutý. Úplnej druhej Star Wars nebo Blade Runner. Ok, hehe. Je vidět, že ponzi hype funguje na jedničku. Pobavils.
              5.12. (12 dnů)

        • totem (anonym)
          3 souhlasí, 2 nesouhlasí
          uz asi skor "tece do bot" :)
          pridat fíčuru, kde za realne prachy nakupis kus virtualnej plochy tesne po velkom fiasku s BF2...
          to neznie ako najlepsi marketingovy tah teda.

          ja uz to nejak ani nesledujem, ale nemal byt tieto vianoce uz vonka Squadron?
          4.12. (13 dnů)

          reagovat

          • fak (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Lol, SQ42 ještě ani neukázali. Počítej tak 2018-2019 heh...
            4.12. (13 dnů)

            reagovat

            • xy (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Chtel si rict 2118 ... tomu bych totiz mozna i veril.
              5.12. (13 dnů)

          • n (anonym)
            2 souhlasí, 0 nesouhlasí
            to si pletes roky

            na kickstarteru to jeste sviti cerny na bilym

            Estimated delivery Nov 2014
            4.12. (13 dnů)

            reagovat

            • alien5 mojeid.cz
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Jo a zapominas ze tam bylo napsano : pledged of $500,000 goal *1* *1* *1* *1* takze za 500K rok 2014 ne za 250 milionu dolaru bobanku *1* *15*
              4.12. (13 dnů)

            • xy (anonym)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Takze by bobanku za 250M meli mit uz vydanych a hotovych nejmin 500 games.
              5.12. (13 dnů)

    • xy (anonym)
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Sak si to budes moct proste koupit, no ne? Nikdo te prece nebude nutit k tomu, abys ve hre delal cannon footer, proste prihodis 500e ... a voiala.
      5.12. (13 dnů)

      reagovat

  • latu (anonym)
    6 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Perex měl znít "S blížícím se vydáním veřejné alfaverze má Chris Roberts stále nové a nové nápady, jak vylepšit svůj výsledný zisk".
    3.12. (14 dnů)

    reagovat

  • Al (anonym)
    10 souhlasí, 14 nesouhlasí
    tahle hra má o dost horší praktiky než Battlefront 2. Jen je zajimavé, že na jednu hru je totální a jednostranný hate a tady jsou to lidi schopni i omlouvat...
    3.12. (15 dnů)

    reagovat

    • Bob (anonym)
      3 souhlasí, 18 nesouhlasí
      to protože u battlefrontu se semkla PS4 a XBox komunita. Pc hrači si nechaji kakat na hlavu
      3.12. (15 dnů)

      reagovat

    • Blue.Shark tiscali.cz
      11 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Nevím, odkdy je "horší praktika" nabízet někomu v případě zájmu nákup ingame obsahu za účelem podpory vývoje.
      3.12. (15 dnů)

      reagovat

      • Al (anonym)
        7 souhlasí, 8 nesouhlasí
        ingame obsah ještě nevydané hry s nulovou zárukou, že to vyjde, a že ty mikrontraskace dál expandují do šílených rozměrů(kupovaní půdy v nevydané hře), značí že je to o dost horší než nějaké kartičky v Battlefrontu...

        Kdyby to náhodou vyšlo, jsem zvědav kolik bude stát jenom udržovaní serverů - dle mého tolik, že to bude totální pay2win, takže hra v podstatě nemá šanci na balanc...
        3.12. (15 dnů)

        reagovat

        • Blue.Shark tiscali.cz
          9 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Neblázni, nejsi jediný, kdo si řekne, že zatím s kusem půdy nemůže nic dělat. Kupují si to lidé, kteří chtějí podpořit vývoj, to je všechno. Když chceš přispět na vývoj, protože se ti líbí idea, tak nějak počítáš s možností, že to nevyjde. Navíc do toho nikdo nikoho reálně nenutí.
          3.12. (15 dnů) upraveno v 13:50

          reagovat

          • Al (anonym)
            1 souhlasí, 3 nesouhlasí
            mně by naopak příšlo víc fér zkusit rozjet další KickStarter na záchranu tohoto projektu než tohle..
            3.12. (15 dnů)

            reagovat

            • Blue.Shark tiscali.cz
              3 souhlasí, 2 nesouhlasí
              No jo, jenže on ten projekt nepotřebuje zachraňovat. Není důvod, vždyť každý týden díky podporovatelům z řad nadšenců přibude téměř milion dolarů.
              3.12. (14 dnů)

            • fak (anonym)
              4 souhlasí, 6 nesouhlasí
              Ten projekt očividně potřebuje zachraňovat. Proč bys jinak ve hře, kde je 50 lodí, což bohatě stačí (navíc spousta těch lodí má doteď nějaký problémy a bugy lol) a jinak je tam prd, modeloval další hromadu lodí na prodej? Dělat ty lodě je obrovská hromada práce. Místo toho by mohli dělat nepřátele, lokace, AI, mise, planety atd. Každá loď má interiér, palubku, interface, destrukční model atd. Spousta práce pro dost lidí. Navíc čím víc těch lodí je, tím větší peklo bude cokoliv měnit, až zjistí, že se něco podělalo, přijde nějaká komplikace nebo přechod na jiný systém. To, co dělají, je naprosto bez debaty kontraproduktivní (pro dokončení hry) a minimálně je to podezřelý.

              Jednoduchá otázka pro tebe. 100 lodí a nic, nebo 30 lodí, 10 enemáků, 5 druhů zvířat na planetách a 2 planety navíc? Ne. Radši neodpovídej, nebo budu mít obavy o tvoje duševní zdraví.

              Sem si jistý, že řekneš něco ve stylu, že oni přece můžou dělat všechno najednou a nijak je to nezpomalí (lol).

              Jo, to by vysvětlovalo, proč tam jsou POŘÁD jen ty lodě hehe...
              3.12. (14 dnů)

            • fak (anonym)
              3 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Mimochodem, vem si kalkulačku a hrubě si spočítej, kolik milionů na rok tahle sranda stojí. Team 250-300 lidí, plat dejme tomu průměrně 50000$/rok a dostaneš se na 15 mega. A to jsou jen zaměstnaci. Připočti 4 obří studia s nerezovýma stolečkama, vyzdobené sklem, logama na všem, od propisek až po toaleťák, modelama lodí všude kolem, servery, mocap studio, AAA HERCI... nebuď naivní prosím.
              3.12. (14 dnů)

              • alien5 mojeid.cz
                6 souhlasí, 4 nesouhlasí
                Finance se daji presne dohledat aspon studia v UK coz je nejvetsi , to jsou ofiocoalni dostupne informace, komunita to vi kolik maji rocni naklady 2015 2016 a 2017.
                3.12. (14 dnů)

            • Blue.Shark tiscali.cz
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Fak: Ignoruješ jeden zásadní fakt, o kterém jsem ti už psal: lodě má na svědomí jeden tým, který prostě jen dál pokračuje ve své práci a nemá vliv na ostatní týmy, které se zabývají jinými segmenty hry. Dále ignoruješ, že obsahem mohou začít hru plnit, až budou mít připravené mechaniky (na lodě už připraveni jsou). Kdyby to začali dělat teď, dostali by se přesně do situace, kterou očekáváš - obsah, který nelze využít. Například mise v Alpha 3.0 budou (jsou) ve větším zastoupení, bude více zadavatelů a celkově se v tomhle směru otestují další možnosti hry - tipnul bych, že v dalších verzích budou po menších počtech přibývat.

              Věci, o kterých píšeš, se postupně objeví, ale ne v téhle alpha verzi, kde se zaměřují na něco úplně jiného, viz měsíční reporty :)

              Co se týče financí, netuším, kolik je to stojí, nepotřebuju si cucat čísla z prstu. Přísun peněz je ale víceméně kontinuální a vzhledem k výdělkům za poslední měsíce s tebou dost lidí obavy nesdílí, čímž se jim daří tlačit tenhle monster projekt dál *4*
              3.12. (14 dnů) upraveno v 21:51

            • Bob (anonym)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              A co kdyby tyhle zbytečné týmy, ktere pracují napr. na nových lodích rozpustili a ty lidske zdroje presunuli do klíčových vecí aby hra začala konečne alespon trochu fungovat? stejne jako je nesmysl delat dve hry současne Squadron a Persistent Universe MMO.
              3.12. (14 dnů)

            • Blue.Shark tiscali.cz
              0 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Bob: Plní hru podle plánu loděmi a generují finance; až tuhle funkci přestanou plnit, budou zbytečné. Fungují planety, souboje lodí a FPS část. Na zbytek příspěvku: alfa verze
              3.12. (14 dnů) upraveno v 22:08

            • xy (anonym)
              1 souhlasí, 2 nesouhlasí
              2fak: To je jednoduchy ... matematika. Nekde kolem najdes, ze prej na tom dela cca 400lidi. I kdyby delali prakticky za hezkej usmev = rekneme +-$2k/mesic ... tak to mas 1M mesicne. A to urcite nedelaj, navic k tomu platis kancly, energie ... takze realisticky to mas 5M mesicne minimalne.

              Takze jestli tady nakej soudruh tvrdi, ze maj prijmy 1M tejdne, tak to nepokreje naklady. A ty prijmy nezadrzitelne a setrvale klesaj.
              5.12. (13 dnů)

            • xy (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              A jen pro zajimavost .... ciste cisla ... https://robertsspaceindustries.com/funding-goals a pripadne https://robertsspaceindustries.com/

              Stredne mesicne nedostanou ani 3M, Za listopad jim to dela vic - asi 6M, ale to je vykyv, kterej nic neresi. Za 3M se da zaplatit +- s odrenejma usima 300 lidi.

              Kdyby tam toho grafu bylo vic, bylo by paradne videt jak nezadrzitelne klesa. Pricemz jestli je to graf prijmu, tak to vubec neznamena, ze to sou penize, ktery maji k dizpozici. Rekneme, ze by meli jeste 50M nasysleno(coz by znamenalo, ze za 5 let utratili neco kolem 120M, coz vubec neodpovida uvadenym poctum lidi - to by totiz znamenalo, ze tech lidi nemuze byt vic nez +-200 pri zapocitani postupnyho narustu). Pri rozdilu prijmu a vydaju 2M sou za 2 roky nasuchu. Coz je spis velmi optimisticka varianta.

              Za dva roky se hra da v principu dodelat, ale ne s pristupem, kdy se vymejslej dalsi a dalsi kravince. A vzhledem k tomu kravinci s prodejem pozemku vse nasvedcuje tomu, ze nasuchu sou vpodstate uz ted. Mozna si tim koupej pul roku, mozna rok.
              5.12. (12 dnů)

              • alien5 mojeid.cz
                0 souhlasí, 0 nesouhlasí
                Tak penize UK studia (200 lidi) jsou verejne pristupne kvuli podpore statem hadej kolik meli za rok 2015 a 2016 ? troliku :) nejlepsi je jak tahas ze fusekle cisla a vis **** *1* *1* rovnez je krasnej prehled ZDE : docs.google.com/sprea...467207
                Ta krivka porad roste takze vse co jsi nazvracel jsou PLKY ale tak co cekat od pana XY *1*
                7.12. (11 dnů)

          • Bob (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            nepochopil, nevadí
            3.12. (14 dnů)

            reagovat

            • Blue.Shark tiscali.cz
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Tak to konkretizuj a pojďme diskutovat *4*
              3.12. (14 dnů)

            • Bob (anonym)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              k čemu potrebují generovat finance když vybrali 200 mil? a jen rikam aby presunuli lidske a financní zdroje do dokončení hry. Príklad: stavím dum, nemám steny ani strechu, blíží se zima a potrebuju bydlet a dochází mi finance. Ale platím zamestnance aby mi delali pozlacené záchody. Co udelám? Prestanu kupovat zlato do koupelny a tem zamestnancum naridim at dokončí strechu abych mohl kde bydlet.
              3.12. (14 dnů)

            • Blue.Shark tiscali.cz
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Chápu, kam míříš. Odklady a délka trvání prací je ale moc nerozhází...konec konců mají i přes nesplněná data dost dobré ohlasy. Faktem ale je, že nemáme moc ponětí o tom, kolik utratili a jestli jsou nebo nejsou ve finanční tísni. To může být důvod, proč je nic nenutí přesouvat lidské zdroje. A možná aby se zabezpečili, pořád se zabývají tvorbou lodí, což je na jednu stranu plán, který stejně do budoucna chtějí splnit, a na druhou stranu prostředek pro finanční zabezpečení - i kdyby jim peníze nedocházely, hodí se mít nouzový rozpočet na dokončení střechy :)

              Jenže pořád odhadujeme. Situace nakonec může být někde úplně jinde, ale to my nezjistíme, dokud nám to někdo nenaservíruje.
              4.12. (14 dnů)

            • xy (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              2Bob: Ty prachy uz davno nemaj. Proto potrebujou dalsi.
              5.12. (13 dnů)

            • FUNBOY (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              poxle xy vybrali prachy pouze na 10 měsíců vývoje :DDD to je blb :D
              5.12. (13 dnů)

      • xy (anonym)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Prodavat JAKEKOLI ingame obsah je cesta, jak JAKOUKOLI hru naprosto POHRBIT.
        5.12. (13 dnů)

        reagovat

    • walltar tiscali.cz
      11 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Nevím jak Battlefront 2, ale SC tenhle finanční model oznámilo hned ze začátku... Tím pádem bych řekl, že lidi, kterým to vadí CIG peníze nedali.

      Plus tím, že je to crowdfunding tak dost lidem nevadí co by jim vadilo u konvenčně prodávané hry.
      3.12. (15 dnů)

      reagovat

    • sk (anonym)
      6 souhlasí, 1 nesouhlasí
      jake praktiky? Ze kdyz jim chces dat penize na vyvoj, tak za ne i neco dostanes ?
      3.12. (15 dnů)

      reagovat

      • Al (anonym)
        3 souhlasí, 8 nesouhlasí
        nedostaneš nic, nějaká půda v nevydané hře má nulovou hodnotu a je to jen slib do budoucnosti...
        3.12. (15 dnů)

        reagovat

  • Sexy Král (anonym)
    8 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Budou pracovat ještě 3 roky vydají asi 50% co slíbili a pak ten projekt dají ledu :D
    3.12. (15 dnů)

    reagovat

    • n (anonym)
      7 souhlasí, 4 nesouhlasí
      kdyby tech 50% aspon nejak fungovalo, byl by to jeste krasnej scenar

      ale zacinam silne pochybovat
      3.12. (15 dnů)

      reagovat

    • xy (anonym)
      1 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Pan je optimista nebo naivista? Kdyby meli neco za 3 roky vydat, museli by dneska mit vicemene funkcni hru. Za ty 3 roky by tak +- byli schopni do ni dodat nejakej obsah.
      5.12. (13 dnů)

      reagovat

  • aa (inkognito)
    3 souhlasí, 2 nesouhlasí
    doufám, že se tý jejich technologie chytí i další firmy a uvidíme třeba GTA co bude celá obří planeta s městama a se všim *14*
    3.12. (15 dnů)

    reagovat

Novější 1 2 3 4 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.82.112.193.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.