Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *15* holy bjatch. neverending shet continues. tak zase za rok. to uz bude existovat i moznost projit si souseduv hangar. hratelny ovsem porad nic. fanboici, bezte do zadele.
    • chapu, ze v mekaci si na hru nevydelas, ale musis se furt opakovat?
    • Nojo a z jakýho popudu máš potřebu tady kydat hnůj? To tě to tak žere?
  • to ještě žije tahle kravina? Tipuji další sranec ve stylu Original Sin
    • pokud to teda v roce 2022 vyjde. Pak to rovnou oznámí na PS5, aby vydělaly aspoň na účty za elektřinu.
      • Jsem netušil, že na tom dělají jen ženy.
        • Chlapci by byli soudní a dávno tuhle frašku zabalili, to ženy ve vedení této společnosti tahají za nitky a vedou herní svět do záhuby. Vše je jedna provázaná aféra mající zničit herní průmysl od základu, tohle je jen první úder, budou následovat další a další a za vším budou ony ty ženy, které tahají za nitky v herním trhu. Je to děsivé!
  • Toto ked vyjde, bude to historicka simulacia.
  • Tak odzkoušeno :) Zatím jen rigidní, ovšem nádherné, kulisy. Míra detailu je neuvěřítelná a šlape to jak hodinky (tedy na mé Geforce 970). Vše vypadá velice uvěřitelně a má to atmosféru. Už se těším, až do toho vnesou víc života. Při představě, že postupem času budou otevírány i další části města, se máme nač těšit.
    • alien5
      Ahoj hele dotaz na sector.sk jsm probiral s nejakym vyvojarem co delal na alien isolation a jeste nej MMO zda jde vyvoj rychle nebo ne, jak to vidis s ohledem poctu lidi v prubehu vyvoje a narocnosti z hlediska programovani a celeho vyvoje ? Ptam se te jako cloveka ktery v tom pracuje :) dekuji :)
      • Tak já pracuji jen v podobném odvětví (3D visualFX k filmum). Neděláme sice věci tak komplexní, jako hry, za to v ultimátní kvalitě. Takže ten názor ber spíš jako logické vyvození závěrů v porovnání s vlastní zkušeností s podobným typem práce. Zrovna u graficky náročných projektů je každá další ruka k nezaplacení. Důležitý je managment, respektive způsob jakým organizuje práci. Co tak koukám na CIG, musí to mít výborně zorganizované. I když je v SC tuna detailního 3D obsahu, nebude to ten hlavní zdroj úskalí. U grafiky se to dá poměrně dobře naplánovat. Horší, a to pouze odhaduji, to mají programátoři a designéři vnitřních systémů hry. Nejenomže musí vymýšlet nové mechanismy (např. v SC skloubení fyziky globální a lokální gravitace + navazující animace, desrukční model lodí, cargo systém, atd.), ale i zajistit hladký chod všech částí hry. Není to jen o AI nepřátel nebo NPC. Samotná hra musí uvnitř sebe fungovat na všech úrovních. S tím souvisí i práce sítě a serverů. Dostatek lidí má vliv především na výrobu grafiky. U programátorů jde spíš o čas a knowhow. Něco, co z počátku nevypadá náročně se může několikanásobně protáhnout. Pak máte na výběr buď přidat čas, ošulit to anebo to úplně škrtnout. Doufám, že CIG nebude škrtat často. :o) Hodně to souvisí i s plánem a financemi. Pokud je projekt financovaný velkým producentem, hrají roli smlouvy, termíny, omezení atd. Kdekdo vám do toho může mluvit. Crowd funding umožňuje větší svobodu a pokud jste nasbírali slušný obnos, máte široké možnosti. Například přibrat lidi, posunout nějaký termín, atd. Co obecně vím o projektech je, že drtivá většina má spíš větší než menší skluz. Máloco vznikne včas. SC je obří projekt. Vemte si, že například nový StarCraft II WoL se vyvíjel 7 let od roku 2003. A to je to "obyčejná" RTS. V roce 2007 jej ohlásili a i tak měl rok spoždění. Nakonec vyšel 2010. Tedy už 4 roky se na něm pracovalo a ticho po pěšině. On si každý myslí, že vývoj začíná ohlášením. Většinou ne. Bývá to tak v půlce nebo druhé třetině projektu. Kdyby byl SC klasicky financovaný projekt, ještě bychom o něm neměli páru. Případně by to byly jen velmi strohé informace + artworky a videa. Myslím, že v CIG to dělají hodně profesionálně a každý měsíc před nimi smekám, protože toho mají vážně hodně. Přitom své komunitě poskytují neuvěřitelné množství informací a obsahu, který není vycucaný z prstu a je za nim vidět obrovské množství práce. SC se určitě opozdí. Jak hodně? Možná i půl roku, ale to je naprosto v normálu. Jediný rozdíl je v tom, že do SC vidíme od začátku. Kdyby byl SC obyčejné MMO jak je známe, možná už by se chýlil ke konci. Jenže tady bude implementováno spousta nových mechanik, které nikdy nikdo nepoužil. Představte si spojení her X3 + MassEffect + BattleField + simulátor bez loading screenů, v jednom fyzikálně funkčím vesmíru s důrazem na detail, věrohodnost a samozřejmě hratelnost.
      • Jako clovek kterej resi IT projekty ti muzu rict, ze zdvonasobeni poctu lidi vede k minimalne zdvojnasobeni delky realizace. A neplati to ani zdaleka jen v IT. Zaroven taky plati, pokud neni termin dodani penalizovan minimalne v radech odpovidajici cene realizace, tak jeho odklady rostou exponencialne - prave s cenou realizace.

        A ad SC ... Aktualni zaklinac stal 2x tolik, co se planovalo, byl nekolikrat odkladan, nakonec byla degradovana grafika, a ani po dnes uz desitkach patchu nejsou ani zdaleka odstraneny ani zasadni chyby. A pokud tady Veskoslav(a dalsi) s oblibou vyklada o 5ti letech a ... rekneme 100M, sem vazne zvedav, kde SC veme tech dalsich 100M na dalsi 2-3 roky.
        • boze :D
  • Duke star citizen never, jeste ze jsem zaplatil jenom 35 dolaru
  • Hnisavec
    rozdiel medzi týmto MMO a inými je, že SC zaplatili dopredu obyčajní ľudia zo svojich mizerných platov a očakávali slúbený výsledok a taký WoW zaplatili investori/firma a zarábal si na seba až kvalitou a kvalitnými predajmi hotovej skvelej hry. Pokiaľ niekto niekoho zámerne uvedie do omylu ide o jasný podvod. Už to začínajú tušiť i herné média vo svete a backeri hry. Zatiaľ je vonku simulátor hangáru a poletovania s raketkou na 5 minút a simulátor nakupovania raketiek a blbostí za nekresťanské peniaze. Hra nie je ani z 5% hotová a kým to dakto zlepí dokopy, bude zastaraná ako technicky tak i ohľadom AI a všetkého ostatného + samozrejme dojde trpezlivosť tisíckam normálnych backerov. Fanboyovia si jasné budú obhajovať i keby to dostali o 20 rokov
    • del0
      Hnisavec, dej si Snickers. Nejsi to ty, když brečíš kvůli luxusní PC exkluzivce.
    • Ja jim nic nedal a nic od te hry necekam. Pokud to nevyjde tak se pobavim na ucet backeru *2* a kdyz to bude revoluce tak si to zahraju stejne jako oni.
      WIN-WIN
      • Takovej pěknej čecháčkovskej styl koukám *7*
        • Ne, pouze clovek s mozkem. Plati za hovory vyrobek, ne za slib, ze nekdo mozna neco vyrobi. Zato tupec jako ty, si koupi hrnce za 10k, a pak chodi brecet do TV, jak byl strasne okraden, protoze se daj koupit za 500 v nejblisim marketu.

          Koupil sem si Minecraft, kdyz byl ve vyvoji, vis proc? Protoze to byla hratelna hra. Ne nejaky technologicky polonefunkcni demo, ale hratelna hra. Od ty doby sem instaloval desitky aktualizaci ktery prinesly spoustu novych funkci, ale i kdyby se na to autor vybod, mel sem fungujici hru.
        • Dik, taky mam ze sebe radost.
        • žádná národní hrdost a shazování sebe sama? tj, to jsi opravdu předvedl čecháčkovskej styl *1*
    • Veskoslav
      Hnusavec zase odbanován, tak hurá se vyzvracet pod SC jako pokaždé, když zrovna nehniješ v pekle. Může mi tvůj pidimozeček říct, kde jsi vzal 5% a také zodpovědět otázku, jak dlouho trvá vývoj hry takového rozsahu? Já jen, že většina MMO je ve vývoji nejméně 4 roky.
      • Hele plkalisto, ty si vazne myslis, ze ty lidi na tom delaj kvuli tvejm krasnej ocim, a chodej se past?

        18. Prosince 2012 ... zahajeni kampane na kickstarteru.
        Tzn, o 3 roky pozdejs ... tu nemame ani jednu fungujici cast hry. Je tu nekolik konceptu, a nikdo nevi, jak to bude nebo nebude fungovat dokupy.

        Mezi tim tu samo mame prodej virtualnich lodi, ktere neexistujou ani jako nacrt, za stovky i tisice dolaru.

        Vybralo se sice +- 90M, ale kolik se z toho uz utratilo nikdo oficielne nerekne. Navic drtiva vetsina tech penez by mela byt pouzita na implementaci veci navic. Tzn nikoli na zakladni hru. Podle ruznych informaci, by na vyvoji melo delat +- 400 lidi, podle tebe nejspis gratis. Stredni plat vyvojare bude rekneme $8k to hodi nejakych 3M kazdy mesic. A kde sou najmy, energie, infrastruktura ... tzn spis tak 10M mesicne, kdyz to hodne podstrelim. Dobre, tech 400(nebo vic) lidi tam neni od zacatku, ale i pokud budu pocitat stredni udaj jen smesnych 3M/mes, tak jsou uz ted na 0.
        Pro tvoji informaci, bezne na vyvoji hry maka tak neco mezi 50-150 lidma, protoze vic lidi jen zpomaluje vyvoj, a stoji zbytecny prachy navic. Znacna cast z nich pak jsou spis docasne vyuziti externisti, core byva spis tak 30-50 lidi.
        SC ma navic prakticky nulovej potencial dalsich vydelku. Tu hru si nikdo nekoupi, protoze vsichni co o ni stali ji uz koupenou maji. Sem vazne zvedav, jak se potencielne vyrovna s naklady na provoz, ktere nikdo nebude platit. V pripade swtor, kde se odhadujou naklady na vyrobu kolem 200M, to ani f2p provoz nezahranil na vic nez na par mesicu.
        • Hele "chytrolíne", napřed si sežeň relevantní informace a pak tu "plkej". Hraješ si tu na managera co ruzumí vývoji SW v obdobném měřítku, ale co povíš, to jedna kravina vedle druhé.
          1. rozsah projektu se zvětšoval s počtem lidí (a budgetem), co ten projekt podporují - tzn. ustálený stav SC je tu tak 1,5 roku (názorný příklad intergace FPS do hry, dále: těžba surovin v PU, modulární konstrukce lodí, zvětšující se počet systémů, lodí a komplexnosti hry jako takové - viz. electronic warfare, možnosti v persistent universe)
          2. těch tvých 400 lidí nepracuje na jedné věci, ale každá skupina dělá na své části. Kritický bod - jak ty části efektivně skloubit - se jak se zdá povedla. Jádro, které bylo za potřebí solidně udělat, je už skoro na světě (kdyby si tu někdo alespoň trochu přičichl k pořádné programátorské praxi, věděl by to).
          3. velká část zakázek (mimo samotného jádra hry - resp. jeho modulů) je řešena formou "sub-contractingu" - viz. modely lodí atd.. Tzn. finanční náročnost a nutnost zaměstnávání obrovského počtu lidí je tak redukována na rozumnou mez.
          4. SC využívá nový CryEngine a vytváří si do něj ještě vlastní sub-platformy pro zlepšení kvality a rychlosti vývoje (už to značí, že to berou vážně i do budoucna). Většinu nynějších her na něm ani nenajdeš. Jestli RSI nedělá při tom všem ještě vývoj a neposunuje tak stávající hranice v herním průmyslu, tak už asi nikdo (viz. synchonizace pohybu na které teď pracují).
          5. Komunitní financování má jednu krásnou myšlenku - když se ti líbí o co se dotyční pokouší, MUŽEŠ je podpořit! Jak moc je podpoříš je na tobě. Jejich nynější budget svědčí o tom, že jim lidé věří, že to dokážou dovést do zdárného konce (a pochybuju že ty jsi ten nejYntelYgentnější ze všech a jako jediný jsi prokoukl ten jejich podfuk). Mimochodem, já znám asi tak 4 dobré programátory (30-40let) co tu hru podporují (spíš se diví, že se RSI nezasekne i na vážnějších problémech během vývoje. Firmy typu EA, v porovnání s RSI, takovéto problémy ignorují - peníze pak raději nalejou do reklam a propagace).
          6. To že hra bude před oficiálním vydáním v dobrém stavu zaručuje už způsob, jakým RSI spolupracuje s komunitou okolo SC. Porovnávat tento přístup s řístupem zavedených hráčů na herním trhu je naprosto směšné. RSI čelí kritice a námitkám hráčů SC celou dobu svého vývoje. Všichni vidí a mohou okamžitě kritizovat jejich práci (už to je rozhodnutí hodné obdivu). Pokud by nereflektovali jejich připomínky (ty rozumné, ne od všeználků Tvého ražení), nikdo by je DOBROVOLNĚ nepodporoval!
          7. Porovnávat SC se SWTORem krásně doresluje Tvoje chabé racionální uvažování.
          • To by me zajimalo ty trotle, za kolik mega si neco resil.

            Co to placas za hovadiny, to si jako myslis, ze kdyz si najmes dodavatele, ze to udela gratis? Ten to udela za destinasobek zamestnance. Ten hajzlik, barak a elektriku budes mit v cene. Navic naprosto ztracis kontrolu na tim co se dela a kdy se to dela.

            Proste patris k dmenetum, ktery v tom utopily prachy, a ted samo potrebujou obhajit svou demnci.
            • Co to placas za blbosti ? V dnesni dobe je outsourcing, zejmena v IT odvetvi, naprosto bezna vec. Navzdory tem nesmyslum co tu pises si naopak firmy dovedou spocitat jak nakladne bude vybudovat sve vlastni specializovane pracoviste (napriklad zminovane 3D assety nebo dokonce celou IT infrastrukturu u velkych firem) v porovnani s outsourcingem teto cinnosti sub dodavateli, ktery uz zazemi, techniku i knowhow ma vybudovane.
            • Že na to mám nemusím nijak ospravedlňovať...je to len moja vec. A problém s vývojom nechávam odborníkom. Skôr sa divím kritike od niekoho kto do toho nevidí (myslené v CIG).
              To je ako porovnávať, že v CZ stojí výstavba dialnice 2x viac než na slovensku a to ide 70% nad zemou, čo je nákladnejšie než pozemná stavba, proste do toho nevidíš kto koho okráda a dohadzuje. A to že sa podľa tvojho popisu ty necháš okrádať dodávatelom či iinou firmou, neznamená že sa nechá aj CIG.

              V inom príspevku píšeš, že človek s mozgom platí za hotový výrobok a nie za sľub. Problém, že bez toho slubu by Star Citizen nevznikol a ja som rád že ide cestou akou ide, než ako z vymytým mozgom hrať každý rok jeden klon COD stále dokola a im podobné. Som rád za inovácie.
          • alien5
            To nema cenu tomu XY trolikovy neco vysvetlovat ztrata casu :) jinak pekne sepsano :)
        • alien5
          No placas blbosti :)
      • docela bych uvital, kdyby existovalo neco jako banlist a od lidi, ktere bych v nem mel, by se mi nezobrazovaly jejich prispevky
        • Jack1947
          Ten už je jmenuje se přece Detroller!
  • Princ.Jablon
    Asi hloupej dotaz, ale jak je to s cenou týdle hry? Až jí dodělaj tak vyjde za běžnou cenu dejme tomu 50 éček? Mám pocit, že kolem mě někde prolítlo, že každej tendle modul se kupuje teď zvlašť? Nějak záměrně ten vývoj nesleduju...
    • walltar
      Jo hra by měla po vydání stát kolem 60$, jako normální hry. Ona už tak stojí dneska, pokud chceš AC přístup.. https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR-AC-Starter protože musíš platit DPH.

      Tento modul má k dispozici každý, kdo má balíček se hrou. Zvlášť se kupuje Arena Commander (5$) a asi se bude kupovat i Star Marine (5$). Tam je ta cena kvůli ceně za servery a podobně a lidi, kteří měli alpha slot to mají zdarma.
      • Princ.Jablon
        ok, dík za odpověď
  • Budou tam i nějaké aliení potvory nehumanoidního tvaru, co budou na těch planetách žít, případně základnách nebo opuštěných stanicích? To by tomu dodalo šťávu, zvlášť když by vám taková potvůrka infiltrovala nějakou vaší větší loď ;)
    • Nebudou, protoze jsme ve vesmiru sami samotinci.
      • to je ovšem velice nepravděpodobné, ve vesmíru jsou miliardy galaxií, jen ta naše galaxie podle odhadu má tak 400 miliard hvězd, kolem většiny z nich obíhá hned několik planet, když si to tak vezmeš, šance že by ani na jedné z nich nic nežilo je skoro nulová
        • Rád bych věřil, že nejsme, ale existuje něco, čemu se říká Fermiho paradox, který pokládá otázku proč, když je i jen v naší galaxii tolik hvězd, jsme ještě žádný signál nezachytili.

          Dobře to rozebírá tento článek (pro angličtinou vládnoucí). Doporučuju přečíst, i když je poněkud rozsáhlejší.
          • Jednoduchá odpověď. Všichni ostatní drží hubu, aby je nesejmul někdo silnější. *1* *1* *1*
          • Představ si civilizaci o několik stovek let zaostalejší. Jaký signál najdeš? Nula. Představ si civilizaci o několik stovek let napřed. Budou používat mikrovlny, laser? Těžko říct. Co když jejich způsob komunikace bude probíhat způsobem, který je založený na poznatcích, kterým jsme se my ještě ani nepřiblížili. Co temno-energetický vysílač, gravitační vysílač, neutrinový, bossonový, detektor spinů, atd., atd. Jsme technologickou civilizací cca 100 let, takže i při tom množství věcí, které už známe, víme vlastně úplný kulový *15*
            • Mno, jedna ženská (vědec, ne vědma *3* ) dostala od NASA (pokud si správně pamatuju) grant na hledání jiných civilizací skrze "blikání" hvězd na obloze (všechno stojí na úvaze, že mohou být tak vyspělí, že budou moci odklonit proud žástic - fotonů pravděpodobně - dané hvězdy. Pozn. nepamatuju si to už přesně.) Takže baba zkoumá, zda to blikání hvězdiček není nějaká jejich "morseovka" *1*
              Toliko k objevování civilizací, co jsou několik stovek let před námi.
        • tjn akorat ta civilizace (nebo jen obyc zivot) mohla vzniknout a zaniknout pred stovkami miliony let, nebo naopak vznikne miliardu let po tom, co lidstvo zanikne :) Nemluve o tom, ze zivot v jine galaxii je pro nas stejne naprosto nedosazitelny
          • Dneska je pro nas nedosazitelny i Mesic.

            A co se zivota tyce, je svym zpusobem trapas, ze se hleda planeta "jako Zeme". Pricemz jen malo kdo uvazuje tu moznost, ze zivot vubec nemusi byt zalozeny na uhliku, vubec nemusi potrebovat vodu ... takovy zivot bychom dost pravdepodobne ani nebyli schopni detekovat.

            Mimochodem, to vis, ze vedecka obec prevazala nazev "warp", a je i pomerne slusne popsano, jak to funguje? Staci k tomu malickost - cerna dira. Pomoci ni se ohne casoprostor, a tudiz se da cestovat na prakticky libovolnou vzdalenost libovolne rychle. Tolik teorie. Prakticky nezvladame ani 0,1c, coz je tak +- minimum pro rozumne cestovani jen v nasi soustave. Navic by se pri vyuziti soucasnych pohonu musela spalit cela nase soustava na dosazeni alespon trochu pouzitelne mezihvezdne rychlosti.
          • walltar
            No tak ještě, že se v SC potkalo 6 vyspělých civilizací tak blízko sebe... aspoň není nuda. *1*
            • walltar
              Ještě Kr'Thak, kteří jsou někde na druhé straně Xi'Anského impéria. S nima zatím nemá UEE žádný kontakt, jen se ví že válčili s Xi'Anama a nemají se vůbec rádi.
            • to uz jich je 6 ? Jsem se vzdycky dopocital jen 5 ... lidi, xiani, banu, ti jak dostali na prd.l od lidi a vandulove
    • walltar
      No tak na těchto planetách asi moc ne... ArcCorp je něco jako Coruscant, akorát místo města je to jedna velká továrna. A Nyx je velkej asteroid bez atmosféry.

      Ale jsou jiné planety, kde není žádná velká civilizace a tam by mohli být zvířata. Případně když potkáš vrak ve vesmíru a zadokuješ k němu, tak nikdy nevíš co na tebe vyskočí.

      Plus, hlavní záporáci jsou taky celkem aliení http://www.qqmercs.com/main/wp-content/uploads/2013/05/vanduulfront.jpg I když Vanduulové mají nomádskou civilizaci a lodě...
  • Star Citizen! Coming to your city in year of 2134!
    • Lukyz
      Mrkni se, jak dlouho trval vývoj ostatních MMO her. Podle toho má SC celkem slušně našlápnuto *3*
      • u toho elder scolls nevím jestli se smát, nebo plakat
      • Asharak
        Necpi prosím lidem to, co je nezajímá! *12*
        • Mluv za sebe..
          • Asharak
            Reeeeekt! *16*
  • del0
    Deset z deseti PS4 bylo usmaženo při pokusu přehrát tyto in-game záběry.
    • Vždyť to vyjde na PS5 ... *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit