Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak SC jsem podporil, ale informace typu:
    hele Vavra ma dobrej oblikaci system, berem ho...
    no vlastne jeste nemame poradny AI tak se tady domluvime s typama co dotoho videj...
    Me nuti premyslet jak moc to maj v rukach a zda to nebude klasicka cerna dira na penize.
    Dokonce mi chvilema prijde, ze nevi o cem mluvi... :(
    • Doporucil bych si precist neco o myslence outsourcingu, jak funguje a proc se dela.
      Zpravidla outsourcing nemusi znamenat, ze nekdo dela danou vec komplet a pak se premysli jak to na sebe napojit. Ale snazi se spolupracovat aby to fungovalo.

      Duvod outsourcingu je hlavne ten, ze nemas zdroje na vytvoreni dane veci (znalosti, zdroje aj.). Pokud se nejaka firma nebo skupina zabyva ciste AI a maji i nejake vysledky, tak se je vyplati z pravidla najmout at jim s tim pomohou.. zrovna AI je dost komplexni oblast, pokud nechces jen veci nascriptovat.
    • To mas tak ... vem si, ze si koupis trebas ucetnicvi ... a nasledne zjistis, ze potrebujes jeste sklad, tak koupis i ten (nekde jinde) a pak si trebas vzpomenes, ze potrebujes jeste eshop ... a ten koupis jeste jinde. Vysledek je takovej dort od pejska a kocicky ... obcas to i funguje, ale vecne zakopavas o nejaky vetve.

      Tohle nemuze defakto dopadnou o moc jinak, protoze kazda vec je vyvijena s nejakou predstavou, ideema ... a pokud to zacnes roubovat na aplikaci nekoho jinyho, tak to bud postupne stejne cely prepises, nebo to bude takovej prales plnej vetvi.

      Tyhle nakupy se delaj ve jmenu uspor/zrychleni vyvoje, ale velmi casto vedou k presnymu opaku - specielne, pokud se dokupuje v prubehu vyvoje.
      • Smyslem spolupráce není copy-paste kódu. Aby mohla hra dobře běžet, bude potřebovat řádné přizpůsobení kódu svým potřebám, přesně tak, jak se to teď děje s AI i otevřeným světem, CPU využitím a pod. Cryengine je také přizpůsobován pro hru, tak není přece důvod proklamovat s jistotou, že prvky hry budou nějakou slátaninou bez patřičné úpravy. Dort pejska a kočičky by nefungoval, ale to někdo, kdo se v průmyslu pohybuje tak dlouho jako lidé, co na SC pracují, určitě dobře vědí.
  • Toz sem zvedav, AI sem totiz jeste v zadny hre nevidel AD zato velmi casto. Neni nad to, kdyz clovek stoji za zady NPC, ktere nereaguje, protoze hrac zvolil neocekavanou a nepredpokladanou cestu ... a tudiz nesepnul prislusny script (v tomhle pripade konkrene trebas flashpoint/arma). Pripadne ve vesmiru uz sem nekde videl, jak se lode hromadily pekne na hromade ... az se uhromadily tak, ze nemohly ani zadny lode priletet, ani zadny odletet.
  • Kolesa žije?
    • Kdo je Kolesa?
      • walltar
        http://www.exotopedia.org/wiki/Michal_Kolesa
  • Z tejto hry tu (a nielen tu) bude plno ľudí sklamaných. Nie že by to bola zlá hra, to ani náhodou. Len proste zistia, že HC space sim je niečo úplne iné, ako si vysnívali a vlastne ich to vôbec nebaví *4*

    Ale trebars sa mýlim a SC prebudí skutočný záujem o HC simy, ako za starých časov *4*
    • walltar
      No já bych řekl, že to nebude úplně HC space cim ... Teda podle toho co je HC. Určitě to nebude na úrovni letadlových simů jako DCS. Bude to vic casual friendly. Ani postih za smrt není nijak HC, oproti EvE třeba je vyloženě směšný.

      Já spíš myslím, že hromada lidí bude flejmovat kvůli tomu, že čekají další příchod krista ... a ona to bude jen PC hra. Hromada věcí co si lidi vysnili ani není v plánu, nebo se kvůli dnešnímu HW pořád ještě nedá udělat.

      Ale co se casual hráčů a hráčů z WT týče, řekl bych, že i ti si zahrajou ... prostě budou lítat se základním ICFS, které toho hodně udělá za ně, použijou myš a klávesnici a budou se držet v bezpečných systémech, kde bude lehčí AI a nepotkají nepřátelské hráče (pokud nebudou chtít).
      • eStar
        Já od toho čekám konkurenci pro EVE, jen s přímým ovládáním (díky čemuž to může být ještě zábavnější). Uvidíme zda se dočkám.
  • Dokud to nevyjde, nemůže se bohužel SC pyšnit vůbec ničím.
    • Mno uz ted se muze pysnit Hangarem a za mesic Dogfightama. Tak uvidime po nich *1*
    • walltar
      Minimálně se může pyšnit 40 milionama na kontě ... *3*
    • Veskoslav
      Cože? Ale může. Už jenom třeba tím, že je to hra, kterou si zaplatili sami hráči. Třeba tím, že ukázala tupcům ze studií, že o simulátory je stále zájem.
    • tvoje logika trošku pokulhává trolíku
  • Preed
    Star Citizen by sa mohol pysnit vydanim hry konecne.
    • C-BEAM
      toto nie je masovka ktorú veľké štúdio vyp*dne za 2 roky svojmu casual publiku.
      • No vzhledem k tomu, kolik lidí má o hru zájem, by se klidně o "casual" titulu dalo hovořit.
        • C-BEAM
          nie, casual publikum nikdy nemalo záujem o simulátori, tak ako nemajú záujem o taktické hry alebo stratégie. Je to iná skupina hráčov.
          • Causal se pocita v milionech, a i kdyz to vypada, ze o hru ma zajem opravdu hodne lidi. V milionech to jeste neni..
          • frag.ment
            Ty máš asi hodně omezenej pohled.. já už se delší dobu počítam mezi ty "casual" hráče, i když takové dělení je mi proti srsti a to slovo uplně nesnáším (stejně jako hardcore), protože u her nesedím X hodin denně. Ale kdyby vyšel pořádnej vesmírnej simulátor raketek s pohledem z kokpitu, tak se klidně mezi ty "hardcore" zase na určitou dobu přesunu a dokonce bych si i klidně koupil nové PC.
            • C-BEAM
              už si tu x krát dokázal, že máš trošku dlhšie vedenie. To že i casual hráč si z času na čas zahrá nejaký simulátor alebo že naopak náročný hráč casual hru nič nemení na princípe, že casual publikum nie je cielovou skupinou pre simulátori a hry ktoré kladú vyššie nároky na hráča a rozhodne nie len časové.
      • Preed
        Akoze ja to nesledujem aj ked som to zaplatil,takze ani neviem ako dlho je to vo vyvoji,ale celkom ma irituje neustale predstavovanie novych lodi a hluposti na kupenie,maju neskutocne vela penazi,co tak za to zobrat do timu novych ludi aby to slo trosku rychlejsie,osobne preferujem to,ked studio nerobi hype okolo hry 4 roky pred tym nez to vyda,je to otravne.
        • Veskoslav
          Proč si o tom něco nepřečteš? Evidentně o tom nic nevíš. Navíc do roku 2015 je docela daleko. Navíc jediný, kdo dělá hype okolo hry jsou fanoušci a ti jsou v tom nejhorší.
        • walltar
          Doporučuju přečíst tohle ... http://www.star-citizen.cz/mesicni-report-unor-2014/

          Už na SC pracuje 212 lidí a každý týden najímají další. V každém WMH jsou jména tak 2-5 lidí. Ale tak hype oni nedělají ... je to KS projekt, slib byl takový, že budou s komunitou sdílet informace co nejvíc to jde. A to taky dělají. To že o nich píšou média je kvůli tomu, že to je teď fenomén. Ta hra prakticky nemá rozpočet na marketing. Nemají reklamy, placené články a podobně ... všechno hype kolem generují fanoušci.
    • walltar
      Tak vydání hry nečekej tak ještě minimálně rok .... spíš dýl.
  • (Star Citizen pohání CryEngine 3)
    nejnovejsi verze uz nemaj cislo, jestli by meli, byla by to asi 3.5 nebo 4
    • +1 SC běží na neustále updatované verzi, která by měla být 3.5+...
  • walltar
    Celkem se mě ten jejich systém líbí ... že se jim ozvali lidi, kteří odešli z Cryteku a zakládají si vlastní firmu a tak jim CIG pomůže a za to získá Kythereu jako první.

    A teď by mě zajímalo kolik jednopísmenných nicků se ozve ... http://www.star-citizen.cz *1*
    • Budou tuhle ai zdilet i s kingom come a naopak ?
      • walltar
        KC už má nějaký lidi na AI .... z Karlovy Univerzity. Bylo to v jednom z těch jejich videí.
        • to se ale nijak nevylucuje
      • Vyloučit se to asi nedá, těžko říci, co bude chtít Warhorse výměnou za sváj systém oblékání, ale vzhledem k tomu, že to je technologie spíš třetí strany než z dílen Cloud Imperium Games, tak bych řekl že ne, spíš by se Kingdom Come spojil osamo s Kytherou...
    • Veskoslav
      Nechápu za co máš mínusy....Jinak sleduji i na youtube:)
      • Taky nechapu, ale da se to celkem ignorovat :)
      • Mínusy si nevšímejte, jedna homokláda se nudí *7*
    • Nepřestávám tě sledovat ;-).
  • Upřímně doufám, že se jim to podaří . Naposledy jsem viděl pokročilou AI ve FEARU I. Bohužel něco jiného je tech demo a něco jiného je plná hra, přesto jim držím palce a vše osobně otestuji v dogfight modulu.
    • Shaker
      Far Cry 3 me prijemne prekvapilo...
    • Někde jsem četl, že FEAR v AI kódu má spoustu skytých ojebávek a kompromisů, které by ve větším prostředí selhávaly na plné čáře. Jinými slovy, FEAR AI byla nachystána pouze na konkrétní levely, ve kterých se pohybovala, takže nebyla ani tak chytrá, jako spíše dobře působící.
  • Podle vzhledu těch lidí usuzuji, že by to mohlo fungovat. Vypadají jak se tak říká od fochu. Programátor jak má být. :D
    • Jason_dinAlt
      To kdejaký bezdomovec vypadá podobně ;o)
      • Shaker
        No právě :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit