Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • je to dobrá hra. A je prostě dobá. nevím co dál k tomu říc, no super.............
    ale dostat se d okonce blo pro mne težké
    ,nekdy i lechké
    lechké...
    hra mne zaímala víc a víc a tak sen to dohrál........
    ale je tak zajímavá že jí htaje i múj brácha...
    je mu 5 let možná si někdo mislí že je to nemožný
    ale je to pravda.
    *3* *4* *2* *1* *15* *5*
  • Shaker
    Dal sem tyhle hre jeste jednu sanci nekdy v prosinci nebo lednu tusim. Mel sem activnich 6 (protoze sem to hral hned od vydani a byl sem predplatitel) ze sedmi postav, chtel sem aktivovat sedmou, poslal tam 2 kila, abych na to mel dost pointu, pak to pres ten in-game obchod koupil a svete div se, nic... Vubec nic zadnej unlock toho slotu, proste kulovy. Bezplatnou skype linku na support zrusili a volat tam telefonem, abych resil 2 kila a o dalsi 2 kila prisel telefonovanim nehodlam. Mimochodem, co se skvelyho supportu tyka, tak jeste jedna paradni vec... Pokud nemate aktivni predplatny, tak si nemuzete zalozit ticket a je uplne jedno, kolik ste do toho vrazili penez predtim a mikrotransakcema.

    Nevim, jestli je tohle chyba BioWare nebo EA, ale mam chut si koupit letenku do USA a poch*at jim dvere do kanclu.
    • K tomu poslednímu řádku můžu dodat jen LOL, to bych si nejdřív ještě pořádně rozmyslel, jestli to za to stojí. *3*
  • USER47
    SWTOR je přesnej opak některejch blockbusterů typu Skyrim, Binfinite apod, který maj megaúspěšnej launch a všichni o nich básněj, aby to všeobecný nadšení po pár měsících vyprchalo a vnímání hry se přesunulo do polohy "meh".

    TOR zcela jistě při launchi nenaplnil ambice, a to ani z hlediska financí, ani fanouškovskýho přijetí. Nicméně postupem času se z toho stalo velmi slušný MMO, který nijak nezaostává za žánrovou konkurencí, naopak je v mnoha věcech před nimi. A zdá se, že ani finančně si nevede špatně, o čemž svědčí i přidávání obsahu, ať už jsou to zvířecí mounti, PvP mapy, nový endgame planety, flashpointy, operace, starfighter, apod. Navíc se podobnej rozmach plánuje i do roku 2014, takže rozhodně nejde o nějaký rutinní udržovací práce pro umírající hru.

    Mnoho věcí, pro který je TOR kritizován, je minulostí, a v současný době má hra dostatek obsahu nejen pro singlový hráče v levelovací části, ale i pro MMO závisláky, co na level capu grindujou na nejlepší gear.

    Jinak nechápu ty nářky na F2P systém, já vyleveloval jednu postavu ještě jako sub, dvě další jako preferred a žádný drakonický omezení pro F2P tam nejsou. Týká se to obvykle čistě kosmetickejch fičur (tituly, barvičky gearu apod), případně endgame grindování, s tím, že veškerý unlocky se navíc dají snadno koupit za ingame kredity na tržišti...
    • Jason_dinAlt
      Pro mě nejlepší platební model je: KaH (kup a hraj) a klidně hra může mít nějaký obchod za skutečné peníze. Ale musí to být pouze takové položky buď kosmetického charakteru nebo jen nějaké urychlovače času jako třeba dočasné zvýšení získávání zkušenostních bodů. Ideálně pak možnost kupovat tyto položky i za herní měnu.

      Příkladem takovéhoto modelu je GuildWars2.
      • model je to nejlepsi, ale hra je to velmi, velmi spatna, az hloupa
      • Tilwaen
        Dle mého je toto také nejlepší model, ale musíš mít možnost si hru nejdříve nějakým způsobem vyzkoušet, třeba v podobě jednoho free víkendu/týdnu. Moc totiž nepotěší, pokud se Ti hra zrovna netrefí do noty a Ty až posléze zjistíš, žes dal tolik peněz za něco, co vlastně vůbec nechceš hrát. I proto je fajn, že zrovna zmiňované GW2 občas podobné free víkendy dělají.
    • lol ... bary na ktery si das ability ti dojdou nekde u lv 10 ... a 90% unlocku si nekoupis, protoze se prodavaj za ceny prekracujici tvu cap. A takovy uzasny ficury v mmo ... ze nemuzes dat loot kolegum (pokud neplatis) ... to jiste potesi predevsim ty platici ... kdyz jim nahodou des helpnout ...

      A ten "novy obsah" je spis zoufalstvi, a nutnost, s penezi to nema nic spolecnyho, jde ciste o pokryti ztrat - a aby to neco vydelavalo, tak je treba aby tam hraci zustavali => holt se musi neco utratit.
    • Omezeny crafting,omezena banka,omezene flashpointy,omezeny chat a trading,omezene vesmirne bitvy,omezene xp,omezene odmeny,....mam pokracovat? Jak pisu nize,hra je to dobra,ale F2P system je jeden z nejhorsich co jsem kdy videl. A to uz vubec nemluvim o vecech,ktere si muzete koupit jen z ingame obchodu....
      • Jestli se nepletu, tak skoro vše se ve hře dá odemknout za herní měnu bez větších problémů.
        • Skoro na nic ti nebude stacit tvuj credit cap ... a stim navic neudelas vubec nic ani za prachy. A travit desitky hodin refreshovanim a cekanim, zda nekdo nahodou nenabitnd unlock aspon za tvuj cap ... je opravdu povznasejici zabava.

          A navic si uvedom, ze tuhle omezeni se te tykaji i v pripade, ze sis trebas par mesicu platil. Prijdes do hry ... a voiala, nemuzes pouzivat svoji vybavu, protoze nemas prislusnej unlock ... zaplat ...
          • USER47
            Uděláš...už nějakou dobu si můžeš koupit unlocky i na převod kreditů z escrow a tím dočasný zvýšení credit capu. Zrovna jsem si z GTN koupil varactyla za dvě mega a to jsem f2p:).

            A ono to samozřejmě bylo řešitelný i předtím, stačilo postupně nakoupit pár obchodovatelnejch předmětů a domluvit se na transakci s nějakým subem.
            • USER47
              ...
            • USER47
              Tvůj post vůbec nechápu a ani netuším, jak se vztahuje k tomu, co jsem psal. Podle tebe se s credit capem nedá nic dělat, já ti jen oznámil, že dá. Za mizernejch 100k kreditů si můžeš credit cap dočasně naboostovat někam k milionu, pokud máš těch unlocků víc, tak klidně i výš. F2P hráč si tak z GTN může koupit naprosto cokoli včetně předmětů za několik milionů kreditů a nemusí utratit ani korunu reálnejch peněz.
            • Ale jiste ze to vzdy lze nejak ojebavat ... do wowka si taky muzu na ebay koupit vymaxovanou postavu ... a obcas ji za svy prachy i dostanes. Defakto pres aukci lze predat cokoli ... pokud ses dost rychlej, tak se s nekym dohodnes, das mu tam tu vec za par kreditu a on si ji obratem koupi ... cimz obejdes trebas nemoznost primyho obchodu. Ale taky se ti muze stat, ze to zrovna koupi nekdo jinej ...ze.
        • Pletes se. Ale kazdy koho hra zajima si muze omezeni tzv. f2p zjistit sam na ofic strankach.
          Nepamatuji se ze by nejaka f2p hra mela horsi system. F2p u teto hry muze bavit jen cloveka,ktery nikdy nebyl subscriber.
          • Pokud někdo chce vše hned, musí si zaplatit. Pokud má dotyčný trpělivost a chuť si vše postupně zakoupit a odemknout, nemá problém.
      • USER47
        Je pravda, že u čistě f2p je ten problém s chatem a kšeftováním...To se musí och*at aspoň jednorázovou koupí cartel coins za 5 dolarů, která ti tyhle věci navždy odemkne pro celej účet. Nicméně ten zbytek fakt není problém. XP je dostatek, pokud děláš singl questy a občas je proložíš heroic misí/PvP/starfighter/flashpointem (což by tě naopak dost přelevelovalo při subscriber tempu levelování), bedničky s gearem taky nepotřebuješ, protože všechno potřebný se dá snadno koupit za planetary comms, crafting rovněž potřeba není a na shánění dárků pro companiony ti jeden skill stačí. Flashpointy by měly bejt 3 za tejden, ale buď to funguje nějak zvláštně nebo nevím, ale já je behám skoro každej den a nikdy jsem na žádný omezení nenarazil. A jinak crafting skilly, guild banka, FP/OPS autorizace se daj koupit za kredity na GTN.

        Občas mi připadá, že lidi definujou dobrej F2P systém tak, že jim umožní dělat úplně všechno, aniž by do hry museli dát korunu. Ale tak to samozřejmě fungovat nemůže, ono to taky musí generovat nějaký peníze. SWTOR ti nabídne projít si 8 class příběhů za obě strany, se všemi companiony a bez zaplacení jediný koruny. Pokud chceš využívat pokročilejší funkcionalitu, tak se očekává, že zaplatíš aspoň pár dolarů za několik potřebnejch unlocků, co ti chybí ke štěstí.
        • Ono to tak fungovat nejen muze, ale takovy gamesy vydelavaj ze vseho nejvic, ale to by nekdo musel mit alespon elementarni znalosti ekonomie. Pokud totiz chces opravdu dobre vydelavat, potrebujes, aby hraci byli se hrou spokojeni, a to nebudou, pokud jim budes hazet klacky pod nohy. Proto kupodivu v drtivy vetsine f2p gamesek uplne vsechno delat muzes ... a zaplatis si za vizual/rychlejsi postup.

          Swtor zadnych 8 pribehu nema ... smysl ma tak jit jednou za kazdou stranu, v pripade ruznych klas je 80-90% qstu totoznych.
          • USER47
            Spokojený bejt můžou, ale když do hry nedaj ani korunu, tak je to tvůrcům celkem k prdu. A zároveň by perfektní spokojenost f2p asi vedla k odlivu subů ke hraní zdarma. Ty hlavní věci jako dodatečný ability bary, trading či chat si odemkneš právě jednorázovou pětidolarovou transakcí, a ten zbytek fakt není nijak zásadní...s tím, že i ten si můžeš odemknout za ingame kredity - mikrotransakce tak tedy i zde fungujou spíš jako urychlení postupu.
            • USER47
              Co s tím maj proboha společnýho pirátský wow servery nebo dokonce kickstarter?

              O tvým sebejistým tvrzení, že nerestriktivní f2p hry mají větší úspěchy než ty restriktivní, dost pochybuju a jsem si celkem jist, že nemáš vůbec žádný data, kterejma bys ho podložil. Komerční úspěchy různejch facebookovejch f2p, který stojej na tom, že se postupem času bez mikrotransakcí nehneš, svědčej spíš o opaku.
            • A proto se lidi zcela dobrovolne skladaj trebas na provoz free wow serveru ... a to az tak, ze se klido slozej na HW za statisice. A kupodivu stim zadnej problem nemaj, stejne jako nemaj problem poslat prispevek na provoz/vyvoj hry, pokud maji pocit, ze cena odpovida tomu co dostanou. Samo ze spoustu free her otestuju, a odejdu od nich bez placeni, proste proto, ze dojdu k zaveru, ze to za zadny prachy nestoji.

              A naopak, cim vic je hra free, tim vetsi % prispevatelu mas, prave proto, ze to sami berou tak, ze je to jejich vule - jejich prispevek k vyvoji. Ostatne, podivej se na kickstarter, ten je na tom celej zalozenej.
        • Za prve ty prece neurcujes co koho bavi. Kazdy jsme jiny a tak to ma byt. Ty povazujes crafting(napriklad) za bezceny,jini se v nem vyzivaji.
          Za druhe sam uznavas ze je nutne dokupovat veci aby jsi ziskal aspon trochu plnohodnotnou hru. Jaky je to pak ''free to play'' system?
          Je mi jasne ze s tebou s eneshodnu. Na trhu je par titulu kde Free to Play je skutecne F2P a vyvojari v pohode ziji z nesmyslu(nedulezitych) v ingame store a z lidi,kteri si mesicni predplatne plati(za urcite vyhody jako napr bonusove kredity do ingame shopu,rychlejsi xp,specialni oblecek....)
  • nebejt tech sviticih mecu malem jsem si to vizualem spletl s Tes.. i kdyz tam take asi budou ultra horici mece jak se na "spravnou" onlinovku slusi
    • Tak to jsi slepy. Nebo troll. Nebo slepy troll.
      Vyber si.
      • slepy urcite neni obe hry pouzivaji totiz stejny engine HERO, nejhorsi co jsem v MMO zazil
        • wenceslaus
          TES ovšem HERO nepoužívá...
          • Hmm ... a proto ma stejny format souboru rozbalitelny stejnym unpackerem se stejnou strukturou ... a proto se vsechny funkce jmenujou stejne ... a pouziva to stejny dll ...
            • Jop, a proto si hafo hracu stezuje, ze to vypada jak komix.
            • wenceslaus
              Sice ten engine licencovali a použili, ale podle jejich vlastních slov zároveň vytvořili svúj vlastní engine, kompatibilní s Hero. V tom pak teprve TES odělali.
  • Když už dům, tak ať má alespoň hangár pro tu mou kocábku, jinak asi nadále budu bydlet na lodi. *15* - mobilita je fajn
  • CRYPT
    Zdravim, chtel bych se zeptat a zaroven pozadat hrace, kteri si zakoupili originalni verzi, pripadne byli drive subscribery aby si znovu prihlasili pres muj friends link

    http://www.swtor.com/r/LG42nH

    Ja tim dostanu reward pet droida a vy tim ziskate 7 dni zdarma preium ucet.

    Dekuji
  • michaliuz18
    fuj cely SWTOR uz nikdy , najviac obanovane peniaze co som za to kedysi dal, malo to ostat platene, odkedy je to free neda sa to hrat, a ani to uz nikto nehra hraci z hry skor odchadzaju jak prichadzaju, je to hnus
    • USER47
      A víš o tom, že si pořád můžeš platit subscription a možnost F2P hraní tě nijak neovlivňuje, že?
      • michaliuz18
        se*u im cele mini transakcie ,aby som si uz platil kazdy krok kazda vec ktora bola predtym uplne normalna je privela, uz aj prechody medzi planetami si zaplat skutocnymi prachmi ..Fuj grc hanba hra ta uplne obmedzuje a mne minitransakcie nesedia ,je to len hlupost vyvojara spravit z dobrej hry free ,lepsie to ma spraveny guild wars, kup si to raz , a viac nemusis, a take uplne banality ta tam neobtazuju a kludne sa to da hrat aj bez mini transakcii ,
        Ale o to ani tak nejde celkovo je swtor chvilkova zalezitost, repetivne hlupe pribehovo o nicom ,spawny kazdemu vadili kazdy len nepriatela obchadzal stealthom, aj ked uplne zbytocne lebo na to aby si zabil bossa si musel byt aspon o level nizsi nez on , cize aj tak si musel kazdeho nasilu zabijat a splnat kazdu nepovinnu ulohu len aby si mal dostatok skillov ... proste FUJ tej hrym am dost, som skoncil na 40tom leveli cca za jedi, a 35 za sitha ...
        • USER47
          Vůbec nevím, o čem mluvíš...jako subscribera tě žádný mikrotransakce nemusej zajímat, ne? A jaký přechody mezi planetama za skutečný peníze? To je naprostá hovadina, nic takovýho tam přece není ani pro f2p hráče, natož pro subscribery.:-o

          Zbytek je napsanej tak zmateně, že se ani nedá pochopit, o čem vlastně točíš.
          • michaliuz18
            to vies cechom sa slovencina zle cita hlavne ked niekto pise bez diakritiky .. ja tu nejdem pisat sloh klepem si jak sa mi zachce ,a tak to aj vyzer,a bud si z toho nieco pochopil alebo nie, je mi to jedno
            • michaliuz18
              hej hej lebo ked sa niekomu hra nepaci a ma dovody tak su to hned blaboli ty rozum
            • USER47
              Slovenština mi problém nedělá, blábolení nesmyslů ano.
  • fizola
    Housing je pekná vec, len so SWTOR sa to má tak, že všetko je tam dosť povrchné. Mám tu hru rád, ale napr. Galactic starfighter sa pripravoval dlho, keď s velkou slávou prišiel bolo tam dokopy 6 lodí, dve mapy a to je všetko. Ako doplnok do hry fajn, ale ako niečo, čo rozhodne že sa to stane naj MMO to určite nie je. Bojím sa že housing dopadne tak isto.
    Hra má potenciál, a obrovský, len často zistíte, že nič nejde do hlbky. Mne to trvalo dlhšie, rok čo je dosť dobré, že až za rok som vyčerpal čo mi hra ponúkala, ale ten rok bol často o prekonávaní sa "nútení" sa do hry. Ale ak by ste s hrou práve začínali, tak rok s hrou, a zadarmo, je vemi pekný výsledok
    • Potencial ma prostredi SW, nikoli tahle parodie na mmo (a SW). Kdyz se podivas na filmy, tak znacna cast (predevsim puvodni serie) se odehrava ve vesmiru. Hraci by od mmo ocekavali, ze bude probihat galakticka valka ... a oni budou jeji soucasti.

      Je to prosste celkem fajn singl s alternaci v podobe "druhe strany", ale to je tak vse.
      • No vidis. Ja ze srdce nesnasim filmy. Prijdou mi detinske a hloupe(horsi je uz jen StarTrek). Ale miloval jsem SWG a ma rad i SWTOR.
    • Strafighter je hloupost. Nelibi se mi na tom nic,pocinaje neprehlednymi staty lodi,neprehlednym upgradovanim, a samotnym bojem konce. Podle me to zkazili.

      Housing muze byt zajimavy,ale me osobne desi ten obrovsky byt ve videu. Ve SW je vubec vsechno(rozumej interiery) strasne obrovske a prazdne a tudiz neosobni.

      Hra samotna je vyborna az na to,ze za mesic cloveka nudi k smrti. Na druhou stranu ma velky potencial co se tyce znovuhratelnosti,takze po dvou mesicich pauzy se clovek ke hre vrati a bavi se skoro stejne jako kdyz zacinal poprve.
  • Blondyr
    EA vydalo další datadisk pro the Sims 3. Star Wars Sims *1*
    • Housing k MMORPG hram patri odjakziva. Takze svym zesmesnovanim lidi kteri se na housing tesi,ztrapnujes jen sebe.
  • XorxoxTalarius
    Super, uz se tesim na vlastni bydleni pro sveho Troopera ... doufam ze si ten byt bude moci nejak kustomizovat. Pripadne by bylo super kdybych mel soukromou pristavaci plochu pro svoji lod *14*
    • Zayl
      Zlaté časy 2D a Ultimy Online, kde sis plácnul pozemek, koupil interier dekorátor, naladil se na kreativní vlnu a potom týden zedničil a sháněl právě tu barvu látky, která dotvoří tvé improvizované akvárium.
      • +10 000

        Jenze to v soucasne dobe packaru, ktery sotva umej vrazit placku do svyho blackboxu ... nepripada v uvahu. Je to prilis intelektualne narocne ...

        Mimochodem, tohle je pilir uspechu minecraftu - ne (smesne) pobijeni tech par mobu, ale moznost se vyblbnou na stavbach vseho mozneho i nemozne + zcela logicka nutnost nahromadit nejdriv potrebny material. Pokud by to bylo graficky provedeno ponekud lepe, a sitove to zvladalo tisice uzivatelu ... tak je na mega uspech zadelano. Konecne by vsechny ty profese/sbirani materialu melo smysl ....

        Kazdej spravnej hrac totiz rad mamoni ... chci si povesit svoji prvni platovou zbroj na zed ... a napsat si pod ni ze v ni sem zabil svyho prvniho draka ... a ne ji strelit vendorovi ... protoze nemam misto v inventari. Chci se chlubit svoji vilkou ... na kterou sem mamonil 5let poctivyho hrani .... ;D, pripadne guildovnim hradem, na ktery sme spolecne syslili material dlouhy mesice ... a ktery je treba samo pravidelne udrzovat/opravovat po bitkach.
        • Absolutni souhlas
      • XorxoxTalarius
        Jo to bylo super :) Akorat mam obavy ze do toho nejpudou jelikoz by se asi hraci zvencli :D
        A na druhou stranu si dneska nedovedu predstavit co by jim to udelalo s enginem kdyby tam placli 500 patrovou budovu kde by v kazdym patre bylo x najemniku aby se vlezli na ten server :D
        • Jedine instancovane byty, jinak by to tam vypadalo jak na cikanske ubytovne:-)
      • wenceslaus
        Ultima! Proč někdo, pro jednou, neokopíruje ji?
        • uz se natom pracuje EQ NExt
        • dnešní hráči by se z věcí jako drop gearu pri smrti asi pomátli *3*
          • To je fakt, když jsem hrával Lineage2 a po smrti mi vypadl gear, který jsem dával 3 měsíce do kupy s 60% receptem, kde jsme se modlil, abych to konečně vyšlo, tak během okamžiku byly 3 měsíce dole a ten PK který mě kilnul, se jen zasmál a poděkoval za gear ... upřímně to bylo opravdu k pos*ní :-)
            • Pathfinder online
            • IMO drop pri pvp je naprosto OK ... na druhou stranu trebas v ultime ti nic nebranilo na dotycnyho vypsat trebas odmenu ... a po nekterych PKckach pak sli vsichni jak slepice po flusu ... takze to vubec nemeli jednoduchy.
            • To je ale blbost, gear vypadl jen nekdy a to v pripade, ze te sundal mob. PK te v zadnem pripade nemohlo vydropovat. Naopak, za predpokladu ze melo PK vice nez 5 pk bodu (vrazd), po jeho zabiti dropoval on. To jsi mel asi nejaky hodne mizerny free server. L2 je posledni mmorpg co melo koule, jedndoduchy a pritom genialni system postihu v open pvp/pk. Vzdyt by ten system stacilo reinkarnovat v nejake 3rd person mmo, neco k tomu pridat a nemelo by to absolutne chybu. Ale takove hry uz se asi nedockame:-(
          • wenceslaus
            Jo, to je fakt. Ale stejně by se našlo dost lidí... viz dayZ. Tam taky smrt znamena smrt.
            • Jenze "dost" != jistota milionovych prodeju ... sak se podivej, v kolika gamesach dneska potrebujes lekarnicky? Staci na par vterin zmizet z boje ... a ses OK ... a dovedes si predstavit, ze existuji gamesy (historicky samo), kde ses lecil ... klidne i nekolik hernich dnu? A musel si spat, jist, pit ...?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit