• nespěte
  • Už jste si někdy říkali, že SWTORu chybí dávka šílenství, zábavy a odlehčené atmosféry? My taky ne!

Czech Alliance je guilda pro pohodové hráče, kteří se chtějí ve hře zrekreovat, popovídat s kamarády a ve večerních hodinách chodit ops, či PvP. Hráčům nabízíme pravidelné chození ops, různé in-game soutěže, občasné PvP ve čtyřech či více hráčích, volnost a stabilní zázemí. V současnosti (léto 2013) máme kolem 70 aktivních hráčů a 5 skupin, které progressují operace. Po našich členech požadujeme jenom slušné vychování a lidské chování. Každý u nás má otevřené dveře k příjemné hře a kariérnímu postupu no-lifera.

Více najdete na http://www.czechalliance.cz, celé vedení a hráčská komunita se na vás bude těšit.
  • by som teraz chcel vidiet debilkov co tu ospevovali tento nepodarok pred vydanim a ja som tvrdil ze to bude prepadak... rok po vydani a prechadzaju na model free to play, tomu hovorim giga fail pri hre za 200 mil. dolarov. Zas som mal raz pravdu. Hlavne ze GW2 bude prepadak HAHAHAHAHA
  • Zdravím všechny...když pominu sem tam nějakou single pecku kterou jsem si sem tam zahrál (mass effect, zaklínač, skyrim, atd), hrál jsem poslední 4 roky převážně wowko. Nutno říct, že poslední dobou (asi rok a půl) mě než, bavilo spíše frustrovalo a výčet negativ by byl nespočet, počínaje rostoucí demencí wow hráčů, po zruinování ekonomiky wow konče. Asi se nabízí otázka, proč jsem jej hrál ale to bychom se dostali někam kam nechci..)....chci vyjádřit svůj názor na TOR. Hraji ho intenzivně asi dva týdny (vím není moc)....mám level 22 tuším. Je tam spousta věcí, které mi vadí, respektive které mělo wowko fakt vychytané a bylo pro uživatele pohodlné....ale v podstatě se jedná o blbosti...jako filtrování v aukci,..atp. Ale to důležité ?...já se u TORa neskutečně bavím....hra je úchvatná, má obrovský potenciál se stát něčím jedinečným. jeden dva datadisky a dožene wowko na všech frontách kde teď kolísá. Souboje mě baví - jsou krásné, působí skutečně, dynamické. Příběh perfektní, ztotožnění s vlastním hrdinou je bez chyby. to prostě ve wowku nebylo...instance , komunita lidi, všechna superlativa kterážto u hry shledávám jako ta důležitá tu jsou a já si tu hru užívám.........nemám výtky 10 / 10.
  • Podle me je nejlepsi pockat, nez si hra "sedne", nebo padne a pak teprve soudit. Pokud bych byl autorem, umyslne bych do hry nedaval prilis obsahu, abych pak nemusel zpetne upravovat, zakazovat, balancovat... Navic nove veci musi byt zakonite lepsi nez ty stare, aby bylo proc hrat dal, tudiz neni dobre davat do hry hned ze zacatku to nej.
  • Je smutne, ze svoji "velikost" musis dokazovat vetami jako: "S matikou jsem narozdíl od tebe ještě neskončil a mám jí ještě na vejšce". A hlavne, pokud studujes vysokou skolu, mel bys uz dospet a take tomu upravit sve vyjadrovani.
    • pardon, reakce na Vrooka
  • Hmm hru hraju a líbí se mi, ale 9/10 ? To fakt ne. Taky někoho tak štve když musí vyhrát 8 wz aby splnil 0/3 daily ? *15*
  • MrSanta
    Co pořád máte s tím rychlým dosažením lvl 50? Já tu hru hraju už od early accesu a mému vanguardovi zbejvá chloupek do lvl 40. Věnuju se příběhu, snažil jsem se plnit všechny questy (i když teď už jsem vynechal poslední 4 heroic mise z pašerákova), prošel jsem zatím všechny FP (zrovna včera jsem vysvobodil jednu velmi zajímavou postavu, krapánek mi spadla brada překvapením). Věnuju se craftingu, při rozhovorech dávám pozor, čtu si codex. Do PvP jsem se ještě ani nepodíval, v codexu mám ještě spoustu neobjevených zápisů z planet, datacron jsem našel jenom jeden. Nenudím se, nepřijde mi, že bych se nějak vyloženě flákal (i když chlapci z guildy by asi nesouhlasili, že Vrooku *3*). Je to mmoRPG. Přijde mi, že na to RPG hodně lidí zapomíná a snaží se co nejrychleji získat max lvl a pak se rozčilují, že to netrvalo dost dlouho. Tahle hra nabízí i něco jiného, než jenom hon na XP, aby byl člověk co nejdřív na lvl 50. Jestli někdo fakt za měsíc hraní vyexpil hrdinu na 50 lvl, k tomu má maximální valor, našel všechny datacrony, tak to klobouk dolů.
    • Asi tak. Taky nechápu, kam spěchají. Hru projíždím jen bez heroic (vzdal jsem to na 30 lvlu).
      Tohle není jen klasické mmorpg, kde se odkliknou questy, které si ani nečtu a jdu je plnit. Chtělo by to taky vžít se do role dané postavy *5*

Mr.Santa.tiscali : Jakou zajímavou postavu že jsi zachránil? *1* Že bych ji prohnal svým sniperem kulku čelem *2*
      • MrSanta
        S Impama se nebavim *3*
        Revana z Maelstrom Prison a když už jsme tam byli, tak jsme sejmuli i Gran Moffa. Mám tuchu, že ho taky v nějakém FP máte. Jenom škoda, že jsem ještě nedohrál KOTORy :)
        • Nevím. Ještě jsem neprošel všechny FP *1*
          Zahraj si Kotora jedničku. Je mnohem lepší. Poprvé jsem ho dohrál za 40 hodin, ale při druhém kole kolem 8 hodin *1*
          • MrSanta
            Já to plánuju, jenom se mi nějak nedostává času. Už asi tak rok. Teď mě zdržuje Skyrim a SW:TOR, za rohem je KoA: Reckoning, v těsném sledu za ním Mass Effect 3. Pak se to snad trochu uklidní a bude čas i na herní resty. KotOR jednotka je první v pořadí.
  • Ježíši! To jsou debaty *1*

Si tady kritici ukájí své ego? *15*
    Že SW:TOR má hrozně moc bugů? Zajímavé! A přitom se jedná o hru, která jako z MMO má nejméně chyb při ostrém startu. Srovnávat WoW a SW:TOR je taky šílenost (ale to už je trend, vše srovnávat s Wowkem).
    Hra není dokonalá, ale ty bugy na které jsem narazil mi nijak extra nevadili, jelikož se dají šibalsky obejít (ohledně mobů), pokud používáte mozek. Nevybalancované postavy? Hlavním problémem je mezi monitorem a židlí. U PvP je nutno taky přemýšlet a ne naběhnout
    a myslet si, že je zabiju všechny (vidím to ve scénárkách).Že na 50 lvlu není co dělat? V každé MMO je co dělat do určité fázi. SW:TOR že se rychle vyexpí postava? Pokud vím a četl, tak ve Wow v datadisku King zvládli posledních 5 lvlů za pět hodin. V Aionu šílenci za necelý měsíc. Samé platí i o ostatních MMO. Záleží jak se ke hře postavíte. Ve hře není důvod nikam spěchat. Hra se bude dolaďovat ještě dlouhou dobu (kolik z vás si pamatuje Wow bez datáčů? Pokud vím, tak to byl při startu s hromadami bugů. SW:TOR je oproti němu s bugy malá, neviditelná myš).
    Že se vám hra nelíbí neznamená, že ji musíte pošpinit jak to je jde. Tak ji nehrajte!

Že GW se prodalo více než SW:TOR? Taky proč by ne, když nechtějí za tuto ´´polo´´ onlinovku měsíční poplatek. To dá rozum ne? *5* A taky jak hezky upadla.
    SW2 nebude nijak velký zázrak. To samé TERA apod. Stačí se podívat jak podobné hry dopadli. Humbuk první měsíce a upadnou stejně rychle jako AoC, WAR či Aion. Nakonec za tři či čtyři roky přejdou na F2P jako ostatní *1*. Už je těch onlinovek moc na ten počet hráčů.
    • Krictici jsou v podhode. Pokud jen prezentuji svuj nazor a nevnucuji ho ostatnim. A pokud to ovsem neni stale dokola jeden a ten samy. Ze Killere? *2*
      • Jenže Killer má v tomto směru pravdu. WoW mělo štěstí, že MMO prakticky tu dobu začínalo
        a objevilo se ve chvíli, kdy na trhu nebyla velká konkurence. Pochybuji, kdyby Wow vyšlo třeba před rokem či dvěma by těžko obstála a stala by se z ní další F2P. Ale to je jen kdyby/třeba apod. Na to se nehraje.

Ale když se někomu hra nelíbí, tak ji nehraji a je to. Nepíšu tady tisíckrát dokola to samé, které z velké části není pravda a chce se mi brečet (smíchy i lístostí hloupostí některých jedinců) a někteří zase vkládají dobré myšlenky. Třeba koment, že je svět koridorovka. Welcome v novodobých onlinovkách. To samé je v Aionu, AoC, Warhammer a další bude TERA či GW2. A ani nevím na co vám otevřený svět ala WoW či Lotro bude, když stejně plníte questy opět jdi/zabij/přines *1*
        • Nesouhlasim ve dvou vecech. Pri vzniku WoW tu byla velka MMORPG konkurence. WoW ani nahodou nepamatuje zacatky MMO sceny. Anarchy Online,Eve Online,legendarni Asheron Call a nemene legandrni Dark Age of Camelot nebo Everquest , o prababicce Ultime Online uz ani nemluvim. A urcite jsem an nektere zapomel. Vybirat bylo z ceho. Ze jsi to nezazil neznamena ze to nebylo.
          A koridorovy svet ve SWTOR? Opravdu tohle muze rict clovek ktery ma postavu na max levelu? Ano jsou tam i koridorove planety,to jsem nikdy nepopiral. To nemuze poprit nikdo. Ale planety treba jkao Voss,ktera je velikosti asi 3 nebo 4 x vetsi nez jedna zona ve WoW, a kde muzes jit kamkoliv,to muze nazvat koridorem jen neznaly...
          • To ano. Znám všechny tyto, ale to nejsou taky hry pro všechny. Tak Everquest to beru jako konkurenci. DAoC mno.... budiž. Ale stále to jsou jen 6. Eve je celkem maso, což nahrává WoW. Kolik onlinovek teď máš? Rozhodně se nezastavíš na 50sátce a budou další přibývat. Situace by byla jiná, kdyby (opět to kdyby) existovalo ani ne 20 onlinovek.

Ten koridorový svět jsem narážel na komentáře o několik stran zpět, kdy to tak nazvali. Mě třeba ty počáteční vůbec nevadili, že byli tak uzavřené. Já to zase vítám. A Tatooine (především písečné duny) jsou obrovské. Nejsem nějaký fanda SW, ale hra mě baví. Je to první onlinovka Bioware a musí mít někteří ´´jedinci´´ trpělivost. Dat jim čas a ne hned hru zatracovat a můžou ještě hodně překvapit. Tato hra je spíše na Role-play, které vítám a každý quest si užívám (i ty bez dějově hlavní linky). Tudíž i k lidem, kteří plánují, že by chtěli hrát. Nebrat jak pozitivní, tak i negativní komentáře. Názor si musíte udělat především VY sami a to přímo ve hře. Videa na youtube vám nic neřekne.
            Je na tohle prostě stvořená a dabing o tom svědčí.
            • huhi ale má to háček... co by jsi chtěl pořád vymýšlet? Ono už v dnešní době udělat originální hru jde ztěžka. Originální máš třeba Warhammer online. Nebo AoC svým stylem boje.
              Kopie Wow? Myslíš v mechanizmu? Tak taky všechny střílečky se hrají W/S/A/D nebo na šipkách a nestřílí se třeba insertem. Jestli v tomto vidíš kopírování... a zase WoW kopíruje taky (třeba z Everquestu).

SW:TOR- Jsem momentálně na Hoth (lvl 40 Imperial agent). Strašný! Zima venku, zima ve hře... *1*
            • Vis ale je tu jeden rozdil(alespon tak to vidim ja). Zatimco drivejsi MMORPG hry byly kazda (vicemene) originalni,dnesni verze her jsou si podobne jako vejce vejci. Drive si kazde studio slo svou cestou a dneska? Po WoW uz se jen kazdy snazi napodobit jejich uspech-inovace veskera zadna. Takze ano-dneska mas na vyber z 50 titulu,ale z toho je 40 wowo klonu,8 starych her co stale bezi a zbyle 2 se treba i snazi byt jine. Samozrejme jim to ne vzdy vyjde...

SWTOR-posledni planeta pred 50lvl(jmeno nevim,ale jeji rozmezi je 47-50). Ta planeta je obrovska. Snad 2x vetsi nez Voss. A je to koridovka. Ale vubec mi to nevadi,protoze velkomesto uprostred bitvy proste nemuze uz z principu byt zcela otevrene.
        • Parod! Chyba! Místo Killera mělo být blee *1*
    • Jiste ze jich je moc, MMO her cim dal vice a vsichni by hned chteli 10 Mega platicich hracu, jenomze skupina ochotna platit je jaksi vicemene porad stejna. tento detail ale jaksi nikdo moc nebere v potaz, jinak souhlas.
  • to Killer :
    Vis tvoje argumentace je zajimava lec velice usmevna az detinska. Opravdu me nezajima kolik hra stala, nebo jak dlouho se vyvijela pro me je podstatne, zda se u hry bavim ci nebavim a to rozhoduje ,SWTOR hraji cca 6 tydnu a ani zdaleka se neblizim 50 lvlu u me pozitiva prevysuji nad negativy a to v obrovske mire, ano z predchozich MMO co jsem hral, tak take byl privital ruzne vychytavky, addony a vse mozne i nemozne veci, ktere hru delaji lepsi, ale jak jsem jiz psal, drive ci pozdeji to v SWTOR bude take. A kvuli tomu, ze hra neni naprosto dokonala ale jen "dobra" opravdu nemam potrebu spamovat kazdou diskuzi a vykrikovat jak hra stoji za ho*no a pri tom ji doma vesele smazit dal, tak jako to delas ty a mnoho dalsich pokrytcu.
    • Ale o tom to je. Promin, ale za takovou dobu vyvoje a za takove prachy tam ja tyto veci ocekavam v den vydani. Nota bene po tom, co jim to testeri cely posledni rok rikali, ze to tam ma byt. Kdyz si koupis auto a nedaji ti k nemu rucni brzdu s tim, ze snad v budoucnu ti ji dodelaj, tak jim jeste podekujes? Bohuzel jsou to prave lide jako ty, kteri se spokoji s polotovarem, diky kterym dnes hry vychazeji ve stavy v jakem vychazeji.
      A kdyby autor recenze zminil alespon jeden jediny problem, tak bychom tu ja a ostatni nepsali. Ale kdyz vylozeny polotovat dostane 9/10 a recenze nezmini jedinou chybu ci bug, tak to holt musi udelat nekdo jiny.
      • k čemu ruční brzdu do auta?stačí zařadit a spojku už máš taky dost silnou..znám hafo lidí co ruční brzdu v autě nikdy nepoužili.
        A tvůj příměr je stejně stupidní...
        spíš je to tak..že v autě nemáš neony, nebo chromovaná kola...čili nějaké pozlátko...a stejně si to auto 99% lidí chválí, páč to hlavní funguje a i to méně důležité
      • Tobe dela problemy pochopit zakladni vec . Co je pro tebe neprekonatelny problem,druhym to treba nestoji ani za povsimnuti. Mmo hra neni auto. Neni to hotovy produkt a stale se vyviji(mas to napsan na kazde krabici kazde mmo hry)
        Kdyby ta hra byla takovy des jak porad pises,tak by jsi ji sam nehral