Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Widl_CZ
    ...
  • Kdyby to bylo s partou a na tahy, tak možná...
  • "Podle kompjůtru ne!" Všechny indie hry by měly zmizet z povrchu zemského, stejně tak jako jejich tvůrci. Ostatně i některé AAA "overhyped" tituly, jako například nedávno vydaný For Honor a celý Ubisoft.
    • Hry at klidne zustanou, radeji by mohli zmizet lidi jako ty...
      • Ale copak, ty můj malej inbreede. Snad jsem ti nepomluvil tu tvojí milovanou hru.
        • To ne, jenom nemam rad arogantni blbce produkovane dnesni cool dobou...
          • Jsem rád, že se takto označuješ.
  • kulhy_parici_spici
    Je moc zajímavý sledovat ten vývoj. Grimrock přinesl renezanci dungeonům a když se naplnili fantasy pohárky, tak dochází ke kombinování žánrů a zasazení – vznikají tak svěží kousky. Výborný.
  • Z toho traileru to vypada na ten mrtvej svet s moby. Podle mne horsi je ten monotonni boj. V tea clubu sice rikali, ze to okoreni, ale ja tam nevidel nic jineho nez zbesile kitovani (bouchnuti do sudu, ktere se rozpadnout neni nic noveho). Proste klasicky hit'n'run. A klikani na zbran na cooldownu+teda nejaka ta abilita.
    Nejhorsi mi pripada to prostredi. Totalni symetrie vsude. Roura nalevo, tak uplne stejna roura napravo. Sloup vepredu, tak uplne stejnej vzadu. To same svetla, uplne symetricky az to bije do oci.
    Kazdopadne jsem zahlasoval pro. Na Steamu vychazeji jeste daleko strasidelnejsi veci a tohle pripomina alespon hru.
    • MickTheMage
      Monotonny boj nie je ani zdaleka. Of course, ze je to tancovacka okolo protivnika - od toho je to tradicny dungeon, ale monotonnost nehrozi. Teda, s takou istotou to povedat neviem, ale co som videl a co som hral, tak to bolo vsetko, len nie monotonne. Ergo nestaci iba stat, kliknut a obcas uhnut. Tu by si s takou taktikou moc nepochodil.

      Okrem toho, suboj je len jednou zlozkou dobreho dungeonu. A Vaporum ma aj tie dalsie. Napriklad pekne vypecene hadanky.

      A co sa tyka symetrie...k tomu nic nemam :)
    • Diky za feedback. Kedze sme 4 ludia a nie kazdy mame cas na nejake experimenty, tak ani sa nesnazime a ani neprezentujeme hru ako nejaky vizualny zazrak s AAA kvalitou.
      Samozrjeme niekomu sa to pacit moze niekomu nie, neda sa vyhoviet kazdemu.
      Za prostrediamy, charactermy, partiklamy, lightning levelov a aj polishom. stojim ja. Samozrjeme tak ako som limitovany Unity enginom, tak som limitovany aj znalostimi ohladne enviroment artu. kedze niejesom dedikovany enviroment artist ale character artist/prop artist. Ohladne symetrie mozem povedat len to, ze cela hra sa nesie v style art deco, kde sa symetria vyuziva vo velkej miere, takze preto za moze zdat ze je vsetko symetricke, co v urcitiych castiach je aj umyselne.
      Jednoznacne sa za svoju pracu a pracu celeho tymu nehanbim a nieje preco sa hanbit, za necelych 1 a pol roka sme toho dokazali vela v hre spravit.
      Samozrejme kazdy feedback je vytany, takze ak vidis este nejake subjektivne nedostatny, budem rad ked sa podelis. Urcite nas to posunie dalej, pripadne do dlasieho projectu budeme vediet na co sa zamerat.
      Pekny den. S pozdravom Lukas.
      • Neni zac.
        Co se tyce dalsiho feedbacku, zadas subjektivni nedostatky. Nevim co vsechno spada do kategorie subjektivni a co by naopak bylo objektivni. Treba materialy na zdi jsou prilis noisy a ta normal mapa je tam ustrelena. Ty barevna svetla jsou uplne mimo range a barevne palety velice neladici.
        Co se tyce ty symetrie, tak ta sama o sobe neni problem, ale neni nicim ani minimalne spontanne narusena. Treba ta roura muze mit jinej detail na sobe, neco tam visi, klidne oprit nejakou blbost, narvat plachtu, kabely, proste moznosti je milion a vubec nespadaj do kategorie nejakych pracnych reseni. I v art deco hotelu je na jednom schodisti jinej kvetinac treba a na dalsim na opacne strane zas jinej. Kdyz na to kouknes najednou, tak to nebije tolik do oci. Ve strojovne, nebo co to je to celkem nedava zadny smysl, i kdyz to je strojovna art deco s plain betonovou zdi. K vizualu se da napsat celej roman uz z toho traileru, ale dobre, neni treba tlacit na pilu.
        Vic me strasi ten hit'n'run click fest. Predpokladam, ze to hral clovek, co to zna a i tak to bylo jen docela zbesile behani a klikani. Nikde jsem nezaznamenal nejakou taktiku. Ja jsem nedohral ani LoG (a to jsem byl nadsen), protoze to zaclo byt docela monotonni, co se boje tyce. Dungeony jsem hraval snad vsecky a nemam nic proti grid based pohybu. Ale uz to chce alespon neco a to jsem nevidel.
        Snazim se psat k veci, ne jenom rict, ze to je blbe a nic vic. Uvidime, jestli to bude v necem jine, nez jenom preskinovanej LoG a klikfest.
  • snorgrind
    Malej dotaz. Je to zas styl DM, Grimrock ? Tzn. mrtvej dung/svet plnej mobu, protoze u grimrocku sem jim to jeste sezral a dohral sem tam i ten remake DM co je na workshopu ale dvojku uz sem nekupoval. Od tohodle zanru ocekavam neco vic, spis styl Lands of lore.
  • Vyzera to super!

    Hral som Grimrocky (super), The Keep (nuda) a tesim sa aj na toto!
  • Ne
  • konecne hra, co si nehraje na horizont udalosti...
  • solomon.short
    Mick The Mage psal o Vaporum nedavno na blogu prvni dojmy. Za me podporeno, aspon budu mit co delat az dorazim The Keep :)
    • Widl_CZ
      Tak to aby to rychle vyšlo. Jedinou nevýhodou Keep je obtížnost, sfouklý to budeš mít za chvíli *3*

      A na Vaporum se určitě mrknu, vypadá to pěkně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit