Přejít na výpis diskuzí
SteamSpy nekončí, jeho provozovatel přišel s novým algoritmem
2.5.2018 | Adam Homola
18 příspěvků
-
Deep learning je vůbec hodně zajímavá věc. Aneb učit se odhadovat výsledek "bez výpočtu"
-
-
Může používat i další dostupné kanály (youtube videa, twitch...), oficiální statistiky Steamu a z více zdrojů odhadovat publikum.
-
-
Naprosto výborný nástroj na odhad budoucího vývoje hry. Navíc výborný a přesný tool, kterou snadno použiješ k různé argumentaci, v rámci analýzy herního trhu atd.
Pokud by SteamSpy nebyl, může si dejme tomu Warhorse tvrdit, že prodali 10 mega na PC a nikdo to nemá možnost zpochybnit. Když ovšem vidíš, že na hlavní PC platformě prodali dejme tomu 700k, samozřejmě zbystříš. -
Hele uniká mi něco nebo jsem jedinej komu celý koncept SteamSpy přijde nenormální? Nebo třeba prodeje nápojů či nábytku různých výrobců jsou taky veřejně dostupný? Co je komu do toho jak kdo co prodává? A že to jsou digitální prodeje her je myslím fakt úplně jedno. Co by mohl dělat vývojář, který by nechtěl zveřejňovat čísla svých prodejů - má prostě smůlu?
-
-
Dal jsem ti hned taky mínus
-
Limonadu koupis a vypijes a bude ti uplne jedno jestli ji nekdo bude jeste za rok podporovat ale zrovna u konceptu hry jako sluzby jsou cisla prodeju uplne zasadni protoze kdyz budes mit mp AAA titul kteryho se proda za dva tydny 100k tak si muzes bejt skoro jistej ze s podporou za mesic nebo dva uz asi nemas pocitat.
V dobe kdy nevychazi hry hotovy ale spolehaji na dalsi vyvoj jsou cisla prodeju docela dulezita informace. -
No asi taky jde hlavne o to, ze to "jde". Jak uvadis, o nabytku nebo prakticky cemkoliv dalsim takovouhle statistiku udelas tezko, jelikoz nemas zadnej verejnej seznam, ze kteryho bys to vytahl.
Ale ted uz je to stejne jedno. Odted to bude uz jen cucani cisel z prstu. -
-
vždycky existovala poptávka po podobných odhadech velikosti trhu. A používali se různé postupy (napadá mne například doporučení pro odhadování velikost malého trhu na základě dostupných statistik odběru odborných časopisů apod.)... tohle je něco naprosto přirozeného a normálního.
-
-
lol typická diskuze games, nikdo ti nic neřekne a na, tady máš mínus *1*
-
-
Protože jiným lidem to přijde normální? A navíc vývojář si může zažádat o odstranění z těch statistik. https://twitter.com/steam_spy/status/592962562108555264?lang=cs
-
-
Místo toho mínusu mi to můžeš vysvětlit, vole.
-
-
tak jestli to nebude přesné nebo tam budou i 50% odchylky, tak končí tak jako tak, protože taková čísla nemají žádnou váhu a jsou vlastně k ničemu. důležité je, jestli to samo pozná, jak moc je to číslo přesné.
-
-
neposlouchat ucha pokud by to skončilo kde jinde zjistíme aspon částečně přesný počet co hrálo hry ? nikde.
-
-
častečně přesný = chybný
-
-
svět není černobílý
-
-
Jasně že není, ale k čemu jsou nepřesné údaje odhadnuté nebo vycucané z prstu?
-
-
Tak o tom cucání z prstu dooost pochybuji...
-
-
-
-
-
-
Je to dobře jinak si nedovedu zjistit přesná čísla kdo kde co a hlavně kolik hrál!