Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomocz
    Taky si občas říkám, že ti, co navrhujou dopravu u nás v Budějcích, by si měli zahrát Cities. Hned by zjistili, že křižovatky každých deset metrů asi moc ideální nebudou...
  • Buď úroveň her prudce roste, nebo úroveň odborníků ve všech oborech prudce klesá. Dnes budou architekti používat hru k navžení nové čtvrti, zítra budou navrhovat novou čtvrť rovnou programátoři her. Nevím jak ve vašem okolí, ale u nás jsou všechny nové chodníky lomené, pojem oblouk se z této oblasti vytrácí. Jasně museli by řezat moc dlažebních kostek a obrubníků, tak čert vem estetiku, ale hlavně to už ani manuálně neumí. Čekám už jen kdy příjdem o kulaté kolo.
    • ono to není zase tak mimo mísu jak by se mohlo zdát. já jsem stavař a pracuji jako projektant. ono se stačí podívat na libovolnou panelákovou čtvrť postavenou v 70 letech a čtvrť postavenou obyčejným hráčem téhle hry a porovnat je mezi sebou, a zjistíš že herní funkce umožnili obyčejému hráči postavit funkčně vhodnější čtvrť co se základní infrastruktury týká. (komunikace, parkoviště, chodníky, veřejná doprava) ale i co se pohybu aut a lidí v prostoru, co se simuluje stejně jako pohyb kapalin. to jsou věci které v 70 neměli ani odborníci, přitom dnes jsou ty věci naprosto pohodlně k dispozici i naprostému lajkovi. a kromě toho jak už bylo napsáno v článku základní hra bude pro potřeby projektantů dost modifikována
  • Jak jsem tak četl ten článek, tak jsem si představoval čtvrť navrženou právě pomocí Cities a říkal jsem si, že by to mohlo fungovat, hlavně když dopravu vyřeší stejně jako tvůrci hry a nechají auta mizet z kolon :D
  • Llour
    Podle nadpisu mě nejdříve napadlo, že tam budou chtít umístit ty tichý, vděčný a skromný kluky z Pákistánu, ale v článku se píše, že tam budou i pracovní prostory, takže byl můj odhad špatný *13*
  • Meteorit ne, ale utok islamistu pravdepodobne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se: