Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • forest
  • Tohle je absolutní nářez, který vás donutí dostat ze sebe to nejlepší, a to je to, co mi v novodobých "AAA" titulech chybí. Zažili jste třeba u takového Crysis 2 situaci, kdy s absolutním vypětím všech sil, očima přilepenýma na monitoru a blažené extázi dokončíte level, a skoro řvete "JO! JO, konečně sem to dal!" ? Já ne, a proto miluju tuhle hru a jí podobné. Já říkám jen víc a víc takovýchto "hříček." Jsem rád, že i v dnešní době se dá stále najít něco takového *4* Věčnou slávu autorům.
  • *12* *12* *10* *5* *7*
  • kde to stáhnout??
    • Musíš mít winrar archiver taky na uložto
    • Na uložto
  • Hra je naprosto uzasna a nechapu ten trolling mistnich nasrancu... Proc si hra nezaslouzi 9/10 a proc by proboha nemela byt hodnocena? Mrknete se na ign.com, gametrailers nebo treba gamespot, kde vsude hra dostala nekolika strankovou recenzi, videorecenzi a vysokaanska hodnoceni mezi 9 a 10 hodnostnimi body... a proc? PROTOZE SI TO ZASLOUZI!!! Hru jsem koupil za 3,50 euro na steamu a uz mam odehrano 26 hodin a to jsem sotva ve 3/4 hry - ta totiz obsahuje vice nez 300 levelu, odemykatelne charaktery, bonusove kampane volne stazitelne z internetu a hlavne tuny a tuny zabavy, ktere Vam dneska nenabidne kdejaky AAAckovy titul... Stydte se kdo soudite a neokusil jste na plny koule, fakt ;)
    • To je sice všechno pravda jenže jednu zásadní chybu to má, a to obtížnost jak z osmibitů. Sbírání náplastí v dark worldu je peklo na Zemi, ve warpzónách si zase oproti zbytku hry nějakej zvrácenej sadista prosadil pravidlo třikrát a dost díky čemuž jsou pro mě některý nich absolutně nehratelný a to mám jinak velkou trpělivost. Ostatně, statistiky hovoří jasně, na Steamu hru v základním light modu dohralo necelých 9% hráčů, dark mod dokonce nedokončily ani 2% majitelů SMB.

      Když si k tomu přičtu fakt, že hra je cílená na herní pamětníky a milovníky retra a zvysoka kašle na grafický zpracování (2D plošinovka může s trochu snahy vypadat mnohem líp) čímž spolehlivě odradí většinu mladších hráčů tak tu máme hru, která je opravdu jen pro velmi malou skupinu hráčů.
  • Genialni :D
  • já si to stáhl z netu, má to jen 6MB ! :D je to jako flash, hraju v prohlížeči, ale asi si koupím gamepad :D
  • prestoze sem vyrostl na osmibitech a plosinovkach, tak tohle me vubec nechytlo a hodnoceni 9 mi prijde jako ulet..
    • naprosty souhlas !!! hra neni spatna, ale 9/10 je fakt moc ...
      • claymen
        http://games.tiscali.cz/recenze/vybrana-ctenarska-recenze-super-meat-boy-54514
      • ucho
        no a kolik by sis představoval? jaká je vlastně stupnice u takovýchto specifických her? něco ve stylu, že takováhle hopsačka může dostat maximálně 6 nebo 7 a nikdy více? jen proto, že tam není vytvořený svět jako v Mass Effectu (random příklad)?
        ta hra má nějaké své aspekty, záleží, jak to funguje a jestli se to tedy dobře hraje. nebo jednoduše, co by se dalo konrkétní hře vytknout.
        hodnotí se tedy žánr nebo hra?
        jinak číselné hodnocení je jen číslo. hodnocení bude vždy individuální, stejně jako u filmů. každému se tedy hra líbit nemusí, protože třeba od her čeká něco jiného (stejně jako že někoho nebaví třeba strategie...)

        takže pokud nesouhlasíš s hodnocením, dobře. ale napiš tedy, co ti na dané hře vadí, co je tam uděláno špatně, pokud chceš do diskuze přispět konstruktivně...
  • Upřímně utratit za podobnou hru byť jeden jediný dolar mi přijde trošku zvláští. Navíc, aby taková hra, kterých se na internetu valí stovky zadarmo, dostala 9/10 mi přijde hodně podivné. Poslední casual hra, která stála za utracen pár dolarů byl World of Goo.
    • 13_11
      Napiš to jinak: Hrál jsi Super Meat Boy nebo jen cucáš z prstu?
      • Hrál dostal jsem ho na steamu k Vánocům. Hra je to vesměs zábavná, ale prostě bych jí vůbec nedával do hodnocení, protože je to taková ta hříčka, která se prostě hodnotit zejména ve společnosti AAA her prostě nedá. A za tím, že 14€ je za podobnou hříčku (ne hru) moc, si stojím. V rámci vánoční akce stála snad 4€, i to je hodně.
        • 13_11
          OK. Jsem rád, že vycházíš z vlastní zkušenosti a neoháníš se názory druhých. Pár věcí mi přesto uniká. Proč by se zajímavé nezávislé tituly nemohly číselně hodnotit, když se kolikrát AAA titulům s lehkostí vyrovnají nebo je i přímo překonají? A proč by si tvůrci takové hry nemohli říct o 339 korun za práci, kterou do takovéhle hry vložili? Nebo máš pocit, že hru ráže Super Meat Boy udělá dneska kdokoli z Horní Dolní? V poměru k cenám AAA titulů je to pořád cenový luxus za kvalitní hru; jak jsi i ty sám napsal: "Hra je to vesměs zábavná...". Já opravdu nevidím jediný důvod se takovýmto hrám vyhýbat, neplatit za ně nebo se o nich nezmiňovat na moderních videoherních portálech.
          • Samozřejmě, že si autoři můžou říci 14€ za hru, klidně 30€, avšak myslím, že casual hříčky jsou něco jiného než AAA tituly o které tu na stránce hlavně šlo. Osobně bych tedy spíše uvítal, ať casual hry podobného ražení, nejsou srovnávány a prezentovány na webu, který se zabývá velkými hrami. Na casual hry a hry do mobilů tu jsou snad jiné weby, a games.tiscali.cz by si podobné věci mohlo nechat na nějakou smostatnou sekci, či zmínku v těch mininovinkách. Kdybych tu hru neznal, a na základě té recenze bych si ji koupil a očekával hru, která se vyrovná devítkovým AAA titulům, tak bych byl těžce zklamán.
            • 13_11
              Reakce na Minimaxe:
              Zajímalo by mě, kde se píše, že Games.cz se zabývá a do budoucna bude zabývat jenom velkými hrami? Casual hry a hry do mobilů bych se doopravdy neodvážil srovnávat s indie scénou; snad to byl jen předvečerní žert? A "kdybys tu hru neznal a na základě té recenze by sis ji koupil a očekával hru, která se vyrovná devítkovým AAA titulům, že bys byl těžce zklamán," tak by mě zajímalo, jak to, když ta hra dostala devítkové hodnocení, které je platné i pro AAA tituly? Dle recenzenta. A pokud ke všemu přistupuješ s předsudkem, tak je snad pro tebe jakékoli devítkové hodnocení irelevantní, n'est-ce pas?

              Reakce na Psychotica:
              Tvůj "totální nezájem" o nezávislé hry má, zdá se, taky své díry a výjimky. Jsem rád, že černobílé rozhraní není v tvém případě tak úplně černobílé.

              Těším se, jak budete reagovat tady na Games.cz na nápor článků o nezávislé scéně. Žádné bleskovky, ale regulérní články; šuškanda ze zákulisí Games.cz.
              Kdo vezme roha, je u mě břídil.
            • Psychotic
              M&B jsem nehrál (je PC only), takže nevím, ale souhlasím, že za hřéčku se označit nedá. Já za AAA titul považuji hru, které se prodalo za první rok 1 milion kusů krát počet velkých platforem (X360/PS3/PC). Nevím, jestli toho M&B dosáhl.
              Magicka jako hříčka rozhodně vypadá víc, ale také jsem nehrál (stejný problém), takže nic...
            • 2Psychotic:
              takže Mount and Blade je taky hříčka? (stojí za ním dva turečtí manželé). nebo právě vyšlá Magicka, která si již čtvrtý den drží na steamu status nejprodávanější hry je taky hříčka? (sedmičlenný tým obsahuje pouze dva programátory).

              Popravdě mně osobně je jedno, kolik stál vývoj jaké hry, rozhodující u mě je, jak se u hry bavím, jak mě dokáže zabavit. Uznávám, že je rozdíl u nějaké AAA hry, do které se nalily milióny, ale popravdě ne každá taková AAA hra stojí za hraní.
            • Psychotic
              2Ucho:
              Kdy? V době, kdy na výrobu moderní hry přestalo stačit pár nadšenců s fůrou volného času. Pak hraní začalo být o penězích. To je cca. deset let zpátky.

              Fallout, ač ho mám velice rád, není hříčka, ale artefakt - nostalgií opředený artefakt. Kdyby někdo udělal hru jako Fallout, Baldur's Gate nebo Heroes 2 DNES, pak ano, byla by to hříčka, protože konkurovat moderním hrám by nemohla.
            • ucho
              a kde je ta hranice, kde začíná AAA titul? byl před pár lety Dizzy AAA titul nebo jen hříčka? já měl za to, že tehdy to byla herní špička :) pak takový Another World, kdysi pecka, na dnešní dobu hříčka? engine na takového Fallouta by těď splácal za chvíli kde kdo, taky už je to dnes hříčka? tahle hra někoho zabaví na 30 hodin, někoho jiný AAA titul zabaví na 5 hodin. takže co definuje hříčku?
              je to tedy jen o penězích? čím víc se ve hře utopí peněz, tím víc je to AAA titul a méně hra, o které by se mělo mluvit? kdy přestalo být hraní o hraní a začalo být o penězích?
          • Psychotic
            Tak já se musím připojit k Minimaxovi.
            Neříkám, že by se o podobných "hrách" moderní servery neměly vůbec zmiňovat, obzvlášť jsou-li opravdu ty hry dobré, ale určitě se přidám k většině, když řeknu, že mě takové počiny naprosto nezajímají. Protože (většinou) respektuji rozdílné názory ostatních, nebudu říkat, že by se takové hry neměly recenzovat či o nich dělat články, ale rozhodně by měly jít nějak jednoduše "odfiltrovat", aby na titulní stránce nezabíraly místo a jejich stupnice hodnocení by se měla odlišit od "velkých" her, potažmo by neměly figurovat v žebříčcích nejlepších her roku a podobně (což na tiscali díkybohu nefigurují).
            • 13_11
              Tvůj názor respektuji. Přesto stále nerozumím tomu "strachu", že jsou nezávislé hry měřeny stejným metrem jako ty "velké". Cožpak ti doma na poličce neleží Ilias a Odyssea vedle Malého prince? Cožpak si nefiltruješ, co budeš zrovna číst a na co máš chuť, očima? Opravdu potřebuješ dvě speciální přihrádky, aby sis odlišil žánr vysoký a nízký? Má to takhle ještě někdo z ostatních hráčů? Opravdu hry kastujete na ty, které vyvíjí stovka lidí, a proto jsou "skvělé", a na ty, které si doma ve volném čase dělá malá skupinka nadšených herních poloprofesionálních vývojářů? Nemluvě o tom, komu raději zaplatíte; a to jsem měl vždycky za to, že hráči drží automaticky tak nějak spolu a hry rozdělují na ty dobré a ty špatné. Píšeš-li za většinu, že vás "takové počiny naprosto nezajímají," pak je to doopravdy smutná událost.

              Doufám, že tvá většina ví, že spousta velkých videoherních studií byla vybudována právě nezávislými vývojáři.
    • Pokud mas iPhone, tak nemusis davat ani ten jediny dolar. Handheld verze stoji $0.99 *3*.

      Podobnych her je sice spousta, ale zdaleka ne vsechny s podobnou hratelnosti...
      • dost mi to připomíná flashové "N", které tu už nějaký ten rok je
        • ucho
          mně to nejvíc připomíná tuhle flashovku :)

          http://www.kongregate.com/games/Edmund/meat-boy
          • Kdyby si toho nekdo nevsiml, je to od stejnych vyvojaru jako Super Meat Boy.
          • koukám ale, že jen hooodně vzdáleně :)
  • hru jsem zatím nehrál, ale z recenze mi to hodně připomíná you probably wont make it - je zdarma ke stažení a je to taktéž opravdový nářez, založený jen na doublejumpu a hromadě hromad bodáků. A i když má jen 18 levelů, stejně to vydrží i na několik hodin (pro ty méně šikovné) rozhodně doporučuji!
    http://you-probably-wont-make-it.en.softonic.com/ odkaz pro download.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit