Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč se nedá sehnat na tuto hru a jí podobné čeština? Jsou nezávislé tituly pro lidi tak nezajímavé, že se nikomu nechce pro tu (asi) hrstku lidí vytvořit češtinu? Nebo je problém někde jinde?
  • GlaDOS
    Takže jsem to zkusil. Grafika je svým retro způsobem vážně skvělá, stejně tak i hudba a zvuky jsou vážně dobré ale samotná hratelnost mě prostě vůbec nevzala.
    • Ta grafika je uplne paradni. Na tehle hre je videt, ze tam nekdo vedel co dela.
    • Tohle me taky zarazilo. Z grafiky jsem byl nadseny, ze zacatku jsem si rikal, jak skvelou to ma diky ni a hudbe atmosferu, vtipnost, urcitou psychedelicnost. Ale vlastni HRA nestoji za nic, v pozdejsich fazich me to repetetivni pobihani mezi obrazovkami, opakovane zabijeni monstra a uvolnovani spritu jenom proto, aby se dej posunul (logicky, preci kdyz chci odvypraved A, musim aktivovat 5 spritu, kdyz B, dalsich 5, kdyz C.. proste zivot) maximalne frustrovalo. Nevidim ani jeden duvod, proc to hrat znovu napr.
      Taky je videt, ze je to primarne koncipovane pro stroje s dotykovym displejem a transfer na PC sice funguje, ale..
      Kacirsky (protoze je to skoda, pri tom malu skutecne vymykajicich se her) bych si dovolil tvrdit, ze to je nalesteny prd stejne jako kazda druha nova FPS, jen je tu ta mainstreamova hi-fi estetika nahrazena na nostalgickou vlnu hrajici lo-fi.
  • MickeyMutant
    Hraješ za ženskou Adame. Divné, že sis toho nevšiml.
    • Overwatch
      Při hraní čoveče ne, ve hře je to neurčité. Pak jsem se to někde dočetl, ale ve výsledku je to asi docela jedno.
      • MickeyMutant
        Je pravda, že ve výsledku je to více méně jedno, pokud si tedy za těmi fázemi měsíce, krvácením a zvracením vysloveně nechceš dosazovat něco typicky ženského. Neurčité to ale opravdu není, Xai má ve všem, co napsal nade mnou, úplnou pravdu.
      • Promiň, ale neurčité to rozhodně není *3* Jde to poznat z textů, ale taky třeba z hlasu hlavní postavy v bojích (když pomineme vzhled, kde to podle mě vidět je, ale nedivím se, když někdo ty pixely interpretuje jinak). Že je to ve výsledku jedno je ale asi pravda.
  • Adam Homolovi - kouřící pán v saku - The Illusive Man (Mass Effect) - trošku víc popkulturního rozhledu.....
    • Overwatch
      S Illusive Manem bych to úplně nesrovnával, ten plnil přece jen trochu jinou funkci. Napadl mě ještě G-Man, ale to by taky nebylo úplně přesné. Trefnější přirovnání by mohlo být možná k "vypravěči" z Deadly Premonition. K němu to sedne jak stylem, tak "self aware" narážkami. S trochou příměsi někoho z Metal Gear série. Takový plukovník z dvojky třebas.
      • Když vyjdu z původního traileru http://www.youtube.com/watch?v=HT6hIQkAHrM tak je to aluze na TIM z ME, už jenom stylizace vypraveče k hlasu Martina Sheena. Deadly Premonition je relativně okrajová záležitost k "ikoně" jako TIM s relativně malým potencionálem ke kulturnímu transféru.
        • Overwatch
          Já bych spíš vycházel ze hry samotné, než z traileru.
  • GlaDOS
    Máte problém vyrovnat se s grafikou? Váš problém. Nikdo vás nenutí si tyhle hry kupovat. Já jsem za ně v dnešní mainstramové době strašně rád.
  • mirekdusinojc
    Musím uznat, že na první pohled může grafika působit trochu hipsterským trendy dojmem, ale jen do doby, než se celá mašinérie zapne a vtáhne vás do sebe jako...eh...no jak to jen popsat...nejlépe asi nějaká spánková paralýza, kdy je vaše vědomí probuzené a vy tak nějak tušíte, že jste ve snu, ale přitom stále funguje vaše podvědomí a servíruje vám podivné fantazie neslučující se s realitou.
    • Strašně se mi nelíbí ten dnešní trend označovat věci za hipsterské - neříkám že to děláš, jen ses o tom zmínil + u nás to zatím není tak rozšířené. Jo, "hipsterství" existuje, ale strašně moc lidí dneska odepisuje všechno, co je trochu jiné nebo osobité za hipsterské už podle obrázků a dále neřeší. Něco podobného lidi dělali u her vždycky, ale teď je tady pro ně lehce uchopitelný a použitelný pojem "hipster" s návodem, jak se k tomu postavit (je to jiné - označím za hipsterské, hipsteři fuj, dále nepřemýšlím a neřeším) a přijde mi, že to trochu oproti dřívějšku zhoršuje situaci.
      • mirekdusinojc
        Označil jsem to za hipsterské, protože to opravdu vychází z hipsterské popkultury, sleduje trendy hipsterských vizuálů, a zdánlivě negativní postoj byl zamýšlen spíše v přesycenosti vizuálem této popkultury, jelikož se v poslední době z alternativního proudu stává téměř mainstream. Já sám však tento problém nemám, na druhou stranu chápu lidi, kteří přesyceni být můžou. Každá popkultura více či méně ovlivní mainstream a většinou v takové podobě, z jaké by bylo původním členům zle.
        • Nevím, co přesně mají být hipsterské vizuály a hipsterská popcultura, hipstery neberu jako nějaký pevně definovaný směr s jednotnými pravidly (jako např. blackmetalisté nebo pankáči), možná mi něco uniká. Jasně, hipsteři se sdružují a často určitým podobným způsobem oblékají, ale především jde o lidi, kteří se extrémně vymezují vůči mainstreamu a cítí se kvůli tomu na výši. Takto to vnímá většina lidí (a třeba i wikipedie) a můj komentář byl k takovému chápání tohoto pojmu.
          • mirekdusinojc
            No a právě to společné oblékání a spousta další jednotících znaků z toho dělá popkulturu. Člověk, co se vymezuje vůči mainstreamu a cítí se kvůli tomu na výši může být klidně i pankáč nebo anarchista a za hipstery bych je rozhodně nepovažoval. A stejně tak wikipedia má spoustu dosti zkreslených informacích, především o věcech pevně neukotvených v čase, místě.
            Mimochodem hipsterský vizuál - nadměrné používání trojuhelníků, inspirace v stylech 19. století, především pak v secesi, barevná utlumenost, neobvyklé tóny zelených, modrých, hnědých, kompozice na střed atd. atd.
            • skatulky
  • proč tyhle hry dostavaj hdonocení po ktrejch by je meli vsichni hrat aspon 5 let?
    • a preco by si ju nechcel hrat 5 rokov? tajky skyrim dostal tiez vyseke hodnotenie ale urcite by som si ho znova nezahral
      • Ringwraith
        Protože kdysi dávno se obrovsky vysoká hodnocení dávaly hrám o kterých recenzenti věřili, že budou mít hráčům co nabídnout i v budoucnu.

        http://www.metacritic.com/game/nintendo-64/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time
        A game that can't be called anything other than flawless...This is the masterpiece that people will still be talking about ten years down the road.

        This is, without a doubt, one of the all-time greatest games made. 50 years from now people will still be playing and enjoying this game... thoroughly.

        http://www.nintendolife.com/reviews/2007/01/legend_of_zelda_a_link_to_the_past_virtual_console (Posted Tue, 23 Jan 2007)
        Amazingly the game doesn't feel like a retro title, even when played today. That's the sign of a true classic. A welcome addition to the Virtual Console library.
    • Ringwraith
      Protože číslo pod recenzí v dnešní době znamená velký kulový. Stačí se podívat po velkých světových stránkách, jak to tam lítá...
  • Popravdě styl grafiky podobný Another Worldu mne na téhle hře zaujal . Ovšem ani na potřetí jsem z videa nebyl schopen posoudit o jaký herní styl půjde ..... Adventury nemusím , naopak RPG by se mi líbilo . A koukám, že to bude mix obojího ..... No snad se objeví v Humle Bundle .
  • praseek
    Potom, co jsem viděl ten obrázek bylo první, co se mi vybavilo bylo SNES. Druhé co se mi vybavilo bylo The Another World na SNES *1*
  • Kdyby to vyšlo v 90letech, tak by to dostalo kolem 60-70%. Dneska tomu dá 90% jen kvůli toho, že takových her už moc nevychází.
    • mirekdusinojc
      Končim s LSD, tohle je mnohem lepší.
    • u takovejchhle her je jedno, jakou maj grafiku, páč jsou nadčasový... a možná nejsem úplně nejpamětníkovitější pamětník, ale "takovou hru" (z hlediska hratelnosti a stylu) jsem ještě nikdy nehrál.
    • ucho
      a jak dlouho ti trvalo, než jsi to dohrál? nebo hodnotíš jen podle obrázku a hned víš o té hře vše?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit