-
malo sa to volat: Super Hotline Miami 3D
mne sa pacilo 9/10 ..ano, cena mozno o 5-10eur nizsia by bola OK -
Paraádní jednohubka, která pobavila a zároven by to mohl být nový koncept her tedy tahové FPS... nebo respkt fps které se odehrávají tak jak vy se pohybujete 8/10! *4*
Ten konec ten byl úplně drsnej --lol We talk about it- -
konecne neco inovativniho na poli her, kdyby kampan byla delsi, tak je to na 8 z deseti. 7 tomu slusi
-
Tohle je prosím pěkně hra která má grafiku na rok cca 2005, a mapy o rozloze 15x15m. Ale její nároky jsou asi tak dvojnásobné co druhé Crysis.
Vypadala na to že jsem si jí mohl zahrát, ale nezahrál. Tak dostala 0/10 na metacriticu. Sorry.
Takhle se hry k*rva nedělaj. -
-
Takhle se hodnocení k*rva nedělaj.
-
hahahahaha, ty si priklad toho proc metacritic nema vubec zadnou vypovidaci hodnotu
-
-
Naopak.. vyrovná to ty debily, který všemu dávaj deset. Například Skyrim.
Ten komu nejel kvůli bugům, šel na metacritic a dal mu nulu, a to je nakonec správný. Vývojáři by si to zkrátka neměli dovolit. -
jo no když tam píše každej pi*us *1*
-
-
-
Pokud kulky mají patřit psům, pak i zásobník patří k nábojům. Nikoliv k nájemníkům.
-
Tak od hry, ktere je stejne prumerna jako FC primal, clovek ani nemuze nic cekat.
-
Adekvátní cena tak 1,5€. Tím ale nechci hru shazovat, myslím že nápad byl perfektní.
-
Chlapci koukám docela šetřili na texturách *1*
-
-
A za dvacet let, stejně tak jako dnes, bude ta hra považována za krásnější než všechny současné AAA hry s hyperrealistickou grafikou.
-
Takový Limbo taky nemá textury... vypadá kvůli tomu blbě?
-
-
2D hry se obvykle netexturují *7*
-
-
Sprajty maji textury ;-)
-
-
-
no ne snad?? neotexturovaná hra = půlka práce *1*
-
-
Tak tohle je super refundovacka. Dohrano za 90 minut a drze si rict o dvacet ecek? Tak to ne!!!
-
-
dyt je tam milion challenge modu
-
" Přesně bro, jednou jsem byl na filmu co měl 80 minut a stálo to 200 kč, naprostá vykrádačka. Za 200 kč film aspoň dlouhý 3 hodiny. "
To je jako když si lidi stěžují u Crimzon Clover a podobných her stěžují, že ta hra je krátká. Ta hra není o tom ji projet, ale o tom ji projet jak nejlépe můžeš. Až dokážeš projet každý level v minimálním čase, tak si můžeš vytvářet své vlastní výzvy a experimentovat, okolo je ta hra designovaná. Projeď všechny levely jen pomocí friendly fire nepřátel. Projeď všechny levely s mečem. Projeď všechny levely jen pomocí skákání na hlavy nepřátel. A tak dále. -
a cos cekal ..vzdyt to vypada jak neotexturovana alpha ve 3d maxu
-
-
tady je zase veselo *1* ale trochu se obavam o osud vesmiru protoze zrovna ctu 10 prispevku z toho 11 novych *1* to vytvori nejakou singularit a budem v loji.
nicmene ke hre. tohle bych docela rad videl v gamesplayi, takze prosik u redaktoru *14*