Přejít na výpis diskuzí
Taktika po vzoru Enemy Front připomíná první Crysis i první Call of Duty
27.3.2014 | Ladislav Loukota
48 příspěvků
-
Marné čekání na pokračování Brothers in Arms (nemyslím Furios Four) pokračuje... *9*
-
-
Gearbox si projde soudy a třeba se do toho vrhnou a tak nějak se něco z té druhé světové zase ukuchtí. Podle mýho by se značky BiA měli držet trochu víc než se furt pokoušet o neustálý reinkarnace jiných značek s ne moc od veřejnosti široce spokojeným výsledkem. Je sice pravdou, že poslední BiA Hells highway mohl být lepší a balancoval příliš na hraně obyčejný střílečky pro všechny a tradiční hratelnosti starých dílů s ne moc uvěřitelným psychologickým zásahem do postav, ale celkově to i po těch letech není špatná záležitost.
Dát stejnýho úsilí do pokračování točící se kolem další kampaně v Ardenách, bez zbytečných, ale taky tradičních gearbox-keců o herní revoluci a naopak znovu s chutí přinýst vybalancovanou historickou hru s autentičností rovnou prvním dílům BiA, tak věřím, že by mohli uspět a trochu si opravit reputaci. I když, kdo ví...
-
-
Skoda ze to prezentuji takovyhmle trailerem, grafika vypada jeste hur nez z obrazku Cryengine jako vazne? *12* me se to nelibi a ta vykradacka (skoro) z umirajiciho Sniper Elite se upomalenym vystrelem z odstrelovacky chabe,chabe...
Pripomina prvni COD a Crysis... obvykle Autory clanku nechavam byt napokoji... ( jeste dam za pravdu, Uchovy) -
tak uprimne mi prijde hratelnejsi cod2?:/ modely s texturama jsou hodne podobneho stylu ale vybuchy ktere ze hry delaji podobne pocity jako BF4 kde musi obraz nonstop epilepticky blikat a pripominat laser game je sileny. Skoda po precteni jsem se tesil na nastupce arkadoveho cod2 z II svetove. to asi nehrozi. Ale clovek je nekdy prekvapeny kdyz se hraje BF4 tak konec koncu proc ne..:D
-
-
Až si někdo troufne udělat ve hře výbuchy realisticky, tak všichni budou brblat, že to vypadá divně, protože u toho nemaj epileptický záchvat.
-
-
Proboha proč zase to potvrzování úspěšného zásahu červeným křížkem? O bullet time ani nemluvě.
-
-
Bullet time jsem si nevšiml a křížek jde u her často úplně vypnout, jestli by ti to vyhovovalo. Já jsem bez křížku dohrál King Konga a byl to super zážitek.
-
-
já chcíííí novej Hidden and Dangerous
-
-
Sakra, vy mě donutíte si to zahrát po mnoha a mnoha letech znovu. Tehdy jsem hrál dvojku a zasekl jsem se v té misi, kde máš v poušti bránit tu oázu (pokud si dobře vzpomínám), to jsem prostě nemohl udělat, když tam na mě vždycky přijel tank :D, tak jsem se na to vybodl.
-
Dneska někdo udělat pokračování H&D tak jeden voják ti bude umět zpomalovat čas...další dokáže sestřelit 6 lidí v jedné sekundě...třetí bude mít možnost neviditelnosti a poslední bude pes a ten dokáže zničit tank. H&D se už asi nikdy nedočkáme a to je velká škoda.
-
Vidim to jedine na kickstarter...
-
-
V těch cca 00:38 jak tam "snipuje" a z nácka vycákne 5 litrů krve, odletí 2 metry daleko a div mu neupadne noha to po něm střílel protitankovou puškou ne?
-
No jo, prostě klasickej život válečnýho korespondenta. Mě to teda neoslovilo, další tuctová střílečka jen v jiných kulisách a zabíjení fritzů už mě dávno omrzelo.
-
Vypadá to stejně příšerně jako ostatní hry, které udělalo toto studio.
-
Kdy už konečně někdo udělá hru z první světový?! *1* Ale druhá světová je taky fajn, dlouho tady byly samý moderní konflikty.
-
-
Prvni svetovou bych bral, jenze bohuzel takova ta popularni historicka znalost o ni je na urovni "byli v zakopech, meli pomaly pusky a pak tam pustili plyn a umreli LOL"... coz podle me hodne potencialnich tvurcu odradi.
Jo, zakopova valka byla na zapadni fronte vetsinovou naplni valky - ale kdyby hry byly o vetsinove naplni a ne o tom nejzajimavejsim, tak v Modern Warfare sedi clovek ctyri hodiny z petihodinove kampane na zakladne, cisti nakladaky od pisku a honi si na toitoice.
Pritom paradoxne ze zapadni fronty by sly udelat takove ty "bombasticke" mise ve stylu vylodeni v Normandii z her z druhe svetove. Takova poradna silena ztec pres zemi nikoho, nebo postup za az nebezpecne blizko vybuchujici kracejici delostreleckou palbou.
Ale nejen pozlatkovymi "wow!" misemi ziv je clovek, nicmene i tak by 1. sv. v. mela co nabidnout. Prvni samopaly a lehke kulomety by snadno zahnaly obavy z omezeneho arzenalu. Nocni prepad "stosstruppen", duel odstrelovacu, krvavy boj na blizko v zakopech, paniku vyvolavajici pouziti bojoveho plynu, zrod mechanizovane valky, braneni dobyte pozice pred nepritelem, ktery nasadi plamenomety... tohle vsechno by byly namety na dobre mise.
A to jsme jen na zapadni fronte! Vedle ktere jsou zapomenute ale o to uchvatnejsi boje na vychode, na Balkane nebo v Africe. -
-
To si spíš dovedu představit, že pět minut běžíš jen od překážky k překážce, abys přežil a boj muže proti muži pěstma, bajonetama, nožema, přilbama....prostě souboj na blízko, jako je měl Riddick.
-
-
Pche z první světový, ale co teprve z přepísknutý první světový - já chci další Iron storm.
-
To je pravda... I. světová ještě nebyla. Já zase stále čekám na Medal of Honor, který se vrátí do II. světové, ale asi si můžu nechat zdát. II. sv. na Frosbitu 3 může vypadat skutečně dobře. Neumím si to ani představit jak by to mohlo vypadat. Snad někdy v budoucnu.
-
-
I. SV je už i na Steamu v alphe
http://www.verdungame.com
Je to něco jako Red Orchestra 2 akorát z I. SV -
Medal of Honor je death ea po posledním Medal of Fail zrušila značku.
-
-
-
Vypadá to moc hezky. Konečně nějaká hra z II. světové války. Už mi to celkem chybělo. Jenomže zase tu je ALE... AI nebude nic světoborného jak je v traileru vidět v jedné scéně. A pokud to dělá City Interactive... No potěš pánbůh. Modleme se ať to nedopadne jako každá z jejich posledních her: Blbě.
-
-
Oproti tomu, jak dopadaly jejich hry předtim, je to dneska ještě hodně v pohodě...
-