Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor
    Tak s tim příjmením mě celkem dostal no :). To je hustej úlet.
  • Kinet1c
    The Fall of the Dungeon Guardians - doporucujem, zo zaciatku sa suboje zdaju zvlastne hekticke a v najhorsom hlupe, ale staci si trosku hrat stym a clovek zisti, ze je to strasne chytlava skvela hra, zahrajte kym nevidu Brany Skeldalu 3. Jediny asi problem je, ze sa to velmi podoba Legend of Grimrock, ale iba co sa tyka prvych urovni. Suboje sa daju pauzovat, tzn aktivna pauza, ktora by som povedal, ze aj treba, tzn nekrokujes a tancujes s jednym nepriatelom dokolecka. Velmi daleko nie som takze k nejakym puzzlom som sa nedostal, ale urcite nejake budu :D. Neviem ci tu to niekto spomenul, ci na games to spominali alebo bolo tu o tom nieco, tak len dam vediet, keby nahodou niekto zabudol, ze nech nezabudne :D, pretoze je to fakt dobra hra. Alebo si pozrite recenziu https://www.youtube.com/watch?v=Apu3_mdyCDI.
  • Paulcz
    rohlík v hlavě, v srdci, v kalhotách, rohlík na košili, na přirození, i na botách, rohlík v knihách
    rohlík v spořitelně, rohlík mražený, i špikovaný jemně, rohlík bez hlavy, i korunovaný, rohlík smrdící
    i brilantinou mazaný :)
  • ten mutant,to byl vážně ůžasnéj videoherní počin. *1*
  • Jack1947
    Rozhovor pěkný (zvláště ten v nějakém Levelu) a ted otázka přisledování někdo nedostal náhodou chut na rohlík?
  • Děkuji za příjemný a informativní rozhovor s panem Rohlíkem, nyní Skeldalem. Je to chytrý a vstřícný člověk, jeho knihy jsou čtivé a Brány Skeldalu patří mezi perly českého herníhy vývoje. Rád bych ho slyšel (viděl) i ve Fight Clubu, pokud by byla možnost.
  • Jakakoliv trochu narocnejsi hra na mobilu nebo na tabletu je diky debilnimu ovladani nehratelna. Poradna strategie, RPG, nebo strilecka se musi hrat na PC (osobne neverim ani ovladani u konzoli). Pokud je hra udelana na mobil ci tablet musi byt nejak zjednodusena a osekana a pokud ne, tak se bude blbe hrat. Pan Rohlik alias Skeldal mluvil o jeho nove hre hezky a docela jsem mu veril, takze pokud bude hra na PC za rozumny peniz urcite zahraju
    • Sice mě nebaví hrát na mobilu cokoliv, ale obecně bych řekl, že krokovací dungeony jsou právě jeden z mála klasických počítačových žánrů, jejichž ovládání se dá na patlacích zařízeních vyřešit ještě docela dost slušně (na rozdíl od konzolovýho ovládání, to se shodnem v každým případě). Ty ukázky ovládání v pořadu, to mi nepřipadlo nijak zlý.

      Pokud mi něco nesedí na dungeonech pro mobily, tak ani ne ovládání, ale to, jestli někoho vážně baví hrát to po kouskách na chvilku někde v tramvaji. Kdybych už na mobilu hrál, tak na tu chvilku bych si dungeon buď vůbec neužil, nebo bych se zmateně rozhlížel co se děje, až by mě řidič vyhazoval na konečný. *1* Někomu to třeba stačí, budiž, no. Já si dungeon bez počítače, ale hlavně bez klídku a dostatku času na hraní představit zrovna neumím.
      • Souhlas. Na mobily jsou idealni logicky hry jako miny, hadi apod. Na chvilku do mhd. Poradny hry pc je na to potreba cas a klid. Zkousel jsem hrat na mobilu dune 2 z nostalgie a horor.
      • taky si rikam, ze hrat to po castech bude na dlouhy lokte a imerze miziva
    • Jack1947
      Nojo no, to řekne zabedněný a ignorantnní člověk co nikdy nic nehrál i když sopuhlas když nemáš aspon větší tablet nebo gamepad je to trochu horší ...
      • Na konzolich jsem prakticky nehral. Jen na zkousku v obchode. Nesedi mi to ovladani pres ten gamepad. Nechapu jak na tom nekdo muze hrat strilecky fps kde jde o rychlost a presnost coz ma podle me vetsi mys. Ale asi je to vec zvyku
        • asi takhle...pamatuju si jak jsem hrával všechny Quaky,Doomy atd. na PC,pak sem přešel na PS2 ale střílečkám jsem se tam vyhýbal jak čert kříži.Jednou mi kámoš půjčil Medal of Honor a já nebyl schopný na gamepadu chodit kam chci nebo natočit kameru jak chci natož někoho trefit.Je to jenom o tréninku dostat to do ruky.A jelikož teď už hraju jenom na PS,tak když zapnu nějakou FPS na PC mám opět stejný problém s myší.Chce to jenom cvik nic víc :)
          • Jack1947
            Takto si na tom docela blbě jestli ted máš opačný problém *1*
            Jinak ano cvik a když to někomu do krve nepřejde nebo je levý tak se to nikdy nenaučí a to řiká člověk co je levý i levák *3*
        • Jack1947
          Přesně tak...
    • Tahovky jsou na tablet ideální.
      • Tablet zatim idealni pro sestry male deti. Hraji na tom 2d hry worms, angry birds, pak naky 3d auta. Osobne nejvetsi vyuziti tabletu pro me je na cteni e-knih a snad internet na chate
  • Já to chci na PC hlavně!!! Na mobilu to pro mě nebude ono uprímně...doufám že bude i kvalitní provedení na PC.... plsssssss
  • Jinak díky za pozvání Jindry a náhled do pekárny. Když se BS3 řešily na Games naposled, měl jsem trochu obavy, jestli se mi takový systém hudební magie rychle nepřejí. Teď je mnohem zřejmější, že taktika nebude spočívat jen v tom, kolik postav bude bojovat a kolik jamovat a že by to mělo být zábavný i při opakovaným hraní a zkoušení jiných přístupů. A na knížky se netěším o nic míň než na hru, ostatně kolik bylo v historii případů, že obojí sepsal stejnej člověk. Nejčastěji jde o nějakej dohled nad odvozeným dílem, ale tohle je pravej křupavej kánon.
    • Pokud chceš něco křupavýho, musím tě pozvat do mého obchodu s pečivem. Dostal jsem totiž další geniální nápad - ne nadarmo se mi říká "Steve Jobs z pekárny" - ale nechci se chlubit. Abych se vrátil k mému dalšímu kreativnímu zářezu... představ si koblihu plněnou.. rohlíkem!! To ještě nikoho nenapadlo!!! A abychom využili momentu překvapení, nebudeme dopředu zákazníkům říkat že uvnitř koblihy je rohlík, nazveme produkt jednodušše "Jindřichova kobliha s překvapením" a budeme sázet na moment úžasu. Nechci si fandit, ale až se to rozkřikne, po této křupavé delikatese se jen zapráší. A varování pro případnou zdejší konkurenci - už mám patentováno, přátelé!
      • Neříkám, že to jsou špatný nápady, ale já bych přece jen viděl prostor k dotažení - především ve smyslu orientace na hráče. Přesně jak to říkal Jindra ve videu, vylepšovat, dokud nemůžeš dál. Moudrý člověk.

        Podívej, hraješ třeba právě ty BS3, ať už na počítači nebo na mobilu - teď jíš do toho tu koblihu, jo? Co se asi stane, z podstaty koblihoidnosti koblihy si příšerně upatláš klávesnici nebo displej. Tady nepomůže fakt, že kobliha je plněná rohlíkem, na takový překvapení se gejmr vykašle. Vezmi si příklad též ze světové jedničky v občerstvení. Jak chytrý pochystát. Já bych jednoduše rozříznul housku a tu naplnil koblihou plněnou rohlíkem. Houska neblemcá, displej je čistý, hráč je spokojen s produktem a příště poběží do pekárny nechat se překvapit zas. *5*
  • Ten pán je takovej inspirátor, že mi vnuknul nápady do mého podnikání (pracuji v pekárenském odvětví). Z ničeho nic - sám nevím odkud se to bere - cítím potřebu přidat na pult dvě žhavé novinky:
    1) Skeldalský rohlík s nastrouhanou slaninou
    2) Středověká houska z katakomb
    Snad to bude mít úspěch, každopádně díky Jindrovi za inspiraci!
    • Jenom upozorňuji, že použití jména Skeldal je zpoplatněno. Slaninu mám rád, takže to budete mít celkem levný, ale středověká houska, nevím, nevím... To se Vám, obávám, prodraží.
    • Nejsem si jist technologií strouhání slaniny, možná tak za teploty blížící se absolutní nule by to šlo, ale aby se ty rohlíky neprodražily. *13* Navíc jakákoliv úprava "najemno" zničí rustikální zážitek, o který jde hádám především. Doporučoval bych spíše vytvořit speciální uzenku a prodávat tzv. Skeldal v rohlíku. *5*
      • nightborne
        Nebo, pro opravdový gurmány... Rohlík v Skeldalu!
        • Obvzlášť vypečené. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit