Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fakt sa nato teším. Prešiel som Gemini Rue a fakt ma to bavilo. A čo sa pixel artu tíče mne sa to páči, a tý čo hovoria, že to na 3D nemá, skúste si otvoriť skicár (alebo paint net) a nakresliť niečo dobre vyzerajúce v rozlíšení 100x100. Ale aby som nehovoril, že je pixel art dokonalí pri hraní Gemini Rue som nevedel čo mám robiť pretože som si nevšimol, že nazemi je tyč :D
  • Lukyz
    Tak jsem zkusil demo (2015?!?) a hra mě naprosto nadchla, zpracováním a dabingem o level výš než povedený GeminiRue a kombinace (dle mého) BladeRunner, Person of Interest a Minority Report mě opravdu baví *14* Demo opravdu doporučuju, do hodinky to máte projetý a přesně víte co můžete od hry očekávat *3*
    • a kdžy potom hraješ plnou hru tak máš hodinový dejavu
  • Proc sem vubec lezou lidi kterym pixel grafika nevoni a proc ty hry kupujou? Uchilnej a smutnej zpusob seberealizace?
    U adventur je povetsinou vizualni stranka na poslednim miste navic jistej typ adventur ma mezi hernima zanrama nejbliz ke knizkam a tak pouziti fantazie u pixel grafiky mi prijde jako dobra pomucka ktera zazitek z hrani kolikrat jeste silne umocnuje.
    • ludia ktory reaguju na pixel grafiku su ludia, ktorym pojem obsah nad formou nic nehovori, povrchne ponimanie hry odzrkadluje ich psyche aj v normalnom zivote . rozmaznany frackovia ktory povacsine hraju assasins creed a call of duty, lowest common denominator. btw technobabylon je perfektny a grafika je skratka naj
      • Chalan mam pre teba sokujucu informaciu - to, ze sa niekomu inemu paci nieco ine nez tebe neznamena, ze je hlupak a ty ubermensch. Tvoj koment ma uroven 13 rocneho
  • maros.goc
    point-click adventúry je jediný žáner, kde mi takýto pixelovitý styl nevadi :) radsej take, ako lacne animovane styly typu Polda 6 ;) ....hra je fakt velmi dobra, hlavne od druhej polovici konecne naberie pribeh ako aj hratelnost spad :)
    • "lacne animovane styly typu Polda 6"

      Polda 6 byl nakreslen Karelem Kopicem pomocí metody Airbrush, je to skoro umělecké dílo... Nejdřív si o tom něco zjisti, než začneš vynášet takové hloupé soudy.
  • pb_historic
    Jsem na to hrozně zvědavej, určitě to budu porovnávat s Gemini Rue....
  • 8/10 takže je to jenom o trošku horší než Zaklínač 3 ?
  • yenda1
    Hrát tyhle hry není žádná móda, pochopte to už konečně. Já je hraji poněvadž se mi jejich vizuál prostě líbí. A nejsem v menšině. Prostě se krom všeho hry podobného ražení prodávají.
    Chápu, že se to někomu nelibí. Ale proč hned ta prudkost? Copak tyhle hry někomu zabírají místo na slunci? To, že vzniknul Technobabylon znamená, že nějaká jiná hra prostor nedostala? Buďme rádi za tu pestrost.
    To bude zase diskuze k Serpent in the Staglands.
    • v mensine rozhodne jsi a jste. Nebo na trhu tyhle hry s opravdu hnusnou 30 let starou grafikou lamou trzni rekordy v poctu prodanych kusu patri v top10 prodeju her?
    • Naprostej souhlas (i s tim ocekavanym prilivem osliku pod budouci recenzi k Serpent in Staglans). Osobne se mi tyhle hry od Wadjetu libi herne i graficky. Vice nez soucasne 3d hry. A skutecnost, ze se jich nyni vydava trochu vice, je prece skvely. Probuh, komu to muze vadit?? Napada me samozrejme, ktery typum lidi, ale radsi to zminovat nebudu.
    • Je to módní vlnka jako zombie hry a další vlnky v historii. Ten styl, kde tam s*reš ošklivou zastaralou, nepřehled grafiku i když máš na lepší,hezčí,přehlednejší. Prosté móda. Nic víc. Jako v módě. Proto se podobným věcem říká módní vlnka. Jen to u her netrvá rok ale déle.

      To hezčí si klidně vyhoď, když máš rád tento styl. Mě nevadí, že tohle prodávají. Neblokuje to další hry jak píšeš i když, když jde někdo mimo vlnku má to horší s malou hrou. Jen kdyby to vypadalo nějak normálně a hlavně přehledně, tak by to bylo lepší. Díky grafice lépe vidíš daný svět a lépe se do toho ponoříš. Grafika prodává a láká. Zde se neponoříš nikam, když tam máš 1 pixel oko a 2 pixely nos....Nemáš možnost se tam zastavit a obdivovat nějakou stavbu anebo něco, protože to vypadá ošklivě a ani to neumí vykreslit danou věc, díky omezenosti této grafiky. Tak to je. To je snad jasné. Co se komu líbí je jeho věc, ale omezené to je.
      • Omezena je mozna tvoje predstavivost. Tohle snad muzou rict jen lidi, kteri neprecetli ani jednu knihu, mozna nejakou s obrazkama. Co se tyce mody, tady bych v Cesku radeji pomlcel, staci se podivat co vetsina lidi nosi na sobe... takovi budou soudit co je moda a umeni? Haha.
      • Mart9
        Je to daň za to, že hry v této době může dělat každý ňouma.Třeba má dobrý nápad, ale neumí ho zabalit do pěkného kabátku. Mě nejvíc potom uráží, že jsou tito lidé schopní říct si za tu hru dokonce i několik stovek, čtyři, pět někdo i víc. Kdyby to dali za stovku, nikdo nemůže nic říct.
        • To jsou zase perly..."dan", "nouma"...Prodeje techto her rikaji neco uplne jineho, takze tve zavery jsou absolutne mimo misu :) Cena mi prijde naprosto ferova a "pekny kabatek" je hodne subjektivni kategorie, evidentne (na NASTESTI!!) mam jinej vkus (a zda se, ze rada dalsich lidi, kteri Wadjet nakupem jejich her podporuji, take).
      • yenda1
        Tak to někdy zkus překousnout. Možná zjistíš, že přes tvůj počáteční odpor se z toho pro tebe vyklube zajímavý zážitek. Možná se pak poohlédneš po hrách, který ti kvůli tomuhle předsudku unikly.

        http://jhoppipolla.blogspot.cz/2014/11/ambermoon-cesta-tam-nikdy-zpatky.html
        • Amberstar...Ambermoon...to jsou proste skryte poklady cRPG.
      • Každý jeden použitý argument zavání demagogií. Ty děláš ze subjektivních/neměřitelných kategorií pevné postuláty. Tohle nejsou přírodní vědy, ty buráku, tak už to konečně pochop.
        Ano, je to módní vlna, třeba jako módní vlna 3D akcelerované grafiky.
        • 3D akcelerovana grafika neni narozdil od teto nepochopitelne vraceni se 30 let zpet zadna modni vlna, ale je to naopak prirozeny a logicky vyvoj. Kolik % hracu by asi chtelo, aby vznikl smilulator, kde budou pouze polygony a jednobarevne plochy, bez textur a dalsich efektu, ktere umoznuji moderni technologie? Nebo dokonce, aby hry jako formule byly zpet v dobach pred 30 lety, kdy to byla 2D grafika?
          At si hraje kazdy kdo chce co chce, me osobne by jenom zajimalo, v cem je prinos hry jako adventura, kde ksichty lidi jsou vice rozmazane, nez kdyz v televizi kvuli utajeni pouziji to rozmazani. A navic i ten text, kdyz je "prizpusobeny" tomu rozliseni 300x200 tak je daleko hure citelny, tomu uz nerozumim vazne vubec.
          Stejne tak by me zajimal prumerny vek hracu techto her, protoze osobne si myslim, ze je to hodne pres 30+, protoze z mladych lidi si neco takoveho porid naprosta minorita.
          • Tedy plest zanr simulatoru, kde je jasny duraz na realismus, s zanrem dobrodruznych adventur, to chce hodne odvahy :) Moc bych nechtel hrat realistickou adventuru, asi by me to vubec nebavilo. Kde ale budu s Tebou souhlasit je vekovy prumer hracu techto adventur. Mozna to bude tim, ze tito lide vyhledavaji v point-click adventurach uplne neco jineho nez Ty, nic ve zlem.
            • jakych nicku? Pisu pod jednim celou dobu, za svoje nazory se nestydim. Ne vsichni se chovame stejne uboze a meli tuny uctu. *3*
            • Indie hra neznamena delat hry z roku 1985, to si budes muset doplnit asi nejake vedomosti ty. Ale s kym se to vlastne bavim, kdyz ani nechapes rozdil mezi velikosti plochy a rozlisenim plochy. *7*
              A ano normalni = standard, takze si nemam co odpoustet. Stejne jako neni normalni byt masochista a toutu dusevni poruchou trpi velka minorita lidi, tak se to da aplikovat na lidi, ktere tesi, ze neco vypada podstatne hure, nez je bezny standard.
            • Zeptám se tě už jen na poslední otázku. Víš co je to indie hra? Pokud ano, jsou všechny tvé předchozí otázky zcela irelevantní a pitomé. Pokud ne, tak si tento nedostatek prosím doplň.
              A ty argumentační klamy typu "normální člověk" a spol. si prosím odpusť.
              Edit: promiň, ale to je ztráta času. LV, kolik nicků hodláš ještě vytáhnout?
            • To je samozrejme holy nesmysl. Ano par lidi by ji hralo, ale rozhodne by to nebyl trhak roku v poctu prodanych kusu, protoze normalni clovek vyzaduje alespon minimalni standard a je to zcela logicke.
              Proc se asi dnes neprodava nejlepe malicky mobil bez displeje, bez pameti na cisla a podobnych veci, ktere uz 10 let povazujeme za naprosty standard?
            • Pokud by taková rts nabízela něco neotřelého, tak bez nejmenších pochybností ano.
            • Vsak muzes zapojit fantazii ne? *1*
              Proc by adventura nemohla vypadat jako z roku 2015 a i tak podnecovat hracovu fantazii a kreativitu? To se skutecne vylucuje a je to mozne pouze, pokud bude hra vypadat tak hnusne?
              A kdyz se ti nelibi srovnani se simulatory, tak co takove RTS apod.? Opravdu si myslis, ze by dnes byl obchodni trhat RTS, pokud by vypadala jako Duna2?
          • Proč by hra měla mít nějaký přínos krom zábavy? Hry nejsou produktem výzkumáku technické univerzity a nemusí každá z nich bořit nějaké pomyslné laťky. Mám neblahý pocit, že osobně přikládáš hrám mnohem větší význam, než reálně mají. I kdyby tvá teorie s průměrným věkem cílové skupiny byla pravda, tak co? Zákažeme swing jenom proto, že se omladině nelíbí? Takovým způsobem ty uvažuješ. I kdyby tyhle hry těžily jen že sentimentu, tak co? Ty je skutečně hrát nemusíš, rozumíš tomu?
            • To si bohuzel pletes. Ty ji hrajes na velikosti tve pracovni plochy, ale nikoli v rozliseni pracovni plochy. Nebo jsi clovek ktery ma v roce 2015 pracovni plochu v rozliseni 320x200?
              Ze nejsem etalonem svetoveho vkusu mi nikdo nemusi vysvetlovat, to se akorat stavis do funkce zbytecneho rozumbrady.
            • Ale to vůbec není v nízkém rozlišení, já tu hru hraji v rozlišení mé pracovní plochy *3*.
              Říká ti něco termín "záměrná autorská stylizace"? Pochop následující. Ty nejsi etalonem vkusu, a kolem tvé hlavy neobíhá vesmír. Že něco nechápeš, je zcela v pořádku.
            • ptam se jaky prinos ma to nizke rozliseni. Pokud je to primarne kvuli sentimentu, ok, je to vase vec a jenom to potvrzuje moje teorie. to mi staci.
  • Obdivovat v dnešní době pixel art grafiku je stejné jako obdivovat bezdomovce žijícího v popelnici. Ani jedno nemá s uměním nic společného, pouze to šetří náklady a splní nutné minimum pro přežití dalšího dne.
    • GlaDOS
      To slýchávám často. Velká slova o tom, jak je pixel art pro amatéry a jak je jednoduchý. A když se dotyčný dokope k tomu aby to dokázal, jeho tvorba je v porovnání se zkušenými grafiky směšná.
  • Jack1947
    Hmm... a člověk by řekl že konečně debata bude i nějak víc na úrovni.Vono leda hovínko z ... *7*
    • Jacku, přiznám se, doufal jsem ve zcela to samé. Ale jak již bylo řečeno v recenzi, někdo uvidí grafiku, otočí oči v sloup... a neopustí místnost, ale jde diskutovat =).
  • Opraveno:

    Velice příjemná adventura ze staré školy, která oplývá spletitým příběhem, zajímavými postavami, působivou atmosférou a hnusnou grafikou.

    Ta móda pixel grafiky je stašná. Kdyby to dělali třeba jako v Shadowrunu ale tohle? Tam nic není vidět jak to je ošklivé a zastaralé.
    • Použiju jednu paralelu. Ty jsi právě šel do kina na film Chappie, aniž bys věděl zbla o kapele Die Antwoord. A tak z toho čuješ sračku.
      Kdybys však znal pozadí vývojářského studia Wadjet eye games a znal jejich tvorbu, nenapadlo by tě takovou hloupost vůbec zmiňovat. Vždy jde o širší kontext.
      Já se nemůžu dočkat, až konečně dohraju zaklínače a budu se do Technobabylonu moct pustit po hlavě. Zatím jsem tomu dal slabou půlhodinku a chrochtám si blahem.
      • Ale ten film je spatny a je uplne burt, zda clovek neco vi ci nevi o nejake kapele.
      • ano kontext. zaříkávadlo někoho kdo neumí jasně přispět do debaty.

        navíc opět reaguješ mimo. Přírovnání k nějakému filmu kam jsem nešel a ani nehodlám, je mimo. Také to, že bych jako zákazník musel znát jejich tvorbu je mimo. Proč? Nemusím když neznám nijak mě to neshazuje. Kupuji tuhle hru anebo o tom uvažuji.

        Pixel grafika je delší dobu v módě, těch her je více díky módě, je to ošklivé a nepřekledné oproti kreslené jako v shadowrunu a proto to je horší, když máš možnost to udělat jinak. O tom jsem psal a ne tom co by měl daný kupující znát...
        • LV, proč kupuješ hru, když jsi naprosto mimo její cílovou skupinu a nelíbí se ti? Jsi masochista? Protože pokud ano, můžu ti doručit jeden skvělý klub.
        • GlaDOS
          Sranda je, že grafika Technobabylonu není pixel artová, ale jedná se o digitální kresbu, jako v případě Shadowrunu. Akorát v menším rozlišení.
          • Já o tom moc nevím a čistě hádám, ale neoznačujeme termínem pixel art pouze statická obrazová díla? Tedy v případě her by šlo maximálně o inspiraci pixel art, nikoliv o pixel art jako takový? Rád se o tom dozvím víc.
            • Kozy
              Charaktery jsou v pixel artu, všechno ostatní je normálně namalovaný, akorát v nízkym rozlišení a tudíž se nejedná se o pixelart.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit