Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frag.ment
    To si snad redakce dělá srandu, recenzovat takové blbosti. Se jako vracíme o 20 let zpátky, kdy jsem hrál na Commodoru a Spectru. A už v té době bylo daleko lepších hopsaček než je tohle (Turrican, Giana Sisters a halvně Pitfall 2, který byl ve své době na Comm64 geniální, atd..). Pomalu mě po XX letech přestává bavit navštěvovat svůj nejoblíbenější web.. Ale zřejmě si to svoje čitatele najde, bohužel to není můj šálek kávy.
    • Jack1947
      Hmm, souhlasím až na to že dojmy moc recenze nejsou ta nás teprve čeká. *4*
  • ta grafika je nahodou dost super, v pohybu to ma ohromne kouzlo... neco mezi Sworcery a Proteusem. chapu, ze to neni pro kazdeho, ale je to vazne paradni.
  • je zvláštní že tu všichni brblaj nad grafikou, přitom mě hned zarazilo že je to jen obyčejná skákačka
  • Teda, než jsem rozklikl recenzi, myslel jsem, že ten vcelku pěknej, pravděpodobně ručně kreslenej obraz, co je jako úvodní obrázek, je screen ze hry - a to mě docela zaujalo. Když sem pak uviděl opravdový screeny, zaskočilo mi sousto. Já mám artový a indie hry děsně rád, 2D si dokážu užít a grafiku mám na posledním místě, ale tohle prostě vypadá vážně, vážně hnusně. A to říká někdo, kdo s oblibou hraje Dwarf Fortress, mimochodem. Za vizuál, kterej je tak hrozně nepříjemnej, až odpudivej, by snad měli milí tvůrci dostat metál, protože to se fakt jen tak nepovede.
    • Moje rec! Urist cancels break, likes well-crafted comment *3*
    • maros.goc
      moj nazor :D :D tiez som pozeral, sympaticky vizual, otvorim herne screeny a normalne ma naplo :D
  • Já bych raději něco takového: https://www.youtube.com/watch?v=kyWEOEA1NMs
  • Robotron3
    Safra, tenhle styl grafiky prostě nikdy v životě nepochopim. Ta hra může vypadat mnohem, mnohem líp, kdyby vývojáři nepoužívali scale textur na víc jak jejich původní rozlišení. Miluju Unity, jak je tenhle engine jednoduchej a přitom komplexní a jdou v něm dělat výborný věci, ale to, že vývojáři schválně pixelatí grafiku a ještě ji pak posouvají blíž ke kameře, aby to bylo joo na čtverce. Zakažte jim to už někdo. Proč ty jinak pěkný a slibný hry tak pizdí. To je blbá móda!
    • GlaDOS
      Souhlas. Tohle je takový paskvil. Ani pixel art, ani low poly, ani voxely. Díky perspektivě jsou pixely v popředí mnohem větší než ty vzadu a ve výsledku je to takový vizuální šum.
    • Nescalujou to proto, aby si to zahráli lidé na všech rozlišeních s úplně stejným vizuálním výsledkem?

      Pokud by to neudělali, tak by přeci někteří měli mnohem jemnější grafiku a to by (možná) mohlo změnit výsledný vizuál. Taky by to mohlo udělat scénu příliš titěrnou, nebo ne?
      • Robotron3
        To určitě ne. Jakmile je hra, kde máš scrolling levelu, tak vyšší rozlišení můžeš udělat prostě tak, že ti zabírá kamera víc prostoru. Ale oni to takhle dělají jednak že je to móda, a pak že zrovna v Unity je to tak strašně lehký. Jen si vezmou spritesheet, odeberou jakýkoli filtrování textur a pak dělají perspektivu ve 3D, i když to je 2D hra způsobem, že vrstvy těch levelů přibližují nebo oddalují od kamery. A čim blíž kameře, tim větší kostičky.
        • Jack1947
          Unity by se dali dělat parádní hry, hlavně broswerové hry se v tom tvoří... a oni se plácají na takové hovadiny které nemusí být tak špatné ale člověk už bohužel odradí odporná stylizace.
    • Jack1947
      Navíc je jen důkaz že lacinná prezentace a minimum umu, hráčí by jim urvali i palce u nohou.
    • nechceš si udelat vlastní hru? o wait...
      • Robotron3
        Nechci, protože už se na tom dávno pracuje *3*
        • prozrad na čem delas
          • Robotron3
            Momentálně na dvou hrách. Jedna hratelností založená na fyzikálním enginu, druhá 2D chodička, stylu něco jako Rogue Legacy.
            • Robotron3
              Ne to není. Ztráta času je držkovat v diskusích a nedělat nic. Něco vytvářet neni nikdy ztráta času.
            • tak to je ztráta času
  • Carmamrdon
    Na Steamu se dá najít tolik zajímavých a pěkných her, ale jak vlezu na Games, pokaždé tu je článek nebo recenze na nějakou hnusnou a divnou rozpixelovanou hňupinu. To už není náhoda...
    • Jack1947
      Člověk by řekl že už to tady "trotle" jako ty přestalo bavit...
  • Napsat vám tenhle článek trvalo dýl, než sesmolit tu odpornou indie hru.
  • heni svet preslapuje na miste, inovace a napady dosly, není jit moc kam dal, takze vznikaji hry jako tahle, simulator kozy a chleba, nebo pixelartove nasili v podobe hotline miami. Skutecne hry recykluji porad to same dokola, a kdyz nahodou nekoho osviti nejaky napad, zabali ho většinou do tak odpudivého kabatu ze se za tim stejne po par mesicich zavre voda. prulomove hry nezávislých vyvojaru postupne stejne zkoupi velka studia (Minecraft) a par uspesnych samofinancnich projektu to taky nevytrhne. V době kdy se zacinali hry rozvijet, by se na simulator jelena nebo chleba všichni divali jak spadly z visne, protože to nebylo potřeba, vymejslet mermomoci a krecovite něco originálního.
    • Robotron3
      Ty si evidentně v době, kdy se hry začaly rozvíjet ještě ani nežil, protože právě tehdy vznikalo velký množství uplně šílenejch a divnejch her s bláznivými náměty, proti kterejm je hra s jelenem slabej odvárek.
      • Jack1947
        Jednu výhodu ta doba měla nedalo se uskutečnit všechno, proč výhodu? hned vysvětlím nevznikali by nesmysli jako dneska. Co na tom že nějaké mizivé procento podobně infantilních lidí to baví.

        Takže vznikali ale zůstali i na papíře tedy převážně... což je ve většině případech i lepší.(čest vyjímkám)
        • Jacku, to je zase perla.

          Co čemu škodí, když si nějací vývojáři naprogramují cokoliv je napadne a někdo, komu se to líbí, si to koupí? Nic ničemu.

          Z experimentování a blbostí často vznikají originální věci, kterých se pak chytají i ti, kteří jen bezpečně jeli zajetými kolejemi a čekali, až někdo najde něco nového.

          Nechte prostě žít všechna odvětví herního průmyslu a počkejte si na něco, co Vás osloví. Nic jiného řešit přece nemá smysl.
          • Jack1947
            To dneska ve většině případech ale moc neplatí nebo ano, vždyt mi neházíme špínu na tyto hry jen to škodí průmyslu. Netvrd mi že ne, když to je pravda. Protože to lidi koupí podobné je to s AAA srjaducí.
            • Jack1947
              Proč bych to rozepisoval jestli je to podle tebe v pořádku okey, ale nesnaž se toto podsouvat mne a ostatním. Co na tom mám rozepisovat, naopak je smutné že spoustu lidí se nechá ukonejšit takovouhle odpadní vodou (pomalu) a tratni jsou i ostatní protože hráči určují směr a ti co jsou ochotni investovat do takovýchle her notně vysoké částky obzvlášt. Neoháněj se tady když je nabídka je poptávka.
            • A jsi schopný taky napsat proč?
            • Jack1947
              To si myslíš ty ale není to třeba úplně pravda.
            • Neškodí to průmyslu, protože někteří si ty hry rádi zahrajou a pošlou tak průmyslu peníze. Hráčská základna je dnes tak pestrá, že si (i díky těmto "neumělcům") všichni přijdou na své. Já mám pixelart rád (zrovna teď hraju BrutalDoom a je to naprostá pecka) a jsem rád, že vzniká. Pokud se ti nelíbí, hrej něco jiného. Naštěstí máš spoustu na výběr.
        • Robotron3
          To je pěknej nesmysl :) Před deseti, dvaceti, i víc lety vznikalo stejně nesmyslnejch her jako dneska, ne-li víc, a už na historickejch počítačích šlo udělat kde co, jen to mělo primitivní grafiku...
          • Jack1947
            Napsal jsem to špatně bylo to spíše kvůli omezeným prostředkům... jinak pokud to je pravda a já nemám s těmito dobami moc zkušeností (žádné) můžeš hodit nějaký ten důkaz o existenci podobně zpitomělejch hrách jak dneska. Obávám se že simulátory chleba a koz a jiných by si hledal marně.

            Tehdy ještě byl rozum, dneska to ukazuje kakstart že hry by mohl dělat opravdu každý. Nebo ne aspon tedy... každý kdo alespon trochu rozumí pc, tvoření her.
            • Jack1947
              LOl to s tím autem to jsem měl/mám, to nebyla hra ale (tedy jestli to byla hra tak potěš koště) furt se jelo dopředu (spíš takový "simulátor" ) dokonce jsem to měl i s volantem a řadící pákou. Trochu "digihra".

              Jinak o těchto věcech jsem neslyšel ale stále to je slabý odvar toho co vychází dneska... tehdy to byly experimenty spíše než plnohodnotné hry a dneska... dneska se to normálně prodává to se nedá prostě obhájit no. Některé bych si je dokonce chtěl zkusit.

              Já nevím, mně ale takovéhle hry (viz téma) moc neuráží nemám potřebu hejtovat atp... akorát je např tolik nechápu.
            • Robotron3
              To by byl uplně celej seznam, ale to bych musel pátrat nejen v paměti, ale i na internetu, takže jen co si vybavim po těch letech za divný hry, co sem hrál, nebo viděl. Pamatuju si třeba na jednu hru na Amize, co byla nějaká olympiáda postiženejch, nebo vozejčkářů, ale že jako krutá drsná hra. Nebo si pamatuju když začaly první cdromy, to vznikalo tuny nesmyslnejch pitomejch her, třeba si pamatuju na nějakej simulátor horolezectví, nebo turistiky, a byla to 2d hra. Taky si pamatuju na nějakej simulátor auta, nebo náklaďáku, kde jedna trať trvala snad několik hodin, nebo do nekonečna? A jezdilo se pořád rovně a nebyla tam ani jediná zatáčka. Ale fakt nevim, jak se ty hry jmenovaly a to jen co jsem si teď vzpomněl :)
    • simulator kozy a chleba byla recese, tohle je naopak neco originalniho ale holt kluci nemaji rozpočet aby to melo grafiku jako assassins creed, protože stádo originální hry nezajímají
    • Paulcz
      v čem by měla být pointa ?
    • Jack1947
      Tohle vypadá docela špatně a je to složené z kostiček... skoro jak majnkreft jen odpudivější.
      Plus do budoucna (další měsíce ) není vyhlídka na hraní nijak růžová... nechápu proč. Vlastně není žádná
    • Dogkiller
      Konečně něco, s čím se dá souhlasit. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit