Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • snorgrind
    Jak se tak na to divam, to je zase grimrock/dungeon master co ? Zadny mesta, npc, obchodnici, questy atd. proste jenom dung plnej mobu a story nadhozeny jednou vetou na zacaku. Tohle sem prvnimu grimrocku odpustil, protoze to byl duchovni nastupce DM ale dvojku uz sem nekupoval kdyz sem se dozvedel ze to bude zase prazdny. Jak rad bych si zahral spis neco na styl lands of lore nebo might and magic.
    • Grimmrocky jsem nehrál přesně z toho důvodu co píšeš - prostě mně to nezaujalo - podzemí se stereotypní grafikou, bez příběhu, nelogické hádanky. To MM X vypadá v tomto ohledu zajímavěji a rád bych si ho zahrál, ale taky jsem se k tomu ještě nedostal.
      • No ve dvojce uz je ale prostredi rozmanite a to dost rekl bych. A hadanky mi prisly celkem logicke a hlavne obtizne. Pokud vim, Grimrock byl jasne staven jako "nastupce" Dungeon Masteru a to se mu povedlo. Nemelo to byt dalsi Wizardry nebo Might & Magic. A pribeh ve dvojce taky mel svoje misto a NESTESTI nehral primarni roli :)
  • Utírám slzu, že ve světě čtverečků nezůstávám sám. Tohle vypadá taky dobře.
  • DeDy
    Grimrock 1 hodnotím na 11/10
    Grimrock 2 hodnotím na 111/10
    *14*
    • ve dvojkové soustavě?
      • DeDy
        ne, ve sluneční
        • Touché!
  • Hnisavec
    najlepší dungeon za posledné roky bol jednoznačne Might & Magic X
    • DeDy
      Might & Magic X mě svejma herníma mechanikama hrozně otravovala mysl. Především jednoduchý systém soubojů a omezující dovednosti vztahující na nutnou výbavu. Onehdá jsem to zkoušel hrát znova a marnost nad marnost. Zato oba dva Grimrocky jsou naprosto úžasné záležitosti.
    • uz to dodelali? chtel jsem si to tenkrat zahrat, ale internety byly plny zvesti, ze to vyslo predcasne a je tam plno bugu
      • Hele, nedovedu ti přímo odpovědět na otázku, ale nedávno jsem MMX rozehrál, jsem asi za půlkou (3. akt) a zatím jsem na žádnej větší problém nenarazil. Netvrdím, že tam chyby nebudou, ale u mě jsem zatím spokojen...
        • ok, asi tomu dam sanci, poradnych rpg je porad jeste min jak safranu...
    • druhy grimrock je ovela lepsi
    • Jo, s tím se dá souhlasit.
    • nightborne
      MMX byl super, užil jsem si (až na neustálý opakování hlášek hrdinů), ale třeba druhej Grimrock bych osobně označil za srovnatelnou záležitost =).
  • Ale jo, díkybohu za to. Geniality dungeonů Might and Magic, DM2 nebo Wizardry to na první pohled dosahovat nebude, ale to vpravdě přes řeči autorů o inspiraci legendami ani nikdo nečeká. Ani v 80. a 90. letech nebyl úplně každej dungeon neúžasnejší a taky pobavil - stačí, když to bude zábavná hra s vybalancovanými mechanikami co neotravujou a doufejmež i aspoň v pár hádanek, které jsme ještě neviděli (nebo aspoň neviděli tak často). Já se těším, ale rád si chvilku počkám na to případný (a vcelku pravděpodobný) odstraňování bugů.
  • Vzdyt to ma na screenech stejny textury na zdech jako grimrock ?
    • Přesně. Pro mě bohužel dost typická dnešní sterilní grafika, hlavně to zas bude přeleštěný
    • presne totok ma napadlo..grimrock 3...
  • ten příběh nezní moc lákavě. Pokud to čerpá inspiraci od Might and Magiců (1-5), tak asi nesprávnou, protože už od prvního dílu se nejednalo o čisté dungeony, ale měly otevřené světy (venkovní prostředí), a nutno dodat, že světy velmi zajímavé - kombinace sci-fi a fantasy.
    • No jednička (MM1) nějakej extrémně velký příběh neměla. I po 30 hodinách jsem vlastně netušil, co je mým cílem :) Ale hra to byla špičková, o tom není sporu!
      • To jo, jednička byla, co se příběhu týká, náznak. JVC asi ani netušil, jak úspěšnou hru udělá a že hráči vážně budou chtít vědět, jak to bylo dál a asi to ani neměl dopředu moc naplánovaný. Nejspíš tomu v tu chvíli až tak velkou důležitost nepřikládal a prostě chtěl vyrobit hru na hrdiny, co se bude (na tehdejší dobu) skvěle ovládat a bude mít nestandardní rozuzlení. Ale zkrátka takhle geniální propojení fantasy a sci-fi, jaký přinesly Might and Magic nebo třeba od šestky Wizardry, dneska krutě chybí. Všude jenom elfi, draci, zombáci a trpaslíci, nic proti nim, ale je to furt to stejný dokolečka bez nějaký tý special sauce navíc.
  • Ale zase 30 hodin gameplay neni tak moc.
  • Ty ikony spellu jim kresli nejaky vyhozeny grafik z blizzardu? Maji styl jak vanilla-bc ikony
    • asi pouzili ty puvodni, uz jsou tak stary, ze prava blizzardu vyprsela *3*
  • sem s tim, trocha taktiky misto arkadovy hratelnosti ala souls jedine vitam *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit