Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hory85
    edit: omlouvám se za spam ale nefunguje vlákno tak jak má respektive neukazuje se REAGOVAT,
    nechápu *9*
  • Hory85
    To máš pravdu doufám že to tak i zůstane jen s tím ukládáním jak si psal bych tomu moc nevěřil ale zase naopak kdyby ty Checkpointy (autosavy) byly docela vzdálené, tak dost lidem by se nechtěllo opakovat velký kus, to by možná šlo, no uvidíme.
  • Hairy_Ass
    Tohle, co se v článku popisuje, zcela běžně funguje v DayZ, a to je jenom mod. Tyhle kecy mě už nechávají klidným, za pár let se budou vývojáři chlubit tím, že v jejich hře lze dokonce postavu ovládat!. *15*
    • DayZ je brutalita. Bohužel ale celkem slušně naznačuje, kam se bude lidstvo ubírat, pokud nějaká podobná katastrofa nastane. Pro plechovku fazolí vás vodprásknou... no co, klidně i pro zábavu, nebo prostě jenom proto, že bez postihu můžou a zrovna mají dost munice. DayZ je vážně hardcore.
    • Naneštěstí souhlas.
  • Já budu zabíjet všechny a všude, protože to provedení v jakém to je vidět z těch videí (syrové a brutální) mě neskonale vzrušuje.
  • Atmosferický a jestli to byl skript, tak působil nenásilně. Už se mi ty hry, kvůli kterým bych si koupil PS docela hromadí a čistě náhodou jich hned několik je od Naughty dog :-)

    Edit: to měla být reakce na post s gameplay videem od Pete.palis
    • Umaroth
      já jsem nedavno ps3 už taky neodolal (kvuli hram) a tak jsem si ho k xboxu taky poridil *5*
    • osobně už sem se neudržel a koupil :)
  • Umaroth
    To mi trochu připomíná Deus Ex: HR, já jsem teda všechno do 1 vystřílel, ale byl tam dokonce achievement (Pacifist za 100G) za to že za celou hru (až na bossfighty) nikoho nezabiju *7*
    To se mi hrozně líbí, tento přístup: Že je čistě jenom na hrači jak tu hru bude hrat, aby si z te hry odnes ten pro něj subjektivně nej. pocit. Čili aby si hráč hru tvořil sám k obrazu svému a aby mu nikdo nediktoval jak co přesně musí udělat, důležitý je výsledek!
    • Jestli se můžu pochlubit, tak já ho i dostal *4* Strašně mě bavilo si naplánovat postup a pak je likvidovat tou uspávací puškou a elektrickou pistolí...
      • Miserius
        Ja taky, ale az na druhej run. Prvni jsem totiz zabil v ty uvodni misi vojak v ty prepadeny laboratori a nevedel jsem ze se daj obejit. Kdyz po dohrani nic nevyskocilo, nasral jsem se a prosel to znova :D
      • Umaroth
        Ja bych na to neměl nervy, já jsem svoji augumentaci vedl na Combat, ale určitě si to zahraju podruhé a chci se právě soustředit na stealth.
  • "tiše prostealthovat okolo"... proboha, co je tohle za šílené patvary? Copak pro to čeština nemá výraz? Třeba "proplížit se"? Tohle je fakt otřesné...
    • Phillios191
      Přesně vidět kdo je tady skutečnej gamer a jak ty hry prožíváte... Evidentně pro někoho nemaj hry smysl
    • A proč by nemohli používat herní slang? Koneckonců jsme na herním webu :-)
      • sugyn
        Tohle neni herni slang ale komoleni anglictiny.
        • Tak počeštěná anglická slovíčka, například názvy perků a vlastností, používá při mluvě velká část hráčů.
          • To jo, ale zrovna tohle slovo používá evidentně jen jeden člověk (i podle Google bych tak soudil).
  • Hanzales
    Tý jo, nedokážu si představit ignorovat datum vydání téhle hry. Naughty Dog jsou prostě banda borců a vypadá to, že z téhle tématiky vyždímou co se dá. Hlavně jsem zvědavý, co tohle studio třeba začne předvádět s další generací konzole. Pokud se má ta architektura zase výrazněji lišit, asi chvíli potrvá, než to vychytají, ale pokud k nim bude to nové vývojové prostředí user friendly, budem asi valit bulvy od počátku.
    PS: Je pěkné, že člověk za život těch next-genů stihne několik, snad nějaký ten next-gen přijde i v hratelnosti, fyzice, simulaci živoucího prostředí a skutečně chytře vyčůrané AI.
    • Umaroth
      myslím si že AI v RAGE třeba za next gen označit lze.
      PS: hrál jsem to na x360, takže sem neměl tech. problemy jkao většina a ta AI mi vyrazila dech.
    • AI tu už byla, pak kravaty tuto část her zkrouhly, protože ve své době to podle jejich uvážení jenom žralo finance a nebylo vidět až natolik, aby se to dle těchto bílých košilek dalo efektivně prodávat.

      No a až si širší hráčská obec zvykla na kačenkoidní AI tak stačí oprášit pár starých triků a lidé se můžou zbláznit nadšením. Osobně jsem taky nadšený, a asice protože konečně vidím i kdyby skriptovanou AI, tak sláva nazdar konečně jinou než kačenkoidní.
      • Hanzales
        No já jsem si na současnou AI zase nějak moc ztěžovat nechtěl, Fear1 měl skvělou AI třeba a pár novějších her by se taky našlo. Nejhorší je komplet-script s vykukujícíma hlavama za bednou, to bych se pob/rindal :)
        • Ale no tak, F.E.A.R. 1 je dlouho skloňovaná výjimka z pravidla (a z roku 2005) ^_^

          Ale mám radost, že nesjem sám komu vadí rytmicky vykukující hlavičky, které navíc často střílí všude jinam jen ne do avatara.
  • Výjde to jen na PS3? Na Xbox ne? (na PC vím že ne)
    • Mahcake
      Myslíš pro PC piráty? Ne, bohužel. *15*
    • Cahir
      Protože Naughty Dog...
      • jo, to Mi jE smůla. už po 3 generace naughty dog vydává hry jen na playStation. asi prostě mUsí. jo, měli by to vydat na pC. všechno je lepší na KlávesiCi a myši!
        • Hanzales
          Já jsem zastánce myši a klávesnice jako řemen, ale co píšeš není tak úplně pravda.
          Na myši a klávesnici hraju od doby, co byly myši ještě kuličkové a maximálně třítlačítkové.
          Dodnes preferuju většinu multiplatformních her na PC právě třeba kvůli ovládání, ale některé hry (např. Assasin Creed) se prostě na tom gamepadu ovládají lépe. A Uncharted, nebo God of War III bych si na klávesnici s myší taky nedokázal představit hrát. Dead Nation už jsou spíše takové výjimky samy pro sebe (pro gamepad). A když se s tím naučíš, dáš max citlivost a v půlvteřině dáš 50 stupnovou otocku a headshot, tak z něj máš i mnohem větší radost než s myší. Pokud jde ale o většinu her, preferuju radši myš a možnost si namapovat kláves, kolik si jen pamatuju. Třeba toho Max Payne 3 bych teď na gamepadu hrát nechtěl, na ty těžší obtížnosti mám problémy i s tou myší a ta právě že reaguje rychle a přesně. U Dead Space 1 třeba hrát s myší bylo taky trošku utrpení, ale pořád to bylo lepší. No prostě "Vsechno je lepší na Klávesici a myši" neplatí vždy

          Naughty Dog je třeba PSku věrné a specializují se na něj a evidentně je to baví (poznávat ty technologie více a více do hloubky). Jejich hry prodávají PS3ku a i ta zůžená klientela jim to zaplatí. Ty hry za to prostě stojí. *3*
          Edit: aha čtu reakce teprve. God OfWarIII je asi nejukázkovější případ a rozhodně není sám...
          • Phillios191
            Bez pochyby veškeré sportovní a závodní hry jsou pro gamepad jako stvořené, to je bez debat. FPS s myší chápu.
        • Mesucs?
          • Miserius
            Taky jsem to lustil...
            edit: Mesucks :D Asi rika: Stojim za prd :D
            • Přidej tam tu trojku a pravda se vyjeví.
          • ???
        • vsechno je nejlepsi na klavesnici a mysi? to me zajima jak bys hral na klavesnici a mysi takovej god of war? NEBO POSLEDNI MORTAL KOMBAT? nejaky hry jsou fakt jen na joipad...
          • A kolik tlačítek potřebuješ na Mortal Combat a God of War? A kolik jich má klávesnice?
            • Erteple: ty mas pc bez ovladace? A cim ho teda ovladas?
            • JJ, hoď si k PC ovladač, to ti umožní zahrát si The Last of us nejlépe!! *3*
            • Tak si připojím ovladač k PC.

              A ste nahraní borečci! PC vede!
            • Nejde jen o pocet, ale i ergonomii. Kolik prstu potrebujes na ovladani pohybu tps postavy vsemi smery a zmenu rychlosti pohybu? Na gamepadu jeden.
            • Potřebuješ analogovou páčku, kolik jich má klávesnice? *1* *1* *1*
        • *oprava

          *KláveSnici*
      • Já neznám herní společnosti, ale touhle odpovědí předpokládám, že to bude jen na PS. Díky.
        • Miserius
          Jojo, predpokladas spravne.
  • Kdyby radši udělali hru delší, místo těchto variant ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit