• 3DS jsem koupil jen a kvůli tomuhle skvostu ve speciální Zelda edici. Je to nejlepší kauf, co jsem v historii hraní udělal. Neuvěřitelná nádhera. I po těch letech, když jsem ji hrál něco přes rok, než jsem ji dokončil. Holt nebyl internet a nebyl, kdo by poradil jak dál. A Master Quest je balada sama o sobě.
  • 3DS sice nemám, ale dost mě zaujalo hodnocení původní verze pro N64. Podle Gamerankings je to dokonce nejlépe průměrně hodnocená hra vůbec. :O Ještě dneska stáhnu emulátor a vyzkouším. :)
  • Hraji hry na PC uz skoro 20 let, konzoli jsem nikdy nemel. Ovsem zacatkem cervna jsem si koupil 3ds a od te doby jsem ho nepustil z ruky a svoje PC nezapl. Je to neco neuveritelnyho! Cely pristroj, aplikace a 3DS hry jsou naprosto genialni. Divim se, ze 3ds nema kazdej druhej. Zelda OoT je luxusni zalezitost - vubec neni tezka, jak se v recenzi pise, bossove jsou zalezitost max. nekolika minut, tzv. dungeony jsou velice male a kratke, ale velice propracovane a jejich zvladnuti zabere pomerne spoustu casu a prinese skvely herni zazitky. Prave nizka obtiznost dava hre dynamiku. Tezsi zalezitosti je Master Quest, ktery se odemyka po dohrani samotne hry - ten by si zasouzil samostatnou recenzi ci diskuzi. Grafika hry je krasna a atmosfericka!!! 3D obraz je uzasnej a funkcni - nikdy jsem si ho nevypnul ani nestlumil a zadny potize jsem nemel. S Master Questem, kteryho jeste nemam dohranyho, mam nahranych neco kolem 100 hodin. Zaverem musim rict, ze pokud by uz nikdy zadna hra na 3ds krome Zeldy nevysla, ty prachy za to staly... Cus
  • Tím "dnešním zmlsaným hráčem" myslíte upoceného puberťáka bez mozku, pro nějž maximální obtížnost hry představuje lineární běh za bodem na kompase v posledním Call Of Duty?
  • dneska jsem si to zkusil na FF no a DS si kvuli tomu kupovat nebudu, musim priznat ze zelda mi vubec nic nerika ale tohle me nijak neoslovilo naopak kdyz panacek automaticky skace tak jsem to odlozil *5*
    • Tvoje Uber hardcore nerdí dušička dostala zabrat co?
      Chudáčku postavička skáče automaticky tak je to hned špatná hra že?Ale to že právě díky tomu automatickýmu skákání to bylo v některých dungeonech těžký už ani nevíš že?
  • Hodne hracu si tu stezuje ze Zelda bude jedinou zajimavou hrou na 3DS. S tim nemohu souhlasit, protoze se chysta dost titulu, ktere budou zajimave. A vetsina jich v USA vychazi uz na podzim. Napriklad MGS: Snake Eater, Starfox, Kid Icarus, Mario Cart a take se chysta novy Mario nebo novy Luigi's Mansion.

Budoucnost je tedy doslova nabyta novymi tituly.
    • No ale porovnáš li s počtem her, který si budeš moct zahrát na jakékoliv jiné platformě, tak je to pořád dost zoufalý. (nemluvě o otm, že minimálně Mario Carts budou zase jen na úrovni remaku a minimum novinek). Ona výhoda i nevýhoda nintenda je v tom, že se na něj téměř nedělají multiplatformové tituly. Takže v počtu a kvalitě exkluzivek nijak nezaostává za konkurencí. Jenže když mám konkurenční konzoli (libovolnou), tak si na ní celkově zahruje desetkrát tolik her. Jak těch AAA titulů, tak i arkády tam vycházejí kvalitnější.
      • Tak s temi AAA tituly jsi mi to natrel ... promin, ale mne rozhodne nevadi, ze si je na mych Nintendo konzolich nezahraju. Vetsina AAA titulu vypada, jako by si z oka vypadly. Dale: az do ledosniho jara, kdy Bondi/R* vydali LA: Noire, jedina kloudna detektivni serie byl Ace Attorney. I kdyz si nejsem jisty, kolik dilu z tehle serie se do ceska vlastne dostalo. Professor Layton je dalsi serie ktera na DS a v budoucnu i na 3DS bude jednim z hlavnich trhaku. Pokemony snad ani nemusim zminovat (navic se uz nemuzu dockat na enhanced reality funkce novych pokemonu). Dale tu mame nepreberne mnozstvi JRPG a taktickys trategii typu Advance Wars.
        Co se tyce tvych stiznosti na remaky: mne to zase tolik nevadi. N64 jsem nemel a jsem rad ze si ted muzu nektere z klasik toho system zahrat v prenosne podobe.
      • To není pravda, spíše je problém, že tak 3/4 her na konzole Nintenda se k nám nedostane, ale přitom jde i o zajímavé tituly.
        Jinak 3DS zatím opravdu nic moc nemá, ale to vzpomeňme si na to, co měli jiní po půl roce - taky prd.
  • Tak tahle hra se uz chvili prodava v USA a moc dobre tedy nedopadla. Jen se mrkni na uzivatelske recenze treba na Amazonu.
    • Tohle neni reakce na Zeldu, ale na drivejsi komentar o RE: Revelations. Navic jsem se spletl, Resident Evil: Mercenaries je ta hra kterou jsem mel na mysli, a ktera definitivne propadla.
  • Marquis
    Pokud udělají i "Majora's Mask", která je podle mě lepší než Ocarina, tak bych o 3DS uvažoval...
    • sleepless
      Kdybychom to tady měli, dal bych ti super-like :)
  • Možná tak jediný kvalitní 3DS titul. Proti Nintendu jsem nikdy nic neměl a dokonce jsem si chtěl Wii nedávno koupit, ale s 3DS s minimem kvalitních her a s Wii U, kde berou jako revoluci HD hry u mě Nintendo kleslo. Jen doufám, že se něco podobného nestane i s PS Vitou, která vypadá hodně nadějně a není snad hra, která by se mi na tom nelíbíla.

Bojím se, že Wii se kupovalo tak dobře hlavně kvůli zaměření na nehráče. Takže moc tak obří úspěch jako mělo Wii, Wii U asi mít nebude. Uvidíme jak to bude no, ale 3DS mě zatím příde jako propadák a jen protože to je od Nintenda, tak to lidi stále kupují. Nevím jak vám ale mě pouze remake staré Zeldy: OOT nepříde jako nějaký skvěly lineup pro konzoli.

Bojím se, že Wii se kupovalo tak dobře hlavně kvůli zaměření na nehráče. Takže moc tak obří úspěch jako mělo Wii, Wii U asi mít nebude. Uvidíme jak to bude no, ale 3DS mě zatím příde jako propadák a jen protože to je od Nintenda. Nevím jak vám ale mě pouze remake staré Zeldy: OOT nepříde jako nějaký skvěly lineup pro konzoli.