• Za mě nejlepší ze všech Lego her, které jsem zkusil *5*
  • Ze všech lego her jsem hrál skoro všechny a vždy byly super ale když jsme s bráchou viděli lego movie tak jsme si koupili i hru a jednoznačně luxusní u mě překonává třeba poslední lego hru co jsme hráli (lego marvel) které bylo spíše nudné ale ne špatné narozdíl od něj má lego movie spoustu nových prvků a rozhodně nás nenudilo, zpracováním rozhodně vystihlo lego film a také zmizely časté chyby a bugování. V jednom má tahle recenze pravdu : lego movie není hra která by se podobala ostatním sériím, je to konečně něco nového co odbourává pořád to samé co nám ostatní tituly nabízely, doufám že se vývojáři i nadále nebudou bát experimentovat a taky doufám že na tuhle recenzi brzo zapomenu.
    • Zdravím. mohl by jste nám prosím poradit. skončili jsme v jendom "levelu" a nevíme jak dál :-(
      nevím přesně jak to popsat snad to dám dohromady. Jsme v prostředí kde které je šedé, dvoupatrové a my se nemůžeme dostat do druhého patra. Mám kočku , piráta, batmana, emmeta, atd. kočka rozbila barely a tím to skončilo. už dva dny nevíme jak dál :-( zvládnete z tohoto chudého popisu rozeznat kde jsem a poradit nám. Hra se nám moc líbí a chtěli bychom pokračovat. Moc díky H+M
  • Přijde mi to, nebo recenzentka ani Lego film neviděla? Protože hra obsahuje spoustu věcí, který by ve starších Lego hrách byly divný (třeba, že zde neumí všichni stavět), ale tady je to podpořený filmem. Nebo si stěžovat na to, že Batman pobíhá na divokym západě apod. mi přijde už úplně mimo. Drží se to zkrátka filmu, což se přece nedá brát jako takový negativum.
    Sám za sebe si myslim, že je tahle hra přinejmenšim srovnatelná s ostatníma titulama ze série, zmiňovaný technický chyby maj podle mě všechny. A jako doplněk filmu, kdy přijdete z kina a večer si dáte hru, mi to přijde dokonce parádní. Kolik takových filmových her to o sobě může říct?
  • Me to zase prislo jako daleko nejlepsi LEGO hra. To, ze je to opravdu cele komplet 100% z LEGA je proste super a ne jen LEGO panacci v normalnim prostredi jako v jinych LEGO hrach.
  • Co funguje ve filmu, nemusí stejně dobře fungovat ve hře.

A vice versa. Casto to tak byva, mno.