• Grafika parádní, jenže co naplat s grafikou, když pointa hry je pořád jen někam chodit a občas si prohlédnout nějakou scénu. Že by vás takové herní schéma přestalo bavit po 5 minutách? - Zcela správně. A nepomůžou ani kaluže na hrázi, ani dechebroucí stromečky všude okolo.

Mám vám takový pocit, že celý ten herní průmysl se sesypal jako domeček z karet. Začali chrlit hry s ultrareálnou grafikou, ... ale absolutně prázným obsahem. Čekám, kdo mě kdy zase mile překvapí. Protože stále stejná písnička. TO už je záživnější pustit si v televizi kobru 11.
  • Ahoj rada bych si hru poridila , ale nevim zda to muj notas rozjede . mam Dell Latitude E6410 pojede to na tomhle PC
    • nevim, nevypada to na vyložene herní notebook a tohle je novejší a asi celkem naročna hra. ale mohlo by ti to jít na nižší detaily a rozlišení. kdyžtak otestuj vykon toho kompu na nejakem demu ktere si stahneš na steamu nebo na nejake novejší f2p hre (napr. nosgoth).
  • granis
    Kompletný slovenský preklad hry (vrátane lokalizovaných textúr)
  • desiRable
    Skvela hra nejen svym technickym zpracovanim. Bohuzel hra postrada mapu, popr. neco, co by vas trosku vedlo, kde, jak a co mate delat. Svet je sice linearni, ale rozlehly a pulku hry stravite jen chozenim. Obzvlast nakonci zjistite, ze jste vynechali nekterou cast.
  • Grafika nádherná, ale příběh dost krátký. Chvilku mi trvalo pochopit herní mechanismy, ale většinou sedí do konceptu hry jako pr**l na hrnec. Sestavovat scénu bod po bodu je výborný nápad, člověk se mnohem víc ponoří do příběhu. Jestli budou v budoucnu všechny hry takhle graficky vychytané, tak se máme na co těšit. Zíral jsem s otevřenou pusou na doutnající dřevo, dokonalé. Tekoucí voda se v některých místech moc nepovedla, ale kaluže na hrázi jsou jako živé. Když jsem nasedl do koule a vylétl do vesmíru, tak jsem nechápal co je to za ptákovinu, ale příběh je dětská fantazie takže pro mne ok.
    Rozhodně zajímavá hra jak svým obsahem tak způsobem vyprávění, i když pak ke konci je mírně frustrující ( jak pro koho no) stojí respkt sála zato ji dopařit. Zas se toho tolik nakonci nedovysvětlí takže je potřeba i trocha té fantazie... pak taky prošmejdit každý kout nelíbilo se mi že hra k poslední scéně nepustí až po vyřešení všech hlavních "ůkolů puzzlů" s tím že já bych šel ještě s hodnocením výše na 8/10 a trvalo mi to asi o 3hodiny déle. To jsem jeden ukol bohužel nevědomě vynechal ale i tak super a pokud bude pokračování tak budu rád.
  • no mě se hra líbila, graficky i hudebně pěkné, ALE - během přběhu se mi dvakrát stalo, že jsem šel trochu jinou cestičkou (což jsme pak zjistil podle gameplay na youtube) a tím pádem jsem vynechal dvě story. A když jsem se na konci vrátil na začátek, abych správně dohrál první misi, tak bylo vše rozloženo jakoby na startu a musel jsem začít znovu, tak to mě fakt naštvalo a delete.

Takže rada všem, ten svět svádí k otevřenosti, ale nikdy neuhýbejte z jasné cesty, jinak se to sesype a nedohrajete.
    • SPOLIER - abych (po kritice) vysvětlil a nebyl za pitomce - TOTAL SPOILER - první mise - po vyřešení vraždy jsem šel nahoru a kolem skály, namísto dolů poděél vody, takže žádný ufoun nebyl, šel jsem rovnou do vesnice. A pak v dolech - jel jsem károu nakonec a nezastavil v půlce k té odbočce vlevo. Takže po příchodu nakonec byla odehraná půka mapy, youtube, návrat do dolů, příchod na konec, youtube, a zjistil jsem, že první misi jsem nedodělal? No tvl... takže běh přes celou mapu k drezíně a tamvšecko stálo jak kdybych zrovna začal, to mě polila hrůza, že budu ty mise muset všecky opakovat.

Takže polsší bratči vývojáři, příště radši běžte pridávat zelí na trh a vykašlete se na hry, protože to dopadá jako všecko z Polska, víte jak...
      • desiRable
        Hehe, skoro ten samy problem. Preskocil jsem na zacatku tu "misi" s astronautem a musel jsem se vracet pres celou mapu. Zajimave je, ze na YT je video, kde je v pokoji Cartera namalovana mapa a jde se na zacatek hry teleportovat. Proste se na te zdi ukazi otazniky s ukoly, ktere nejsou splneny a jde se tam premistit. No mne se zaboha nepodarilo zjistit, proc se mi tam nezobrazily a musel jsem slapat po svych.
  • Nuda. Agent Mličnak je lepši
    • Zagro
      Agent Mlíčňák je nejlepší! *3*
  • Mno tak jsem to dohrál a musim říct že mě se to hodně líbilo. Grafika dechberoucí s perfektní optimlizací, příběh je zajímavej a vystačí přesně na ty 3-4 hoďky myslim že pokud by to bylo delší tak už by ot nebyo ono. Co teda nechápu je ten gigantickej spoiler v recenzi ještě že jsem si jí přečetl až oi tim co jsem to dohrál páč věřim , že to dokáže zkazit celou hru ( ve který jde hlavně o to že hráč vlastně celou dobu pořádně neví o co jde ). Chápu že se to moc lidem nelíbí páč je to hodně zvláštní hra, ale myslim, že po slevě by ji měl vyzkoušet každej ( těch 20 ecek mi přijde přece jen dost ). Myslim že tohle studio budu v budoucnosti hodně sledovat.
  • Čekal jsem od hry mnohem víc než pěknou grafiku. Když ani po 3 hodinách nevím proč to vlastně hraju, jakej to má mít příběh...co se v tý hře děje...proč jsem potkal kosmonauta, kterej mě vzal do vesmíru...tak je něco špatně. Je to extrémně nudný, nezáživný....lituju peníze co jsem do toho investoval. Tady jsem z toho udělal gameplay....kdo si chce udělat obrázek. Toho google translate překladu co jsem si k tomu stáhnul si nevšímejte, ten je ještě horší než ta hra :-D https://www.youtube.com/watch?v=xYvRYBt8-WE
    • CrocoRay
      Já hru nehrál, ale pořád mi přijde zajímavá a určitě si ji někdy budu chtít zahrát. Každopádně jsem shlédnul pár minut z tvého videa a nejvíce mě asi fakt pobavil ten překlad :-)

"We chcete vidět budoucnost, řekli mu. Ale kouzelník řekl no." *1*