-
Pixelovky moc nehraju, ale tohle jsem chtěl vyzkoušet a zatim musim pochválit. Tak nějak jsem se na tom slušně zasekl :)
-
Mám rád jak někteří neunáší, že pixelovky jsou víc promakané než jejich konzoloidní tunelovky typu uncharted atp.
-
-
A proc neudelaji tu SAMOU PROMAKANOU HRU pekne taky ve 2D, ale v dnesni gtafice/rozliseni? JEN proto ze to NEUMI! Je to debzovina delat to ve 320x256
-
-
Maloval Monet svoje obrazy impresionisticky, protože to jinak neuměl?
-
-
Ne. Ale maluje spousta lidí postavu tak, že nakreslí kolečko a pár čar, protože to jinak neumí? Ano. U pixelovek to bude podobný. Někdy je to tvůrčí záměr, a pak to zpravidla vypadá parádně (jako tohle). No a někdy nic jinýho autoři nezvládnou, a pak to dopadá, až na výjimky, tragicky.
-
-
No já si taky myslim, že některý autoři her se k tomu uchylujou jen proto, že je to jednoduchý a rychlý (což je, sám jsem zkoušel vytvořit hru v SVGA grafice v rozlišení 320x200), a že bych radši viděl u každý hry originální výtvarný pojetí (jako třeba http://s2.dmcdn.net/OJ8Mz/1280x720--ii.jpg). Ale to holt vyžaduje dost času a um.
Jak už jsi ale psal, u The Way je pixel art tvůrčí záměr a vypadá to skvěle. U spousty her je to ale bohužel jen znouzectnost.
-
-
-
-
Nejsem konzolista, nikdy jsem nehrál Uncharted. I tak ale nechápu čím by měla být tahle hra pro hipstery promakanější, než libovolná AAA gamesa? To už není ani o porovnávání jablka s hruškami, ale jablka a boty..
-
No tak ono je to logické, když se místo pilování "fotorealistické" grafiky, může tvůrce zaměřit na ostatní aspekty, jako herní mechaniky, leveldesign, hratelnost atd. A vlastně nejen může, ale i musí, protože fotorealistický vizuál může prodat i průměrnou hru, ale bez něj musí mít hra jiné kvality, aby se prodávala.
-
-
Doporučuje 7 z 10 masochistů, 9 z 10 retrofilů a 5 z 10 nekrofilů.
7/10
Z odpovědí vybraných respondentů:
"Hra vás sice každou chvíli nemilosrdně kope do koulí, kopance to jsou bohužel ryze virtuální. Nic nenahradí reál feeling. 7/10"
"Děkuji za přenesení do 90. let se vším všudy. Uspokojující obtížnost, user unfriendliness, barevná paleta, animace. Bomba. Jediné výtky směřují snad jen k vysokému rozlišení a faktu, že chybí distribuce na disketách. 9/10"
"Příběh začíná nadějně - hrdina vykope z hrobu svou mrtvou manželku a pod rouškou noci ji dotáhne domů. Slibná premisa se ale nevyvine kýženým směrem. 5/10 za promarněnou příležitost." -
-
Mickey Mutantovi.
Vtipné,ale vytažené z kontextu.Hlavně se hned neuraž.
-
-
Another World byla vubec prvni hra kterou jsem kdy hral takze toto minimalne zkusim:-)
-
Tak... kdo bude ten první k*kot, co tu začne nadávat na pixel art? *1*
-
-
Kde tam vidis ten art? Ja tam vidim jen ty pixely. Takhle hry normalne vypadaly pred 25 lety.
-
-
No... Já nevím, takhle teda podle mě teda nevypadaly ani zdaleka.
-
-
Já věděl, že jsem to "teda" psal. Omlouvám se.
-
-
Se stane =). Tvým komentářem míníš, že byly kdysi horší... nebo že se tohle nedá ani srovnat =)?
-
-
-
už tenkrat to byl pixelart... jen se tomu tak neříkalo
-
-
Tenkrat to byla hi-res grafika *1* Dneska je to low res sr@cka
-
-
-
Ono tady není na co nadávat, ta hra vypadá parádně =).
-