Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • calwin
    má to velký potenciál ale... dosť mi vadilo že človek nemôže zobrať na noc do terénu viac postáv a nemôže v rovnakom čase riešiť povinnosti v úkryte...
  • Mart9: A co kdyz s tvym prvnim obyvatelum nemocnice proste dosla trpelivost a uz strili po kazdem? Holt si diky tvemu prvnimu uvedomili, ze po dobrem to nejde.
  • dobrá hra ale po prvním uspesnem dohrání už jaksi není duvod hrát znovu, protože stejne delate to same (hráno na androidu).
    • tak si zahraj za ty důchodce bez zabíjení a kradení
      • Paradoxně nejjednodušší je hrát sólo za v podstatě kohokoliv. Tím, že v noci mimo úkryt nemůžeš zmrznout ani nic jiného, tak stačí odejít do nějaké lokace s nejnutnějšími zásobami z úkrytu v inventáři a dohrát tak celou hru. Gamebreaking mechanika. Je to škoda, ta hra má ohromný potenciál.
        • Když každou noc budeš chodit ven, nebudeš pak stále víc unavený?
          • rozhodně nebudeš mít nikoho, kdo by ti bránil v noci Shelter, takže tě budou furt okrádat a bude to jen těžší, podle mě nesmysl
            • Věci, o který nechceš přijít si vezmeš s sebou, jídlo necháš v pastech/v zahrádce/uvařený na sporáku, aby ti ho nemohli ukrást, únavu dospíš přes den. A hlavně kolikrát ani nikam chodit nemusíš, protože všech nezbytnejch věcí máš na rozdávání.
      • no praveže jsem to hral bez zabití, jak rozjedeš výrobu stane se z tebe sobestačný boháč
  • Mart9
    Na základní hře mě nasrala jedna věc. Přišel jsem k nemocnici s jedním člověkem, no skončilo to jeho postřelením. Druhý den jsem tam vyslal jiného a toho okamžitě po objevení se na obrazovce zabili. Jak jako věděli, že patří k němu? Proč okamžitě stříleli? Úplně zbytečně jsem tím přišel o člověka, kterého jsem xx dní piplal. To mě fakt nasralo, blbost vývojářů...
    • No, spíš tvoje blbost, chytrému napověz, hloupého trkni

      A s tim alt-f4 bacha, když to uděláš v misi, hra pak vždy crashne při loadingu, co funguje je zmáčknout esc a quit game, ale to musíš před tim než postava zemře,
      • Mart9
        Co to meleš? Jak ten prevít u nemocnice mohl vědět, že ten člověk je nepřítel???!!!!
        • a jak může mob ve WOWku vědět, že rytíř co jde kolem je nepřítel? Asi proto, že mu to autoři hry naprogramovali neasi omg

          nemluvě o tom, že když už někoho zastřelila ochranka v nemocnici, asi si zjistí kdo to byl a že třeba žil s dalšíma lidma v domě na předměstí s dalšíma lidma co vypadaj tak a tak, v opuštěnym městě kde přežívá posledních pár zoufalců se ty skupiny navzájem budou znát, když chceš hledat nějakou herní logiku
          • Mart9
            Přečti si to znovu. Toho prvního mi pouze postřelil, stihl jsem s ním utéct. Další noc jsem tam vyslal někoho jiného a na toho okamžitě začal střílet, jak kdyby se tam vrátil ten postřelený.
    • Zálohy savů (vypátrat umístění a manuálně), případně alt+f4 v misi (musí se to stihnout než skončí a načte se úkryt) se dá vrátit na začátek dne, pokud se to hodně nepovedlo, nebo RNG nebyl úplně hodný.
      • Mart9
        No díky za radu, ale tohle já prostě nikdy nedělám. Nerestartuju hru, nenačítám savy nikdy nikde. Podle mě je to sráčství. Obzvlášť, když v té hře schválně ani není možnost uložení.
  • MickeyMutant
    Child-Killer Perk not achievable*9*
  • mě trochu zklamalo,, že ten novej hráčskej shelter je exkluzivka jen pro konzole
  • KamilZm
    Díky Alešovi za pěknou recenzi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit