Přejít na výpis diskuzí
Todd Howard pracuje s tvůrci Skyrimu na nové hře
14.6.2013 | Adam Homola
72 příspěvků
-
The Elder Scrolls hraji od Morrowindu...Kdo kritizuje jeho grafiku by měl pochopit že ta hra je z roku 2002... samozřejmě tou dobou byly i hezčí tituly ale žádný nebyl tak obsáhlej.
Když se ukázaly první screenshoty z Oblivionu, tak lidi nechtěly věřit tomu že ta hra má tak pěknou grafiku (rok 2006),když pak vyšel uchvátil Oblivion nejen vzhledem hry,ale také obrovským a propracovaným světem.
Pak vyšel Fallout 3 o kterém se tu par lidí zmiňuje, je pravda že to byl defakto Oblivion se zbraněma a grafická stránka hry nebyla už tak úžasná, ale hra mě bavila a občas si ji nainstaluji.
New Vegas byl dobrý,propracovanější ale svět byl malí,a oranžoví nádech hry se mi hnusil (je pravda že v Fo3 bylo vše zase takové dozelena ale tam to bylo stylové)
Co se mi ale na NV líbilo nejvíce byl Hardcore mod, ve kterém jste musely jíst,pít a spát.
Léčiva vám tolik nepomáhaly a munice vás táhla často ke dnu.
(Jinak existuje modifikace která vám tyhle hry spojí v jeden obří Fallout)
V roce 2011 pak vyšel nejaktuálnější Skyrim a ten se povedl na jedničku.
Možná že engine Gamebryo (kterej byl použit v Morrowindu,Oblivionu,F3 a NW)
není nejnovější ,ale graficky je úžasný.Pamatuju si že někdo vypustil do světa zprávu že hra bude na Id Tech 5 (hra RAGE) a to mě vyděsilo protože by se tvůrci mohly věnovat více grafice než dobré hratelnosti,ale nakonec to ''dobře'' dopadlo a Skyrim jede na Gamebryu,pokud jde o příběh,možná není tak silný jako v Dragons Age nebo Zaklínači, nicméne je tu tolik jiných ukolů a cechů že to jde v pohodě prominout. Tím chcu říct že Bethesda stanovila ostatním RPG hrám laťku, kterou jen obtížně jiní vývojáři překročí a to tady spoustu lidí štve a tak pomlouvaj mou oblíbenou značku. -
Ať už dělají na dalším Falloutu nebo Elder Scrolls hře, hlavně ať tam, kurnik, je slušný příběh a rozhodnutí hráče během questů má význam. Hlavně ve Skyrimu mě točilo, že byly možnosti akorát quest přijmout nebo nepřijmout.
Jsem zvědav na budoucnost, když se nyní snaží do řemesla Bethesdě a jejich open-world hrám "fušovat" CD Projekt a BioWare, kteří slibují open-world s příběhem a vlivem hráčových rozhodnutí. Třeba to chlapce a děvčata z Bethesdy donutí zapracovat i na téhle stránce *4* -
Ahoj, když je tu diskuze o Elder Scrolls tak se chci zeptat na pár věcí, hrál jsem Skyrim i Oblivion a už jsem dlouho uvažoval jestli si mám stáhnou Morrowind a zahrát si ho, ale zajímalo by mě za 1 zda se mohou opakovat questy jako ve skyrimu takové ty na odměnu. Za 2 je grafika hry dobrá? Děkuji za odpovědi.
-
-
ad grafika - morrowindu už bohužel nepomuže ani svecena voda, tak hnusne vypada a neda se na to zvyknout ani po par hodinach hrani, ta hra je obsoletni po všech strankach
-
-
sice reaguju na trolling ale přihodim si. Postavám nepomůže ani svěcená voda, to je fakt. Ty vypadají strašně s jakýmkoliv modem. Zbytek jde změnit k nepoznání nad úroveň Oblivionu.
-
Nojo, ty problémy našich nejmladších hráčů, tak smutný!
-
no tak moc strašlivá grafika to není, jak jsem viděl na youtube, ale nějáké ty textury a modifikace tomu nezaškodí.
-
-
ad grafika - stáhni si minimálně MGE (Morrowind Graphics Extender). vypadá to pak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Dt5adirMPvM
a takhle
http://www.youtube.com/watch?v=c6M_T5nsmyU -
Na grafiku existují modifikace (doporučuji Morrowind Overhaul) - s nimi vypadá velmi dobře - jen se tlučou s češtinou. Jinak instalaci navzdory zastaralému soubojovému systému rozhodně doporučuji - má dobrý příběh, skvělou atmosféru a alespoň několik relativně zajímavých NPC - musím říct že i po letech se u něj bavím mnohem víc než u Oblivionu a Skyrimu dohromady.
-
pokud si pamatuju, nahodne generovane questy tam vubec nejsou, sranda je ze se ti questy nezobrazuji na mape, ale reknou ti "na severovychod od mesta Balmora je jeskyne kterou hledas".. a hledej *1*
-
-
ok, díky, ale co grafika?
-
-
Stahni si tento kompletni overhaul http://www.ornitocopter.net/morrowind-overhaul/ a o grafiku se uz nemusis starat ;)
-
-
wow díky a můžu k tomu mít čeětinu aby byla bez problémů?
-
-
Hra samotná je celkem slušně zabugovaná, ale čeština, to je teprv maso. Neznám nikoho, kdo by to s ní byl schopnej dohrát.
-
Zkoušel jsem to hrát s češtinou - nedoporučuji. Po několika hodinách hraní se hra rozsypala (nešel dokončit příběhový quest). Pokud bys chtěl hrát v češtině, šlo by místo overhaulu nainstalovat jen část v něm obsažených modů - jako např. lepší textury, MGE a podobné, s češtinou kompatibilní mody - ale co přesně a v jakém pořadí nainstalovat ti neporadím.
-
* oprava češtinu
-
-
-
kdyz do toho nahrajes mody na HD textury a dalsi veci, tak to nevypada tak hrozne
-
-
-
-
Todd Howard je takový Zdeněk Troška herního průmyslu. Tvoří totální hrůzy, ale lidi mu to žerou
-
Datum vydání 22.2.2022. Snad je to dost času aby dokonce i Bethesda vychytala všechny bugy. *1*
-
Měli by si udělat Kickstarter.
-
Sakra, byl bhttp://diskuse.tiscali.cz/captcha?key=54688616&dark=1ych rád za Dishonored 2, i když je jasné, že to hned nebude :)
-
-
Sakra, byl bych rád za Dishonored 2, i když je jasné, že to hned nebude :)
-
-
Sakra, jak já bych si zahrál Dishonored 2, ale je jasné že asi jen tak nebude :(
-
-
c-c-c-c-combo breaker
-
-
-
-
Najmi si scénáristu, Todde!
-
-
Hlavně vyhoď Emila Pagliarula, vrchního scénáristu F3 a autora "šípu v koleni". *7*
-
-
Není "šíp v koleni" skandinávský výraz pro "bytí v chomoutu"? Možná to je jen skyrimovský hoax, ale pokud ne, tak je to podle mě krásný easter egg :)
-
-
právě že to není easter egg.
"Emile, napiš nějaký osobnější barky pro strážce, ať to trochu vypadá"
A Emil se činil. Napsal kravinu, která zcela nerespektuje design. Je to patlal, to mi nikdo nevymluví. Zvláště po debaklu s psaním v F3. -
Jako fakt?!
-
-
No fakt http://www.ask.com/answers/48485721/what-does-the-term-i-took-an-arrow-to-the-knee-mean :) Jeslti to stačí jako zdroj
-
-
tak nic, v tom odkazu rikaji ze to je nesmysl
-
husty, tak to je for ktery asi 99% hracu (vcetne me) nepobralo *1*
-
-
-
Jj, je :) Nedostali šípem do kolena, jen si našli ženskou
-
-
Uz to skoro bylo, malem ho schlastla rakovina, ne? Se z toho vyhrabal a jeste pri tom zhubnul...
-
-
Ty v*le, ty jsi při každé příležitosti zpravidla za hranicí...
-
o rakovi se nevtipkuje, troubo
-
-
I jméno má strašný. *1*
-
-
A tunu externích otroků nebo mocný generátor , kteří budou zapisovat tuny zbytečně pronášené konverzace ... protože všichni víme , že pořádné RPG s holými větami a minimálním větvením dialogů nevystačí .
-
-
Neblbni, dialogy o více větách to začne a za chvíli hráči budou chtít věci jako víc než jeden typ základního úderu, šílenství
-
-
-
Tak co nám pan Howard zprasí tentokrát?
-
-
Pššššt. Nikomu to neříkej.
-
Já si myslím, že slovo "zprasí" je až moc silný.
Co konkrétně zprasil - TES? Fallout?
Za mě jsou všechny hry výborný, některé sice méně, ale stále šlo vždy o velkej nadprůměr.
Jediný co by se jim dalo vytknout je zastaralost enginu a z toho vyplývající nedostatky. -
-
Logika ? To ti ve hrách nic neříká ?
-
Čím víc se snažíte na značce vydělat , tím víc upadá entuziasmus a radost ze samotné tvorby .
To je smutný fakt a zrovna na rozloze a hloubce detailů jednotlivých dílů Elder Scrolss je vzorově vidět jako daň si odnáší snaha dělat za každou cenu NextGen a vydělávat ... -
tak zrovna na fallout 3 to slovo zprasil pasuje, hlavne tam zprasil dizajn sveta (nemyslim vytvarni dizajn). pro blizsi info doporucuji clanek od p. vavru tady na tiscali
http://games.tiscali.cz/tema/fallout-legenda-pokracuje-54019 -
-
Fallout 3 byl skvělý.
-
Já zase doporučuji tyhle Vávrovy závistivý články vůči Bethesdě nečíst *7*
-
-
Vávra je zdravý hravý egoista .
Také se ušklíbal nad Flashpointem a vyzdvihoval Mafii ... i když byly obě hry o něčem jiném , čas nakonec ukázal že open world bude muset přijmout i on. -
Od kdy je oprávněna kritika závist? Že Bethesda s obrovským rozpočtem tvoří povrchní zábavu pro hlupce je pravda a nikdo na světě mi to nevyváti. A Skyrim mi to jen potvrdil a tak v obrovském měřítku, které jsem nečekal ani já.
-
-
100 lidí, 100 chutí
-
Některé věci píše v nadsázce a že to zdejší čtenáři nepochopili už není jeho problém, jinak jeho kritika je naprosto správná. A daleko lepší než ten žblecht od Grygara, který hru hodnotil po pár hodinách.
-
spíš jsem měl na mysli tenhle článek
http://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-57711
to mi jako oprávněná kritika moc nepřijde
-
-
-
-
-
to jsou silna slova, ja se u oblivionu vyborne bavil
-
-
skus si nainstalovat morrowind, hraj den, nainstaluj oblivion, hraj den, a naistaluj skyrim a skus hrat :)
od 10tich k 5tim :) -
-
Me bavil Morrowind i Skyrim, nebavil me Oblivion
-
-
mna bavil Morrowind, pri Oblivione (ku koncu-brany) som trpel
Skyrim mi vydrzal 1 den ...len jednu vec zo Skyrimu som mal rad - nekromanticke kuzlo raise dead :) -
-
Anonym: Proč nemít rád Skyrim? Určitě to tu už mnohokrát zaznělo. Tak například: jednotlivé questy jsou absolutně přímočaré, stejně jako konverzace (lze-li to tak vůbec nazývat), svět téměř nereflektuje hráčovy činy, jednotlivé lokace jsou si velmi podobné, vedlejší questy jsou k smíchu... Prostě celkový pocit ze Skyrimu je dost plytký.
Spíše se divím, že navzdory těmto zcela očividným nedostatkům ho považuji za celkem zajímavou hru. Jen ho nesmím srovnávat s Morrowindem (který sice mnohé z těchto chyb také obsahoval, ale v mnohem snesitelnější míře). -
Proč jsi neměl rád Skyrim (kromě kouzla raise dead), vždyt je to dobrá hra a já jsem hrál oblivion i skyrim a morrowind jsem shlédl na youtube
-
-
-
-
-
hlavně ať to není Fallout
-
-
klid, bude to nove Baldur´s Gate *1*
-
-
to uz by bolo na vešanie *16*
aj za fallout by si zasluzil minimalne stiahnut kozu z palcov na nohach -
-
to určite - napochoduje k nemu všetkých dvadsať majiteľov originálneho Fallouta 2 a Howard bude mať zážitok na zvyšok života.
-
-
mi vrav, ja uz mam predplatene Wastelands, Project Eternity a Numeneru ;)
-
To je možné. Veď zaklínač v Tamriele je už vo vývoji *1* Ale pozri sa na to z druhej strany... keď bude dopyt, tak prídu iní, s inými, možno lepšími nápadmi. Keď bude každá hra ako cod, tak to može posilniť indie scénu.
-
jj, hranice zanru sa menia, az nakoniec vsetky hry budu rovnake, lebo nejaki kravataci zistia ze najviac predava xyz. Uz sa tesim na xyz vo fantasy, xyz scifi, a cod xyz :)
-
Ale no tak, Fallout predsa nebol vyvýjaný v garáži pre fajnšmekrov. To bol od začiatku ambiciozny titul. Akurát hranice žánru sa menili tak ako sa menia neustále a kto sa neprispôsobil, ten väčšinou stagnoval a časom skončil.
-
dizzi, si dalsi co dava rovnitko medzi masovostou a kvalitou, hoci z logiky veci je medzi tymito parametrami nepriama umera
-
:) RPG má být o možnostech ..... ne o grafice , ne o tunelu a už vůbec ne o tom že celým světem budete procházet pěšky !
New Vegas bylo přijaté kladně , z velké míry i tím , že hrůza z Falloutu 3 opadla a spousta původních Falloutích fanoušků o tenhle datadisk ani nezavadila pohledem , natož aby jej hráli. -
Medzi konzolami už nejakú anketu na rpg vyhrala. Ale samozrejme 20 ľudí z roku 2000 musí vedieť, čo je pre človeka najlepšie. To čo evidentne autori nevedeli, bolo ako z klenotu tisícročia predať aspoň tolko aby firma prežila. A potom tá nasranosť pôsobí srandovne - asi ako keby som sa tu ja snažil presviedčať ľudí, že najlepšie hry sa tvorili pred 20-30 rokmi. A sakra že boli najlepšie, keď som to hranie ako malý špunt najviac prežíval *1*
-
som zvedavy v akych analoch bude zapisana F3 ako najlepsia hra, najlepsie rpg alebo najlepsie postapo...potom sa mozme bavit :)
ale myslim ze bude zapisana len v analoch :)
-
-
ja jsem byl s tou hrou spokojenej az na par veci tech. razu jako napr. priserny animace. jsou proste studia, kterym asi nepomuze ani mocap - neco jako napr. nynejsi Dayz... osobne nerozpoznam, ze maji novou kostru a animace viz. E3 prezentace
-
new vegas byl dobrej a je sympaticke že na tom nechal delat starej tím
-
-
-
-