• Čaute, nevíte jaký je nejvyšší level v torchlight 2???
  • Kdo psal tu recenzi? Rozdělování bodů do vlastností nebo statistik vubec není předem daný, já sem v týhle hře spoustu vlastností přeskočil a dal sem bodíky jinam a sou tam nato 3 stromy aby si člověk moh udělat build co mu sedí, takže to není ani trochu daný jak to má bejt
  • Tak sem ve třetím aktu a hru si dost užívám. Ze začátku jsem si jako old school hráč Diabla 2 a fanda D3 říkal, že to bude zase nemastné neslané jako první Torchlight, nicméně mě neskutečně překvapilo, jak obrovský skok tahle hra ušla oproti jedničce. Nebál bych se tvrdit, že je to podobné, jako rozdíl mezi prvním a druhým Diablem. Mnohem pestřejší lokace a potvory, prakticky nic se neopakuje (což byl kámem úrazu předchůdce FATE) a hra furt něčím překvapuje. Hra má typický pure diablovský návyk "ještě jeden dungeon a jdu spát" a to je u mě nejsilnějším měřítkem hratelnosti. Co se mi líbí víc, než v Diablu 3, jsou velké dungeony i pro vedleší questy (ne jen nějaké mala odbočka na 2 minuty) a spousta bossů. Je jich tu fakt mraky. Gem systém je taky povedený, stejně tak enchanter, který už má konečně omezený počet okouzlení a může i enchatnty rušit, skvělá věc.
    Co mě naopak moc netankuje (jako některé), je po sté servírovaný stat/skill systém, ve kterém už sem se napumpoval bodů dost v Diablu 2. Podle mě ve hře tohoto typu už přežitek, protože vždy je optimální kombinace statů a hlavně jde imho primárně o loot. Taky bych řekl, že člověk tady nepostaví moc buldů, jako třeba v D2 nebo D3, protože level cap je 100 (plus hromada skill bodů z FAME) a můžete mít tak dost skillů namaxovaných (a spousta skillů je tam k ničemu, nebo to samé v bledě růžovém). Ve finále to je tak, že po výběru těch "nejlepších" skillů nastává (na celé zdouhavé pouti až do 100 levelu) už jen pumpování bodíků a stává se to rutinou. Odemykání nových variant skillů až do maximálního levelu a experimentování s různými kombinacemi tu není a tady u mě vede Diablo 3, které dokázalo, že bez skill point systému jde vytvořit lepší customizace postav. Vůbec podlě mě když už body, tak tohle bylo zvládnuté líp už v Diablu 2, kde byly alespoň synergie. Alespoň, že jdou respecovat 3 poslední skilly a můžu si skill otestovat, i když maximální power skillu versus skill na úrovni 1 je většinou nebe a dudy a tím se dostáváme k tomu, že hra mě nutí hrát znova a grindovat, abych mohl vyzkoušet jiné buildy, i když jsem přesvědčen, že jich tu moc zajímavých nebude.
    Hudba mě překvapila a zároveň trochu nakrkla, protože je to dost veliký recyklát z Diabla 2 (dokonce sedí i akty a příběh je taky carbon kopie v blědě modrém). Vím, že je hudba od stejného autora, ale to neomlouvá to, neudělat novou hudbu a jen upravit to, co už udělal, to je trochu laciné. Ta hra prostě podle mě až moc okatě hraje na nostalgickou notu Diablo 2 hráčů.
    Taky se obávám, že po dohrání už nebude co dělat, protože dobré itemy padají až moc často (žádná vzácnost), mody mě nějak nelákají a hra nemá platformu jako je battle.net, takže se bude vesele cheatovat, hackovat a ekonomika prakticky nemůže existovat. Taky se bojím, že s patchema to taky nebude nějak slavné. Závěr je takový, že je to imho po D3 a D2, nejlepší diablovka (ale pořád klon), co sem hrál, možná bych jí dal i na úroveň Diabla 2, ale to ještě nevím. .) Nicméně, řekl bych, že ta hra se nebude hrát zdaleka tak dlouho jako Diablo 3 kvůli výše zmíněnému. Mám silný, pocit, že historie se bude opět opakovat.
  • Nainštaloval som, pohral som dve hodky a zmazal som. Možno niekedy inokedy.

Ale o tom pochybujem, ten kreslený štýl skrátka nie je moje gusto. Pamätám si, ako sa trollovia vysmievali tomu, že d3 nemá temnú atmosféru a podobá sa na world of warcraft. Ak diablo 3 vyzerá ako wow, tak potom torchlight vyzerá ako nejaká omaľovánka pre deti. Keď niečo také u vás dokáže navodiť atmosféru, tak blahoželám, máte fakt dobrú fantáziu. No ja som sa pri tom cítil, akoby som celý čas hral tajný level diabla 3 s jednorožcami.

Zvitky mestskej brány, identifikácie, spamovanie elixírov a respecy? K tomu sa už fakt nemienim vracať. Prekonané herné mechanizmy, ktoré hráča len obmedzujú a lezú mu na nervy.

Táto hra má s diablom spoločné len to, že ide o point and click akčné rpg. A hudbu. Ale inak nič. Keby nebola "od tvorcov pôvodného diabla" , ani pes by po nej neštekol. A nič by na tom nezmenili ani zástupy hipsterov, trolov a iných pochybných živlov spamujúcich nezmysly typu "veľké spoločnosti robia zlé hry, nezávislé spoločnosti robia dobré hry, v minulosti sa robili dobré hry, dnes sú hry/filmy/čokoľvek odpad atď."
    • hry filmy čokolvek není dnes větší odpad než byl dřív, to jen ty si zahořkl a vidíš na všem jen negativa, a potom chodíš spamovat na net jak je všechno napiču a jak tě všechno sere, připomínáš mi důchodce co nadávaj na mládež a jak bylo za komunistu všechno lepší :D *14*
    • a ešte niečo keby sa D3 nevolalo D3 tak ani pes po tej hre neštekne :)
    • Diablo 3 nevypadá ako WoW, bohužiaľ ani ako Diablo, Hacket out
    • má pravdu ten chlapec
  • firebug
    Zdravim. Jako fanousek D2 a TQ jsem se straslive tesil na D3, ale kvuli aukcim a konstatnimu pripojeni (ktere neprinasi temer zadnou protihodnotu v podobe prinosu pro hrace), jsem se rozhodl, ze hru svymi financnimi hlasy nepodporim. Nastesti je tady T2, ktery vypada jako stvoreny pro me.
    Mam jen par otazek: 1) Jak je to s tou obtiznosti? Je nastavitelna na zacatku, nebo ji muzu menit i v prubehu? Po rozehrani new game+ se automaticky zvysuje, ci si ji zase vybiram? Kolikrat muzu rozehrat novou hru s tou samou postavou? Muze se stat, ze si na zacatku zvolim tezsi obtiznost a kdyz to budu hrat potreti, ak to kvuli automatickemu navysovani obtiznosti nebudu zvladat?
    2) Existuje ve hre nejaka NPC, ktara mi umozni vykoupit zpet jiz investovany zkusenostni bod? Patrim mezi hrace, kteri si tvori postavu podle sebe (nikoliv podle navodu na internetu) a tak bych zpetne prerozdeleni bodiku za nejaky postih uvital.
    3) Moji neoblibenejsi postavou ze vsech "click festovych RPG" byl Necromancer z Diabla2. Jaka postova z T2 se nejvice podoba jeho stylu hrani?
    4) V diskuzi byly nekolikrat zminene chystane patche a mody od hracu. Mohl by nekdo naznakem zminit, co se tedy pripravuje a chysta?
    Predem diky za odpoved.
    • Můžeš resetovat skilly (vice než 3 poslední), ale není to oficiální způsob, stejně tak jde měnit obtížnost a spousta jiných věcí. Záleží jen na tobě, jestli si hru zkazíš cheatováním přes konzoli (postup se dá snadno vyhledat, zrovna tak info o připravovaných modech, zkus třeba oficiální fórum), nebo ji jen přiměřeně použiješ k poznání schopností postav. Obtížnost doporučuju “veteran“, zdá se mi nejzábavnější, teda minimálně na první zahrání / postavu. Jak je to s přetočením z vlastí zkušenosti stále nevim, protože tradičně rád začínám od znovu;-)) Momentálně jedu za enga s kanonem + robůtci / elite, ale líbí se mi všechny postavy, i když toho Outlandera zatím poctivě nehraju. Razím klasiku, mág, válečník +“ něco úchylnýho“. Za úchyla bych sice označil právě toho “pistolníka“ / Outlander, protože skrz skilly z něj můžeš postavit cosi jako vyvolávače fialových oblud. Necra mi připomíná rozhodně nejvíc ;) Vyvolávat, respektive konstruovat pomocníky, může i mnou hýčkaný nekrotitel duchů, Egon *16*
      • firebug
        Instaluji demo. Vsem dekuji za odpovedi.
    • RavenHolm
      1) Obtížnost jde vybrat jen u tvorby postavy, ale není problém "založit" LAN kde se obtížnost vybírá při založení a hrát si na něm sám. Na NG+ obtížnost roste trochu jinak než by se asi čekalo. Moje dojmy jsou takové, že vše zabiju mnohem rychleji, ale všeho je víc a dokážou mě zabít také mnohem snáž. Co jsem zavětřil tak by se s jednou postavou mělo jít dostat až do NG++++, kde už by potvory měli mít level dost nad 100.

2) Ano poslední tři body lze za peníze vzít zpět a existuje i neoficiální cesta s respec potionem.

3) Inženýr a Outlander mají větev s vyvolávání, ale čistý summoner ve hře není.

4) Zatím venku není modkit, takže ti tohle nikdo neřekne, ale pokud jsi zvědavý tak se podívej na ofico fóra, kde lidi postují svoje představy co by chtěli.
      • MrSanta
        Co bys doporučil - jít new game+ na stejnou obtížnost, nebo postupně zvyšovat obtížnosti? Aby to pak nebyla moc velká vražda hopnout třeba s inžou z normalu na new game+ do veterána... *8*
        • Doporučuji hrát na Veterána. Casual a Normal jsou dost snadné a Elite mi přijde zbytečně těžká. Jinak hraní různých obtížností ti nepřináší žádné výhody (až na achievementy) a jde spíš jen o to jakou výzvu chceš.
    • 3. hraju za outlandera a jeden ze skill tree je věnovaný vyvoláváním různých monster, ale asi to mají i ostatní classy. Taky je má hodně poison skilly takže asi ten outlander.("rogue"). Dám příklad můžu se nabuffovat tak, že pokud zabiju někoho strelnou zbrani tak je x procent sance na to ze se narodi netopyr ktery vydrzi 10s(dá se vylepšit) a bojuje s tebou + curse při kterém když monstrum zabiješ tak se ti narodi zase takovej skritek taky zije 10 s +- ale muzes jich mit dost kdyz rychle zabijis + jedno OP velké monstrum které vydrží myslím dokuď nechcípne tam není limit.
    • MrSanta
      Obtížnost se v průběhu měnit nedá. Jak je to s obtížností u new game+ nebo new game++ bych taky rád věděl.
      Zkušenostní bodíky se dají vzít zpátky, ale maximálně 3 poslední přidělené.
      Dál ti nepomůžu, sám nejsem moc daleko.
      Nezapomeň vyzkoušet demo, když už nic jiného, tak si prostuduješ všechny skill tree a získáš obrázek.
  • V roce 2005 vysla hra FATE (ma dve pokracovani) , Torchlight je jeho kopie. A tim nemyslim ze to je taky diablovka , ale da se rict ze to je zkopirovane do detailu. Vcetne peta , cartoon grafiky a dalsich veci. O tomhle kupodivu nikdo nepise , dela se ze Torchlight je konkurent Diabla ale jde jen o prachsprostou kopii neceho co uz nekdo vymyslel.
    • Konkurent diabla :D To je hloupej vtip tvl, tadle hra D3 nesahá ani po paty :/ znovuhratelnost - 0 , obtížnost, úplně uprdele jakoou dáš - 0, sety a itemy, promiň ale neměl sem prakticky žádnost radost z oranžovejch dropů - 0, grafika - 0, a tak dále.
      • tak ako pre koho, diablo 3 bolo zas pre mna sklamanie, po troch tyzdnoch som to prestal hrat, 2 miliony gold na ucte, vsetko gear zlty a hnedy ...fakt nuda... zato torchlight je fakt super, od hracov ma fakt vysoke hodnotenie, pre mna ani nema slabiny:)) hf^^
    • prudislav
      no FATE vytvořil jeden člověk a spolu s některými veterány z Blizzard North zalozili Runic (viz. wiki: Development of Trochlight was led by Travis Baldree, designer of Fate, joined by Max Schaefer and Erich Schaefer (co-designers of Diablo and Diablo II)and with entire Flagship Seattle team). Torchlight 1 byl v podstatě pokus zkombinovat principy předchozích her vývojářů z runicu a jelikož to uspělo tak se teď udělalo plnohodnotný pokračovaní!
    • Pokud by si o tom něco četl... tak bys zjistil že tvůrce fate pracuje pro Runic, tu firmu která vyvíjela Torchlight. A sami tvůrci řekli, že chtej torchlight udělat přesně jako bylo FATE, ale jen vylepšit nějaké prvky ve stylu Diabla....Prostě chtěli mít nový FATE s jiným názvem.
      • posledni cast FATE vysla v roce 2009 tudiz ve stejnem roce jako Torchlight. Takze dost pochybuji ze by to bylo tak snadne jak pises. Nebo ze by ten tvurce delal FATE i Torchlight ve stejnem roce? Ale tohle neni zas az tak podstatne , podstatne je ze Torchlight se snazi delat konkurenci Diablu a pritom jeho koreny a inspirace je uplne nekde jinde a to ze se o tom radsi nikdo nezminuje moc oficialne je k zamysleni a jen potvrzuje ze onen tvurce a jeho prechod z FATE na Torchlight asi nebyl tak hladky jak se prezentuje.
        • Není jedno, jestli to je nebo není kopie FATE? Nakonec i FATE je kopie Diabla a ještě hodně nepodařená... :)
  • MrSanta
    Tak jsem taky nevydržel a po pozitivních dojmech z dema zakoupil plnou verzi. Zatím valím inžu s obouruční palicou, pak si dám berserkra a nakonec dojde i na embermága. Akorát ten outlander mi nějako nesednul. Prubnul jsem v demu "pistolníka" a nějako to nebylo ono.
    Už se těším, až si půjdu dneska večer zarybařit dynamitem *1*
  • T2 je jednoznacne po D2 nejlepsi akcni rpg co vubec vyslo. Doufam a vypada to hodne slibne ze obdobne se bude darit i Grim Dawn od tvurcu TQ.

No a D3 tento failovy hnus pro nerdy si muze Blizzard strcit tak akorat do pr..le, jeste ze jsem uz tento predrazeny hnuj prodal.Dnes uz to nema zadnou cenu