Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takovou dobu se čekalo na pokračování Rómů - a pak tohle .. na průměrném železu nehratelná kopa nasvětnepodobných pixelů. Jako by to vzali do ruky borci od Microsoftu : )
  • Stejně jsou TW oproti CK II a EU IV naprostý joke, kromě solidních bitev neexistuje objektivní důvod, proč tyhle hry hrát. Škoda, že TW, místo toho, aby s velkou parádou přišlo s únavou z války, radši polovinu mechanismů od Paradoxu prostě neokopíruje, pak by to mohla být bomba.
    • Inquisitor
      Protože by jim to pak minimálně půlka lidí nehrála, bylo by to na ně moc složitý. Většina lidí chce po TW hlavně bitvy a nechtějí se nějak moc zabývat diplomacií apod..
      • obrovský úspěch titulů od Paradoxu, stejně tak jako různých realism modů do TW her mi říká, že nemáš tak úplně pravdu, toto ani nevychází na konzole, tak se nemusí obávat že by to na ně bylo moc složité
      • ZvacA
        To si nemyslím. Hráče TWs bych tak nepodceňoval. Stačilo by, kdyby hra umožňovala, aby si tu každý mohl přijít na svý podle své chutě, ať už na bojový mód se těšící generálové, tak i ti, co se rádi převážně drbou ve statistikách a správě a měli by možnost komplexnějších a spolehlivěji funkčních politických, ekonomických, státních, rodových i dalších serepetiček k nastavování a ovlivňování. Slušně provedená a fungující kombinace by nebyla rozhodně na škodu nikomu a nikoho by nemusela závazně svazovat a ochuzovat ho od toho jeho. Hráč se k těm bitvám musí stejně dostat přes strategickou mapu a tam ho věci jako politika a jaktakž správa ekonomiky stejně v nějaké míře nemine, zvlášť když jsou propojeny s vojenstvím, pokud by však neměl chuť se případně dál zabývat detailnějším přístupem, nemusel by. Přestože na jednu stranu není nutný dělat z TW tabulkový simulátor přímo konkurují zníměným hrám, přesto by si možnosti a fungování na strategické mapě zasloužily větší důraz a vylepšení. A to si uvědomuje každý hráč TW série.
  • Od tý doby co přešli pod Segu to jde s CA z kopce, dřív dělali zabugovaný ale dobrý hry teď dělaj zabugovaný hry co navíc za moc nestojej
  • Chtěl jsem si něco přečíst ale díky té vaší reklamě vyskakující každé 3 sekundy na nějaký debilní SW noťas jsem nemohl (i po zavření ta reklama znovu vyskočila). Ale co, obsah článku asi není důležitý.
    • Jo a ještě taková rebelská propaganda prej "nikdy nepoznáš temnou stranu Síly" a z toho mám mít jako radost?? *10*
  • Já bych spíš ocenil mod který by zpřístupnil i zbytek světa aby mapa byla velká jako v normální verzi
  • RedEagle
    Ja tieto kampanove DLC považujem za jednorazovu zbytočnost na kratkodobe pobavenie..vynimka bol datadisk Kingdoms do Medieval II. Proste je to celé zlé. V CA mali proste zvolit cestu Crusader Kings II čiže namiesto týchto zbytočných kampaní mali radšej vydavat ,,kampanove,, DLC ktoré by vylepšovali základnú kampaň hry(pridavali by provincie oblasti jednotky, eventy udalosti rozširovali by dobu kampane kludne až do tej doby karla velkeho. ) To už by potom bola skutočne epicka kampan.
    • Zajimabý je že zrovna v Kingdoms má 4 minikampaně a polovičnim rozsahu než 1 minikampaň pro Attilu/Rome 2 ,.... a cenově to taky vchází víceméně stejně :-D Takže se prakticky nic nezměnilo od dob Kindoms korát ty minikampaňe vydávaj postupně a ne v jednom balíčku
    • Magister_Peditum
      Mně se naopak tyhle minikampaně líbí víc než velké kampaně z původní hry. Není v tom takový chaos a je to celkově takové věrohodnější.
      • Až na tu nehratelnou Bohemii, která je prý v módu neprávem pošpiněna.
        Jo když vývojář nezná dějiny ..
        • Magister_Peditum
          Třeba to je jen nějaký interní vtípek. Ostatně běžnou cestou by se k tomu hráč nedostal. Můžeme být rádi, že tam alespoň jsme. Vývojáři to klidně mohli všechno na východ od Bavorska nazvat "slavic tribes" a bylo by vymalováno. *3* Nicméně nevím, proč jako znak tehdejších "Čechů" vybrali dvouocasého lva. Toho jsme měli až někdy ve 13. století.
          • S*ru na nějaký interní vtípek! Náš národ ve středověku patřil mezi elitu. Toho týpka bych profackoval i kdyby to byl Neo...
            Prostě tohle posr*l/i.
            • Ale ani mezi lamky :) jinak by se něco dochovalo :D
            • Ale ani mezi lamky :) jinak by se něco dochovalo :D
            • Magister_Peditum
              No, v době, kdy se odehrává tahle hra, jsme mezi nějakou elitu moc nepatřili, takže klid. *15*
  • Ajéje, to jsem se bála
  • na velkomoravskou říši se evidentně jako obvykle zapomnělo! to že porazili avary a pak nějakou dobu uspěšně vzdorovali francké říši tam radši neni ani uvedeno!jo a ve frakcich nas nazvali pecivali apod! *16*
    • Magister_Peditum
      Nebude to tím, že za života Karla Velikého Velkomoravská říše ještě neexistovala?
    • koho taky zajímá morava? *6*
  • jestli poserou warhammer tak jako tuhle hru, tak jim poštou pošlu anonimně par krasných slov!
    čwmu řikaji inteligence?hru sem projel cca 5x a většinu času me podstatně silnějši nepřítel obcházel s armadami nesmislně tam a zpět až se to nedalo hrát! hrál sem všechny dili total war ale attila mě sklamal...jestli nevylepší AI a nepropracuji zbyek her tak at na warhammer ,modlu fantasy her radsi ani nesahaji! *8*
    • RedEagle
      Warhammer vyjde na tom rovnakom engine ako Rome II a Attila čiže už teraz je jasne že ta hra bude rovnaky odpad... ale tak manažment miest možno bude zaujimavy.
      • Dělaj z toho postupně managementovou hru. Problém je v tom, že musíš vydržet ty spousty nudných bitev, protože výsledek automatického vyřešení bitvy je mnohem horší než to co dokáže zahrát i úplný začátečník.
  • Ať už konečně přejdou na 64bitový engine

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit