• jeanczarny
    Když jsem koukal na videa ze hry, došlo mi, že kdyby mi tvůrci naservírovali další díl zas 2d, už bych si ho asi ani nekoupil a to mám Trine rád. Protože to prostě vypadá zas jak Trine a hrát potřetí dost stejnou (i když dobrou) hru by se mi nechtělo. Netvrdím, že se jim 3d povedlo, ani že to byl dobrý nápad se do něj pouštět ale za mě osobně jsem rád, že zkusili sérii někam posunout a vymyslet zas něco nového a nezasekli se na dojení značky a produkování stále stejných dílů jen s vyšším číslem. Třeba se to příště (pokud nějaké bude) povede lépe.
    • Mart9
      Mezi jedničkou a dvojkou byl docela rozdíl.
      • V čem?
      • jeanczarny
        Však neříkam, že ne. Proto mne oba dva bavily, když se někam posouvaly. Chtěl jsem říct, že mi vadí méně, když se série snaží inovovat a posouvat (i když třeba ten posun není ideální jako v tomto případě), než když se zasekne furt na tom samém..
  • faitheater
    Já bych chtěl nový díl Lost Vikings :-( Trine se tomu herními mechanizmy docela přiblížil, ale Erik, Olaf a Baleog jsou legendy a zasloužili by si důstojné pokračování.
    • Jak mě bavila jednička, tak dvojkou jsem byl docela zklamán. Ať radši zůstanou legendami než je zase zkazit.
    • Taky bych prosil.
  • Pořídil jsem navzdory negativním ohlasům a zatím nelituju. Hraju s bratrem local coop a je to super - prostě Trine. Pokus o 3D mi vůbec nevadí, na chyby jsem nenarazil, useknutý konec očekávám (zbývá nám jeden level). Za mě dobrý. Doufám, že to Frozenbyte nepoloží, byla by to škoda.
  • fallanga
    Hru mám rozehranou, takže o příběhu toho moc říkat nemůžu, ale o hratelnosti ano. A řeknu to tak, že 3D opravdu není to pravé pro tuto hru. Z recenze to vyznívá dost neutrálně, ale ve skutečnosti je to dost špatné. Ne jednou jsem opakoval ty menší úrovně (bez checkpointů), protože prostě nešlo vidět kam má postava dopadne. 3D je zde opravdu nepřehledné a nehodí se k tomu. Což samozřejmě není jediná chyba hry, ale je to asi ta největší.
    A jen tak mimochodem, skvělá recenze. Krátká, stručná. Tak to má být.
  • ALHAZRED
    Vrobi ty si odišiel zo SCORE ?? čo sa deje...
  • frantisek_nejezchleba
    Ty zmíněné bugy (spíš fatalní chyby hry) už se objevily i někomu jinému?
  • Hnisavec
    Omg že dakoho rozčuľuje hodnotenie...mne skôr vadia tie prehypované OP recky, viď Sector, kde . každá srágorina má 7.5 a vyššie, dokonca v poslednej dobe som si všimol trend, že čisto pc hry majú vyššie hodnotenia ako inde (holt pchanie sa do zadku komunite). Toto veľmi oceňujem na Leveli/Games, že vždy to je slušný názor, často kritický bez nejakých kompromisov voči hocikomu. Eurogamer a konzolista sú úplny odpad hernej žurnalistiky a tak ostáva len Games a Level.

a k Trine, obe hry som prešiel asi 5x, takže i keby to malo 1/10, tak si trojku kúpim a nepozerám na recku.
    Všichni, co nejsou spokojeni se šestkou, si můžou přečíst mojí čtenářskou recenzi, kde vás má sedmička šanci uspokojit aspoň o deset procent víc.
      To ne, nepsal to Ondřej Švára.
        Ne! Slíbený finanční bonus mu rozhodně přenechat nehodlám.
  • škoda že to není ani 3d, spíš 2,5. ale radši mohli zustat u 2d
  • Ja osobne považujem sériu trine za jednu z najlepších plošinoviek, ak nie najlepšie plošinovky, aké kedy vyšli a preto si myslím, že dať tretiemu pokračovaniu takto relatívne priemerné hodnotenie nie je celkom na mieste, iste keď trojku porovnám s predošlými dielmi tak zopár vecí tam absentuje ale mne osobne nechýbali a bavil som sa náramne, niektoré tie challenge levely boli frustrujúce miestami ale ináč to je špičková hra s kúzelnou grafikou, prostredím a hudobným doprovodom. Ja pevne verím a dúfam v to, že ten koniec, ktorý bol tak trošku mierne useknutý autori hry dokončia vo forme nejakého datadisku a bude to fajn :)
    • Mart9
      Trojku jsem ještě nehrál, nechám si to na Vánoce, ale po prvních dvou dílech se pod tvůj příspěvek podepíšu. Ani bych nečekal, že si někdy budu plošinovku tak užívat, Trine je skvost.
    • No vzhledem k tomu, že našli jednu část ze tří, tak by ten datadisk musel být minimálně dvakrát delší než samotná hra. Což je vzhledem k milionům dolarů, které kratičká Trine 3 stála, hodně nereálné.
      • Ja sa nenahnevám aj keby to nespravili, ja im to nezazlievam, jednoducho si odkrojili obrovský kus koláča a kedže sú indie štúdio tak to jeednoducho nezvládli, určite by som sa náramne potešil keby ten príbeh nejakým spôsobom ukončili, tak typický pre rozprávky, happy endom ale je to momentálne vo hviezdach.
        Mimochodom tá hra nie je krátka, keď porovnáš pomer cena/dĺžka hry tak trine 3 nemá ani u mnochých Tripple A hier konkurenciu, alebo trebárs také kratučké hry ako nedávno feist, či brothers a tale of two sons, alebo aj limbo, journey, všetko toto sú hry, ktoré stoja 10 alebo 15 euro a herná náplň je do 2 hodín....Čiže Trine 3 čo sa týka dĺžky je na tom veľmi dobre.
    • všichni mají trine rádi a je to dobře, protože první dva díly byly skvělé. ale to neznamená, že nebudeme kritičtí a přehlédneme chyby třetího dílu. pokusili se sérii posunout někam dál. nevyšlo to; alespoň prozatím. 3D pro ně bylo nad jejich síly, to je bohužel fakt. až to pujde do slev, tak se to prodá, lidi dají příběh a překousnou technické nedostatky a všichni budou rádi doufat, že 4. díl nebo dlc to napraví. proteď 6/10 zasloužené
      • 6/10 urcite zasluzene nie je, pravdou je , ze to useknutie "pribehu" bez toho aby to avizovali dopredu je trapne. Napriek tomu to je velmi kvalitna robota ci uz po vizualnej alebo hratelnostnej stranke. Ta hra nestoji 50e..ale 16. A je to stale dobra a zabavna hra.
        • tak v tom případě by musela jednička a dvojka dostat 10/10, aby si tohle zasloužilo aspoň 7/10. BTW nezabloudil jsem na slovenský web?
      • 4 diel asi tak skoro nebude, ak vôbec, možno spravia nejaký datadisk na dokončenie príbehu a tam to skončí. Ja som počas hrania nezaznamenal žiadne technické nedostatky, je ale pravda, že som čakal až kým hra výjde plná, early access verzie som nehral.
        Keby sme mali porovnávať, tak aj prvý trine bol kratučký, dokonca kratší ako trojka a nikto sa nesťažoval, bohvie čím to bolo, možno je to spôsobené aj tým, že fanúšikovia/hráči mali vysoké očakávania z predošlých hier a hlavne z dvojky, ktorá bola fakt parádna a po zahratí trojky zostali sklamaný, keď to porovnávali s trine II, neviem no ,mne všetky tri hry pripadajú rovnako dobré a takýto vývojári ako frozenbyte, ktorí idú s vlastnou kožou na trh, tak to chce notnú dávku odvahy a odhodlania, sú neskutočne šikovní a ešte k tomu úprimní, nepoznám iné vývojárske štúdio, ktoré by sa takto zachovalo.
    • Uplne s tebou suhlasim ;)