Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mno, možná je dobrej scénárista, tak ať se toho drží. Jeho spekulace o prvních láskách a podobné chujoviny jsou u původních fandů BioWare úplně mimo. To, že někdo bude s produktem spokojený a někdo zas ne je opravdu objev nad kterým je třeba se pozastavovat... BioWare už není BioWare. Vedení i část core zaměstnanců firmu již před časem opustila a teď je to proste další studio EA generující vnitře bezduché produkty. Co se týče ME:A, ta zak trotlózní postavičku jsem dlouho nehrál. Jo, ta hra má světlé momenty, některé planety jsou opravdu pěkné. Ale jak otevře hubu ona nebo nějaké NPC nechám se co nejdříve vystřelit na nějakou planetu ;) Návrat mezi mluvící osazenstvo je vždy naprosto příšerný :)
  • O reakci ostatnich lidi mu az tak moc nejde, tak tim je to cely osvetleny...
  • Khanemis
    No já nevím. Tipnul bych si, že většina lidí, co nejvíce nadává na současné směřování BioWare bude považovat za své první velké RPG spíše Baldur's Gate II nebo KotORa, protože za těchle časů se utvořilo to nejpoctivější jádro jejich fanoušků a Mass Effect to potom až rozšířil. Ale smaozřejmě jde jen o mé spekulace.

    Jinak je fajn, že s nimi může spolupracovat někdo tak nepochbyně talentovaný jako je pan Kennedy. I když jeho styl mi přijde natolik specifický, že jsem opravdu zvědavý, jak dokáže sednout do světa Dragon Age, a přitom si zachovat své vlastní kouzlo.
    • Většina lidí co dnes nadává na Bioware má vkus a určité nároky. Člověk by čekal, že jak jde čas, hry se budou zlepšovat. Jenže writing je pořád horší a gameplay to samé. Ve skutečnosti Bioware nemá s tím skutečným Bioware společného skoro nic, je to prostě jen jméno které teď vlastní EA.

      A když je adaptace aD&D nejlepší herní systém, který se jim nepovedlo za poslední X let nejen překonat, ale ani se mu přiblížit, je něco špatně. A ano, tím myslím aD&D se všemi mouchami, včetně THAC0, AC a milionem dalších věcí, které jsou pro některé lidi nepochopitelné a designované ne pro PC.

      Otevři si BG II spell list a uvidíš nejen více kouzel, než je ve všech dragon age dohromady, ale i ty efekty jsou daleko zajímavější. Atakdále. Člověku je skoro až smutno.
    • mé první velké RPG bylo Dračí doupě, pak Dungeon Master, Eye of the Beholder, Lands of Lore, Wizardry 7, Ultima Underworld, Albion. To je ještě éra DOSu. BG II přišly až o 10 let později, s Windows 95
      • Khanemis
        A považuješ se za jednoho z velkých kritiků současného BioWare?:) Nicméně netvrdím, že se nenajdou i hráči s jiným "zázemím", jen si myslím, že jich nebude tolik.
        Ostatně já taky začínal na jiných hrách. Můj první výrazný (počítačový) RPG zážitek byl patrně první Fallout. Sice RPG jsem hrál i předtím (třeba právě toho Dungeon Mastera), ale až u Fallouta jsem uměl anglicky natolik, abych si tu hru pořádně užil... Ale zase já sám se necítím být nějakým velkým kritikem dnešního BioWare. Ta firma má svá pro a proti. Je ovšem pravda, že se za poslední dobu změnila k nepoznání.
  • tak jestli je mass effekt pro někoho první rpg zážitek , tak děkuji za svůj albion, baldura, tormenta *14*
    • Mass Effect jako první RPG zážitek je super. ME 1-3 je pro mě možná nej herní zážitek posledních 10-ti let. MEA jsem nehrál, ale slyšel jsem o tom zlé věci.
  • Dragon Age franchise je z těch slabších věcí co Bioware vytvořilo. DAI je nejslabší hra jakou jsem od nich hrál (MEA jsem nehrál a nejspíš ani nebudu). Asi nebudu mít chuť ani čas se do toho světa vrátit. Zvlášť když vidím na fotce toho Adriena, tak si vzpomenu na celou tu alternativně sexuální agitku a moralizování.
    • Pokračování jsou slabší, ale Origins strčí Mass Effect do kapsy jak příběhem, tak hratelností a ani kecy o klasickym high fantasy nejsou na místě. Společenský postavení elfů, nezromantizovaná korupcí prohnilá společnost trpaslíků, qunarijci opovrhující lidskou civilizací, intrikující šlechta, situace mezi templářema a mágama atd. to vážně není generickej svět a příběh o dobrém dobru a zlém zlu.

      Lore magie, náboženství i geopolitiky dává smysl, démoni jsou lstivý potvory, který se živí tvýma emocema, zatimco tě udržujou v iluzích, tvý společníci mají svojí agendu a jsou s tebou z nějakýho důvodu, krvavá magie ti poskytne výhodu, ale zaplatíš za to daň, Blight není bezdůvodná demon/zombie apokalypsa... Jaký RPG za poslední dobu se s tim může rovnat? Age of Decadence. Možná Zaklínač, nevim, zatim jsem nehrál. Ostatní konkurence schopný hry jsou starší než samotný Origins.
      • když jsem hrál DAO poprvé, tak to byla pecka. Několik různých začátků, parádní postavy, epický příběh, zajímavý svět, skvělý soundtrack
        https://www.youtube.com/watch?v=o_ayLF9vdls
        když jsem to chtěl znovurozehrát někdy vloni, tak jsem to dojel do třetiny a pak jsem tu nudou odložit. Nějak to ztratilo kouzlo, příběh už jsem znal.
        Druhý díl nebyl vůbec tak špatný, jak tvrdily recenze a kritika v té době. Jediná výtka jsou opakující se lokace.
        Ale třetí díl byla fakt bída. Hnusná plastová grafika, sterilní svět, sbírání otazníčků, trapné vedlejšáky, hrozné souboje.

        Nejlepší Bioware jsou BG2, NWN, KOTOR, Jade Empire, ME1-3 a s těmito DA porovnávám. Toto už jim nikdo nevezme. Od ME3 neudělali žádnou dobrou hru a pochybuju že ještě někdy udělají
        • Jack1947
          Jade empire bylo parádní škoda že to zapadlo dal bych si říct druhým dílem.
        • Za to může EA. Všichni kreativní a šikovný lidi odešli, protože dělat sterilní pseudo MMO může kdejakej netalentovanej šašek. Hlavně, že jsou tam transky, protože to, že byl v Origins každej druhej teplej bylo asi málo. Už to není Bioware, ale EA.
          • od té doby co odešli ti doktoři, tak to ztratilo vizi. Oni si hlídali kvalitu. Dnes tomu vládnou manažeři z EA a výsledek je vidět. A přesně je vidět doba, kdy se to zlomilo. Bylo to před koncem vývoje ME3. Ta hra je celkově dobrá, ale konec je zbabraný, a je to tím, že před konem se vyměnil management a odešli doktoři. Stejným způsobem EA pohřbila Dead Space, další moji srdcovku. Geniální první díl, o něco horší druhý díl a průměrný třetí díl.
    • Slabších? Nemyslím si, jen je to "obyčejné" tradiční fantasy - dobro vs zlo. Nic proti tomu nemám, u prvního dílu jsem se bavil náramně, že jsem jej dohrál vícekrát.
      A klidně bych si zahrál i další díl v duchu jedničky, ale holt - BioWare není BioWare, tak snad pracovníci co odešli z momentálního paskvilu, založí nové studio, bylo by to fajn.

      Protože co se týče historie ve hrách, tak právě značka BioWare byla u všech velkých počinů
      • Jenže slabší hra od Bioware znamenala v tý době pořád ještě absolutní RPG špičku. Ono první Dragon Age opravdu bylo slabší. Ale v roce 2009 "slabší" v kontextu Bioware znamenalo 9/10, nejlepší RPG roku, potenciál stát se legendou.
  • Snad to nebude působit tak uměle a korektně jako poslední.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit