Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • moc se tesim, souhlasim s poradim uspesnosti: DX, DX:HR, DX:IW... jelikoz dx lore miluju libily se mne vsechny hry ve vyse uvedenem poradi.. HR nebyl dokonaly presno me bavilo doslovat prolezat kazdy suplik jak magor :D
  • danny_the_hound
    DeusEx Universe znie ako nejaká spoločná značka pre viacero hier. Ja len dúfam, že Eidos celú sériu priveľmi nerozriedi *7*

    Ináč DeusEx: HR osobne považujem za vydarené pokračovanie. Hernými mechanikami síce až nie také vybrúsené, ako jednotka, no minimálne princíp hackingu a štylizácie sveta ukázal výrazny progres. Stále by som si však v ďalšom diely vedel predstaviť prvky, ktoré mi aj v jednotke chýbali -- väčšiu interakciu s prostredím (zničiteľné svetlá, rozvody elektriny...) či lepšiu AI (protivníci by napríklad konečne mohli začať prehľadávať vetracie šachty alebo sami aktívne vyľadávať hráča vrámci celej úrovne). Z jednotky by ma zasa hrozne potešil návrat deleného zdravia a rôzne postihy pri zranení jednotlivých častí tela (krívanie, roztrasené ruky, rozostrené videnie... zaráža ma, ako málo hier niečo také malo).
  • To nikdo nekomentujete český nápis

    "Obchod" na jednom ze screenů ? Je to v Čechách!!
    • Hanzales
      To druhé je myslím artwork, podle mně v tom má prsty grafik, který je Čech. Co vím, tak po světě máme pár šikovných grafiků, tuším je nějaký i právě v Eidosu ;o) Ale ta možnost, že nějaká lokace bude třeba v budoucí Praze, nebo možná lépe industriální Ostravě tu je ;o) PS: Taky tam vidím jen CZ espézetku a na prvním enginovém screenu "market"...
      • danny_the_hound
        Ten screenshot vyzerá, že je z rovnakej lokácie -- porovnaj si konštrukciu na pozadí v artworku s tou na screenshote.

        A mimochodom, v Prahe sa odohráva aj veľká časť nového Dreamfall Chronicles *3*
    • Draken69CZ
      Nekecej kde?!?
      • na ceduli s napisem MARKET je nasprejovano grafiti "Obchod"

        coz na ceduli MARKET (ne)dava jakysi smysl :)
  • Hanzales
    Nářez! Mimochodem kdyby se jim právě že povedlo přeskočit stín prvního DeusEx a vzbudit ve mne stejné pocity, které jsem měl tehdy při prvním (druhém, třetím) hraní, asi bych to pomalu ani nerozdýchal *3* V té době to bylo prostě ultimátní. Člověk kvůli XP prolezl kolikrát všechny cesty k dané lokaci/objective a to kolikrát znamenalo více než jen zvolit si key-hák, nebo šachtu za rohem za krabicí. I ty zvuky... snad dodnes jedna z mála her, která téměř dokonale vypuzovala prostorový zvuk z okolních bedýnek a mohl jsem vždycky odpřísáhnout, odkud zezadu přesně se ke mně blíží "šmejd jeden" a jestli je ještě za popelnicí, nebo už v uličce a kterým směrem jde. Teď nezbývá než čekat, co se na nás ve finále vyřítí a jestli to bude jen trošku degenerované, nebo víc, ale snad se necháme nakonec pozitivně překvapit. DX:HR byl krásný náznak toho, že jde skloubit nové i staré prvky hratelnosti a mohou si užít jak casual hráči, tak pamětníci, ale logicky se to neobešlo bez pár kompromisů, což myslím nastane i u následovníka. Kdo ví, třeba ten kompromis vypilují více k dokonalosti a bude to ještě o chlup lepší pro všechny.
    Edit: Koukám znova na ten screen a minimálně se na to bude dobře koukat :) Zahrál bych si to i jako techdemo, tak snad v kombinaci s Eidosem a DeusEx značkou z toho bude ve finále pořádná kvalitka.
  • Pro mě zůstává Deus Ex: Human Revolution jednou z nejlepších her co jsem hrál, takže si určitě nenechám ujít *2*
  • Draken69CZ
    Vyprávění příběhu a engine jde opravdu ruku v ruce, co si to tam zas šlehli.
    • On engine ti dodává pro hru specifickou atmosféru a ta je základem příběhu *3*
      • Draken69CZ
        Určitá stylizace to bych bral, ale přímo engine mi úplně nepříjde jako základ dobrého příběhu, ale kdo hledá najde.
        • příběh =/= vyprávění
    • bez formy není obsah *3*
  • Spades
    Prosím, hnědou už ne :(
    • Proč ne? Mě se ta stylizace líbila :)
  • Já jen doufám, že příští Deus Ex bude už konečně pořádným nástupcem jedničky. Nic proti HR, ale pořád to byla hra o úroveň níž...
    • O půl úrovně. O úroveň níž byl IW. Ono si nejde jen tak sednout a říct "uděláme hru na úrovni nejlepší hry všech dob". To je krapet těžké a musí se sejít opravdu hodně věcí...
  • Ale notak, soudruhu, už dávno používáme pojem RZ
  • Klidně at to vypadá stejně jak Human Revolution, důležitý je hlavně gameplay a ten byl posledně na velmi vysoké urovni

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit